Webster kan er niks meer vanquote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen nu tegen Kellett of een qualifier. Dat is denk ik ook wat lekkerder dan die Webster.
Sowieso zonde dat Bunting maar 27e geplaatst is, gaat er sowieso 1 van de outsiders vroegtijdig naar huis.quote:
Is daar een stream van?quote:Op maandag 1 december 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloyd in de laatste 32 tegen Alex Roy. Al 2-0 voor
Ondanks dat Wade een liefhebber van de sets is, denk ik dat Bunting een hele goede kans maakt. Wade heeft altijd wel moeite om vroeg in het toernooi al goed te pieken.quote:Op maandag 1 december 2014 15:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sowieso zonde dat Bunting maar 27e geplaatst is, gaat er sowieso 1 van de outsiders vroegtijdig naar huis.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloyd in de laatste 32 tegen Alex Roy. Al 2-0 voor
'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WKquote:'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WK
Darter Richie Burnett is niet welkom op het wereldkampioenschap darts van de PDC. Hij zou betrapt zijn op het gebruik van EPO en is daardoor voorlopig geschorst. Het nieuws is nog niet bevestigd door de PDC of Burnett zelf, maar ingevoerde journalisten zeggen dat er vandaag nog groot dartnieuws naar buiten gaat komen.
Burnett was al afwezig op de laatste Player Championships van twee weken geleden. Dit was opvallend omdat hij zich nog kon plaatsen voor de Player Championship Finals van afgelopen weekend. Dat toernooi is gewonnen door Gary Anderson.
Ryan de Vreede heeft vandaag te horen gekregen dat hij alsnog naar het wereldkampioenschap mag. De Vreede is daarmee de negende Nederlandse darter die deel zal nemen aan het WK. Dit laatste nieuws is wel al bevestigd. De Vreede had zich nog niet gekwalificeerd, maar stond wel als vijfde op de geschoonde ranking op de European Tour, de beste vier mochten na het WK. Doordat er nu geschoven zal worden in de diverse rankings, zal De Vreede zich alsnog kwalificeren.
EPO, maar nog steeds geen fuck gooien.. Ik dacht dat er ook sprake was van cokegebruik.quote:Op maandag 1 december 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WK
Zak in elkaar, Burnett.
Niet alleen op Twitter zo. Op een ander forum hebben ze het er ook over, en dat was niet naar aanleiding van een tweet.quote:Op maandag 1 december 2014 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is nog steeds niet door de PDC bevestigt. Fok praat alleen een gozer na die zegt dat er groot nieuws komt omdat een speler verbannen wordt, iemand op twitter roept dat t Burnett is en iedereen praat elkaar na.
En het kan niet zo zijn dat Ryan de Vreede voor de gein meldt dat hij naar het WK mag.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet alleen op Twitter zo. Op een ander forum hebben ze het er ook over, en dat was niet naar aanleiding van een tweet.
Welk forum?quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet alleen op Twitter zo. Op een ander forum hebben ze het er ook over, en dat was niet naar aanleiding van een tweet.
Nee, er is idd een speler uitgevallen. De vraag is alleen wie t is.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het kan niet zo zijn dat Ryan de Vreede voor de gein meldt dat hij naar het WK mag.
Het kan best Burnett zijn, het is immers vrij opvallend dat hij geen poging waagde voor de laatste twee vloertoernooien om zich alsnog te plaatsen voor de PC Finals. Dat hij dat zomaar doet om zich te concentreren op het WK, geloof ik nietquote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, er is idd een speler uitgevallen. De vraag is alleen wie t is.
T kan ook zo zijn dat t gerucht zich rondom hem heeft verspreid doordat iemand opmerkte dat hij er toen niet was, in dat geval is hij gewoon de meest voor de hand liggende naam, maar dat is nog altijd geen bevestiging. Ik zeg niet dat hij t niet is, maar ik wacht gewoon graag officiële bevestiging af.quote:Op maandag 1 december 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan best Burnett zijn, het is immers vrij opvallend dat hij geen poging waagde voor de laatste twee vloertoernooien om zich alsnog te plaatsen voor de PC Finals. Dat hij dat zomaar doet om zich te concentreren op het WK, geloof ik niet
Ik wacht het ook nog af inderdaadquote:Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T kan ook zo zijn dat t gerucht zich rondom hem heeft verspreid doordat iemand opmerkte dat hij er toen niet was, in dat geval is hij gewoon de meest voor de hand liggende naam, maar dat is nog altijd geen bevestiging. Ik zeg niet dat hij t niet is, maar ik wacht gewoon graag officiële bevestiging af.
Is dit van De Speld?quote:Op maandag 1 december 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'Darter Burnett geschorst vanwege EPO', De Vreede naar WK
Zak in elkaar, Burnett.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |