quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Hij lijkt op die van jou?
Hmm.
Teringgrote Tampeloeris?quote:
Classic! Ik zou hier naartoe linken in je FoBo. Sterker nog: ook je Facebook.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
Godver wat een kut TT![]()
![]()
Ja dat gaat m'n toch al dubieuze reputatie veel goed doen
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
![]()
Zijn dat van die tieten met ingetrokken tepels?quote:
That would be sad.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.
ik heb eens iemand horen zeggen dat het op een garnaaltje lijkt als 'ie slap is.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas beoordeelt dickpics alleen op het feit of ze wel of niet op een schaaldier lijken.
Gaat die vergelijking ook nog op als de binnenste schaamlippen van die grote lappen vlees zijn? Dan wordt het eerder een broodje rosbief.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas beoordeelt dickpics alleen op het feit of ze wel of niet op een schaaldier lijken.
Zie je, je leert het wel (met een beetje hulp)!quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoAltijd positief bekijken toch?
Blauwe ballen enzoquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik gister toch moeten verschijnen, fax.
Geoduckquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wing je gewoon. Gebruik dit.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ja, van die bange tepels.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn dat van die tieten met ingetrokken tepels?
Mijn zelfvertrouwen, helemaal op na die opmerking van haar.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar waren jij en phoebe vrijdag eigenlijk?Ik had jullie verwacht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik gister toch moeten verschijnen, fax.
Klopt, en ik heb hem leren FOK!ken onder de nick bamibij.quote:
Want onder druk had je wel gepresteerd?quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Waar waren jij en phoebe vrijdag eigenlijk?Ik had jullie verwacht.
Ik lachtequote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb hem leren FOK!ken onder de nick bamibij.
Ow wacht...
Ik voel je manquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik heb eens iemand horen zeggen dat het op een garnaaltje lijkt als 'ie slap is.
Moodkiller
Geen idee, gaat langs mij heen iig. Celibaat4lifequote:
huehuehuequote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb hem leren FOK!ken onder de nick bamibij.
Ow wacht...
Zoek dekking!quote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want onder druk had je wel gepresteerd?
Zijn er nog eisen waar je aan moet voldoen?quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hier wordt heel wat afgeneukt ja.
Dat heb ik nog nooit gehoord.Maar mijne heeft dan ook weinig publieke optredens.quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik heb eens iemand horen zeggen dat het op een garnaaltje lijkt als 'ie slap is.
Moodkiller
Ahwquote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Troost je, ik heb de avond ook eenzaam en alleen afgesloten
Door wie dan?quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je warm?quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zijn er nog eisen waar je aan moet voldoen?
Tussen 36,5-37,5 graadquote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat komt me niet bekend voor.quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
30+ cm en >50 k netto per jaar pakken zoals alle fokkers.quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cup A, platte kont. Blond haar, tussen de 1,60 en de 1,70quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fas pakt ook iedereen hequote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Door mij. Fas was mijn laatste. We noemen onszelf nu gekscherend de scissor sisters.
De slet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Door mij. Fas was mijn laatste. We noemen onszelf nu gekscherend de scissor sisters.
Geen idee.Ze hadden wellicht per ongeluk me aan kunnen tikken en influisteren dat ik haar kon zoenen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want onder druk had je wel gepresteerd?
Echt blond of mag potjes blont ook?quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cup A, platte kont. Blond haar, tussen de 1,60 en de 1,70
Check.quote:
Oh. Nog even closequote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja dat doet het altijd goed op eem date, een andere vrouw die zwoel in je oor gaat fluisteren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee.Ze hadden wellicht per ongeluk me aan kunnen tikken en influisteren dat ik haar kon zoenen.
Uit mijn naam kun je wel twintig lijntjes trekken.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De slet.
Even een lijntje trekken in het schema.
Vrouwen doen dat ja.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef yats het volgende:
Geen idee.Ze hadden wellicht per ongeluk me aan kunnen tikken en influisteren dat ik haar kon zoenen.
Triodatequote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doet het altijd goed op eem date, een andere vrouw die zwoel in je oor gaat fluisteren.
Jij hebt toch helemaal geen platte kont?quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt blond of mag potjes blont ook?
Echt blond.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt blond of mag potjes blont ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voelde mij ook niet aangesproken, was gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen platte kont?
Zwolle Centraal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uit mijn naam kun je wel twintig lijntjes trekken.
Oh op die manier. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik voelde mij ook niet aangesproken, was gewoon nieuwsgierig.
Wat voor kont heb je dan?quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde mij ook niet aangesproken, was gewoon nieuwsgierig.
Ik kwamquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
Yvie heeft wel een goede bolle kont hoor
Jij sletquote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uit mijn naam kun je wel twintig lijntjes trekken.
Te lang geleden dat ik die heb gezien. En het heeft geen onuitwisbare indruk achtergelaten.quote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
Yvie heeft wel een goede bolle kont hoor
Die vergelijking gaat in sommige gevallen zeker op. Vind dat zelf ook niet zo mooi.quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat die vergelijking ook nog op als de binnenste schaamlippen van die grote lappen vlees zijn? Dan wordt het eerder een broodje rosbief.
Ik voldoe alleen aan de lengte.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de analogie wel grappig dat je Faxie een trein noemde. Dat wilde ik nog even zeggen.quote:
Ik wist niet dat jij je ook interesseerde in de visuele aantrekkelijkheid van de vrouwelijke geslachtsdelen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Die vergelijking gaat in sommige gevallen zeker op. Vind dat zelf ook niet zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |