Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie probeerde ons ook alweer als eerste wijs te maken dat hij in Oranje moest?
goede timingquote:
Boehoehoehoequote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef Ties02 het volgende:
Hands van Groningen
Dat was niet de eerste of de laatste keer
quote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef Ties02 het volgende:
Hands van Groningen
Dat was niet de eerste of de laatste keer
2 Feyenoord prutsers in je elftal?quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Munsterman gaat transfervrij Mulder halen.
Ze hebben al zoveel prutsers van ons gekocht, Mulder past er dan mooi tussen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 Feyenoord prutsers in je elftal?
'De scheids is altijd tegen ons boehoehoeoequote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te huilen hoor, maar bedankt voor je medeleven
Nee dat zei Suarez, ik nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
'De scheids is altijd tegen ons boehoehoeoe'
Omdat Feyenoord een ebola club isquote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ziyech naar Enschede is gegaan?
Dan kon hij op 10 spelenquote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij vond Twente helemaal de bom.quote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker anoniem meehobbelen zonder concurrentie.quote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vergeten en vergevenquote:Op zondag 30 november 2014 19:26 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in het stadion Wiedemeijer van alles heb toegewenst maar ik zat fout zie ik nu
Dat ze je maar een stadionverbod mogen geven. Pauper tokkie figuur!quote:Op zondag 30 november 2014 19:26 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in het stadion Wiedemeijer van alles heb toegewenst maar ik zat fout zie ik nu
quote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hoofd van Schreuder klopt niet...
Dat zei ik al vanmiddag ja.quote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
Hoe teringslecht moet die Stevens wel niet zijn trouwens. Twente gaat Mulder halen
Zou hij familie van John Feskens zijn?quote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hoofd van Schreuder klopt niet...
quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef KingRoland het volgende:
IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUB! 1
Kieft kwam z'n boek presenterenquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sooooo,,, er ligt een dikke coke lijn op dat veld.. de tering!
http://www.nu.nl/binnenla(...)haven-rotterdam.htmlquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sooooo,,, er ligt een dikke coke lijn op dat veld.. de tering!
Deze post correspondeert niet helemaal met je UI, frappantquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, het zijn broers en nevenquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij familie van John Feskens zijn?
Ja leuk, ik verwacht dat je m'n termijn gaat verkorten.quote:Op zondag 30 november 2014 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze post correspondeert niet helemaal met je UI, frappant
Die trekt indd ook niet bepaald volle zalen neequote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij familie van John Feskens zijn?
Hier ging iets misquote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verwacht dat je m'n termijn gaat verkorten.
FC Twente moet wel ze plek kennenquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat mag niet van mijquote:Op zondag 30 november 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom maak je je UI niet als gifje
Onze afspraak biedt die ruimte nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom maak je je UI niet als gifje
Mwha, ik kies dan Aubrey O'Day.quote:Op zondag 30 november 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
5-1 tegen Ajax.
Mooiste pot van het jaar
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die bal van van rhijn bedoel je?
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
We krijgen dalijk nog Strootman-Inter
Dankje, ik ben benieuwd wie hem gemaakt heeftquote:
Dat moet te regelen zijn, ik ga het zlata1234 even vragen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje, ik ben benieuwd wie hem gemaakt heeft
Ik zou ook erg graag een Cheryl Cole plaatje erin hebben de volgende keer
Pfoe dit is een gewaagde uitspraakquote:Op zondag 30 november 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ten Rouwelaar is nog slechter dan Marsman.
En dan in plaats van Groningen een Twente logoquote:Op zondag 30 november 2014 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat moet te regelen zijn, ik ga het zlata1234 even vragen.
Heeft Ten Rouwelaar vroeger ooit een lolly van je gejat?quote:Op zondag 30 november 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Tof dat Matic zelfs nu nog een interview geeft zeg.
Waar is het interview met Ten Rouwelaar eigenlijk??
Uh, nee?quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Ten Rouwelaar vroeger ooit een lolly van je gejat?
quote:Op zondag 30 november 2014 19:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan in plaats van Groningen een Twente logo
Voor na deze week
Lijkt me sterk als ze niet spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV kon 10 punten op Feyenoord en Twente komen #leukfeitje
Uh, kon.quote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als ze niet spelen.
HahahahahaOh god als ik eenmaal in vorm ben.
Inderdaadquote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
"Ja, ik heb het wel naar.."
"JE VINDT HET WEL LEUK!"
"ja, zeker, ik v.."
"BEVALT HET AANVOERDER ZIJN?"
Je bent een topperquote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierbij.
Die met Twente logo maak ik volgende week voor je.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
"Ja, ik heb het wel naar.."
"JE VINDT HET WEL LEUK!"
"ja, zeker, ik v.."
"BEVALT HET AANVOERDER ZIJN?"
Gek hequote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
We willen kampioen worden. Bij PSV...
Volgens mij is er iemand jelly.quote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
We willen kampioen worden. Bij PSV...
Waarom is die linker schaal omgebogen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BAM BAM BAM BAMMMM OOOOOHHHH!!!
LEKKER TEGENDRAADSquote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
KIJK EENS JONGENS, WE ZIJN NIET PRO-AJAX WE DENKEN DAT ZE NIET KAMPIOEN WORDEN
Daley liet hem vallen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is die linker schaal omgebogen?
Van zo'n hoogte buigt die toch niet. Erg vreemdquote:
Liet Stekelenburg die niet van de bus pleuren?quote:Op zondag 30 november 2014 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van zo'n hoogte buigt die toch niet. Erg vreemd
Of waren het Stekelenburg en Vertonghen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van zo'n hoogte buigt die toch niet. Erg vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef Max23 het volgende:
Hoe noem je die trap van Cummins?Hier gaat iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef Max23 het volgende:
Hoe noem je die trap van Cummins?3/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cambuurquote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef KingRoland het volgende:
IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUB! 1.
oke man. erg moeilijk met alleen cambuur en heerenveen als concurrentie.quote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef KingRoland het volgende:
IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUB! 1.
Twente valt ook onder het Noorden voor mij.quote:Op zondag 30 november 2014 20:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
oke man. erg moeilijk met alleen cambuur en heerenveen als concurrentie.
Denk onder het Oosten maar kan het mis hebben opperkleurderquote:Op zondag 30 november 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twente valt ook onder het Noorden voor mij.
Dan valt Zwolle er ook onder.quote:Op zondag 30 november 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twente valt ook onder het Noorden voor mij.
Ik zeg voor mij. Officieel is dat zelfs al Duitsland.quote:Op zondag 30 november 2014 20:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk onder het Oosten maar kan het mis hebben opperkleurder
xDquote:Op zondag 30 november 2014 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg voor mij. Officieel is dat zelfs al Duitsland.
Klasse ja dat word smullen hoop dat ie in de basis staat !quote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
We krijgen dalijk nog Strootman-Inter
Ik zie hun niet met 10 man winnen van FC Twente.quote:Op zondag 30 november 2014 20:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
oke man. erg moeilijk met alleen cambuur en heerenveen als concurrentie.
Goede postquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierbij.
Die met Twente logo maak ik volgende week voor je.
Eigenlijk was de weddenschap dat ik de UI mocht bepalen en niet dat Ties het aan mocht passen wanneer het hem niet beviel, maar ik zal hem matsen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan in plaats van Groningen een Twente logo
Voor na deze week
Dankjewel hequote:Op maandag 1 december 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk was de weddenschap dat ik de UI mocht bepalen en niet dat Ties het aan mocht passen wanneer het hem niet beviel, maar ik zal hem matsen.
Uh neequote:Op maandag 1 december 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Paxcon zijn UI nu ook naar zijn eigen inzicht mag aanpassen?
Ik vind 'm zelf ook wel geinig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met je UI?
Zijn ze daar boos ofso?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:42 schreef hafcfan het volgende:
De volgende slacht partij voor NAC is aanstaande
Zeker, toch wel de beste trainer van onze competitie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met je UI?
Zal die ook naar de bioscoop komen als je met hem afspreekt samen naar de film te gaan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Stijn is een man van zijn woord. Zie je zelden tegenwoordig.
Tompsv, GGMMquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Stijn is een man van zijn woord. Zie je zelden tegenwoordig.
Dat weet ik niet, maar ik ben er wel zeker van dat hij vertrouwelijke informatie niet doorspeelt naar anderen, i.t.t. een gozertje hier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zal die ook naar de bioscoop komen als je met hem afspreekt samen naar de film te gaan?
Ga je met mij mee naar de film?quote:
Wat een teringleijertje is dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ben er wel zeker van dat hij vertrouwelijke informatie niet doorspeelt naar anderen, i.t.t. een gozertje hier.
Johannes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een teringleijertje is dat inderdaad
Wie heeft deze walgelijkheden op zijn geweten?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ben er wel zeker van dat hij vertrouwelijke informatie niet doorspeelt naar anderen, i.t.t. een gozertje hier.
Nee bedankt, ik zou me kapotschamen om naast iemand te zitten die er zo uitziet als jij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je met mij mee naar de film?
Ik vertelde Johannes zeer persoonlijke informatie, die vervolgens in handen vielen van het halve FOK! forum.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft deze walgelijkheden op zijn geweten?
Jullie zouden willen dat jullie er zo uit zouden zien als ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik zou me kapotschamen om naast iemand te zitten die er zo uitziet als jij.
Met je bochel.
Wat een lulhannes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vertelde Johannes zeer persoonlijke informatie, die vervolgens in handen vielen van het halve FOK! forum.
Ik ben hiervan niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vertelde Johannes zeer persoonlijke informatie, die vervolgens in handen vielen van het halve FOK! forum.
Wat Cavaliers hier roept is abject en infaam.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben hiervan niet op de hoogte.
Het is dan ook andersom. Laten we niet te veel aandacht geven aan Cavaliers.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben hiervan niet op de hoogte.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Paardenlul!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
Mani kan bovenstaande gebeurtenissen bevestigen.
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dan ook andersom. Laten we niet te veel aandacht geven aan Cavaliers.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat Cavaliers hier roept is abject en infaam.
Oh okequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dan ook andersom. Laten we niet te veel aandacht geven aan Cavaliers.
Ik schaam me dat je Cavaliers zijn satire gelooft.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]Ik was niet op de hoogte dat hij openbaar heeft gemaakt dat je eigenlijk een Chileen bent. Die Groningers zijn toch niet te vertrouwen hé
Geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je kwaad werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |