quote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
Nice!
[..]
De crimineel moet ook met zijn tijd meegaan!Ze maken het de eerlijke dief wel heel lastig zo. Je moet eerst naar Roemenië om een nieuw paspoort te kopen, dan met je nieuwe Roemeense identiteit een registratie in een Nederlandse gemeente regelen, daar een bankrekening mee openen en een contract aangaan met een transctieverwerker, daarna apparatuur aanschaffen om mee te 'skimmen'.
Het wordt verdomme net werken
Datzelfde probleem heb je met contant betalen. Voordeel van chippen vond ik dat het lekker snel ging en geen risico op skimmen e.d.quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat opwaarderen was natuurlijk helemaal kut. Staat er weer net te weinig op je chipknip. Maak het pinnen gewoon sneller.
Gewoon alleen eerste cijfer intoetsen.quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat opwaarderen was natuurlijk helemaal kut. Staat er weer net te weinig op je chipknip. Maak het pinnen gewoon sneller.
Ik denk dat ING geen passen meer uitgeeft zonder NFC. De functie kan wel uitgeschakeld worden.quote:Op maandag 1 december 2014 11:24 schreef zarGon het volgende:
Nog net een nieuwe bankpas aangevraagd bij ING (oktober 2014), had niet de optie om te kiezen voor wel of geen NFC. Als ik nu een nieuwe kaart aanvraag zonder NFC, zou ik dan moeten betalen voor een nieuw pasje?
NFC is toch geen wifi?quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef john2406 het volgende:
Yep maar geen wifi, ik stel me voor dat met wifi nog wat extra s mogelijk zou kunnen wezen?
Ik weet niet waar jij je bankpasjes bewaart?quote:Het is net geen chip in je nek of wel?
En dan heb je een dagje lang in de tram voor 300 euro geskimmed, wordt je registratie overal opgeheven, gaan er camerabeelden van jou dat je bij de bank een nieuwe rekening hebt geopend door het land en moet je weer een nieuw paspoort gaan kopen in roemenie en hopen dat je nergens herkend wordt.quote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
Nice!
[..]
De crimineel moet ook met zijn tijd meegaan!Ze maken het de eerlijke dief wel heel lastig zo. Je moet eerst naar Roemenië om een nieuw paspoort te kopen, dan met je nieuwe Roemeense identiteit een registratie in een Nederlandse gemeente regelen, daar een bankrekening mee openen en een contract aangaan met een transctieverwerker, daarna apparatuur aanschaffen om mee te 'skimmen'.
Het wordt verdomme net werken
Hoe doen ze dat als het pasje eenmaal in mijn bezit is?quote:Op maandag 1 december 2014 11:28 schreef freako het volgende:
[..]
Ik denk dat ING geen passen meer uitgeeft zonder NFC. De functie kan wel uitgeschakeld worden.
Plus dat dit wel een gunstig scenario is!quote:Op maandag 1 december 2014 11:28 schreef SpecialK het volgende:
Dan probeer je celstraf te ontlopen door jezelf te presenteren als freelance-skimmer beland je alsnog in de cel.
Kreeg dit ook te horen net aan de telefoon.quote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij ING ga je naar internetbankieren en dan inloggen.
Kies bij gegevens en instellingen voor betaalpas.
Dan zie je bij contactloos betalen dit staan op aan of uit.
Als het op aan staat kun je met wijzigen het op uit zetten.
Heel simpel.
Deze week kan al niet meer kapot!quote:Op maandag 1 december 2014 11:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kreeg dit ook te horen net aan de telefoon.
Uitgezet. Wat een productieve maandag, nu al.
In de maag gesplitst.quote:Op maandag 1 december 2014 10:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar wel naartoe.
[..]
Chipknip is ook door de neus geboord. Niemand zat daar op te wachten en het is dan ook een faalproject.
Hij is me dit jaar door de neus geboordquote:
Je hebt gelijkquote:
Gelukkig, ik moet eerst een nieuwe pas aanvragen.quote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Heel simpel.
Kan klopen maar ook dat heb ik niet, voor iets te betalen ga ik naar een kennis die dat wel heeft.quote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Heel simpel.
Namens de vereniging tot behoud van het Nederlandse spreekwoord dank ik u.quote:Op maandag 1 december 2014 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Door de neus boren heeft een andere betekenis inderdaad.
En die hebben jouw het recht gegeven om voor hun te spreken, tikken dus?quote:Op maandag 1 december 2014 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Namens de vereniging tot behoud van het Nederlandse spreekwoord dank ik u.
Ik ben directeur, raad van toezicht, voorzitter en enig lid.quote:Op maandag 1 december 2014 12:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
En die hebben jouw het recht gegeven om voor hun te spreken, tikken dus?
Waarom maken ze er dan reclame voor? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 1 december 2014 12:32 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Mijn ABN-AMRO pas heeft al wel de mogelijkheid echter de ABN-AMRO zelf is nog niet zo ver.
Net nagekeken nav dit topic.
Misschien gaan ze het binnenkort invoeren.quote:Op maandag 1 december 2014 12:45 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom maken ze er dan reclame voor? Of begrijp ik je verkeerd?
https://www.abnamro.nl/nl(...)ieuwe-betaalpas.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |