SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Al die eredivisie ervaring van Schone en Moisander![]()
Als ze nou ervaring zoals Poulsen zouden hebben oke, maar die wedstrijden bij NEC en AZ heb je echt niet veel aan hoor
![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef wieisboos het volgende:
Al die eredivisie ervaring van Schone en Moisander![]()
Als ze nou ervaring zoals Poulsen zouden hebben oke, maar die wedstrijden bij NEC en AZ heb je echt niet veel aan hoor
Of nog erger die Zimling die nu volgens mij voor het eerst CL speelt. Heb je niks aan.
Of ervaren spelers die in de wereldtop actief zijn geweest of haal gewoon jonge talenten met kwaliteit.Oh.![]()
De laatste weken is zelfs hij niet om aan te gluren inderdaad, maar jij weet ook dat dat wel eens anders is geweestquote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waaruit blijkt tijdens de wedstrijd dat Schone zo ervaren is? Hij gaat voorop in de strijd? Helpt de ploeg over het dode punt? Nee, meestal is hij de eerste die door de ondergrens zakt![]()
![]()
Ervaring is ook kwaliteit.quote:Op maandag 1 december 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
KWALITEIT >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ERVARINGDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Schone ineens gaan afbranden
Die jongen heeft de laatste 2 seizoenen vaak 110% van zijn kunnen gehaald en was op een bepaald moment zelf een dragende speler. Nu speelt hij even weer op normaal niveau, terwijl de rest van Ajax er ook echt niks van bakt, en nu is het niet goed.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zonder Schöne was je geen kampioen geweest volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2014 16:37 schreef MouzurX het volgende:
Die jongen heeft de laatste 2 seizoenen vaak 110% van zijn kunnen gehaald en was op een bepaald moment zelf een dragende speler. Nu speelt hij even weer op normaal niveau, terwijl de rest van Ajax er ook echt niks van bakt, en nu is het niet goed.![]()
Het kan een toevoeging zijn. Maar het belangrijkste is dat je kan voetballen en mee kan in het niveau. Dan kan je altijd nog met je ervaring van pas komen (als je dat echt hebt tenminste en niet alleen maar bij clubs in de marge hebt gespeeld)quote:Oh.![]()
Ik heb veel respect voor Schöne en wat hij heeft gedaan voor ons, maar als we nu verder willen moet hij worden doorgeselecteerd. Ajax moet gewoon echte vleugelspelers hebben om een stap te maken in ons spel en waardoor het ook leuker word om te zien.quote:Op maandag 1 december 2014 16:37 schreef MouzurX het volgende:
Die jongen heeft de laatste 2 seizoenen vaak 110% van zijn kunnen gehaald en was op een bepaald moment zelf een dragende speler. Nu speelt hij even weer op normaal niveau, terwijl de rest van Ajax er ook echt niks van bakt, en nu is het niet goed.Oh.![]()
Tsja Moisander heeft nu ook ervaring als verdediger, maar hij speelt toch ook niet echt goed nu.
Vorm lijkt me in dit ajax nu zelfs belangrijker dan ervaring/kwaliteit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ben ik wel met je eens maar dan moet je eerst wat aan het middenveld doenquote:Op maandag 1 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor Schöne en wat hij heeft gedaan voor ons, maar als we nu verder willen moet hij worden doorgeselecteerd. Ajax moet gewoon echte vleugelspelers hebben om een stap te maken in ons spel en waardoor het ook leuker word om te zien.![]()
Wat is er mis met het middenveld dan?quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar dan moet je eerst wat aan het middenveld doenOh.![]()
Serero nog gezien zondag, tegen PSG was het ok maar dat was ook makkelijker voetballen met al die ruimte, wat ik al eerder zei dat hij het verdedigende werk van een CVM niet goed aankan.quote:Op maandag 1 december 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het middenveld dan?![]()
Ervaring zorgt m.i. voor een zeker basisniveau en daardoor constantheid. Dat is toch iets wat je bij veel jonge spelers mist. Bij veel talenten is het nog regelmatig de ene week een 4 en de andere week een 9.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat kan hij prima aan, hij onderschept echt ongelooflijk veel ballen. Daarbij is hij voetballend ook meer dan prima.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serero nog gezien zondag, tegen PSG was het ok maar dat was ook makkelijker voetballen met al die ruimte, wat ik al eerder zei dat hij het verdedigende werk van een CVM niet goed aankan.
Nee middenveld vind ik juist het beste bij ons.Oh.![]()
Wat dat betreft zijn Zimling en Moisander wel ervaren ja. Die spelen constant als een nul.quote:Op maandag 1 december 2014 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ervaring zorgt m.i. voor een zeker basisniveau en daardoor constantheid. Dat is toch iets wat je bij veel jonge spelers mist. Bij veel talenten is het nog regelmatig de ene week een 4 en de andere week een 9.Oh.![]()
Nee man, heb je zondag toch gezien, als de bal eenmaal voor is vind ik hem wel goed bij de omschakelmomenten dan grijpt hij vaak goed in maar als je onder druk staat zie je hem dus niet.quote:Op maandag 1 december 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hij prima aan, hij onderschept echt ongelooflijk veel ballen. Daarbij is hij voetballend ook meer dan prima.
Nee middenveld vind ik juist het beste bij ons.![]()
Het middenveld samen is wel heel erg wisselvallig hoor, krijgt Andersen niet vaak de bal heb je er weinig aan, heb je een beetje handige voetballer tegenover Serero staan is hij ook niet heel veel waardquote:Op maandag 1 december 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hij prima aan, hij onderschept echt ongelooflijk veel ballen. Daarbij is hij voetballend ook meer dan prima.
Nee middenveld vind ik juist het beste bij ons.![]()
Ik heb dan ook niet beweerd dat dat het soort ervaring is dat je nodig hebt.quote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn Zimling en Moisander wel ervaren ja. Die spelen constant als een nul.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee man, heb je zondag toch gezien, als de bal eenmaal voor is vind ik hem wel goed bij de omschakelmomenten dan grijpt hij vaak goed in maar als je onder druk staat zie je hem dus niet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien kan hij zich daar nog ontwikkelen, speelt daar pas net.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee man, heb je zondag toch gezien, als de bal eenmaal voor is vind ik hem wel goed bij de omschakelmomenten dan grijpt hij vaak goed in maar als je onder druk staat zie je hem dus niet.Middenveld heeft wel genoeg potentiequote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het middenveld samen is wel heel erg wisselvallig hoor, krijgt Andersen niet vaak de bal heb je er weinig aan, heb je een beetje handige voetballer tegenover Serero staan is hij ook niet heel veel waardOh.![]()
Ik vrees van nietquote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan hij zich daar nog ontwikkelen, speelt daar pas net.
[..]![]()
Het valt mij laatste tijd op dat wanneer onze verdedigers een schot willen blokken, ze wel naar de bal gaan, maar op het laatste moment wegdraaien, waardoor de tegenstander alsnog op goal kan schieten. Alibi blokken.Noodles![]()
Die moet je dan ook gewoon verkopen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie ik liever op de bank dan Niki Kutling en Hoorn
Helaas komt er niet echt een goede RCV aan in de jeugd volgens mij.Oh.![]()
Heb liever niet dat ze weer iemand gaan kopenquote:Op maandag 1 december 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet je dan ook gewoon verkopen.
Helaas komt er niet echt een goede RCV aan in de jeugd volgens mij.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Bazoer.quote:Op maandag 1 december 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas komt er niet echt een goede RCV aan in de jeugd volgens mij.![]()
Muah een Sinkgraven mogen ze best binnen hengelen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb liever niet dat ze weer iemand gaan kopenOh.![]()
Tete aangezien er op RB al genoeg talent isquote:Op maandag 1 december 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas komt er niet echt een goede RCV aan in de jeugd volgens mij.![]()
Las op Ajax Netwerk bij de jeugdwatchers dat hij daar niet het toptalent is zoals hij op rechtsback is.quote:Op maandag 1 december 2014 17:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tete aangezien er op RB al genoeg talent is
Sowieso veel goede rechtsbacks hebben we maar geen echte CV's en al helemaal geen linksbacks uit de jeugd
Oh.![]()
die is 1.80quote:Op maandag 1 december 2014 17:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tete aangezien er op RB al genoeg talent is![]()
Ajax 2 voor hemquote:Op maandag 1 december 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah een Sinkgraven mogen ze best binnen hengelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 17:38 schreef wieisboos het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-contractverlenging![]()
![]()
Als er geen club komt in de winter of in januari, zijn we fucked en zitten we voor eeuwig aan hem vast.quote:Op maandag 1 december 2014 17:38 schreef wieisboos het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-contractverlenging![]()
Elk jaar verlengen tot hij een keer word verkochtquote:Op maandag 1 december 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er geen club komt in de winter of in januari, zijn we fucked en zitten we voor eeuwig aan hem vast.
Oh.![]()
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op maandag 1 december 2014 17:38 schreef wieisboos het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-contractverlengingOh.![]()
Tja , en Serero dan ? Voor Andersen ?quote:Op maandag 1 december 2014 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker als aanvallende middenvelder en dan misschien experiment Klaassen op VM.RED ONS HENNIEGOD![]()
''Ik mijzelf te goed voelen voor QPR''quote:Op maandag 1 december 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk jaar verlengen tot hij een keer word verkocht![]()
Serero op bankiequote:Op maandag 1 december 2014 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja , en Serero dan ? Voor Andersen ?![]()
Lekker rouleren.quote:Op maandag 1 december 2014 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja , en Serero dan ? Voor Andersen ?Oh.![]()
Sinkgraven als backup op alle drie middenveldposities. Kan eventueel in nood ook nog op de vleugel hangend spelen.quote:Oh.![]()
Daar gaat ie geen zin in hebbenquote:Op maandag 1 december 2014 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven als backup op alle drie middenveldposities. Kan eventueel in nood ook nog op de vleugel hangend spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan is hij dus ook niet geschikt voor een topclub blijkbaar.quote:Op maandag 1 december 2014 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar gaat ie geen zin in hebbenOh.![]()
Hij mag blij zijn als een League 2 club zin in hem heeft.quote:Op maandag 1 december 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ik mijzelf te goed voelen voor QPR''Oh.![]()
Een jongen van die leeftijd moet veel spelen , en trouwens , miljoenen uitgeven voor een back-up is als het goed niet het beleid..quote:Op maandag 1 december 2014 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is hij dus ook niet geschikt voor een topclub blijkbaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eerder als iemand die een jaartje kan wennen tot Klaassen en Serero waarschijnlijk worden verkocht. Kan hij hun plaats overnemen. Nouri is er nog klaar voor denk ik.quote:Op maandag 1 december 2014 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een jongen van die leeftijd moet veel spelen , en trouwens , miljoenen uitgeven voor een back-up is als het goed niet het beleid..Oh.![]()
Het is toch wel handig als een vm een kopduel kan winnen van iemand die langer is dan 1.80Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Liever iemand daar die kan voetballen en ballen kan veroveren dan een keer een kopduel winnen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:51 schreef Catch22- het volgende:
Het is toch wel handig als een vm een kopduel kan winnen van iemand die langer is dan 1.80Oh.![]()
Middenveld is het probleem niet met onze jeugd . Achterin is het behelpen .quote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder als iemand die een jaartje kan wennen tot Klaassen en Serero waarschijnlijk worden verkocht. Kan hij hun plaats overnemen. Nouri is er nog klaar voor denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Achterin zal het nog wel jaren behelpen blijven. Het is wachten op een goede lichting daar.quote:Op maandag 1 december 2014 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middenveld is het probleem niet met onze jeugd . Achterin is het behelpen .Oh.![]()
Zimlingquote:Op maandag 1 december 2014 18:14 schreef PicoMMP het volgende:
Dit seizoen is het middenveld wel een probleem. We hebben geen eens reservemiddenvelders
![]()
En anders kunnen Riedewald/Viergever nog op VM of Schöne een linie terug![]()
Die hebben we wel, in de jeugd.quote:Op maandag 1 december 2014 18:14 schreef PicoMMP het volgende:
Dit seizoen is het middenveld wel een probleem. We hebben geen eens reservemiddenvelders![]()
Aanvallend dus barweinig. En zolang Boilesen geblesseerd is mis je dus ook een Riedewald/Viergever op het middenveld.quote:Op maandag 1 december 2014 18:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zimling
![]()
En anders kunnen Riedewald/Viergever nog op VM of Schöne een linie terug![]()
Ja, maar ik had het over dit seizoen. Kijk eens wat er op de bank zat de laatste weken. Vijf verdedigende spelers en Sigthorsson en een El Ghazi/Kishnaquote:![]()
Valt mee, Schöne en Serero kunnen allebei nog aanvallend opgesteld worden maar dat heeft wel tot gevolg dat er aardig wat geschoven moet worden dan inderdaadquote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aanvallend dus barweinig. En zolang Boilesen geblesseerd is mis je dus ook een Riedewald/Viergever op het middenveld.![]()
Kwalitatief dus allemaal heel erg matig.quote:Op maandag 1 december 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Valt mee, Schöne en Serero kunnen allebei nog aanvallend opgesteld worden maar dat heeft wel tot gevolg dat er aardig wat geschoven moet worden dan inderdaad![]()
Tja dat krijg je met dit aankoopbeleidquote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over dit seizoen. Kijk eens wat er op de bank zat de laatste weken. Vijf verdedigende spelers en Sigthorsson en een El Ghazi/KishnaRED ONS HENNIEGOD![]()
JongAjax:
Boer;
Tete, Van der Hoorn, Denswil, Ligeon;
Zimling, Riedewald, Bazoer;
Becker, Zivkovic, Menig
bank: Alblas, Van Bruggen, Van Koesveld, Bakker, Acolatse, Hendriks.![]()
Hier kan iedereen van winnenquote:Op maandag 1 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
JongAjax:
Boer;
Becker, Zivkovic, Menig
bank: Alblas, Van Bruggen, Van Koesveld, Bakker, Acolatse, Hendriks.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wel zo eerlijk om Zimling op te stellen, maakt VVV ook nog een kans.quote:Op maandag 1 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
JongAjax:
Boer;
Becker, Zivkovic, Menig
bank: Alblas, Van Bruggen, Van Koesveld, Bakker, Acolatse, Hendriks.![]()
En van der Hoornquote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk om Zimling op te stellen, maakt VVV ook nog een kans.![]()
Het ideale torrenelftal
Diederik Boer
Ruben Ligeon
Mike van der Hoorn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Niki Zimling
Theo Janssen
Lerin Duarte
Jody Lukoki
Kolbeinn Sigthorsson
Derk Boerrigter![]()
constant wisselend team is de hoofdoorzaakquote:Op maandag 1 december 2014 18:50 schreef Karzai het volgende:
Is de stap zo groot naar professioneel voetbal?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
leukquote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ideale torrenelftal
Diederik Boer
Ruben Ligeon
Mike van der Hoorn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Niki Zimling
Theo Janssen
Lerin Duarte
Jody Lukoki
Kolbeinn Sigthorsson
Derk Boerrigter![]()
Fixedquote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ideale torrenelftal
Diederik Boer
Ruben Ligeon
Mike van der Hoorn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Niki Zimling
Siem de Jong
Lerin Duarte
Jody Lukoki
Kolbeinn Sigthorsson
Derk BoerrigterOh.![]()
Middenveld barst van de creativiteit.quote:Op maandag 1 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
JongAjax:
Boer;
Becker, Zivkovic, Menig
bank: Alblas, Van Bruggen, Van Koesveld, Bakker, Acolatse, Hendriks.Oh.![]()
Theo Janssen was idd heeeel slechtquote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ideale torrenelftal
Diederik Boer
Ruben Ligeon
Mike van der Hoorn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Niki Zimling
Theo Janssen
Lerin Duarte
Jody Lukoki
Kolbeinn Sigthorsson
Derk BoerrigterRED ONS HENNIEGOD![]()
Was wel van waarde maar als linkermiddenvelder, niet als controleur.quote:Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Theo Janssen was idd heeeel slecht![]()
Was ook weer een van de vele mislukte experimenten van Frankie.quote:Op maandag 1 december 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel van waarde maar als linkermiddenvelder, niet als controleur.Oh.![]()
Broodjes kroket naar binnen hengsten toen ze kampioen warenquote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef PicoMMP het volgende:
Theo was een baas.
Lekker stiekem peukie reuken bij de huldigingOh.![]()
Tja dat zag Frank pas erg laat in , de rest van je opstelling kan er gewoon geen klote vanquote:Op maandag 1 december 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel van waarde maar als linkermiddenvelder, niet als controleur.RED ONS HENNIEGOD![]()
En een eigen mening , vond Frankie niet leukquote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodjes kroket naar binnen hengsten toen ze kampioen warenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zat eigenlijk nog een andere befaamde doch zeer succesvolle VM te bedenken maar die kon ik niet zo snel vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dat zag Frank pas erg laat in , de rest van je opstelling kan er gewoon geen klote van![]()
Zimling als VM was goed genoeg geweest.quote:Op maandag 1 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk nog een andere befaamde doch zeer succesvolle VM te bedenken maar die kon ik niet zo snel vinden.
De Jong als halfspeler dan neerzetten.Oh.![]()
Noem nog eens meer mislukte "experimenten" dan?quote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook weer een van de vele mislukte experimenten van Frankie.![]()
Lambiekquote:Op maandag 1 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk nog een andere befaamde doch zeer succesvolle VM te bedenken maar die kon ik niet zo snel vinden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Daar zal Frank het nog lastig mee krijgen bij een topclub. Spelers die niet moeiteloos doen wat hij zegt.quote:Op maandag 1 december 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En een eigen mening , vond Frankie niet leukOh.![]()
Zit al jaren te klooien met die CVM positie.quote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook weer een van de vele mislukte experimenten van Frankie.
Enoh, Schöne, Poulsen, Anita, Janssen, Blind, Viergever, Serero, Riedewald, Zimling.. een behoorlijk lijstje spelers die Frank daar heeft uitgeprobeerd. Nog iemand vergeten?![]()
Daarom is die bijna een kopie van Lowietjequote:Op maandag 1 december 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal Frank het nog lastig mee krijgen bij een topclub. Spelers die niet moeiteloos doen wat hij zegt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sigthorsson tijden in de spits zetten, De Jong op half zetten, Boerrigter op rechtsbuiten, Duarte een keer op linksback. Anita op linksback zetten ipv gewoon op het middenveldquote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Noem nog eens meer mislukte "experimenten" dan?Oh.![]()
Een spits in de spits zeggen, godverdomme wat een experiment. De Jong is origineel gewoon een middenvelder, Boerrigter is een buitenspeler - elke coach heeft een buitenspeler weleens op de andere flank gezet en dat van Duarte was een wedstrijdje en pakte inderdaad verkeerd uit.quote:Op maandag 1 december 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson tijden in de spits zetten, De Jong op half zetten, Boerrigter op rechtsbuiten, Duarte een keer op linksback.![]()
Anita was gewoon geweldig daar maar die moest wijken voor Theo daarquote:Op maandag 1 december 2014 19:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zit al jaren te klooien met die CVM positie.
Enoh, Schöne, Poulsen, Anita, Janssen, Blind, Viergever, Serero, Riedewald, Zimling.. een behoorlijk lijstje spelers die Frank daar heeft uitgeprobeerd. Nog iemand vergeten?En een beetje Bert van Marwijk zit er in.quote:Op maandag 1 december 2014 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom is die bijna een kopie van LowietjeOh.![]()
De Jong is een nummer 10. Dan komt de spitspositie dichter in de buurt dan halfspeler.quote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een spits in de spits zeggen, godverdomme wat een experiment. De Jong is origineel gewoon een middenvelder, Boerrigter is een buitenspeler - elke coach heeft een buitenspeler weleens op de andere flank gezet en dat van Duarte was een wedstrijdje en pakte inderdaad verkeerd uit.
Boerrigter tijden op rechtsbuiten zetten waar hij duidelijk niet rendeerde heb je niks aan.Oh.![]()
Zet hem nog 10 wedstrijden op vm en we gaan lachenquote:Op maandag 1 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nog niet door het merendeel finaal afgebrand.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zekerheidquote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
En een beetje Bert van Marwijk zit er in.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ach toen hadden we beter op links en Frankie houdt nou eenmaal vertrouwen in een speler, of het nou een Siggy of een Blind is.quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong is een nummer 10. Dan komt de spitspositie dichter in de buurt dan halfspeler.
Boerrigter tijden op rechtsbuiten zetten waar hij duidelijk niet rendeerde heb je niks aan.![]()
Hij vult het wel degelijk in en niet zo slecht als Zimling. Hij voegt alleen weinig toe.quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zet hem nog 10 wedstrijden op vm en we gaan lachenOh.![]()
Ik heb het idee dat Frank nadat het met Blind gelukt is dat met elke speler wil doen, zolang vertrouwen geven. Terwijl iedereen bij Sigthorsson kon zien dat hij niks was, en daarom hebben we dit jaar weer punten laten liggen in de CL.quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach toen hadden we beter op links en Frankie houdt nou eenmaal vertrouwen in een speler, of het nou een Siggy of een Blind is.Oh.![]()
Tja past wel bij Frank , tikkie terug en breedquote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vult het wel degelijk in en niet zo slecht als Zimling. Hij voegt alleen weinig toe.RED ONS HENNIEGOD![]()
Siggy vond ik in de CL niet eens het slechtst, en we laten nu ook weer punten liggen bij ADO zelfs met Milik dus dat zegt niet alles, al is Milik natuurlijk wel beter.quote:Op maandag 1 december 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Frank nadat het met Blind gelukt is dat met elke speler wil doen, zolang vertrouwen geven. Terwijl iedereen bij Sigthorsson kon zien dat hij niks was, en daarom hebben we dit jaar weer punten laten liggen in de CL.![]()
Muah hij heeft hem er wel afgehaald dus zo tevreden was hij er niet over.quote:Op maandag 1 december 2014 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja past wel bij Frank , tikkie terug en breedSiggy tegen APOEL met die kansen missen is echt vreselijk. En met een goede spits hadden we tegen PSG thuis ook misschien meer aan voetballen toegekomen.lquote:Op maandag 1 december 2014 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Siggy vond ik in de CL niet eens het slechtst, en we laten nu ook weer punten liggen bij ADO zelfs met Milik dus dat zegt niet alles, al is Milik natuurlijk wel beter.Oh.![]()
Hij wou niet verder verlengen. Anders was hij niet meer te betalen geweest voor Real Madrid volgende zomer.quote:Op maandag 1 december 2014 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
Siggy is gewoon een baas.
Waarom wordt zijn contract niet verlengd tot 2018, maar slechtst tot 2016?Oh.![]()
Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wou niet verder verlengen. Anders was hij niet meer te betalen geweest voor Real Madrid volgende zomer.
Maar het feit dat hij betekent getuigt sowieso van clubliefde.
Siggy![]()
![]()
Daar was Theo voor gehaald. Om de opbouw te verzorgen van achteruit. Dat was het idee van de Boer. Dat hij daar na 2 mindere wedstrijden niet gelijk van af stapte is prijzenswaardig imho. Fuck het opportunisme en vasthouden aan je vooraf opgestelde strijdplan.quote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was gewoon geweldig daar maar die moest wijken voor Theo daar
[..]
En een beetje Bert van Marwijk zit er in.
En Anita op 6 werd pas een succes na Theo.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Anita op 6 was al een succes voordat Theo kwam. in het seizoen van de 3e ster rememberquote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar was Theo voor gehaald. Om de opbouw te verzorgen van achteruit. Dat was het idee van de Boer. Dat hij daar na 2 mindere wedstrijden niet gelijk van af stapte is prijzenswaardig imho. Fuck het opportunisme en vasthouden aan je vooraf opgestelde strijdplan.
En Anita op 6 werd pas een succes na Theo.Oh.![]()
Oh kut ja, daarvoor speelde ie er ook al. Was weer eens wat dingen door elkaar aan t halenquote:Op maandag 1 december 2014 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita op 6 was al een succes voordat Theo kwam. in het seizoen van de 3e ster remember
Behulpzaam als een waterkraan.
Daarom was het zo vreemd dat Theo daarvoor gehaald werd. Al was ik wel blij dat hij kwam, omdat hij als linkshalf wel gewoon goed was.quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh kut ja, daarvoor speelde ie er ook al. Was weer eens wat dingen door elkaar aan t halenOh.![]()
Omdat hij deze winter en anders zomer weggaat.quote:Op maandag 1 december 2014 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
Siggy is gewoon een baas.
Waarom wordt zijn contract niet verlengd tot 2018, maar slechtst tot 2016?![]()
Welke club wil hem nou kopen?quote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat hij deze winter en anders zomer weggaat.Oh.![]()
Over de wedstrijd ADO Den Haag-AFC Ajax zondag 30 november 2014 12.30 waar de heer Thulani Serero een puike wedstrijd speelde op de positie van verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?Oh.![]()
Nouquote:Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over de wedstrijd ADO Den Haag-AFC Ajax zondag 30 november 2014 12.30 waar de heer Thulani Serero een puike wedstrijd speelde op de positie van verdedigende middenvelder.![]()
![]()
Nee, lekker weer gaan janken over Siggy of wat die mongool nu probeert janken over Schönequote:Daar hebben we lekker veel aan.
![]()
Tis watquote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, lekker weer gaan janken over Siggy of wat die mongool nu probeert janken over SchöneDaar hebben we lekker veel aan.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk valt het wel mee. Liggen gewoon op koers voor de titel en De Boer weet goed wat hij doet en als hij denkt meer geld te kunnen verdienen aan Siggy op deze manier dan zal dat wel zo zijn.quote:![]()
Geld gaat altijd voor het sportieve jaquote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het wel mee. Liggen gewoon op koers voor de titel en De Boer weet goed wat hij doet en als hij denkt meer geld te kunnen verdienen aan Siggy op deze manier dan zal dat wel zo zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Guus Hupperts is de nieuwe Arjen Robben.quote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, lekker weer gaan janken over Siggy of wat die mongool nu probeert janken over SchöneDaar hebben we lekker veel aan.
-LitmanenAFCA
HAHAHAHAHAHAHAHAOh.![]()
Oke?quote:Op maandag 1 december 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guus Hupperts is de nieuwe Arjen Robben.
-LitmanenAFCA
HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Dat was toch Gwailow?quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(dit geeft aan dat jij een idioot bent gr gr)RED ONS HENNIEGOD![]()
Oke?quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(dit geeft aan dat jij een idioot bent gr gr)Weet niet waar jij het over hebt maar goed.
![]()
Daar gaan we weer?quote:Volgens het Britse wedkantoor BetVictor is Ajax een van de meest logische clubs voor Thierry Henry om zijn carričre bij voort te zetten. De 37-jarige spits maakte maandag bekend zijn aflopende contract bij New York Red Bulls niet te verlengen en verkrijgt daarmee in januari een transfervrije status.
Op Britse wedsites kan gegokt worden naar welke club Henry zal verkassen. Logischerwijs staat Arsenal, de club waar de aanvaller zijn grootste successen beleefde, meestal bovenaan. Ook AS Monaco en Paris Saint-Germain worden als logische vervolgstappen gezien voor de Fransman. Opvallend genoeg worden daarna AC Milan en Ajax genoemd, voordat clubs als Bayern München, AS Roma en Lille de top tien volmaken.
Wellicht dat de bookies Ajax als optie zien vanwege de aanwezigheid van Dennis Bergkamp, een boezemvriend van Henry. Daarnaast heeft Henry vrijwel zijn hele carričre rugnummer veertien gedragen als eerbetoon aan Johan Cruijff.![]()
![]()
Kan ie überhaupt nog wat of heeft ie tegenwoordig een looprekje nodig?
Los gezien van het feit dat het natuurlijk complete bullshit is.Behulpzaam als een waterkraan.
Als je Nouri ziet weet je dat ie net als Eriksen in een vroeg stadium gaat vertrekken. Spijtig.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Als hij dan ook 3 jaar in het eerste heeft gespeeld is dat prima,quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:22 schreef Planga het volgende:
Als je Nouri ziet weet je dat ie net als Eriksen in een vroeg stadium gaat vertrekken. Spijtig.![]()
Nouri speelt vanaf de F-jes bij Ajax, mag hopen at hij er iets anders in staat dan Eriksen, die Ajax alleen als tussenstap zagquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:22 schreef Planga het volgende:
Als je Nouri ziet weet je dat ie net als Eriksen in een vroeg stadium gaat vertrekken. Spijtig.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nouri speelt vanaf de F-jes bij Ajax, mag hopen at hij er iets anders in staat dan Eriksen, die Ajax alleen als tussenstap zagromanticus
Iedere speler droomt van de top en dat is helaas Ajax niet, of hij het gaat halen is de vraag maar als hij de capaciteiten voor de echte top gaat krijgen is het niet meer dan logisch dat hij daar voor kiest![]()
Tuurlijk maar er is een verschil in weggaan op zijn 21e of op zijn 23equote:Op dinsdag 2 december 2014 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]romanticus
Iedere speler droomt van de top en dat is helaas Ajax niet, of hij het gaat halen is de vraag maar als hij de capaciteiten voor de echte top gaat krijgen is het niet meer dan logisch dat hij daar voor kiest![]()
Ik heb eerlijk gezegd liever dat hij zo goed is dat hij al volgend seizoen in het eerste kan spelen en dan op z'n 21e weg gaat dan dat hij er langer over moet doen, die leeftijd vind ik minder belangrijk het gaat mij er om wat hij voor Ajax kan betekenen zolang hij er speelt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tuurlijk maar er is een verschil in weggaan op zijn 21e of op zijn 23e![]()
Blijft een vreemde zaak, waarom niet gewoon het verlies nemenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sigthorsson heeft verlengd tot 2016. Goede zaak dat onze toppers langer worden vastgelegd.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sigthorsson heeft verlengd tot 2016. Goede zaak dat onze toppers langer worden vastgelegd.![]()
![]()
Ach, het heeft wel wat. Iedere week je afvragen wat Kolbeinn eigenlijk nog doet bij Ajax. Dat vraag ik me nog meer af bij Tobias Sana. Die valt echt nergens meer te vinden. Niet bij Ajax I, niet bij Jong Ajax op de bank of in de basis. Jammerlijke aftocht van een jongen die bij zijn eerste competitiewedstrijd heel het stadion al voor zich gewonnen had.![]()
Miskopen hou je altijd maar miskopen verlengen is toch een ander verhaalquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, het heeft wel wat. Iedere week je afvragen wat Kolbeinn eigenlijk nog doet bij Ajax. Dat vraag ik me nog meer af bij Tobias Sana. Die valt echt nergens meer te vinden. Niet bij Ajax I, niet bij Jong Ajax op de bank of in de basis. Jammerlijke aftocht van een jongen die bij zijn eerste competitiewedstrijd heel het stadion al voor zich gewonnen had.![]()
Hopelijk krijgt hij ook snel een verlenging van zijn contract, gevoelsmatig ligt dat nu wel in de lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft zich ook al een tijdje niet meer laten knippen bij Hanni Hannaquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij ook snel een verlenging van zijn contract, gevoelsmatig ligt dat nu wel in de lijn der verwachting..
![]()
En voor wie VI gisteren niet gekeken heeft, Jonk is mogelijk ook kandidaat naast Stam om De Boer op te volgen.quote:Van Nistelrooij, Van Bommel en Jonk dinsdag bij training Cambuur
LEEUWARDEN – Dinsdagmorgen komen drie docenten van de KNVB, waaronder Co Adriaanse, naar het Cambuurstadion.
Ze beoordelen in Leeuwarden een aantal cursisten die het diploma Coach Betaald Voetbal willen halen.
Leeuwarder Sipke Hulshoff, die gedurende dit seizoen als stagiair aan Cambuur verbonden is, zal de training leiden.
Opvallende namen
Binnen het gezelschap van aanstaande trainers staat een aantal opvallende namen. Zo zijn oud-Cambuurspelers Roy Hendriksen en Franįois Gesthuizen van de partij maar ook Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel en Wim Jonk doen dinsdag mee.
De training begint rond de klok van half elf.
http://www.dehuisaanhuis.(...)ij-training-cambuur/![]()
100x liever Stam. Jonk is meer een type Cocu, heeft weinig natuurlijk overwicht.but it ain't right either.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:35 schreef Konijnenjager het volgende:
100x liever Stam. Jonk is meer een type Cocu, heeft weinig natuurlijk overwicht.![]()
Laat dat liever over aan mensen die dagelijks met hen werken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:35 schreef Konijnenjager het volgende:
100x liever Stam. Jonk is meer een type Cocu, heeft weinig natuurlijk overwicht.![]()
Dat wel maar het is beter Jonk op de plek te houden waar hij nu zitquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laat dat liever over aan mensen die dagelijks met hen werken eerlijk gezegd![]()
Waarom heb jij geel op het AjaxNetwerk?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor wie VI gisteren niet gekeken heeft, Jonk is mogelijk ook kandidaat naast Stam om De Boer op te volgen.![]()
Dat was al min of meer bekend. Jonk doet geen trainerscursus voor de lol en ook niet om straks bij Cambuur of Heracles te beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor wie VI gisteren niet gekeken heeft, Jonk is mogelijk ook kandidaat naast Stam om De Boer op te volgen.
Hopelijk blijft iig nog zeker 2 jaar zoals het nu allemaal is.![]()
Is dat rond dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Maar nu ado in chinese handen is...is die markt open broeders![]()
Dinsdag 2 december 19:30 uur Zouaven - Jong Ajax (oefen)twitter:AjaxA1watcher twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 16:28:52Stan van Bladeren, Gino Dekker en James Efmorfidis, Ashraf El Mahdioui en Damil Dankerlui zitten vanavond bij de selectie van #JongAjax reageer retweet
![]()
Utopie. Frank heeft al eerder aangegeven open te staan voor PSV.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was al min of meer bekend. Jonk doet geen trainerscursus voor de lol en ook niet om straks bij Cambuur of Heracles te beginnen.
Hopelijk blijft iig nog zeker 2 jaar zoals het nu allemaal is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Die verdedigende fouten terwijl je twee van de beste Nederlandse verdedigers van de laatste 20 jaar als coach hebt. Gewoon een gebrek aan kwaliteit als je telkens dezelfde fouten blijft maken.Zo'n Van der Hoorn zou 1 taak moeten hebben als invaller en dat is tegen Kramer aanplakken, maar da's blijkbaar toch te moeilijk...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Inderdaad. Als je als taak hebt om Kramer aan te pakken, dan ga je toch altijd op 10cm lopen? Zo doe je dat bij de amateurs iig wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Die verdedigende fouten terwijl je twee van de beste Nederlandse verdedigers van de laatste 20 jaar als coach hebt. Gewoon een gebrek aan kwaliteit als je telkens dezelfde fouten blijft maken.Zo'n Van der Hoorn zou 1 taak moeten hebben als invaller en dat is tegen Kramer aanplakken, maar da's blijkbaar toch te moeilijk...When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zouaven is 5 minuten fietsen voor me, ik ga denk ik wel ff langsquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Dinsdag 2 december 19:30 uur Zouaven - Jong Ajax (oefen)twitter:AjaxA1watcher twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 16:28:52Stan van Bladeren, Gino Dekker en James Efmorfidis, Ashraf El Mahdioui en Damil Dankerlui zitten vanavond bij de selectie van #JongAjax reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zouaven is 5 minuten fietsen voor me, ik ga denk ik wel ff langs![]()
![]()
Ja precies, dat leer je zelfs bij de pupillen alquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je als taak hebt om Kramer aan te pakken, dan ga je toch altijd op 10cm lopen? Zo doe je dat bij de amateurs iig wel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
'HOU HEM VOOR JE, HOU HEM VOOR JE!'quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je als taak hebt om Kramer aan te pakken, dan ga je toch altijd op 10cm lopen? Zo doe je dat bij de amateurs iig wel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik kan niet wachten op het filmpje van Sigthorgod zijn contractverlengingquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)gelijk-presteren.htm
Fucking baas en wat een geweldige keeper
Oh.![]()
quote:Donny van de Beek, Vaclav Cerny en Abdelhak Nouri trainen vandaag voor de 3e keer meer met Ajax 1. Succes boy's #Ajax![]()
Ik hoop toch echt dat Denswil en / of Riedewald speelt tegen Willem II, die Moisander zit al met zijn hoofd bij een andere club. Dom om hem op te stellen![]()
Het is niet zeker of hij in de winterstop al weg gaatquote:Op woensdag 3 december 2014 13:44 schreef Brammess het volgende:
Ik hoop toch echt dat Denswil en / of Riedewald speelt tegen Willem II, die Moisander zit al met zijn hoofd bij een andere club. Dom om hem op te stellen![]()
Veltman kan er ook niet zoveel van en die staat er naast.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:44 schreef Brammess het volgende:
We hebben altijd nog van der Hoorn (quote:Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman kan er ook niet zoveel van en die staat er naast.![]()
)
![]()
Komt er wel weer bovenopquote:Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman kan er ook niet zoveel van en die staat er naast.![]()
![]()
Boven op wat? Veltman heeft nog nooit meer laten zien dan dat hij momenteel doet. Dit is zijn top. Niveau Utrecht/NAC.quote:![]()
quote:
Een grote groep Ajacieden trainde woensdagochtend op de Toekomst. Naast de gebruikelijke spelers van het eerste elftal waren er eveneens de nodige spelers van Jong Ajax en de A1 te bewonderen. Ajax bereidt zich voor op de thuiswedstrijd tegen Willem II die zaterdagavond op het programma staat.
Veel Ajacieden rekenden vooraf op een koude temperatuur. Ze hadden zich zoveel mogelijk ingepakt waardoor voor het eerst in het seizoen 2014/15 mutsen op de hoofden van de spelers te zien waren. Onder leiding van performance coach Björn Rekelhof konden de spelers zich nog verder opwarmen tijdens de warming-up.
Tijdens de rondo en afsluitende partijvorm waren er enkele mooie combinaties zien. Zeker de één-twee tussen Thulani Serero en Lucas Andersen mocht er zijn, waarna de Deen doelman Jasper Cillessen knap omspeelde en afrondde. De drie A-junioren Vaclav Cerny, Abdelhak Nouri, Robert Muric en Donny van de Beek speelden eveneens mee in de partijvorm die verder bestond uit louter spelers van het eerste elftal.
Anwar El Ghazi deed hier niet aan mee. Hij trainde woensdag apart van de groep in verband met liesklachten.
Na afloop van de training bleven de spitsen Arek Milik en Kolbeinn Sigthķrsson op het trainingsveld achter om verder af te ronden op het doel van Diederik Boer. Later sloot ook Muric zich bij hen aan.![]()
Leuk, was bij Oranje ook gewoon belachelijk slecht. Hopelijk loopt er nog wat in de jeugd want dit is niks.quote:![]()
Heeft ook gewoon niet veel aan Moisander die ook zwaar uit vorm is. Maar dat is geen excuus voor zijn matige spel/quote:Op woensdag 3 december 2014 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuk, was bij Oranje ook gewoon belachelijk slecht. Hopelijk loopt er nog wat in de jeugd want dit is niks.![]()
Mwah, Twente, Vitesse niveau of zo. Als hij zijn eigen niveau haalt is hij gewoon te slecht voor Ajax.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Boven op wat? Veltman heeft nog nooit meer laten zien dan dat hij momenteel doet. Dit is zijn top. Niveau Utrecht/NAC.![]()
wat een onzin, als het maar genoeg geroepen wordt door Gijp en Co gaat iedereen het gelovenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Boven op wat? Veltman heeft nog nooit meer laten zien dan dat hij momenteel doet. Dit is zijn top. Niveau Utrecht/NAC.![]()
Was wel typerend toen ze een keer een filmpje van Veltman lieten zien waar hij de mist in ging bleek het Moisander te zijn, niemand die het door hadquote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, als het maar genoeg geroepen wordt door Gijp en Co gaat iedereen het geloven![]()
![]()
Is ook gewoon zo. Veltman is geen Puyol of een Cannavaro die met een kleine lengte gewoon goed kunnen verdedigen. Als je zo slecht bent heb je gewoon kracht nodig als verdediger om dat te compenseren.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, als het maar genoeg geroepen wordt door Gijp en Co gaat iedereen het geloven![]()
Douglas en Van Dijk zijn hun paradepaardjes terwijl ze die nooit zien spelen. Dat erkennen ze zelf ookquote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, als het maar genoeg geroepen wordt door Gijp en Co gaat iedereen het geloven.
![]()
Zit regelmatig in de gym zo te zien. Kunnen een hoop jongens een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://instagram.com/tobiastigjanisana
Hij leeft nog, wow.Behulpzaam als een waterkraan.
Nee je moet het compenseren met slimheid en dat doet hij ook vaakquote:Op woensdag 3 december 2014 16:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Veltman is geen Puyol of een Cannavaro die met een kleine lengte gewoon goed kunnen verdedigen. Als je zo slecht bent heb je gewoon kracht nodig als verdediger om dat te compenseren.![]()
Op school zeker, in het veld is hij maar matig.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee je moet het compenseren met slimheid en dat doet hij ook vaak![]()
Havoquote:Op woensdag 3 december 2014 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op school zeker, in het veld is hij maar matig.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik vraag mij af waarom die Schone weg moet als vd Hoorn wederom heeft laten blijken dat hij verre van klaar is om als centrale verdediger in Ajax 1 te opereren.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 18:12:06 ]![]()
Deze vergelijking volg ik niet helemaal.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik vraag mij af waarom die Schone weg moet als vd Hoorn wederom heeft laten blijken dat hij verre van klaar is om als centrale verdediger in Ajax 1 te opereren.![]()
Lasse Schöne speelt als verdediger beter dan die hele vd Hoorn die bijna elke keer dat hij zijn opwachting maakt Ajax puntverlies oplevert. En dat is echt geen toeval meer intussen.![]()
![]()
Maar kijk hoeveel spelers/talenten we op RV hebben en kijk hoeveel we dr op CV hebben. Beetje een domme vergelijking.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:14 schreef Iwanius het volgende:
Lasse Schöne speelt als verdediger beter dan die hele vd Hoorn die bijna elke keer dat hij zijn opwachting maakt Ajax puntverlies oplevert. En dat is echt geen toeval meer intussen.![]()
Dit dusquote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gijp
Dat ze nog niet met VI gekapt zijn. Niks wat ze zeggen is ooit positief.
Die Gijp moet echt kappen met alles in televisie, wat een verschrikkelijke vent.![]()
Ja en als die positief over Ajax praat ben je het er mee eensquote:Op woensdag 3 december 2014 19:10 schreef Brammess het volgende:
Gijp
Die Gijp moet echt kappen met alles in televisie, wat een verschrikkelijke vent.
Ajaxshowtime hypocrietRED ONS HENNIEGOD![]()
Ah joh ouwe reus waar maakie je druk om, laat toch lekker gaan joh, kan jou't allemaal schelequote:Op woensdag 3 december 2014 19:10 schreef Brammess het volgende:
Gijp
Die Gijp moet echt kappen met alles in televisie, wat een verschrikkelijke vent.![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en als die positief over Ajax praat ben je het er mee eens
Ajaxshowtime hypocriet
Het zijn gewoon een stel analysten die open deuren intrappen. Ik ben het niet nooit met ze eens hé![]()
Wel als ze Ajax geniaal vonden spelenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Het zijn gewoon een stel analysten die open deuren intrappen. Ik ben het niet nooit met ze eens héRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach wat betreft Veltman heeft die wel gewoon gelijk. Goed genoeg voor de Europese top is die niet en gaat die ook nooit worden![]()
Die wilde ik ook posten maar snap niet hoe dat werkt op Instagramquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Achtergrondafbeelding bekijkenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten maar snap niet hoe dat werkt op Instagram
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Jaap Stam heeft enkele weken geleden besloten te stoppen met de cursus Coach Betaald Voetbal van de KNVB. De voormalig topverdediger ‘trok het niet langer’ om in de schoolbanken te zitten en de cursus te blijven volgen. Dat meldt De Telegraaf donderdagmorgen. Stam overlegt nu met de Zeister bond, hoe hij de cursus toch nog kan afronden.
De 42-jarige Stam, die samen met Andries Ulderink leiding geeft aan Jong Ajax, had als oud-international van Oranje recht op de verkorte route van de trainerscursus. Toch is het hem nog een te grote inspanning gebleken. Het klassikale stond hem tegen, stelt de ochtendkrant. Toch wil de Rots van Kampen graag zijn papieren halen, om in de toekomst op eigen benen te kunnen staan. De KNVB is hem daarbij ter wille.
Stam werd al van verschillende kanten benaderd voor een baan als hoofdtrainer, weet De Telegraaf. Tot nu toe zei hij echter steeds ‘nee’, omdat hij niet officieel aan de slag mag. Vorig seizoen was hij dicht bij een vertrek van Ajax naar AC Milan, waar hij Clarence Seedorf wilde assisteren. Uiteindelijk duurde het hem te lang en besloot hij de stekker eruit te trekken.![]()
Nee hoor. Als je gewoon eens een wedstrijd op hem gaat letten kun je het zelf ook zien.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet alleen aan hem ligt maar ook aan het gebeuren voor hem, dat hij Real Madrid niet gaat halen is wat anders maar voor het spel wat Ajax speelt is hij echt goed bruikbaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je gewoon eens een wedstrijd op hem gaat letten kun je het zelf ook zien.![]()
Tuurlijk heeft dat er mee te maken. Maar het is geen nieuwe Frank de Boer zoals velen hier in hem zien. Echte en speler die zijn hele leven bij Ajax blijft voetballen omdat dit zijn niveau is.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet alleen aan hem ligt maar ook aan het gebeuren voor hem, dat hij Real Madrid niet gaat halen is wat anders maar voor het spel wat Ajax speelt is hij echt goed bruikbaar.![]()
Is nog veel te vroeg om dat te zeggen, zowel positief als negatief. Ik vind hem wel goed situaties vooruit inschatten maw het probleem er al uit halen voor het er is, voetballend 1 van de beteren in NL al is het inmiddels wel het land der blinden. Een goeie CVM ervoor en een wakkere collega ernaast en het zal een stuk beter gaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat er mee te maken. Maar het is geen nieuwe Frank de Boer zoals velen hier in hem zien. Echte en speler die zijn hele leven bij Ajax blijft voetballen omdat dit zijn niveau is.![]()
En Frank de Boer maakte in het begin van zijn carričre ook regelmatig een foutje, alleen was dat zelden fataal omdat het dan bij wijze van 5-1 ipv 5-0 werd, die tijden zijn wel veranderd.![]()
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom veel wordt gehaat op Veltman. Hij speelt vaak goed en maakt bijna nooit echt grote blunders. Tuurlijk is hij geen nieuwe Vertonghen of Stam, maar ik wil hem best de tijd geven.![]()
Sommige mensen trekken nu eenmaal vrij snel hun conclusiequote:Op donderdag 4 december 2014 09:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom veel wordt gehaat op Veltman. Hij speelt vaak goed en maakt bijna nooit echt grote blunders. Tuurlijk is hij geen nieuwe Vertonghen of Stam, maar ik wil hem best de tijd geven.![]()
![]()
Ach, zo is dat met zo'n beetje elke speler toch? Klaassen kon er vorig jaar na de winterstop ook geen klote meer van volgens velen nadat hij eerst Oranje ingeschreven werd. Nu heeft iedereen het over Muric, Nouri, Van de Beek, Cerny en zelfs al over Eiting. Die jongens zijn ontzettend getalenteerd, maar ook die jongens krijgen een dip(je). Vervolgens lees je dan hier weer dat ze er geen klote van kunnen. Bewaar deze post maar, zo gaat het met elk talent.
Eerst omhoog schrijven, vervolgens afbranden en daarna tot de conclusie komen dat het toch wel een goede speler is. Het zijn talenten, jonge jongens! Die mogen een dipje krijgen, sterker nog, daar worden ze daarna alleen maar sterker van. Ook met Veltman komt het wel weer goed, daar ben ik van overtuigd.![]()
Wie ziet in hem de nieuwe Frank de Boer? Quotes graag.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat er mee te maken. Maar het is geen nieuwe Frank de Boer zoals velen hier in hem zien. Echte en speler die zijn hele leven bij Ajax blijft voetballen omdat dit zijn niveau is.![]()
Geldt het ook voor Sightorsson?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:14 schreef S15 het volgende:
Ach, zo is dat met zo'n beetje elke speler toch? Klaassen kon er vorig jaar na de winterstop ook geen klote meer van volgens velen nadat hij eerst Oranje ingeschreven werd. Nu heeft iedereen het over Muric, Nouri, Van de Beek, Cerny en zelfs al over Eiting. Die jongens zijn ontzettend getalenteerd, maar ook die jongens krijgen een dip(je). Vervolgens lees je dan hier weer dat ze er geen klote van kunnen. Bewaar deze post maar, zo gaat het met elk talent.
Eerst omhoog schrijven, vervolgens afbranden en daarna tot de conclusie komen dat het toch wel een goede speler is. Het zijn talenten, jonge jongens! Die mogen een dipje krijgen, sterker nog, daar worden ze daarna alleen maar sterker van. Ook met Veltman komt het wel weer goed, daar ben ik van overtuigd.![]()
Soms vraag ik me af of er op dat trainingscomplex wel een sportschool is, als je bijvoorbeeld Veltman ziet, wtf ouwe. Als CB moet je ook wel wat body hebben, dit is gewoon een 16jarig jochie
Laat die selectie sws wat vaker de sportschool in duiken, de fysieke kracht is al jaren te laag![]()
![]()
Ja net zoals Van der Hoorn om vervolgens alsnog niks te kunnenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:05 schreef bombmannl het volgende:
Soms vraag ik me af of er op dat trainingscomplex wel een sportschool is, als je bijvoorbeeld Veltman ziet, wtf ouwe. Als CB moet je ook wel wat body hebben, dit is gewoon een 16jarig jochie
Laat die selectie sws wat vaker de sportschool in duiken, de fysieke kracht is al jaren te laag
Ga toch weg met je fysieke kracht, is helemaal niet nodig als je timing goed is en je een beetje slim speelt![]()
Hoorn was goed tegen PSGquote:Op donderdag 4 december 2014 13:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja net zoals Van der Hoorn om vervolgens alsnog niks te kunnen
Ga toch weg met je fysieke kracht, is helemaal niet nodig als je timing goed is en je een beetje slim speelt![]()
Zo wat een pluspunten.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vriendin van Urby Emanuelson , het is maar dat jullie het weten.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Jairo Riedewald was nog niet geboren toen Ajax in 1995 de Champions League won. Dat geldt voor steeds meer spelers die vandaag de dag het eerste elftal halen. Niet alle nieuwelingen – of aankopen – zijn gezegend met historisch besef. En dat moet anders, vindt Jack Spijkerman.
Wij zijn er niet zo van om BN'ers een platform te geven puur omdat ze BN'er zijn. Bij Spijkerman ligt dit dan ook net even anders. Spijkerman is bekend van televisie, maar voelt zich er niet te groot voor om achter de schermen van alles bij Ajax te doen. Dat pleit voor hem.
Spijkerman helpt de erfgoedcommissie en is 'chef vaantjes', lezen we in Het Parool. Het erfgoed doet nog veel meer. “Nu nog een museum om het in te kunnen tentoonstellen,” merkt Spijkerman op. “En ik vind ook dat alle spelers van Ajax de basis over de geschiedenis van de club moeten weten.”
Daar heeft Spijkerman (66) een goed punt. Riedewald traint onder Frank de Boer, die in de jaren negentig een van de steunpilaren was, maar van het succes anno 1995 heeft de achttienjarige eigenlijk geen idee.
“Ik weet wel dat die wedstrijd is gewonnen,” vertelde Riedewald, ook in Het Parool, recent over de gewonnen Champions Leaguefinale tegen AC Milan (1-0). “Maar wie toen de goede spelers waren en wie de trainer was, dat weet ik niet. Ik heb me er niet in verdiept.”
Spijkerman las het betreffende artikel en hield er een slecht gevoel aan over. Tijd voor verandering, wat hem betreft. “Dat Riedewald laatst niks bleek te weten over het Ajax van 1995, dat kan toch niet?”
Wie draait er even een plannetje in elkaar?!![]()
Moest eerst denken aan de Speld, maar het leek me toch niet geraffineerd genoeg. Zeg me alsjeblieft dat het toch de Speld is.What Would Goku Do![]()
http://www.ajaxlife.nl/up(...)sch-besef-bijbrengenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef viagraap het volgende:
Moest eerst denken aan de Speld, maar het leek me toch niet geraffineerd genoeg. Zeg me alsjeblieft dat het toch de Speld is.![]()
Ik las het net al, maar ik zie nu pas dat het om Jack Spijkerman gaat
Ik dacht eerst Henny
Verder lekker belangrijk, alsof die spelers ook nog maar enige clubliefde hebben. En dat hoeft ook niet, als ik ergens anders vier keer zoveel kan verdienen dan overweeg ik ook een overstap.![]()
Haha mooi. Haalt heel die onzin onderuit dat 'die jonge gasten' opkijken tegen types als Bergkamp en Frank.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Vind het alsnog een beetje triest om te lezenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha mooi. Haalt heel die onzin onderuit dat 'die jonge gasten' opkijken tegen types als Bergkamp en Frank.![]()
Zijn ten minste geen succes supporters zoals de meeste Ajacieden.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het alsnog een beetje triest om te lezen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ach, hij zegt natuurlijk dat hij geen idee heeft wie er precies in dat elftal zaten, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat ze niet weten dat het grote voetballers waren of er niet tegen 'opkijken'.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha mooi. Haalt heel die onzin onderuit dat 'die jonge gasten' opkijken tegen types als Bergkamp en Frank.
Niet iedereen heeft zijn historische voetbalfeitjes op orde.
Zelfs bepaalde Fok!kers niet. Bergkamp speelde bijvoorbeeld helemaal niet meer bij Ajax in 1995.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Toch fijn dat Jack Spijkerman zich niet te groot voelt. Voor het eerst ooit ben ik geneigd iets te zeggen over grachtengordelpraktijken. Hoewel mij nu een interview met hem te binnen schiet ergens waarin verteld wordt dat hij al jaren naar het stadion komt.What Would Goku Do![]()
Ik zou er eerlijk gezegd een moord voor doentwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 04-12-2014 om 14:23:48#Ajax-target Martin Odegaard is gister gespot bij Liverpool. Was eerder bij Real Madrid. Staat ook bezoek aan A'dam op de rol reageer retweet
Zou wat zijn zeg
![]()
Wtf, komt het dan nog niet eens in je op om eens achter je pc'tje te kruipen en beelden van die wedstrijden op te zoeken op youtube?quote:
Ze zullen wel te druk zijn met hun Playstation en playstation en Instagram.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik begrijp dat ook niet helemaal eigenlijk, maar aan de andere kant, het is ook geen verplichting om alles te kennenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf, komt het dan nog niet eens in je op om eens achter je pc'tje te kruipen en beelden van die wedstrijden op te zoeken op youtube?
Ze zullen wel te druk zijn met hun Playstation en playstation en Instagram.
Vraag me af wat Riedewald gedacht zou hebben toen de vergelijking tussen hem en Rijkaard werd gemaakt![]()
Tuurlijk hoef je niet alles te weten. Maar je komt al jaren op de club, ziet overal foto's van successen van vroeger, spelers etc. De media-aandacht is enorm en inderdaad, jonge spelers worden zodra ze 1x in het eerste hebben gespeeld met iemand uit de succesvolle periode. Dan raak je toch nieuwschierig, wil je weten waar mensen het over hebben. Ik vind dat onvoorstelbaar dat het je blijkbaar geen moer interesseert. "Oh, ff uurtje trainen en dan weer naar huis. Hopelijk hoeven we niks extra's te doen want ik heb om 15:00 afgesproken voor een potje Fifa '15".quote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet helemaal eigenlijk, maar aan de andere kant, het is ook geen verplichting om alles te kennen
Vraag me af wat Riedewald gedacht zou hebben toen de vergelijking tussen hem en Rijkaard werd gemaaktBehulpzaam als een waterkraan.
Mwoah, ik denk niet dat het bij de gemiddelde VMBO'er heel veel anders is en dat is toch een beetje waar je dit soort jongens mee moet vergelijken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die jongen is nu al zo gehyped, het kan alleen nog maar tegenvallen.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd een moord voor doentwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 04-12-2014 om 14:23:48#Ajax-target Martin Odegaard is gister gespot bij Liverpool. Was eerder bij Real Madrid. Staat ook bezoek aan A'dam op de rol reageer retweet
Zou wat zijn zeg
![]()
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die jongen is nu al zo gehyped, het kan alleen nog maar tegenvallen.![]()
Mis hem niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
''Aan zijn spel kunnen ze toch wel zien dat hij geen doping gebruikt''Oh.![]()
Zo kunnen we eeuwig blijven jankenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Viergever is ook niet alles![]()
Tja dat krijg je met dit eerste elftal aankoopbeleidquote:Op donderdag 4 december 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kunnen we eeuwig blijven jankenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax-trainer Frank de Boer is nog altijd gecharmeerd van Daley Sinkgraven. De hoofdtrainer sluit niet uit dat de Amsterdammers in de winterstop een nieuwe poging gaan wagen bij de middenvelder van sc Heerenveen.
Afgelopen zomer meldde Ajax zich al eens in Friesland voor Sinkgraven, een akkoord over de transfer van het talent werd toen niet bereikt. De naam van Sinkgraven staat hoog op het verlanglijstje van Ajax, blijkt uit de reactie van De Boer in gesprek met het AT5-programma Dit is mijn Club.
"We (Frank de Boer en Mark Overmars, red.) hebben in het begin van het seizoen al over hem gesproken, volgens mij hebben we zelfs al een keer een bod neergelegd bij Heerenveen, ja", zegt De Boer in gesprek met de regio-zender.
De Boer liet eerder doorschemeren dat Ajax in de winterstop geen aankopen zou doen, in het gevalk van Sinkgraven is er wellicht sprake van een uitzondering. "Hem kopen en nog een half jaar verhuren aan Heerenveen zou een optie kunnen zijn, ja."
De negentienjarige Sinkgraven debuteerde afgelopen seizoen in het eerste elftal van sc Heerenveen. Dit seizoen is hij basisspeler bij de Friezen. Sinkgraven kwam tot op heden veertien keer in actie in de Eredivisie. Hij scoorde drie treffers.![]()
Van de zomer had AT5 op trainingskamp ook al zo'n goed interview. Jammer dat het voor de NOS en FOX te moeilijk is om een beetje voorbereid zo'n interview te houden.![]()
Ligt hem voornamelijk in het kritisch zijn, deels omdat ze Ajacieden zijn maar ook natuurlijk omdat er wegens minder publiek minder druk op hun staat.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van de zomer had AT5 op trainingskamp ook al zo'n goed interview. Jammer dat het voor de NOS en FOX te moeilijk is om een beetje voorbereid zo'n interview te houden.![]()
Als de NOS zo'n video maakt krijg je Feyenoorders/PSV-ers die zich afvragen of hun belastinggeld daarnaartoe gaatquote:Op donderdag 4 december 2014 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat stukje over Kishnaquote:Bij Ajax vond laatst een opvallend gesprek plaats op De Toekomst. Ricardo Kishna nam zijn zaakwaarnemer mee en sprak met Marc Overmars over het gebrek aan speeltijd in Amsterdam.
Kishna krijgt de laatste weken weer meer speelminuten van trainer Frank de Boer, maar kon daar in het begin van het seizoen lang niet altijd op rekenen. Daarom wilde hij met technisch directeur Overmars in gesprek en nam hij belangenbehartiger Mino Raiola mee. Volgens AT5 zou er een heftig gesprek hebben plaatsgevonden en naar verluidt begon Raiola al te lobbyen voor een overgang van Kishna naar de Italiaanse Serie A.
"Dat is vrij bizar, ja. Als jongens minder gaan spelen, worden ze gevoed door mensen die vinden dat ze er iets van moeten zeggen en de hele situatie niet kennen", aldus De Boer tegenover AT5. "Wij zijn bijna 24 uur per dag met ze bezig en kijken gewoon wat het beste voor het team is. Soms moet je even met de neus op de feiten worden gedrukt", zegt hij over de Ajax-talenten die niet elke week spelen. "Dat was met Kishna zo, maar ook met Anwar El Ghazi en Lucas Andersen. Soms geven spelers goede signalen af en soms is een ander beter."![]()
Kishnaquote:Wat een misselijk ventje, Schone en El Ghazi hebben gewoon betere wedstrijden dan hem gespeeld, met een beetje zelfkritiek die El Ghazi wel heeft ziet hij dat ook.
![]()
Die Raiola moeten ze opknopen.quote:
Die maakt al die spelertjes die 3x een bal hoog houden knettergek.Narf!![]()
Eens, moet eens een flinke schop onder z'n reet hebben. Kan me niet voorstellen dat dat arrogante gedrag van hem een positieve invloed heeft op de rest van de selectiequote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
KishnaWat een misselijk ventje, Schone en El Ghazi hebben gewoon betere wedstrijden dan hem gespeeld, met een beetje zelfkritiek die El Ghazi wel heeft ziet hij dat ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: