SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sunday November 30
Afternoon Session (12.45pm-5pm)
Jamie Caven v Adrian Lewis 9-10
Terry Jenkins v Wes Newton 5-10
Dean Winstanley v Vincent van der Voort 8-10
Gary Anderson v Phil Taylor 10-6
Evening Session (7pm-11pm)
Adrian Lewis v Wes Newton
Vincent van der Voort v Gary Anderson
Lewis/Newton v Anderson/Van der Voort
Format
First Round - Best of 11 legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 19 legs
Semi-Finals - Best of 21 legs
Final - Best of 21 legs
Prize Fund
Winner £65,000
Runner-Up £35,000
Semi-Finalists £17,000
Quarter-Finalists £11,500
Second Round Losers £7,000
First Round Losers £4,000
Het is wat allemaal.quote:Op zondag 30 november 2014 21:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kut TT, iedereen wist dat Gerrie ging winnen. Had gewoon 'Finale: Gerrie versus vetnek' gedaan of iets dergelijks.
Die man kent echt zijn plek niet, wil zich constant in de discussies mengen met zijn domme hoofd.quote:Op zondag 30 november 2014 22:00 schreef jaykop het volgende:
Marcel weet het sowieso wel beter dan Roland
Het is wat allemaal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man kent echt zijn plek niet, wil zich constant in de discussies mengen met zijn domme hoofd.
Doe eens even dat gifje in het weilandquote:Op zondag 30 november 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man kent echt zijn plek niet, wil zich constant in de discussies mengen met zijn domme hoofd.
Dan moet je wimderon even roepen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe eens even dat gifje in het weiland
Zullen we met zijn allen de studio bestormen om hem te vermoorden?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen de studio bestormen om hem te vermoorden?
@wimderon!!quote:
Eensquote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Gerrie wint de finale.
Eens of oneens?
Eensquote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Gerrie wint de finale.
Eens of oneens?
Oneens.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Gerrie wint de finale.
Eens of oneens?
Het zit allemaal in t koppie. Iedereen kan een vakje raken.quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Darten analyserenSowieso analisten
Wie denk je dan dat de finale gaat winnen?quote:
oneens, die vetklep gaat winnenquote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Gerrie wint de finale.
Eens of oneens?
Newton.quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Wie denk je dan dat de finale gaat winnen?
Jeb 1.67 om 2 nog watquote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ben benieuwd naar de odds. Verwacht dat die flink in het voordeel van Gerrie zullen vallen.
1.67 Gary - Lewis 2.20 bij unibetquote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ben benieuwd naar de odds. Verwacht dat die flink in het voordeel van Gerrie zullen vallen.
Hoi PowerLoungen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
pest pleuris zieke lamhaas, sterf aan de aids, ebola, griep
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Marcel is ook een reetridderquote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
quote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat een Portugees hoertje hem niet meenam en opsloot.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg woedeaanvallen van Mayer
Die willen hem nietquote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat een Portugees hoertje hem niet meenam en opsloot.
Heeft ze poep op haar gezicht ofzo?quote:
Zo'n female die Meier lekker verkrachtquote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat een Portugees hoertje hem niet meenam en opsloot.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo'n female die Meier lekker verkracht
Heb je een reden voor deze vrij specifieke voorspelling. Wil je soms gewoon geen gelijk krijgen? Of misschien gokverslaafd?quote:
Top post.quote:Op zondag 30 november 2014 22:21 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
No take off your dress and jump around.
Wel een topbank, adriaan van diepzinnige dis, annemarie ik weet niet of je een man of vrouw bent jorritsma, joost luiten en barbara barendquote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef Szura het volgende:
Hopelijk zijn ze klaar voor Jinek begint![]()
Uh, nee.quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
Van deze Anderson kon Vincent wel winnen
ITV > RTLquote:Op zondag 30 november 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
Heb je ze weer met hun Taylorvloek onzin
Ja die onbekende hebben inderdaad niks te verliezen, dus die gooien enorm relaxed enzo. Leuke stunts somsquote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
Saaie pot vind ik het maar. Ben dus alweer met mijn gedachten bij iets anders.
Ik geniet altijd heel erg veel van die eerste rondes op het wk. Je leert nieuwe darters kennen, gevestigde namen vallen van hun voetstuk door een brookie, af en toe een verrassing à la Devon Petersen. Ik zeg kom maar op!
Als je dit toernooi hebt bekeken kun je prima tot die conclusie komen jaquote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niet onverwacht dat Anderson wint hoor.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:00 schreef Sportex het volgende:
[..]
Als je dit toernooi hebt bekeken kun je prima tot die conclusie komen ja
Hij was in januari toch getrouwd? Zijn ze uit elkaar?quote:Op zondag 30 november 2014 23:00 schreef Nober het volgende:
Nieuw koppel?
[ afbeelding ]
Op naar de volgende zes kinderen.
Of Bunting vliegt eruit.quote:Op zondag 30 november 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
topshow
nu krijgt Wright Bunting, zijn we in ieder geval vroeg van die Clown af.
1. Michael van Gerwen v Qualifierquote:Op zondag 30 november 2014 23:04 schreef Nober het volgende:
1. Michael van Gerwen v Qualifier
32. Mark Webster v Qualifier
16. Terry Jenkins v Qualifier
17. Justin Pipe v Qualifier
8. Dave Chisnall v Qualifier
25. Paul Nicholson v Qualifier
9. Robert Thornton v Qualifier
24. Ronnie Baxter v Qualifier
4. Gary Anderson v Qualifier
29. Andy Smith v Qualifier
13. Wes Newton v Qualifier
20. Kevin Painter v Qualifier
5. Peter Wright v Qualifier
28. Stephen Bunting v Qualifier
12. Andy Hamilton v Qualifier
21. Steve Beaton v Qualifier
2. Phil Taylor v Qualifier
31. John Part v Qualifier
15. Ian White v Qualifier
18. Kim Huybrechts v Qualifier
7. Simon Whitlock v Qualifier
26. Richie Burnett v Qualifier
10. Mervyn King v Qualifier
23. Vincent van der Voort v Qualifier
3. Adrian Lewis v Qualifier
30. Jelle Klaasen v Qualifier
14. Raymond van Barneveld v Qualifier
19. Jamie Caven v Qualifier
6. James Wade v Qualifier
27. Dean Winstanley v Qualifier
11. Brendan Dolan v Qualifier
22. Michael Smith v Qualifier
Officieel ©Ajacied422
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Preliminary Round - 8 wedstrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef luckass het volgende:
Is er ergens een speelschema van het WK te vinden? Welke dagen welke rondes?
Zie m niet staan op pdc.tv
Thanks, vanaf de 20e alles kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de openingsdag standaard de wereldkampioen.
Mis alleen de openingsdag. Hopelijk niet te veel geweld op die dag naast MVG.quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Thanks, vanaf de 20e alles kijken.
Nee, heeft gewoon verloren ja. Had hem wel kunnen winnen inderdaad. Maar dan nog: zou 'ie nog moeten winnen van Bunting èn Taylorquote:
Wel sneu dat je er serieus op ingaat. Net of er iemand is die denkt dat Kist de finale zou kunnen halen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef Sportex het volgende:
[..]
Nee, heeft gewoon verloren ja. Had hem wel kunnen winnen inderdaad. Maar dan nog: zou 'ie nog moeten winnen van Bunting èn Taylor
Ik vind één '' eigenlijk nog te weinig bedenk ik me nu.
![]()
![]()
Wereldkampioen van de BDO. Het is onwaarschijnlijk, maar wel mogelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel sneu dat je er serieus op ingaat. Net of er iemand is die denkt dat Kist de finale zou kunnen halen.
Hoe was die post dan bedoeld?quote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel sneu dat je er serieus op ingaat. Net of er iemand is die denkt dat Kist de finale zou kunnen halen.
Dit zijn teksten!quote:Op zondag 30 november 2014 23:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wereldkampioen van de BDO. Het is onwaarschijnlijk, maar wel mogelijk.
Als een grapjequote:
Ik probeerde het ook als een grap te zien, maar dat wou voor geen meter lukken. Vandaar dat ik er dan maar vanuit ging dat je (enigszins) serieus was.quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als een grapjeWel lullig trouwens dat Kist nu van de winnaar verloor en het vorige toernooi van de halve finalist. En 2 keer matchdarts gehad, Op het WK maar afmaken dan
Ik denk wel dat Kist van iedereen kan winnen, maar een toernooi winnen gaat wel weer heel erg ver.quote:Op zondag 30 november 2014 23:49 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook als een grap te zien, maar dat wou voor geen meter lukken. Vandaar dat ik er dan maar vanuit ging dat je (enigszins) serieus was.
Bij een logisch toernooiverloop niet nee. Dan moet echt alles maar dan ook alles meezitten in een toernooi, maar dan zou het eigenlijk nog net niet lukken denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Kist van iedereen kan winnen, maar een toernooi winnen gaat wel weer heel erg ver.
Tegen wie moet ie?quote:Op zondag 30 november 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Daryl Gurney doet ook weer meetopshow
Nee.quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe eens even dat gifje in het weiland
quote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef jaykop het volgende:
Hahahaha Co had echt heel boos geworden. Dat had Anderson geweten
Hoe heette die homo waar van Gerwen vorig jaar in ronde 1 (dacht ik) tegen moest. Die met z'n grote bek. Doet die nog mee? Zie hem zo snel niet staan volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Daryl Gurney doet ook weer meetopshow
Serieus, dit is toch ook genieten man.quote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor jou als BDO-liefhebber volgende week de Zuiderduin Masters met Hankey en Stompé.
[ afbeelding ]
Genot met Klaas-Jan Bos, Niels de Ruiter en #viesdik Nieuwlaat op RTV Noord-Hollandquote:Op maandag 1 december 2014 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus, dit is toch ook genieten man.
Denk dat ik nog even een dagje ga kijken. Wat een bazen, stuk voor stuk.
Kevin McDine, ronde 2 bedoel je.quote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe heette die homo waar van Gerwen vorig jaar in ronde 1 (dacht ik) tegen moest. Die met z'n grote bek. Doet die nog mee? Zie hem zo snel niet staan volgens mij.
Ja die ja. Welke wedstrijden worden vandaag gespeeld dan?quote:Op maandag 1 december 2014 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kevin McDine, ronde 2 bedoel je.
Die mag vandaag op gepast niveau meedoen aan de PDPA Qualifier. Waar de winnaar de eerste ronde haalt en de verliezer het mag opnemen tegen Gurney in de voorrondes.
Vandaag dus die PDPA Qualifier. Morgen is de loting voor het WK.quote:Op maandag 1 december 2014 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja die ja. Welke wedstrijden worden vandaag gespeeld dan?
Sky sport 3 vanaf 18 dec Sky Sport Darts, 24/7 Dartenquote:Op maandag 1 december 2014 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag dus die PDPA Qualifier. Morgen is de loting voor het WK.
Van vrijdag tot zondag de BDO Zuiderduin Masters
Donderdag 18 december begint het PDC WK.
Snakebite met z'n pijlenfabriekquote:Op maandag 1 december 2014 09:40 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Sky sport 3 vanaf 18 dec Sky Sport Darts, 24/7 Darten![]()
[ afbeelding ]
Bunting natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2014 09:45 schreef SanAnt het volgende:
SnakeBite gaat het dit/volgend jaar niet zo goed doen![]()
denk ik..
Ga niet op ´m wedden .
Ben nog op zoek naar een outsider die de kwart finale gaat halen ...
Niet echt een outsider hequote:
Vreemd, want Petersen doet niet mee aan het WK of de qualifier.quote:Op maandag 1 december 2014 10:04 schreef SanAnt het volgende:
Die kunnen vandaag toch winnen !!
Je zou op iedereen die vandaag mee doet ook een bet kunnen zetten..
Vanavond zal het veranderd worden
Rowby-John Rodriguez? Ik ken de loting natuurlijk niet, maar hij heeft goede dingen laten zien.quote:Op maandag 1 december 2014 09:45 schreef SanAnt het volgende:
SnakeBite gaat het dit/volgend jaar niet zo goed doen![]()
denk ik..
Ga niet op ´m wedden .
Ben nog op zoek naar een outsider die de kwart finale gaat halen ...
quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
-------------------------------------------
1. Michael van Gerwen v Qualifier
32. Mark Webster v Qualifier
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
29. Andy Smith v Qualifier
28. Stephen Bunting v Qualifier
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
31. John Part v Qualifier
26. Richie Burnett v Qualifier
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
30. Jelle Klaasen v Qualifier
27. Dean Winstanley v Qualifier
QualifiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Preliminary Round - 8 wedstrijden
Christian Perez - Cristo Reyes
Jani Haavisto - John Michael
Nolan Arendse - Alex Hon
Boris Koltsov - Haruki Muramatsu
Kim Viljanen - Sascha Stein
Mark McGrath - Scott Kirchner
Jermaine Wattimena - Robert Marijanovic
PDPA Runner-up - Daryl Gurney
Klaassen zou dan moeten winnen van Lewis. Zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2014 09:53 schreef SanAnt het volgende:
Zit te denken aan Klaasen of Burnett .
Part is ook een leuke bet .
#toptalenttwitter:PDCResults twitterde op maandag 01-12-2014 om 13:32:28(R): Qualifying Tournament, Last 128, James Hubbard 3 (9) 5 Luke Woodhouse #WCQ reageer retweet
Omdat hij bij de BDO gooit. Daar had hij overigens weinig succes op de WK-qualifier.quote:Op maandag 1 december 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begrijp dat Co Stompé dit keer geen enkele poging ook maar doet om op het WK te komen?
Tijd dat Co Stompé Jnr. het stokje overneemt.quote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij bij de BDO gooit. Daar had hij overigens weinig succes op de WK-qualifier.
Dat zou wel jammer zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat Burnett verbannen is van het WK.
quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat Burnett verbannen is van het WK.
Ik denk dat het al langere tijd speelt aangezien het opvallend is dat hij de laatste twee toernooien voor de PC Finals niet meedeed, hij was immers ongeplaatst.quote:Op maandag 1 december 2014 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn.
Al enig idee waarom?
twitter:oche_balboa twitterde op maandag 01-12-2014 om 14:10:29News coming out that Richie Burnett has been banned from the worlds #PDC reageer retweet
quote:1. Michael van Gerwen v Qualifier
32. Stuart Kellett v Qualifier
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
29. Jelle Klaasen v Qualifier
28. Andy Smith v Qualifier
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
31. Mark Webster v Qualifier
26. Dean Winstanley v Qualifier
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
30. John Part v Qualifier
27. Stephen Bunting v Qualifier
Voer voor speculatie dus. Doping, matchfixing, misdrijf gepleegd. Spannend.quote:Op maandag 1 december 2014 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat het al langere tijd speelt aangezien het opvallend is dat hij de laatste twee toernooien voor de PC Finals niet meedeed, hij was immers ongeplaatst.twitter:oche_balboa twitterde op maandag 01-12-2014 om 14:10:29News coming out that Richie Burnett has been banned from the worlds #PDC reageer retweet
De Tripod is ook min of meer met pensioen, blijven steeds minder DartsGoden over. TedGod bakt er ook al niks meer van.quote:Op maandag 1 december 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hoe zit het met Scholtengod?
Komende vrijdag speelt hij weerquote:Op maandag 1 december 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Tripod is ook min of meer met pensioen, blijven steeds minder DartsGoden over. TedGod bakt er ook al niks meer van.
En de Nor, daar moet je bij zijn!quote:Op maandag 1 december 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende vrijdag speelt hij weerNet als Co
[ afbeelding ]
De wederopstanding van de BDO is een feitquote:Op maandag 1 december 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als reactie zegt dezelfde twitteraar.quote:Op maandag 1 december 2014 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het al langere tijd speelt aangezien het opvallend is dat hij de laatste twee toernooien voor de PC Finals niet meedeed, hij was immers ongeplaatst.twitter:oche_balboa twitterde op maandag 01-12-2014 om 14:10:29News coming out that Richie Burnett has been banned from the worlds #PDC reageer retweet
twitter:
Lekker onder het genot van wat pepernoten en een chocolade letter naar Stompie kijken.quote:Op maandag 1 december 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier uitzending gemist van 2010quote:Op maandag 1 december 2014 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wederopstanding van de BDO is een feit
Zou het niet gek vinden met iedere keer die woedeaanvallen van die ventquote:Op maandag 1 december 2014 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als reactie zegt dezelfde twitteraar.twitter:
Dit verhaal wordt steeds gekker.quote:Op maandag 1 december 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou het niet gek vinden met iedere keer die woedeaanvallen van die vent
twitter:oche_balboa twitterde op maandag 01-12-2014 om 14:18:17@DWP180 Nah mate he got busted for EPO, his HTC was recorded to be 62%, fucking mental. reageer retweet
Dus hij doet wel mee, of?quote:Op maandag 1 december 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
oh, het schijnt weer een grap te zijn van wie hij het over heeft genomen
tering zeg
twitter:PDCResults twitterde op maandag 01-12-2014 om 14:28:02(R): Qualifying Tournament, Last 128, Peter Manley 1 (9) 5 Prakash Jiwa #WCQ reageer retweet
Zijn eerste wedstrijd had hij nauwelijks tegenstand. 66 gemiddeld of zo, doe jij ook beter Maniquote:Op maandag 1 december 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Lloyd wel door gelukkig, maar het is nog een lange weg te gaan.
Okquote:Op maandag 1 december 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn eerste wedstrijd had hij nauwelijks tegenstand. 66 gemiddeld of zo, doe jij ook beter Mani
McDine vind ik wel een toffe speler ondanks zijn ''Buffert'' gedrag.quote:Op maandag 1 december 2014 14:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok![]()
Helaas Wagner er ook gelijk uit tegen die vervelende McDine.
twitter:AlanWarriner twitterde op maandag 01-12-2014 om 14:49:23Gary Stone 9 DARTER #WilliamHillWCQ reageer retweet
Half jaartje schorsing net als Co (de blower)quote:Op maandag 1 december 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt er nu wel op dat Burnett aan de drugs of doping heeft gezeten.
Godverquote:Op maandag 1 december 2014 09:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Niet echt een outsider he
Phil Taylor 2/1
Michael van Gerwen 11/4
Gary Anderson 8/1
Adrian Lewis 10/1
James Wade 12/1
Stephen Bunting 18/1
Dave Chisnall 33/1
Peter Wright 33/1
Raymond van Barneveld 33/1
Kim Huybrechts 40/1
Michael Smith 40/1
Simon Whitlock 40/1
Mervyn King 50/1
Robert Thornton 66/1
Keegan Brown 80/1
Wesley Newton 80/1
Ian White 100/1
Terry Jenkins 100/1
Justin Pipe 125/1
Andy Hamilton 150/1
Brendan Dolan 150/1
Dean Winstanley 150/1
Jamie Caven 150/1
Vincent van der Voort 150/1
Benito Van de Pas 200/1
Christian Kist 200/1
Kevin Painter 200/1
Richie Burnett 200/1
Paul Nicholson 250/1
Rowby-John Rodriguez 250/1
Steve Beaton 250/1
Andrew Gilding 300/1
Jelle Klaasen 300/1
Ronnie Baxter 300/1
Ronny Huybrechts 300/1
Colin Lloyd 500/1
Devon Petersen 500/1
Jamie Lewis 500/1
John Part 500/1
Mark Webster 500/1
Mensur Suljovic 500/1
Ricky Evans 500/1
Aden Kirk 1000/1
Andy Smith 1000/1
Mark Walsh 1000/1
Wayne Jones 1000/1
Zit te denken aan Klaasen of Burnett .
Part is ook een leuke bet .
Ik wilde het ook net posten, lees het ook net.quote:
Van Gerwen nu tegen Kellett of een qualifier. Dat is denk ik ook wat lekkerder dan die Webster.quote:
Webster is ook geen hoogvlieger, mogen beide geen problemen opleveren.quote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen nu tegen Kellett of een qualifier. Dat is denk ik ook wat lekkerder dan die Webster.
Van Gerwen had vorig jaar nog een tijdje moeite met ´m ook al kwam hij 3-0 in sets voorquote:Op maandag 1 december 2014 15:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Webster is ook geen hoogvlieger, mogen beide geen problemen opleveren.
Webster kan er niks meer vanquote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen nu tegen Kellett of een qualifier. Dat is denk ik ook wat lekkerder dan die Webster.
Sowieso zonde dat Bunting maar 27e geplaatst is, gaat er sowieso 1 van de outsiders vroegtijdig naar huis.quote:
Is daar een stream van?quote:Op maandag 1 december 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloyd in de laatste 32 tegen Alex Roy. Al 2-0 voor
Ondanks dat Wade een liefhebber van de sets is, denk ik dat Bunting een hele goede kans maakt. Wade heeft altijd wel moeite om vroeg in het toernooi al goed te pieken.quote:Op maandag 1 december 2014 15:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sowieso zonde dat Bunting maar 27e geplaatst is, gaat er sowieso 1 van de outsiders vroegtijdig naar huis.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloyd in de laatste 32 tegen Alex Roy. Al 2-0 voor
'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WKquote:'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WK
Darter Richie Burnett is niet welkom op het wereldkampioenschap darts van de PDC. Hij zou betrapt zijn op het gebruik van EPO en is daardoor voorlopig geschorst. Het nieuws is nog niet bevestigd door de PDC of Burnett zelf, maar ingevoerde journalisten zeggen dat er vandaag nog groot dartnieuws naar buiten gaat komen.
Burnett was al afwezig op de laatste Player Championships van twee weken geleden. Dit was opvallend omdat hij zich nog kon plaatsen voor de Player Championship Finals van afgelopen weekend. Dat toernooi is gewonnen door Gary Anderson.
Ryan de Vreede heeft vandaag te horen gekregen dat hij alsnog naar het wereldkampioenschap mag. De Vreede is daarmee de negende Nederlandse darter die deel zal nemen aan het WK. Dit laatste nieuws is wel al bevestigd. De Vreede had zich nog niet gekwalificeerd, maar stond wel als vijfde op de geschoonde ranking op de European Tour, de beste vier mochten na het WK. Doordat er nu geschoven zal worden in de diverse rankings, zal De Vreede zich alsnog kwalificeren.
EPO, maar nog steeds geen fuck gooien.. Ik dacht dat er ook sprake was van cokegebruik.quote:Op maandag 1 december 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WK
Zak in elkaar, Burnett.
Niet alleen op Twitter zo. Op een ander forum hebben ze het er ook over, en dat was niet naar aanleiding van een tweet.quote:Op maandag 1 december 2014 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is nog steeds niet door de PDC bevestigt. Fok praat alleen een gozer na die zegt dat er groot nieuws komt omdat een speler verbannen wordt, iemand op twitter roept dat t Burnett is en iedereen praat elkaar na.
En het kan niet zo zijn dat Ryan de Vreede voor de gein meldt dat hij naar het WK mag.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet alleen op Twitter zo. Op een ander forum hebben ze het er ook over, en dat was niet naar aanleiding van een tweet.
Welk forum?quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet alleen op Twitter zo. Op een ander forum hebben ze het er ook over, en dat was niet naar aanleiding van een tweet.
Nee, er is idd een speler uitgevallen. De vraag is alleen wie t is.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het kan niet zo zijn dat Ryan de Vreede voor de gein meldt dat hij naar het WK mag.
Het kan best Burnett zijn, het is immers vrij opvallend dat hij geen poging waagde voor de laatste twee vloertoernooien om zich alsnog te plaatsen voor de PC Finals. Dat hij dat zomaar doet om zich te concentreren op het WK, geloof ik nietquote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, er is idd een speler uitgevallen. De vraag is alleen wie t is.
T kan ook zo zijn dat t gerucht zich rondom hem heeft verspreid doordat iemand opmerkte dat hij er toen niet was, in dat geval is hij gewoon de meest voor de hand liggende naam, maar dat is nog altijd geen bevestiging. Ik zeg niet dat hij t niet is, maar ik wacht gewoon graag officiële bevestiging af.quote:Op maandag 1 december 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan best Burnett zijn, het is immers vrij opvallend dat hij geen poging waagde voor de laatste twee vloertoernooien om zich alsnog te plaatsen voor de PC Finals. Dat hij dat zomaar doet om zich te concentreren op het WK, geloof ik niet
Ik wacht het ook nog af inderdaadquote:Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T kan ook zo zijn dat t gerucht zich rondom hem heeft verspreid doordat iemand opmerkte dat hij er toen niet was, in dat geval is hij gewoon de meest voor de hand liggende naam, maar dat is nog altijd geen bevestiging. Ik zeg niet dat hij t niet is, maar ik wacht gewoon graag officiële bevestiging af.
Is dit van De Speld?quote:Op maandag 1 december 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WK
Zak in elkaar, Burnett.
Die tweet die ik poste over EPO was een grapje van mij hè!quote:Op maandag 1 december 2014 16:27 schreef borisz het volgende:
Vandaar het bericht nog 'tussen haakjes'.
Over De Vreede komt van dartfreakz en beschouw ik wel als goede bron. Mevrouw vd Voort heeft De Vreede ook gefeliciteerd vanwege het WK.
Zij hebben t bericht inmiddels teruggetrokken. Er staat nu: ,,Voor wie De Vreede in de plaats komt en waarom deze speler niet in actie zal komen op het PDC WK is nog onbekend"quote:Op maandag 1 december 2014 16:27 schreef borisz het volgende:
Vandaar het bericht nog 'tussen haakjes'.
Over De Vreede komt van dartfreakz en beschouw ik wel als goede bron. Mevrouw vd Voort heeft De Vreede ook gefeliciteerd vanwege het WK.
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Flopshow.twitter:PDPA_darts twitterde op maandag 01-12-2014 om 16:32:11#WilliamHillWCQ LAST 8 - S West v M Edgar / J Hogg v A Jenkins / M Turner v S Griffiths / S Mackensie v N Fullwell reageer retweet
Ik denk dat mijn fake tweet wat verwarring heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef luckass het volgende:
Epo. Welke lolbroek heeft dat bedacht
quote:Op maandag 1 december 2014 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit verhaal wordt steeds gekker.twitter:oche_balboa twitterde op maandag 01-12-2014 om 14:18:17@DWP180 Nah mate he got busted for EPO, his HTC was recorded to be 62%, fucking mental. reageer retweet
Weinig spannende namentwitter:OfficialPDC twitterde op maandag 01-12-2014 om 16:36:04LATEST: PDPA World Championship Qualifier (Quarters):S.West v M.EdgarJ.Hogg v A.JenkinsM.Turner v S.GriffithsS.Mackenzie v N.Fullwell reageer retweet
twitter:FreddieFJones twitterde op maandag 01-12-2014 om 16:20:41@RobynTalkSPORT PDC darter Richie Burnett has apparently been given a life ban for drug use.. reageer retweet
LBO ?quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand hier chocola van maken?
[ afbeelding ]
McDine er dus uitquote:Op maandag 1 december 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Flopshow.twitter:PDPA_darts twitterde op maandag 01-12-2014 om 16:32:11#WilliamHillWCQ LAST 8 - S West v M Edgar / J Hogg v A Jenkins / M Turner v S Griffiths / S Mackensie v N Fullwell reageer retweet
Shaun Griffiths of Scott Mackenzie kan me wel bekoren.twitter:OfficialPDC twitterde op maandag 01-12-2014 om 17:01:04LATEST: PDPA World Championship Qualifier (Semi-Finals):Scott Mackenzie v Shaun GriffithsJason Hogg v Matthew Edgar reageer retweet
Die jongen komt niet uit De Worp. Dat is wel duidelijk. Niet streetwise.quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand hier chocola van maken?
[ afbeelding ]
Ja ok ik geloof je, maar heb je ook een bron?quote:Op maandag 1 december 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
Het is Burnet met coke geloof me nou maar
Ja darter die in het circuit mee loopt. En jullie weten allemaal wie dat isquote:Op maandag 1 december 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok ik geloof je, maar heb je ook een bron?
Kistquote:Op maandag 1 december 2014 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja darter die in het circuit mee loopt. En jullie weten allemaal wie dat is
quote:Op maandag 1 december 2014 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja darter die in het circuit mee loopt. En jullie weten allemaal wie dat is
quote:Op maandag 1 december 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begrijp dat Co Stompé dit keer geen enkele poging ook maar doet om op het WK te komen?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:51 schreef wimderon het volgende:
Qualifiers voor Lakeside: Rhys Hayden (Engeland), Daniel Larsson (Zweden), Jeff Smith (Canada) en Cedric Waegemans (België).
Hankey verloor in de eerste ronde van Michael Meaney, de weer viesdikke Andy Fordham in de tweede ronde van David Pettersson.
Co Stompé verloor in de eerste ronde van de Zweed Andreas Harryson (foto hieronder)![]()
[ afbeelding ]
Ook o.a. Martin Atkins, Paul Hogan, Shayne Burgess, John Boy Walton, Jimmy Hendriks en een sloot andere Nederlanders redden het niet. Richie George is niet op komen dagen (net als Rune David).
En Jeroen Geerdinkgod heeft zich ook niet weten te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |