Precies. Kan prima toch? Of je nou een album van januari 2014 of december 2013 hoog zet, dat maakt ook niet zo veel uit.quote:Op maandag 1 december 2014 18:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, voor sommige loopt een jaar van 1-12 tot 1-12Maar als je dat consequent doet is er niks aan de hand.
(al lijkt het misschien wat raar als je een album van eind december 2013 tot beste van het afgelopen jaar uitroept, feitelijk kan het wel)
En Springsteen op 2, en de Black Keys op 3. Wat een lijst.quote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef Heufd het volgende:
Bij Rolling Stone staat U2 op 1.
http://www.rollingstone.c(...)f-innocence-20141201
ook countryquote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef Slobeend het volgende:
Miranda Lambert (wie?) op 5, Taylor Swift op 10
Wel St. Vincent op 4quote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef Heufd het volgende:
daar dubbel ik er wel 2 meequote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef Heufd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit altijd wel redelijk op dezelfde hoogte als The Quietus. 5 uit de top 10 zowiezoquote:Op maandag 1 december 2014 18:05 schreef Gehenna het volgende:
Oh ik zit met Queitus wel redelijk op dezelfde lijn, bijna de helft vond ik ook wel tof dit jaar
Wat ik weer niet begrijp is waarom deze lijstjes nu al komen (en dus een tijdje terug al zijn opgesteld). Er komen nog genoeg platen uit dit jaar
Wat een lijstquote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef Heufd het volgende:
Wel een audio linkjequote:Op maandag 1 december 2014 19:22 schreef Norrage het volgende:
Leuk lijstje van the Quietus. Ik dubbel ook best wat. Maar ook veel waar ik nooit van gehoord heb. Jammer dat er geen genre-omschrijvingen achter staan.
Ja, dat het een maand voor 2015 al wordt geplaatst. Iedereen wil snel zijn, maar je bent pas echt "indie"quote:Op maandag 1 december 2014 13:31 schreef Norrage het volgende:
De Oor-jaarlijst. Verrassingen?
1. The War On Drugs - Lost In The Dream
2. Typhoon - Lobi Da Basi
3. Spoon - They Want My Soul
4. Swans - To Be Kind
5. Damien Rice - My Favorite Faded Fantasy
6. Temples - Sun Structures
7. Moodymann - Moodymann
8. Beck - Morning Phase
9. Avi Buffalo - At Best Cuckold
10. Alt-J - This Is All Yours
11. Damon Albarn - Everyday Robots
12. Real Estate - Atlas
13. Flying Lotus - You're Dead!
14. FKA Twigs - LP1
15. St. Vincent - St. Vincent
16. Jack White - Lazaretto
17. The Acid - Liminal
18. Reigning Sound - Shattered
19. Moss – We Both Know The Rest Is Noise
20. Sun Kil Moon - Benji
21. Perfume Genius - Too Bright
22. Future Islands - Singles
23. Cloud Nothings - Here And Nowhere Else
24. The Black Keys - Turn Blue
25. Royal Blood - Royal Blood
Dat klinkt allemaal prima inderdaad, vind het zonder die krijsvocalen echt prima te doen.quote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuke band idd.Ik was toevallig laatst aan hun oude hardcore EP's begonnen
[..]
Ulver
Shadows of the Sun
Ulver heeft elk genre zo'n beetje al geprobeerd, ik vind het tot nu toe allemaal tof
En ja, ze hebben echt vreselijk rauwe black metal gemaakt (nattens madrigal album, hun 3e plaat, als je niet van black metal houdt, ver uit de buurt blijven daarvan), maar op hun debuut hadden ze een (imho) hele toffe mix tussen rauw en mooie melodie:
Qua beschrijving 'relaxte electro', komt hun 'Perdition City' nog het meest in de buurt met SFTS:
En 'Blood Inside' is ook een favoriet hier, al heeft die wel wat meer paranoia in zich![]()
Het parket wou niet meer details geven om de integriteit voor de familie te bewaren. Het zal dus wel meer zijn dan gewoon pech, vermoed ik.quote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Moody het volgende:
Maar Gorki. Dat was in de jaren '90 wel een van de bands die mijn aandacht trokken. Ben er veel te laat ingerold met Ik Ben Aanwezig en kwam er later achter dat zijn beste periode daarvoor lag.
Doodsoorzaak kan ik ook nog niet plaatsen. Orgaanfalen. Door drugs, alcohol of gewoon pech
In alle gevallen vreselijk jammer.
Alleen Vargnatt (demo EP), Bergtatt (af en toe) en Nattens Midragal hebben dus die krijsvocalen, de rest van de discografie ben je veiligquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal prima inderdaad, vind het zonder die krijsvocalen echt prima te doen.
Ik heb mijn mp3jes van eindelijk vakantie werkelijk grijs gedraaid voor zover dat kanquote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Moody het volgende:
Maar Gorki. Dat was in de jaren '90 wel een van de bands die mijn aandacht trokken. Ben er veel te laat ingerold met Ik Ben Aanwezig en kwam er later achter dat zijn beste periode daarvoor lag.
Doodsoorzaak kan ik ook nog niet plaatsen. Orgaanfalen. Door drugs, alcohol of gewoon pech
In alle gevallen vreselijk jammer.
Album. Weet niet wat de single is van al die nummersquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:30 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Album of single? Die single vond ik mwaaaah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |