quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Hij lijkt op die van jou?
Hmm.
Teringgrote Tampeloeris?quote:
Classic! Ik zou hier naartoe linken in je FoBo. Sterker nog: ook je Facebook.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
Godver wat een kut TT![]()
![]()
Ja dat gaat m'n toch al dubieuze reputatie veel goed doen
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
![]()
Zijn dat van die tieten met ingetrokken tepels?quote:
That would be sad.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, beter zo dan dat de indruk wordt gewekt dat je een micropenis hebt.
ik heb eens iemand horen zeggen dat het op een garnaaltje lijkt als 'ie slap is.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas beoordeelt dickpics alleen op het feit of ze wel of niet op een schaaldier lijken.
Gaat die vergelijking ook nog op als de binnenste schaamlippen van die grote lappen vlees zijn? Dan wordt het eerder een broodje rosbief.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas beoordeelt dickpics alleen op het feit of ze wel of niet op een schaaldier lijken.
Zie je, je leert het wel (met een beetje hulp)!quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoAltijd positief bekijken toch?
Blauwe ballen enzoquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik gister toch moeten verschijnen, fax.
Geoduckquote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wing je gewoon. Gebruik dit.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ja, van die bange tepels.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn dat van die tieten met ingetrokken tepels?
Mijn zelfvertrouwen, helemaal op na die opmerking van haar.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |