SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Al die eredivisie ervaring van Schone en Moisander![]()
Als ze nou ervaring zoals Poulsen zouden hebben oke, maar die wedstrijden bij NEC en AZ heb je echt niet veel aan hoor
![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef wieisboos het volgende:
Al die eredivisie ervaring van Schone en Moisander![]()
Als ze nou ervaring zoals Poulsen zouden hebben oke, maar die wedstrijden bij NEC en AZ heb je echt niet veel aan hoor
Of nog erger die Zimling die nu volgens mij voor het eerst CL speelt. Heb je niks aan.
Of ervaren spelers die in de wereldtop actief zijn geweest of haal gewoon jonge talenten met kwaliteit.Oh.![]()
De laatste weken is zelfs hij niet om aan te gluren inderdaad, maar jij weet ook dat dat wel eens anders is geweestquote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waaruit blijkt tijdens de wedstrijd dat Schone zo ervaren is? Hij gaat voorop in de strijd? Helpt de ploeg over het dode punt? Nee, meestal is hij de eerste die door de ondergrens zakt![]()
![]()
Ervaring is ook kwaliteit.quote:Op maandag 1 december 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
KWALITEIT >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ERVARINGDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Schone ineens gaan afbranden
Die jongen heeft de laatste 2 seizoenen vaak 110% van zijn kunnen gehaald en was op een bepaald moment zelf een dragende speler. Nu speelt hij even weer op normaal niveau, terwijl de rest van Ajax er ook echt niks van bakt, en nu is het niet goed.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zonder Schöne was je geen kampioen geweest volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2014 16:37 schreef MouzurX het volgende:
Die jongen heeft de laatste 2 seizoenen vaak 110% van zijn kunnen gehaald en was op een bepaald moment zelf een dragende speler. Nu speelt hij even weer op normaal niveau, terwijl de rest van Ajax er ook echt niks van bakt, en nu is het niet goed.![]()
Het kan een toevoeging zijn. Maar het belangrijkste is dat je kan voetballen en mee kan in het niveau. Dan kan je altijd nog met je ervaring van pas komen (als je dat echt hebt tenminste en niet alleen maar bij clubs in de marge hebt gespeeld)quote:Oh.![]()
Ik heb veel respect voor Schöne en wat hij heeft gedaan voor ons, maar als we nu verder willen moet hij worden doorgeselecteerd. Ajax moet gewoon echte vleugelspelers hebben om een stap te maken in ons spel en waardoor het ook leuker word om te zien.quote:Op maandag 1 december 2014 16:37 schreef MouzurX het volgende:
Die jongen heeft de laatste 2 seizoenen vaak 110% van zijn kunnen gehaald en was op een bepaald moment zelf een dragende speler. Nu speelt hij even weer op normaal niveau, terwijl de rest van Ajax er ook echt niks van bakt, en nu is het niet goed.Oh.![]()
Tsja Moisander heeft nu ook ervaring als verdediger, maar hij speelt toch ook niet echt goed nu.
Vorm lijkt me in dit ajax nu zelfs belangrijker dan ervaring/kwaliteit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ben ik wel met je eens maar dan moet je eerst wat aan het middenveld doenquote:Op maandag 1 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor Schöne en wat hij heeft gedaan voor ons, maar als we nu verder willen moet hij worden doorgeselecteerd. Ajax moet gewoon echte vleugelspelers hebben om een stap te maken in ons spel en waardoor het ook leuker word om te zien.![]()
Wat is er mis met het middenveld dan?quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar dan moet je eerst wat aan het middenveld doenOh.![]()
Serero nog gezien zondag, tegen PSG was het ok maar dat was ook makkelijker voetballen met al die ruimte, wat ik al eerder zei dat hij het verdedigende werk van een CVM niet goed aankan.quote:Op maandag 1 december 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het middenveld dan?![]()
Ervaring zorgt m.i. voor een zeker basisniveau en daardoor constantheid. Dat is toch iets wat je bij veel jonge spelers mist. Bij veel talenten is het nog regelmatig de ene week een 4 en de andere week een 9.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat kan hij prima aan, hij onderschept echt ongelooflijk veel ballen. Daarbij is hij voetballend ook meer dan prima.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serero nog gezien zondag, tegen PSG was het ok maar dat was ook makkelijker voetballen met al die ruimte, wat ik al eerder zei dat hij het verdedigende werk van een CVM niet goed aankan.
Nee middenveld vind ik juist het beste bij ons.Oh.![]()
Wat dat betreft zijn Zimling en Moisander wel ervaren ja. Die spelen constant als een nul.quote:Op maandag 1 december 2014 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ervaring zorgt m.i. voor een zeker basisniveau en daardoor constantheid. Dat is toch iets wat je bij veel jonge spelers mist. Bij veel talenten is het nog regelmatig de ene week een 4 en de andere week een 9.Oh.![]()
Nee man, heb je zondag toch gezien, als de bal eenmaal voor is vind ik hem wel goed bij de omschakelmomenten dan grijpt hij vaak goed in maar als je onder druk staat zie je hem dus niet.quote:Op maandag 1 december 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hij prima aan, hij onderschept echt ongelooflijk veel ballen. Daarbij is hij voetballend ook meer dan prima.
Nee middenveld vind ik juist het beste bij ons.![]()
Het middenveld samen is wel heel erg wisselvallig hoor, krijgt Andersen niet vaak de bal heb je er weinig aan, heb je een beetje handige voetballer tegenover Serero staan is hij ook niet heel veel waardquote:Op maandag 1 december 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hij prima aan, hij onderschept echt ongelooflijk veel ballen. Daarbij is hij voetballend ook meer dan prima.
Nee middenveld vind ik juist het beste bij ons.![]()
Ik heb dan ook niet beweerd dat dat het soort ervaring is dat je nodig hebt.quote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn Zimling en Moisander wel ervaren ja. Die spelen constant als een nul.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee man, heb je zondag toch gezien, als de bal eenmaal voor is vind ik hem wel goed bij de omschakelmomenten dan grijpt hij vaak goed in maar als je onder druk staat zie je hem dus niet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien kan hij zich daar nog ontwikkelen, speelt daar pas net.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee man, heb je zondag toch gezien, als de bal eenmaal voor is vind ik hem wel goed bij de omschakelmomenten dan grijpt hij vaak goed in maar als je onder druk staat zie je hem dus niet.Middenveld heeft wel genoeg potentiequote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het middenveld samen is wel heel erg wisselvallig hoor, krijgt Andersen niet vaak de bal heb je er weinig aan, heb je een beetje handige voetballer tegenover Serero staan is hij ook niet heel veel waardOh.![]()
Ik vrees van nietquote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan hij zich daar nog ontwikkelen, speelt daar pas net.
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: