quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Hij lijkt op die van jou?
Hmm.
Teringgrote Tampeloeris?quote:
Classic! Ik zou hier naartoe linken in je FoBo. Sterker nog: ook je Facebook.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
Godver wat een kut TT![]()
![]()
Ja dat gaat m'n toch al dubieuze reputatie veel goed doen
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
![]()
Zijn dat van die tieten met ingetrokken tepels?quote:
That would be sad.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.
ik heb eens iemand horen zeggen dat het op een garnaaltje lijkt als 'ie slap is.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas beoordeelt dickpics alleen op het feit of ze wel of niet op een schaaldier lijken.
Gaat die vergelijking ook nog op als de binnenste schaamlippen van die grote lappen vlees zijn? Dan wordt het eerder een broodje rosbief.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas beoordeelt dickpics alleen op het feit of ze wel of niet op een schaaldier lijken.
Zie je, je leert het wel (met een beetje hulp)!quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoAltijd positief bekijken toch?
Blauwe ballen enzoquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik gister toch moeten verschijnen, fax.
Geoduckquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wing je gewoon. Gebruik dit.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ja, van die bange tepels.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn dat van die tieten met ingetrokken tepels?
Mijn zelfvertrouwen, helemaal op na die opmerking van haar.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar waren jij en phoebe vrijdag eigenlijk?Ik had jullie verwacht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik gister toch moeten verschijnen, fax.
Klopt, en ik heb hem leren FOK!ken onder de nick bamibij.quote:
Want onder druk had je wel gepresteerd?quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Waar waren jij en phoebe vrijdag eigenlijk?Ik had jullie verwacht.
Ik lachtequote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb hem leren FOK!ken onder de nick bamibij.
Ow wacht...
Ik voel je manquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik heb eens iemand horen zeggen dat het op een garnaaltje lijkt als 'ie slap is.
Moodkiller
Geen idee, gaat langs mij heen iig. Celibaat4lifequote:
huehuehuequote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb hem leren FOK!ken onder de nick bamibij.
Ow wacht...
Zoek dekking!quote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want onder druk had je wel gepresteerd?
Zijn er nog eisen waar je aan moet voldoen?quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hier wordt heel wat afgeneukt ja.
Dat heb ik nog nooit gehoord.Maar mijne heeft dan ook weinig publieke optredens.quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik heb eens iemand horen zeggen dat het op een garnaaltje lijkt als 'ie slap is.
Moodkiller
Ahwquote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Troost je, ik heb de avond ook eenzaam en alleen afgesloten
Door wie dan?quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je warm?quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zijn er nog eisen waar je aan moet voldoen?
Tussen 36,5-37,5 graadquote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat komt me niet bekend voor.quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
30+ cm en >50 k netto per jaar pakken zoals alle fokkers.quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cup A, platte kont. Blond haar, tussen de 1,60 en de 1,70quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fas pakt ook iedereen hequote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Door mij. Fas was mijn laatste. We noemen onszelf nu gekscherend de scissor sisters.
De slet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Door mij. Fas was mijn laatste. We noemen onszelf nu gekscherend de scissor sisters.
Geen idee.Ze hadden wellicht per ongeluk me aan kunnen tikken en influisteren dat ik haar kon zoenen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want onder druk had je wel gepresteerd?
Echt blond of mag potjes blont ook?quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cup A, platte kont. Blond haar, tussen de 1,60 en de 1,70
Check.quote:
Oh. Nog even closequote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja dat doet het altijd goed op eem date, een andere vrouw die zwoel in je oor gaat fluisteren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee.Ze hadden wellicht per ongeluk me aan kunnen tikken en influisteren dat ik haar kon zoenen.
Uit mijn naam kun je wel twintig lijntjes trekken.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De slet.
Even een lijntje trekken in het schema.
Vrouwen doen dat ja.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef yats het volgende:
Geen idee.Ze hadden wellicht per ongeluk me aan kunnen tikken en influisteren dat ik haar kon zoenen.
Triodatequote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doet het altijd goed op eem date, een andere vrouw die zwoel in je oor gaat fluisteren.
Jij hebt toch helemaal geen platte kont?quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt blond of mag potjes blont ook?
Echt blond.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt blond of mag potjes blont ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voelde mij ook niet aangesproken, was gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen platte kont?
Zwolle Centraal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uit mijn naam kun je wel twintig lijntjes trekken.
Oh op die manier. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik voelde mij ook niet aangesproken, was gewoon nieuwsgierig.
Wat voor kont heb je dan?quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde mij ook niet aangesproken, was gewoon nieuwsgierig.
Ik kwamquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
Yvie heeft wel een goede bolle kont hoor
Jij sletquote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uit mijn naam kun je wel twintig lijntjes trekken.
Te lang geleden dat ik die heb gezien. En het heeft geen onuitwisbare indruk achtergelaten.quote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
Yvie heeft wel een goede bolle kont hoor
Die vergelijking gaat in sommige gevallen zeker op. Vind dat zelf ook niet zo mooi.quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat die vergelijking ook nog op als de binnenste schaamlippen van die grote lappen vlees zijn? Dan wordt het eerder een broodje rosbief.
Ik voldoe alleen aan de lengte.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de analogie wel grappig dat je Faxie een trein noemde. Dat wilde ik nog even zeggen.quote:
Ik wist niet dat jij je ook interesseerde in de visuele aantrekkelijkheid van de vrouwelijke geslachtsdelen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Die vergelijking gaat in sommige gevallen zeker op. Vind dat zelf ook niet zo mooi.
Dankje. Soms heb ik van die ingevingen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de analogie wel grappig dat je Faxie een trein noemde. Dat wilde ik nog even zeggen.
Toen was ie ook nog niet zo bol.quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik die heb gezien. En het heeft geen onuitwisbare indruk achtergelaten.
Deze post voegt pas waarde toe bij vermelding van daadwerkelijke cupmaat en korte omschrijving van de betreffende kont.quote:
Jij woont ook in Duitsland ergens. :$quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voldoe alleen aan de lengte.
Hoeft niet hoor, dat weet ik wel.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze post voegt pas waarde toe bij vermelding van daadwerkelijke cupmaat en korte omschrijving van de betreffende kont.
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat in sommige gevallen zeker op. Vind dat zelf ook niet zo mooi.
Ik doe hard mijn best om het mij te herinneren. Jammer dat het nog in de tijd as dat foto's nog analoog waren, anders had ik mijn collectie uit die tijd wel ff doorgespit.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Toen was ie ook nog niet zo bol.
Toen was ie nog mooi.
Ik zit vol verrassingen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij je ook interesseerde in de visuele aantrekkelijkheid van de vrouwelijke geslachtsdelen.
Gelijk voor de trein duwen denk ik?quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef artelligence het volgende:
Ik ga morgen iemand ten huwelijk vragen. Hoe kan ik dat het beste doen? We hebben afgesproken bij het station.
Pics ter beoordeling van hoe je kont nu is.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toen was ie ook nog niet zo bol.
Toen was ie nog mooi.
Voor jou maken we een uizonderingquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cup C is mooi. Cup A ook. Het gaat uiteindelijk om de vrouw die ze heeft.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont ook in Duitsland ergens. :$
Al deden/doen de laatste vrouwen die ik leuk of aantrekkelijk vind ook niet aan die eisen.
Cup C zelfs.![]()
Ik voldoe aan geen van dezequote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent ook een treinquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de analogie wel grappig dat je Faxie een trein noemde. Dat wilde ik nog even zeggen.
lol, volgens mij zijn daar ook niet veel foto's van geloof ik. Mocht je ze alsnog vinden, stuur ze dan maar doorquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe hard mijn best om het mij te herinneren. Jammer dat het nog in de tijd as dat foto's nog analoog waren, anders had ik mijn collectie uit die tijd wel ff doorgespit.
Gewoon vragen: wil je met mij trouwen?quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef artelligence het volgende:
Ik ga morgen iemand ten huwelijk vragen. Hoe kan ik dat het beste doen? We hebben afgesproken bij het station.
Omfgquote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont ook in Duitsland ergens. :$
Al deden/doen de laatste vrouwen die ik leuk of aantrekkelijk vind ook niet aan die eisen.
Cup C zelfs.![]()
Zolang je maar geen sneltrein bent.Ik ben meer een dieseltrein geloof ik.quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gruwelijk nat moeten ze zijnquote:Op zondag 30 november 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cup C is mooi. Cup A ook. Het gaat uiteindelijk om de vrouw die ze heeft.
En klaar met dat romantische gezeik. Ze moet gewoon goed neukbaar zijn.
Dat maakt het niet minder grappig.quote:
Dat mag dan wel?quote:
Ah, ik kwam om het uur.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang je maar geen sneltrein bent.Ik ben meer een dieseltrein geloof ik.
Dan moet ik ze gaan scannen enzo. Teveel gedoe.quote:Op zondag 30 november 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
lol, volgens mij zijn daar ook niet veel foto's van geloof ik. Mocht je ze alsnog vinden, stuur ze dan maar door
Deze was wel gruwelijk nat zeg.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gruwelijk nat moeten ze zijn
[..]
Dat maakt het niet minder grappig.
quote:
oh dan kom ik ze wel een keer ophalenquote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ik ze gaan scannen enzo. Teveel gedoe.
Alsof ik mijn originelen ga meegeven.quote:
Negatieven dan? Maak ik een kopiequote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik mijn originelen ga meegeven.
quote:
Het is raar, want ze zien er klein uit (van haar dan, niet die van jou). Dacht dat het max B was. Toen was ik van slag.quote:
Ik snap de analogie niet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent de intercityquote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Aque had toch cup D?quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef artelligence het volgende:
Kaneel... Ik heb cup A, ben 1m70 en had voreger heel blond haar! :$
quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef Californium het volgende:
Nu even QI kijken en dan lekker slapen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt QI?quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef Californium het volgende:
Nu even QI kijken en dan lekker slapen!
Las een topic over een vrouw die te nat was, waardoor ze niks meer voelde.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze was wel gruwelijk nat zeg.
Nee sorry. Ik date geen slettenquote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef artelligence het volgende:
Kaneel... Ik heb cup A, ben 1m70 en had voreger heel blond haar! :$
Ik kom liever onverwacht.quote:
Ga jij nu maar straw aanduwen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die struikelt over z'n tieten
Ik moet telkens zo lachen om dat gifjequote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het is raar, want ze zien er klein uit (van haar dan, niet die van jou). Dacht dat het max B was. Toen was ik van slag.
[..]
Ik snap de analogie niet.
Ik heb nog gereageerd in dat topic.quote:Op zondag 30 november 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kijkt QI?
Ik noteer een pluspuntje voor je.
[..]
Las een topic over een vrouw die te nat was, waardoor ze niks meer voelde.
[..]
Nee sorry. Ik date geen sletten
De intercity?Ik kom in elke stad?quote:
Witblond?quote:
geen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hoeveel pondjes heb jij te verkopen?
Ik ben onschuldig.Ik doe niet aan dat soort dingenquote:
Gewoon niet zeggen. Voelt ze je micropener toch nietquote:Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan niet
Zoiets moet altijd met wederzijdse instemming zijn.
Goede informatie ditquote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Mijn nagelriemen zijn weer perfect de laatste dagen.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Haar verrassen met een starbucks en daar dan de ring in doen. Verslikt ze zich en ga je op je knietjes.quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef artelligence het volgende:
cctje.quote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, eindelijk weer een bekend errenpee gezicht.
Ja, Air ook wel natuurlijk.
Pics van je nagelriemenquote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Mijn vingers zien eruit alsof ik een vrouw zou besnijden als ik haar zou vingeren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Verveling knul, verveling. En ik hoorde dat hier piemels beschikbaar waren, dan ben ik al snel overstag.quote:
Eerst de heimlichgreep maar toepassen voordat ik haar laarzen lik?quote:Op zondag 30 november 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar verrassen met een starbucks en daar dan de ring in doen. Verslikt ze zich en ga je op je knietjes.
'ook wel'....quote:
Mijn handen zijn heel mooi aan de bovenkant. Onderkant zit onder de eelt en vellenquote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vingers zien eruit alsof ik een vrouw zou besnijden als ik haar zou vingeren.
Mag ik ze likken?quote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Klinkt allemaal erg aantrekkelijk Fax en Kaneel..quote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn handen zijn heel mooi aan de bovenkant. Onderkant zit onder de eelt en vellen
knul.quote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verveling knul, verveling. En ik hoorde dat hier piemels beschikbaar waren, dan ben ik al snel overstag.
Stukken beter.quote:
Je hebt DMquote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verveling knul, verveling. En ik hoorde dat hier piemels beschikbaar waren, dan ben ik al snel overstag.
Dan had ze waarschijnlijk een kleine omtrek. 70C of zo. Is misleidend.quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is raar, want ze zien er klein uit (van haar dan, niet die van jou). Dacht dat het max B was. Toen was ik van slag.
Harde werker hequote:Op zondag 30 november 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg aantrekkelijk Fax en Kaneel..
Zelfs jij krijgt ze toegestuurd?quote:Op zondag 30 november 2014 22:32 schreef perro. het volgende:
[..]
knul.
hier komen ze je kant op zelfs als je niet wilt idd.
Er is hier gelukkig ook niemand waarvoor ik aantrekkelijk moet zijnquote:Op zondag 30 november 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg aantrekkelijk Fax en Kaneel..
HARIGE ÜBERMAN, DAN.quote:Op zondag 30 november 2014 22:32 schreef perro. het volgende:
[..]
knul.
hier komen ze je kant op zelfs als je niet wilt idd.
Ik kom niet verder dan de letters. Al die getalletjes zeggen me niksquote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had ze waarschijnlijk een kleine omtrek. 70C of zo. Is misleidend.
Voor jezelf mopquote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is hier gelukkig ook niemand waarvoor ik aantrekkelijk moet zijn
Laarzen lik? Dat wordt een heel interessant huwelijksaanzoek.quote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerst de heimlichgreep maar toepassen voordat ik haar laarzen lik?
Hoe haal je anders lingerie als stalker?quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de letters. Al die getalletjes zeggen me niks
Ook ik dacht dat jij daar wel into was.quote:Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan niet
Zoiets moet altijd met wederzijdse instemming zijn.
gelukkig niet, ik krijg alleen tieten toegestuurd.quote:
Terwijl er tussen 70C en 90C echt een wereld van verschil zit. Huiswerk.quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de letters. Al die getalletjes zeggen me niks
ohquote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef perro. het volgende:
[..]
gelukkig niet, ik krijg alleen tieten toegestuurd.
maar de links waar ik uiteraard niet op klik worden hier achteloos neergeplempt.
op?quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HARIGE ÜBERMAN, DAN.
Ik wacht.
Zou kunnen. Waren wel mooie tietjes.quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had ze waarschijnlijk een kleine omtrek. 70C of zo. Is misleidend.
Omdat mijn buik me in de weg zit, mijn vingers niet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor jezelf mop
Waarom ben je anders zo goed en gezond bezig?
"Fetishes: cuticles worship"quote:
Salsa?quote:
Nee joh, die niet zo mal gekkie.quote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook ik dacht dat jij daar wel into was.
Lichtelijk jaloers.quote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Niet?Al is het wel een leuk cadeau om te geven,althans,het werd door mijn ex op prijs gesteldquote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe haal je anders lingerie als stalker?
Ik pak gewoon de borsten vast van de verkoopster en zeg 'iets groter/kleiner/precies deze maat'quote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe haal je anders lingerie als stalker?
Baasje!quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de borsten vast van de verkoopster en zeg 'iets groter/kleiner/precies deze maat'
Tieten?quote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef perro. het volgende:
[..]
gelukkig niet, ik krijg alleen tieten toegestuurd.
maar de links waar ik uiteraard niet op klik worden hier achteloos neergeplempt.
Hoeveel winkels mag je niet meer in?quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de borsten vast van de verkoopster en zeg 'iets groter/kleiner/precies deze maat'
En omtrek dan?quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onderwijs mequote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terwijl er tussen 70C en 90C echt een wereld van verschil zit. Huiswerk.
Hoe vaak ben je de Albert Heijn al uitgestuurd als je dat deed bij een 56-jarige kassamiep?quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
*Stapt in de auto*quote:
Hoe hoger het getal, hoe hoger de borstomtrek.quote:
Hebben ze bij de AH BH's?quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je de Albert Heijn al uitgestuurd als je dat deed bij een 56-jarige kassamiep?
Dus je liegt gewoon, kan toch niet art.quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee joh, die niet zo mal gekkie.
Het is nergens aan af te leiden dat hij dat enkel doet bij de aankoop van BH's. En we hebben het natuurlijk wel over Faxie...quote:
krijg je als je er bent.quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wat tegoed van je.
Tegen wie?quote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je liegt gewoon, kan toch niet art.
ah dat is dan wel weer waar jaquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nergens aan af te leiden dat hij dat enkel doet bij de aankoop van BH's. En we hebben het natuurlijk wel over Faxie...
Altijd pret op de fruitafdelingquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nergens aan af te leiden dat hij dat enkel doet bij de aankoop van BH's. En we hebben het natuurlijk wel over Faxie...
Staat niet in de lijst van partialismen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn ding ja. Ff kijken of dat ook een bestaand iets is.
Tell me all about it cinnamonquote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat niet in de lijst van partialismen.
Mijne staat er wel in
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Partialismquote:Op zondag 30 november 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tell me all about it cinnamon
quote:
Ik dacht alleen dat zeefje gestalked werd. Maar nee dus.quote:Op zondag 30 november 2014 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaof heb je met die stalker van Fera, Straw en Zeefje gepraat?
Lippenquote:Op zondag 30 november 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Partialism
Je weet het wel.
Die van Fasje staat er ook in.
Please, die lokt het zelf uitquote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat zeefje gestalked werd. Maar nee dus.
Nee consensual nonconsent, aequequote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat zeefje gestalked werd. Maar nee dus.
Ken haar niet dus kan ik ook niet over oordelen.quote:
Ja dat staat er niet bij.quote:Op zondag 30 november 2014 22:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee consensual nonconsent, aequeis een belangrijke nuance.
Ja, ik let best wel op monden heb ik gemerkt de laatste tijd.quote:Op zondag 30 november 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is degene die je uit die lijst zou kiezen?
Will doquote:
Lel.quote:
Mooie monden zijn naast mooie ogen heel sexy.quote:Op zondag 30 november 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik let best wel op monden heb ik opgemerkt de laatste tijd.
Eerst vanalles beloven en sturen, en het dan op stalken gooien.quote:Op zondag 30 november 2014 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe lokt iemand het uit om gestalked te worden precies?
Hey VA.quote:
Ok.quote:
Not much. Laatste uren van het weekend.quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst vanalles beloven en sturen, en het dan op stalken gooien.
I feel you... Maar ik ben vrij morgenquote:Op zondag 30 november 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey VA.
[..]
Ok.
[..]
Not much. Laatste uren van het weekend.
Hmm, ik kan niet zeggen dat ik daar ooit op heb gelet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik let best wel op monden heb ik gemerkt de laatste tijd.
Dus jofu is de stalker?quote:
Eigenlijk ik ook. Maar toch afgesproken met groepsleden om aan een project te werken.quote:Op zondag 30 november 2014 22:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
I feel you... Maar ik ben vrij morgen
Echte stalking is nooit okay, dingen beloven of niet. Ik weet niet in hoeverre daar sprake van was natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst vanalles beloven en sturen, en het dan op stalken gooien.
Ik moet naar de tandarts.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk ik ook. Maar toch afgesproken met groepsleden om aan een project te werken.
Echt? Hoe dat zo?quote:Op zondag 30 november 2014 22:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
I feel you... Maar ik ben vrij morgen
Geen idee, of het zelfs maar waar is van Zeefje is ook nog maar de vraag..quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echte stalking is nooit okay, dingen beloven of niet. Ik weet niet in hoeverre daar sprake van was natuurlijk.
Ik moet ook nog.quote:
Kaneel,haal die foto van mij eens weg.quote:Op zondag 30 november 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baard heb ik nu
Vrij genomenquote:Op zondag 30 november 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt? Hoe dat zo?
Lekker lang weekend.
Herkenbaarquote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook nog.![]()
Ik moet me nog inschrijven voor tandarts en huisarts.
Zou doen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baard heb ik nu
Yats pls.quote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel,haal die foto van mij eens weg.
Te bulky en harig voor mijquote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou doen.
Alleen die speedo is een beetje meh.
Niet te harig?quote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou doen.
Alleen die speedo is een beetje meh.
AS.quote:Op zondag 30 november 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats pls.
[..]
Te bulky en harig voor mij
Hoever ben je in OR?
Geintje kaneel,ik mocht willen dat ik borsthaar hadquote:
Nee. Ik hou daar juist van.quote:
Harige mannenquote:
ASquote:Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
AS.
Nog niet ver. Hep was hier, dus nauwelijks gespeeld.
Mooi gevormde, vollere lippen. Geen negerlippen (nofi) of Angelina Jolie lippen of zo, maar gewoon voller. En een aantrekkelijke lach.quote:Op zondag 30 november 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik kan niet zeggen dat ik daar ooit op heb gelet.
Wat zijn dan de punten waar je op let?
Ga huilen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige mannen
[..]
ASpleb.
Aww.
Hoiquote:Op zondag 30 november 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi gevormde, vollere lippen. Geen negerlippen (nofi) of Angelina Jolie lippen of zo, maar gewoon voller. En een aantrekkelijke lach.Ogen let ik ook op, maar ik weet niet precies wat ik aantrekkelijke ogen vind want in de praktijk verschilt dat nogal eens. Donker doet het vaak wel goed.
Ik heb al een harige man, thanks.quote:
Wat vond je van mijn lippen? Ik vind ze er best wel mooi uitzienquote:Op zondag 30 november 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi gevormde, vollere lippen. Geen negerlippen (nofi) of Angelina Jolie lippen of zo, maar gewoon voller. En een aantrekkelijke lach.Ogen let ik ook op, maar ik weet niet precies wat ik aantrekkelijke ogen vind want in de praktijk verschilt dat nogal eens. Donker doet het vaak wel goed.
Ik heb college en laat in de middag hopelijk een afspraak met de huisarts.quote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrij genomen's ochtends nog naar tandarts, de rest van de dag helemaal niks!
Jij hebt sexy lippen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn lippen? Ik vind ze er best wel mooi uitzien![]()
Kusje op je voorhoofd. Hoop dat je er terecht kan.quote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb college en laat in de middag hopelijk een afspraak met de huisarts.
Art, wat is dit.quote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mezelf in slaap huilen iedere avondquote:
Ik heb echt 0 lip. :$ :$quote:Op zondag 30 november 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou je zoenen hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor de buik? Ik hoop dat ze plek hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb college en laat in de middag hopelijk een afspraak met de huisarts.
Ja klopt. Maar ik vind het gewoon iets mysterieus hebben of zo.quote:Op zondag 30 november 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mezelf in slaap huilen iedere avond
[..]
Ik heb echt 0 lip. :$ :$
ja, is moeilijk uitleggen. Donkere ogen vind ik totaal niet boeiend omdat 99% van de wereldbevolking donkere ogen heeft
Niet donker donker helaas. Was het maar zo'n feest!quote:Op zondag 30 november 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
ja, is moeilijk uitleggen. Donkere ogen vind ik totaal niet boeiend omdat 99% van de wereldbevolking donkere ogen heeft
Dank je.quote:Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik vind het gewoon iets myserieus hebben of zo.
Nee, dat hij zo bevestiging vraagt. Lijkt op een heavy crush.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik vind het gewoon iets myserieus hebben of zo.
onzeker/aandoenlijkquote:Op zondag 30 november 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat hij zo bevestiging vraagt. Lijkt op een heavy crush.
wowquote:Op zondag 30 november 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat hij zo bevestiging vraagt. Lijkt op een heavy crush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |