SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
zwetserquote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Exit gaat niet door vanwege technische storing hoor ik net![]()
einstein zegt net dat ze niet meer dan 3 stemmen heeft gehad ???
het waren er 9 zwetsertIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
schuimbella's zijn bezig met een bestormingquote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Exit gaat niet door vanwege technische storing hoor ik net
kabel knagen,
wie het eerst de meuk kapoet heeft![]()
Is er nou nog niemand weg? Ze melken het wel uit zeg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
mmm toch lot eruit dan?quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
naomi zegt dat sommige boos zullen zijn![]()
ja duhquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
net als lot en lauwquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
Isa en Gio op bed van Gio houden elkaar stevig vast.![]()
![]()
Aantal streamers vertienvoudigen zich denk ikAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
en audio lock over beveiliging, bedreiging, etc. dus isa gaat naar huis, enige met zo'n soort fans:(:(
![]()
Dat is niet moeilijk. Wie ze ook weg stuurt, iemand zal boos zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
Sommige? Klinkt als Lot's kleine wereldje/achterban buitenquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
eens zien of ze zo dadelijk nog zo ontspannen isquote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef Odaiba het volgende:
Naomi zenderkamer. Ze krijgt haar beslissing te horen, wat is het ook een oplichterij xD![]()
Vrees het ook...quote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef UtoStreamer het volgende:
en audio lock over beveiliging, bedreiging, etc. dus isa gaat naar huis, enige met zo'n soort fans:(:(
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Wat ik nooit meer zal vergeten, is het hartverscheurende gehuil van Rienk en Nico.
Kon geen script tegenop.![]()
Kinklekid bvquote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk. Wie ze ook weg stuurt, iemand zal boos zijn.![]()
![]()
schiet op randdebielen want o wee je waardeloos gebeente als ik moet overwerkenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Op andere pc hier werd het gesprek gevolgd tussen Noom en Lot/Lau het gesprek ging de verkeerde kant op en SL, vlak daarna Noom naar ZK.quote:![]()
Boeiend ze zit toch binnenquote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zegt ze nu dat ze bang is voor de reacties buiten?
Daaag Isa![]()
![]()
Wel in d'r handquote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef iBenny het volgende:
Er zit zo een gat in de wang van Lot. Ze is er al de hele dag op aan het kauwenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
schiet op randdebielen want o wee je waardeloos gebeente als ik moet overwerken![]()
![]()
herr flickquote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef mazaru het volgende:
De Gestapo is weer aan het tellen
[ afbeelding ]I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Hehehequote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
schiet op randdebielen want o wee je waardeloos gebeente als ik moet overwerken![]()
![]()
yep, dat was echt zielig. ik zat mee te huilen hier.quote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Zelus het volgende:
Wat ik nooit meer zal vergeten, is het hartverscheurende gehuil van Rienk en Nico.
Kon geen script tegenop."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ja nico was zo overstuurquote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef heks29 het volgende:
[..]
yep, dat was echt zielig. ik zat mee te huilen hier.![]()
![]()
Utopia NL
We kunnen er niet meer omheen. Het gaat nu echt gebeuren. De spannendste eliminatie OOIT begint over enkele seconden! Geloof ons: dit wil je zien. Haast je naar de livestream om geen seconde te missen van de bloedstollende laatste eliminatie van dit jaar!![]()
Ik zat ook lekker mee te janken, niemand die het zietquote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef heks29 het volgende:
[..]
yep, dat was echt zielig. ik zat mee te huilen hier.![]()
![]()
Gaat ze nu niet lukken, zowel Gio als Isa is voorbereid, kan alleen nog slagen als Lot er uit gaatquote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Zelus het volgende:
Kon geen script tegenop.![]()
![]()
precies!quote:Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik zat ook lekker mee te janken, niemand die het ziet"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Lotquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het gebrul van Bokito Laafquote:Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat ze nu niet lukken, zowel Gio als Isa is voorbereid, kan alleen nog slagen als Lot er uit gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten die streams wel werkenquote:Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef Goldencharly het volgende:
Utopia NL
We kunnen er niet meer omheen. Het gaat nu echt gebeuren. De spannendste eliminatie OOIT begint over enkele seconden! Geloof ons: dit wil je zien. Haast je naar de livestream om geen seconde te missen van de bloedstollende laatste eliminatie van dit jaar!![]()
![]()
zijn er al beelden van de parking , het wecome comitee
life cam, filmpjes gedoe rellen
tomaten gevechten schuimtaarten , extension bitch fight's
nepwimper killing , bling bling smijten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ga nog meer mensen naar de streams lokken. Ze doen het al zo lekkerquote:Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef Goldencharly het volgende:
Utopia NL
![]()
Welke mensen zijn dan dankzij hem naar een concentratiekamp vervoerd?quote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef mazaru het volgende:
De Gestapo is weer aan het tellen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gio is het veiligst om eruit te schoppen, die sukkel deed toch al maanden voor spek & bonen mee
Ook zijn pittenspel levert geen moer meer op en verder heeft Gio niets dan alleen zijn Imago als Eerste
Veilig wegsturen en niemand zal 'm missen![]()
hier UIT het kamp slimpiequote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Welke mensen zijn dan dankzij hem naar een concentratiekamp vervoerd?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Slimmerdsquote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja, ga nog meer mensen naar de streams lokken. Ze doen het al zo lekker![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Welke mensen zijn dan dankzij hem naar een concentratiekamp vervoerd?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Liever een van die stomme meiden. Ze doen niet van elkaar onder. Lot is meer openlijk vals en Isa stiekem, gehaaide tante.quote:![]()
Dat wel, maar ik vermoed dat de redactie ze nog even wil houden.quote:Op maandag 1 december 2014 16:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Liever een van die stomme meiden. Ze doen niet van elkaar onder. Lot is meer openlijk vals en Isa stiekem, gehaaide tante.![]()
Ze moeten nog allemaal verzamelen? Nou dan wordt het wel 18.00 uur vrees ik.....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik ookquote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef heks29 het volgende:
[..]
yep, dat was echt zielig. ik zat mee te huilen hier.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Maar wat zullen de jongens boos zijn!quote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Gio is het veiligst om eruit te schoppen, die sukkel deed toch al maanden voor spek & bonen mee
Ook zijn pittenspel levert geen moer meer op en verder heeft Gio niets dan alleen zijn Imago als Eerste
Veilig wegsturen en niemand zal 'm missen
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Popcorn-timequote:Op maandag 1 december 2014 16:59 schreef mazaru het volgende:
Let's just snack and say goodbye...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Utopia
Wie trekt aan het kortste eind? Wordt het Lot, Isabel of tóch Gio? Ga direct naar de streams en zie voor wie Naomi kiest!![]()
dat wrd dus dan 24u voor isa aanvragenquote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Veilig wegsturen en niemand zal 'm missen
en de hele avond naar dikke jank ogen kijken ,![]()
ze doet dat bewust om ons te klotequote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Het is 5u en daar zit iedereen al de hele middag op te wachten. Gaat die bolle rokenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
het woord is aan naomi.
"ja dank je joey"
"isa, lot en giorgio, ik heb jullie lang mogen volgen op de streams"
"isa, jij hebt je koffers al gepakt, maar je mag ze van mij weer uitpakken, jij blijft"
"giorgio, jij hebt geen slecht woord over iemands rug verteld en altijd respectvol met bezoekers omgegaan"
"lot, OPTIEFEH EGOISTISCH STUK VRETEN!"![]()
De rode draad in utopia, wachtenquote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef ledn81 het volgende:
Het is 5u en daar zit iedereen al de hele middag op te wachten. Gaat die bolle roken![]()
Wat een spanning en sensatie mensen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 17:01 schreef UtoStreamer het volgende:
het woord is aan naomi.
"ja dank je joey"
"isa, lot en giorgio, ik heb jullie lang mogen volgen op de streams"
"isa, jij hebt je koffers al gepakt, maar je mag ze van mij weer uitpakken, jij blijft"
"giorgio, jij hebt geen slecht woord over iemands rug verteld en altijd respectvol met bezoekers omgegaan"
"lot, OPTIEFEH EGOISTISCH STUK VRETEN!"![]()
![]()
![]()
... en huiver mee![]()
Nee bahquote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef isax het volgende:
[..]
kan je het gezwijmel niet meer aaan zien?
[..]![]()
![]()
Waarom? Als Gio weg is, is iedereen blij toch?quote:Op maandag 1 december 2014 17:01 schreef Cir het volgende:
[..]
dat wrd dus dan 24u voor isa aanvragen
en de hele avond naar dikke jank ogen kijken ,![]()
![]()
1e maandag 17uur allarm van de Maand
Prinses Lott het is je tijd om te gaan![]()
tot nooit
suc6 met je lichaam![]()
Zelfde als vandaag ongeveer.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Jian het volgende:
Wat voor weer wordt het eigenlijk morgen?![]()
Je denkt echt dat Bolle gaat he.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bolle kan die peuk bewaren voor buiten![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 17:03 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Je denkt echt dat Bolle gaat he.die gaat niet
![]()
Ze weten al zo lang dat het om 5 uur is en nog lukt het ze niet allemaal om op tijd klaar te zitten.
wooblabalurg![]()
Nou kijken of hundje gelijk heeft en er niemand gaat
Ik zeg Isa gaat, sterkte Isa fans.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 17:04 schreef Bestweldonker het volgende:
De site spreekt van boeldstollend dus kom maar op!![]()
![]()
Ik zit er klaar voor!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
7 keer een publieksstem zelfs.quote:Op maandag 1 december 2014 17:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze moet gewoon de enige die ook een publieksstem heeft gekregen weg stemmen! Prima argument!"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
So far so good“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
GVD klappen me streams er weer uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das kut“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ongelofelijk.![]()
In de ideale samenleving komt de boze trol er mee weg.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Champagnequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wil ze nog met iedereen een borrel drinken wat een stom mens is het ook.quote:Op maandag 1 december 2014 17:06 schreef schizolientje het volgende:
laat ze stoppen met praten, weg wezen
Plaats dat ze gewoon met een knal weggaat. Gaat ze nog ff slijmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed zo Isa, laat ze doodvallen. Buiten lopen mensen die wel wat om je geven.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Helaas verkeerde keuze“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Utopia naar de kloten en de COS naar de kloten, want het zal wel een parade worden van de grootste trollers hier op de COS.![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Wat een lelijkheidquote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF...
Het kwaad overwint....![]()
Isa; ik wil wet wat zeggen
heb mn spullen gepakt
.......................................................
..........................................................
feest ,....snik Isa huilt ,ene tis goed snik
ze staat op en knuffelt Naomi
die mee snikt ,ik vnd het gewoon zo erg snik
Isa staat op en pakt de champagne
Naomie staat te janken mie mie mie
Lott; je kan er niks aan doen hoor![]()
'Moet' is hier wel correct verwoord imo.quote:Op maandag 1 december 2014 17:05 schreef Urb het volgende:
Gnoom "Isabel ik vind het echt heel erg, ik moet jou naar huis sturen"
Achja, Joey voor de buit dan maar, dat dat varken voor alsnog door de grond mag zakken.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef mazaru het volgende:
Goed zo Isa, laat ze doodvallen. Buiten lopen mensen die wel wat om je geven.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
volgens mij vind ze het echt erg en is het echt een moetje voor naomi dat ze isa wegstemd. en dat word leuk voor dat 19 jarig meisje met die fanatieke fans![]()
Ja, ik bedank daar ook voor.quote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Utopia naar de kloten en de COS naar de kloten, want het zal wel een parade worden van de grootste trollers hier op de COS.![]()
We gaan elke swing van Naomi vastleggenquote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
We gaan vanaf nu heersen 's ochtends Pullupie![]()
![]()
Neuu ga gewoon door met RKV bashenquote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Ik ben er blij mee, Isa is nu op weg naar een leuker leven. December is trouwens een mooie maand om huiswaarts te gaan. Koeien zullen nu ook wel weg gaan...![]()
zo voorspelbaar.quote:
Goed gedaan supersmurfIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Geloofde je die sukkel nu echt?quote:
Ik geen momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vieze gore graftakkenhoer met je krokodillentranen![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
buiten is de drumband bij het hekquote:
politie heeft de wegafzetting inorde
heli land op het platform vhet zhuis![]()
Die Isa kan me niet zoveel schelen....
Maar dat die Bolle dit wint... daar braak ik van.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 17:08 schreef RobbieRonald het volgende:
Achterbaksheid loont altijd in Utopia!![]()
![]()
de fles utopiaan van het jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op maandag 1 december 2014 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Vieze gore graftakkenhoer met je krokodillentranen![]()
![]()
Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: