SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Preliminary Round - 8 wedstrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef luckass het volgende:
Is er ergens een speelschema van het WK te vinden? Welke dagen welke rondes?
Zie m niet staan op pdc.tv
Thanks, vanaf de 20e alles kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de openingsdag standaard de wereldkampioen.
Mis alleen de openingsdag. Hopelijk niet te veel geweld op die dag naast MVG.quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Thanks, vanaf de 20e alles kijken.
Nee, heeft gewoon verloren ja. Had hem wel kunnen winnen inderdaad. Maar dan nog: zou 'ie nog moeten winnen van Bunting èn Taylorquote:
Wel sneu dat je er serieus op ingaat. Net of er iemand is die denkt dat Kist de finale zou kunnen halen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef Sportex het volgende:
[..]
Nee, heeft gewoon verloren ja. Had hem wel kunnen winnen inderdaad. Maar dan nog: zou 'ie nog moeten winnen van Bunting èn Taylor
Ik vind één '' eigenlijk nog te weinig bedenk ik me nu.
![]()
![]()
Wereldkampioen van de BDO. Het is onwaarschijnlijk, maar wel mogelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel sneu dat je er serieus op ingaat. Net of er iemand is die denkt dat Kist de finale zou kunnen halen.
Hoe was die post dan bedoeld?quote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel sneu dat je er serieus op ingaat. Net of er iemand is die denkt dat Kist de finale zou kunnen halen.
Dit zijn teksten!quote:Op zondag 30 november 2014 23:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wereldkampioen van de BDO. Het is onwaarschijnlijk, maar wel mogelijk.
Als een grapjequote:
Ik probeerde het ook als een grap te zien, maar dat wou voor geen meter lukken. Vandaar dat ik er dan maar vanuit ging dat je (enigszins) serieus was.quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als een grapjeWel lullig trouwens dat Kist nu van de winnaar verloor en het vorige toernooi van de halve finalist. En 2 keer matchdarts gehad, Op het WK maar afmaken dan
Ik denk wel dat Kist van iedereen kan winnen, maar een toernooi winnen gaat wel weer heel erg ver.quote:Op zondag 30 november 2014 23:49 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook als een grap te zien, maar dat wou voor geen meter lukken. Vandaar dat ik er dan maar vanuit ging dat je (enigszins) serieus was.
Bij een logisch toernooiverloop niet nee. Dan moet echt alles maar dan ook alles meezitten in een toernooi, maar dan zou het eigenlijk nog net niet lukken denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Kist van iedereen kan winnen, maar een toernooi winnen gaat wel weer heel erg ver.
Tegen wie moet ie?quote:Op zondag 30 november 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Daryl Gurney doet ook weer meetopshow
Nee.quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe eens even dat gifje in het weiland
quote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef jaykop het volgende:
Hahahaha Co had echt heel boos geworden. Dat had Anderson geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |