SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
zwetserquote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Exit gaat niet door vanwege technische storing hoor ik net![]()
einstein zegt net dat ze niet meer dan 3 stemmen heeft gehad ???
het waren er 9 zwetsertIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
schuimbella's zijn bezig met een bestormingquote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Exit gaat niet door vanwege technische storing hoor ik net
kabel knagen,
wie het eerst de meuk kapoet heeft![]()
Is er nou nog niemand weg? Ze melken het wel uit zeg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
mmm toch lot eruit dan?quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
naomi zegt dat sommige boos zullen zijn![]()
ja duhquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
net als lot en lauwquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
Isa en Gio op bed van Gio houden elkaar stevig vast.![]()
![]()
Aantal streamers vertienvoudigen zich denk ikAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
en audio lock over beveiliging, bedreiging, etc. dus isa gaat naar huis, enige met zo'n soort fans:(:(
![]()
Dat is niet moeilijk. Wie ze ook weg stuurt, iemand zal boos zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
Sommige? Klinkt als Lot's kleine wereldje/achterban buitenquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
eens zien of ze zo dadelijk nog zo ontspannen isquote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef Odaiba het volgende:
Naomi zenderkamer. Ze krijgt haar beslissing te horen, wat is het ook een oplichterij xD![]()
Vrees het ook...quote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef UtoStreamer het volgende:
en audio lock over beveiliging, bedreiging, etc. dus isa gaat naar huis, enige met zo'n soort fans:(:(
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Wat ik nooit meer zal vergeten, is het hartverscheurende gehuil van Rienk en Nico.
Kon geen script tegenop.![]()
Kinklekid bvquote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk. Wie ze ook weg stuurt, iemand zal boos zijn.![]()
![]()
schiet op randdebielen want o wee je waardeloos gebeente als ik moet overwerkenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Op andere pc hier werd het gesprek gevolgd tussen Noom en Lot/Lau het gesprek ging de verkeerde kant op en SL, vlak daarna Noom naar ZK.quote:![]()
Boeiend ze zit toch binnenquote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zegt ze nu dat ze bang is voor de reacties buiten?
Daaag Isa![]()
![]()
Wel in d'r handquote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef iBenny het volgende:
Er zit zo een gat in de wang van Lot. Ze is er al de hele dag op aan het kauwenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
schiet op randdebielen want o wee je waardeloos gebeente als ik moet overwerken![]()
![]()
herr flickquote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef mazaru het volgende:
De Gestapo is weer aan het tellen
[ afbeelding ]I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Hehehequote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
schiet op randdebielen want o wee je waardeloos gebeente als ik moet overwerken![]()
![]()
yep, dat was echt zielig. ik zat mee te huilen hier.quote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Zelus het volgende:
Wat ik nooit meer zal vergeten, is het hartverscheurende gehuil van Rienk en Nico.
Kon geen script tegenop."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: