Ow dat was best tofquote:Op zondag 30 november 2014 19:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was je stunt met quad vanmiddag?
Ik heb al een piemel, trouwen nee nooitquote:
Of juist niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jij hebt er 1 gestuurd net naar Fas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk om vergeetmenietje. straks heb je nog ruzie.quote:Op zondag 30 november 2014 19:14 schreef aeque het volgende:
O fas beoordeelt ze? Dan zal ik haar zo even DMen.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
[..]
denk om vergeetmenietje. straks heb je nog ruzie.
0,1 voor iedere centimeterquote:
Nee dit is juist slim, kan Fas tips geven over het hoe beter kan voordat hij ze naar haar stuurt.quote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
[..]
denk om vergeetmenietje. straks heb je nog ruzie.
Ik heet geen faxie.quote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dit is juist slim, kan Fas tips geven over het hoe beter kan voordat hij ze naar haar stuurt.
Sorry, ik heb je nummer nietquote:
O jij doet het alleen via WA? Slim.quote:
misschien is die open relatie toch niet zo robuust.quote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dit is juist slim, kan Fas tips geven over het hoe beter kan voordat hij ze naar haar stuurt.
Daarmee ga je er dus vanuit dat ik ze nog nooit heb verstuurd.quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien is die open relatie toch niet zo robuust.
of wil vergeetmenietje de eerste van fok! zijn.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarmee ga je er dus vanuit dat ik ze nog nooit heb verstuurd.
quote:
Zijn er ook andere manieren dan?quote:
Ik zeg ook niet dat ik het wel heb gedaan.quote:
Eh, whut?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het wel heb gedaan.
Ja.quote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk! Was dat dezelfde die je naar mij had gestuurd?
IRL laat haar er een foto van makenquote:
Je zei net nog dat je ze nog nooit ontvangen had?quote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klopte ook, kreeg deze 30 sec. daarnaquote:Op zondag 30 november 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je ze nog nooit ontvangen had?
Surequote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klopte ook, kreeg deze 30 sec. daarna
Nee, eigenlijk niet. Dan ben ik wel She-Hulk.quote:
Mijne vond je anders primaquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Dan ben ik wel She-Hulk.
yviechickie is catwoman, getuige haar sig. en fas?quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben denk ik meer Betty Boob, eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 19:30 schreef perro. het volgende:
[..]
yviechickie is catwoman, getuige haar sig. en fas?
das geen superheldin.quote:Op zondag 30 november 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben denk ik meer Betty Boob, eigenlijk.
Faxie als die wordt afgewezen?quote:
Oh jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hij is toch niet altijd groen?
Vind er dan een uitquote:Op zondag 30 november 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zijn nog geen gifjes voor uitgevonden
De faxiesmilyquote:
Nopequote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je er al wel 1 voor de dag dat het een keertje onverwacht anders loopt?
Ja achquote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh dat valt mij dan wel weer een beetje tegen eigenlijk
Oh, was dat de vereiste? Hmmm... Maar ik vind mezelf geen She-Hulkquote:
Wat dan wel?quote:Op zondag 30 november 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, was dat de vereiste? Hmmm... Maar ik vind mezelf geen She-Hulk.
Kijk eens door de act heen!quote:Op zondag 30 november 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt veel zelfvertrouwen straalt dit niet echt uit.
De autismily?quote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je er al wel 1 voor de dag dat het een keertje onverwacht anders loopt?
Nee hequote:Op zondag 30 november 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt veel zelfvertrouwen straalt dit niet echt uit.
Barbarella dan?quote:Op zondag 30 november 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, was dat de vereiste? Hmmm... Maar ik vind mezelf geen She-Hulk.
Meer een wonderwoman denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Kijk eens door de act heen!
Samzz verricht wonderen met een penseel en andere tekenspullen, dus dat klopt wel.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig kan je altijd nog terugvallen op:
Ze is wel goed met een kwast jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Samzz verricht wonderen met een penseel en andere tekenspullen, dus dat klopt wel.
Ja geen idee.quote:Op zondag 30 november 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Kijk eens door de act heen!
Wie?quote:
Franse Science-Fiction heldin uit de jaren 60.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Stuur mij ook eens dan.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hele goedenavond vanaf mijn nieuwe kamer
Alles gelukt met verhuizen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij mag IRL beoordelen.quote:
gr grquote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die ken ik ook nog ja, ooit eens gezienquote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef perro. het volgende:
barbarella. was dat niet zo'n slechte oud cultscifi film?
Yes. Mijn vader en een vriend hebben hun auto's tevoorschijn getoverd plus een aanhangwagen, dus het was met 1 ritje gepieptquote:
Lekker! Welkom thuis dan maarquote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yes. Mijn vader en een vriend hebben hun auto's tevoorschijn getoverd plus een aanhangwagen, dus het was met 1 ritje gepiept
Nat geworden.quote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed.
Volgende keer zal ik je broekje uittrekken
smeerlapquote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed.
Volgende keer zal ik je broekje uittrekken
Er staat nog wel wat in de oude kamer, mijn bed bijvoorbeeld. Maar heb een dik matras, dus dat gaat de komende dagen wel lukkenquote:
Was toch ook in dezelfde stad toch?quote:Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat nog wel wat in de oude kamer, mijn bed bijvoorbeeld. Maar heb een dik matras, dus dat gaat de komende dagen wel lukken
quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Franse Science-Fiction heldin uit de jaren 60.Oh, awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jup, zit nu net buiten het centrumquote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was toch ook in dezelfde stad toch?
Avond gozer! Hoe bevalt het vooralsnog?quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het meisje in de kamer naast me is fucking lekker. Dat is iets.quote:Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Avond gozer! Hoe bevalt het vooralsnog?
Heeft ze een vriend?quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het meisje in de kamer naast me is fucking lekker. Dat is iets.
Ik ben haar dankbaar voor het wifiwachtwoord
quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het meisje in de kamer naast me is fucking lekker. Dat is iets.
Ik ben haar dankbaar voor het wifiwachtwoord
Niet van plan vooralsnog. Nogal druk aangezien alles in elkaar gezet moet worden en er nog dingen in mijn oude kamer staanquote:Op zondag 30 november 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]Ik hoor het al, snel geïntegreerd
Ga je deze week nog stappen?
Laat het maar weten, ik wil die 'test' qua foute zin weleens proberen eigenlijkquote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet van plan vooralsnog. Nogal druk aangezien alles in elkaar gezet moet worden en er nog dingen in mijn oude kamer staan
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 30 november 2014 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
yats je bent de laatste die op mijn oude kamer kwam
"Is je vader een DJ? Je bent namelijk een plaatje"quote:Op zondag 30 november 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Laat het maar weten, ik wil die 'test' qua foute zin weleens proberen eigenlijk
[..]
Ik voel me vereerd
oh myquote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Is je vader een DJ? Je bent namelijk een plaatje"
quote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal.quote:Op zondag 30 november 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]Die ja. Wat was die andere ook alweer?
Nee,nog een andere. Maar dat worden dus minimaal 3 pogingen? Ik hoor jou nu al achter me lachen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal.
Eh, geen idee meerquote:Op zondag 30 november 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,nog een andere. Maar dat worden dus minimaal 3 pogingen? Ik hoor jou nu al achter me lachen.
Hm,ik ben hem ook even kwijt. Was dat niet naar aanleiding van die cabaretier?quote:
Geen idee meerquote:Op zondag 30 november 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Hm,ik ben hem ook even kwijt. Was dat niet naar aanleiding van die cabaretier?
quote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zegt zij: je bent een stuk. Een stuk ongeluk.quote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal.
Die laatste heeft er voor gezorgd dat ik heb gezoendquote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dan zegt zij: je bent een stuk. Een stuk ongeluk.
Ik zal hem zaterdag maar niet gebruiken. Ik denk dat het bij mij niet werkt.quote:Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die laatste heeft er voor gezorgd dat ik heb gezoend
Echt?quote:Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I stand corrected.quote:Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel jaquote:
Grappigquote:Op zondag 30 november 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel jaHeeft haar iig niet afgeschrikt
Wat staat er dan?quote:Op zondag 30 november 2014 20:17 schreef yats het volgende:
Ach, mijn tekst op tinder is niet veel beter, al werkt hij wel.
Bamiquote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zooooo moe, maar zit op te passen dus kan niet gaan slapen.
Nasi?quote:
Sambal bij?quote:
Ik heb nog wel wat over.quote:
Goed!quote:Op zondag 30 november 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je, behalve moeheid?
Helaas niet. Maar ik heb geen excuus nodig om in Utrecht te zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je morgen weer in Utrecht zijn toevallig?
Morgen zelf dan maar nasi makenquote:Op zondag 30 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar ik heb geen excuus nodig om in Utrecht te zijn.
Wat goedquote:Op zondag 30 november 2014 20:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed!Komende week lekker maar een driedaagse werkweek dus dat is ook fijn.
En en, vrijdagochtend woog ik onder de 70 kilo.
Klein beetje nog maar en zaterdag overdag zat ik op 70,5 maar ik word er wel heel blij van.
Hoe is het in Leiden?
Nee dat helaas niet. Maar maak je geen zorgen. Als ik weer eens in de buurt ben om wat voor reden dan ook, zorg ik dat ik wel wat bij me hebquote:Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Morgen zelf dan maar nasi maken
En dat is waar, maar Tilburg en Leidschendam liggen helaas ook niet echt op de route van elkaar.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee dat helaas niet. Maar maak je geen zorgen. Als ik weer eens in de buurt ben om wat voor reden dan ook, zorg ik dat ik wel wat bij me heb
Ik ben nog steeds verbaasd, haha. Maar gaat bij jou ook goed komen, dat weet ik zeker!quote:Op zondag 30 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat goedIk ben jaloers
Erg fijn weekend gehad hier.Leuke meet gisteren, heb zelf leuke docu's gekeken en lekker gegeten en gekookt. Vacatures gevonden. En nu Fifth Element kijken.
Nope, eigenlijk helemaal niet. Wel mijn hart dat in mijn keel zat te bonken na elke zoveel treden maar spierpijn valt behoorlijk mee. Eef en Wolken hadden er meer last van.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen spierpijn trouwens van alle trappen?
Tsja kleinere beentjes helpen dan ook niet echt.quote:Op zondag 30 november 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, eigenlijk helemaal niet. Wel mijn hart dat in mijn keel zat te bonken na elke zoveel treden maar spierpijn valt behoorlijk mee. Eef en Wolken hadden er meer last van.
Welk gewicht is ook alweer je streefgewicht?quote:Op zondag 30 november 2014 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd, haha. Maar gaat bij jou ook goed komen, dat weet ik zeker!
Oh tof, welk stukje forum had je een meet van? Oehh spannend, wat voor vacatures? Klinkt iig wel als een lekker weekend.
We konden vrij ver kijken, ook al was het weer niet al te best. Heel Groningen was wel te zien. Mooie stad toch wel, mooier dan bijvoorbeeld Amsterdam.quote:Op zondag 30 november 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja kleinere beentjes helpen dan ook niet echt.
Beetje helder zicht nog boven of was het bewolkt?
Dat was origineel 70,5 omdat ik dacht dat lager niet meer haalbaar was. Toen het afvallen zo makkelijk bleek te gaan heb ik het aangepast naar 68 à 69. Ben er bijna.quote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk gewicht is ook alweer je streefgewicht?
Ik hoop dat het hier ook goed gaat komen, ja.
Was een op een meet.
Gewoon voor docent. In de buurt ook nog eens, met uitzicht op vaste aanstelling.
Gekke mensenquote:Op zondag 30 november 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We konden vrij ver kijken, ook al was het weer niet al te best. Heel Groningen was wel te zien. Mooie stad toch wel, mooier dan bijvoorbeeld Amsterdam.
Ik vind Amsterdam geen mooie en geen gezellige stad. Dan is Rotterdam nog beter.quote:
Watquote:Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam geen mooie en geen gezellige stad. Dan is Rotterdam nog beter.
Gekke mensenquote:Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam geen mooie en geen gezellige stad. Dan is Rotterdam nog beter.
IK VIND AMSTERDAM GEEN MOOIE EN GEEN GEZELLIGE STAD!!!!quote:
ook de mijne.quote:Op zondag 30 november 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
IK VIND AMSTERDAM GEEN MOOIE EN GEEN GEZELLIGE STAD!!!!
Ja, de gebouwen zijn mooi (sommige dan) maar daar is alles mee gezegd.
Mijn mening
Lekker hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat was origineel 70,5 omdat ik dacht dat lager niet meer haalbaar was. Toen het afvallen zo makkelijk bleek te gaan heb ik het aangepast naar 68 à 69. Ben er bijna.
Ooh leuk!
Dat zou wel heel chill zijn, hopen dat je snel reactie krijgt!
Over smaak valt niet te twisten mijn beste.quote:Op zondag 30 november 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
Amsterdam geen mooie stad vindenhet centrum van Amsterdam is prachtig.
Enkel dat volk dat er rondloopt. Daar kan geen mooi centrum tegenop.quote:Op zondag 30 november 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
Amsterdam geen mooie stad vindenhet centrum van Amsterdam is prachtig.
Heel zwart-wit gezegd is A'dam een beetje als Frankrijk. Heel erg mooi, alleen jammer van de mensen die er wonen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel dat volk dat er rondloopt. Daar kan geen mooi centrum tegenop.
Ik ontbijt met havermout, lunch met knackebrod met filet americain/geitenkaas/ander beleg en avondeten zelfde soort gerechten als normaal, alleen meer de gezonde kant op en minder van de ongezonde. En veel minder vlees eten, meer saus/groente en ook wat minder pasta. Tussendoor eet ik fruit of amandalen/pistachenoten, ik drink water en thee en mijn dagelijkse zonde-moment is het toetje.quote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
En wat eet je dan zoal tijdens het afvallen?
Heb je wel gelijk in. De Fransen zijn niet de vriendelijkste mensen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel zwart-wit gezegd is A'dam een beetje als Frankrijk. Heel erg mooi, alleen jammer van de mensen die er wonen.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel zwart-wit gezegd is A'dam een beetje als Frankrijk. Heel erg mooi, alleen jammer van de mensen die er wonen.
Hmm, dan eten we nite zo verschillend. Dan zal het aan de beweging liggen. Of meer het gebrek aan beweging van mij.quote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ontbijt met havermout, lunch met knackebrod met filet americain/geitenkaas/ander beleg en avondeten zelfde soort gerechten als normaal, alleen meer de gezonde kant op en minder van de ongezonde. En veel minder vlees eten, meer saus/groente en ook wat minder pasta. Tussendoor eet ik fruit of amandalen/pistachenoten, ik drink water en thee en mijn dagelijkse zonde-moment is het toetje.
Oh en ik ben dus veel minder alcohol gaan drinken en neem tegenwoordig in principe de trap ipv de lift.
Nee want Frieslandquote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Maar Dokkum is toch het mooiste stadje van NL, dus ik begrijp jullie wel
Rotterdamquote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Sowieso zijn er genoeg mooie steden in Nederland. Maastricht, Roermond, Den Bosch, Breda, Utrecht etc.
centrum is wel aardig maar de mensen en sfeer verneuken het. amsterdam was een kleine 20 jaar geleden veel leuker.quote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dokkum ben ik nog nooit geweest dus daar zeg ik niks over. Ben wel eens in Volendam geweest maar dat was een ongelofelijk kutdorp en ironisch genoeg voor een vissersgat smaakte de vis nergens naar.quote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Maar Dokkum is toch het mooiste stadje van NL, dus ik begrijp jullie wel
Kan ik me beter in vinden.quote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Sowieso zijn er genoeg mooie steden in Nederland. Maastricht, Roermond, Den Bosch, Breda, Utrecht etc.
Misschien ook andere hoeveelheden? Ja ik fiets opgeteld ook nog zo'n 50 minuten per dag, dat zal vast ook schelen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dan eten we nite zo verschillend. Dan zal het aan de beweging liggen. Of meer het gebrek aan beweging van mij.
Dat is geen mooie stad. Daarvoor is er teveel lelijke bebouwing uit met name de jaren '50. Het is wel een leuke stadquote:
Nee, gaskachel doet het nog niet. We wachten af of er genoeg gas in gaat stromen en hij gaat werkenquote:
Je moet wel weten waar je heen moet natuurlijk. En dequote:
quote:Op zondag 30 november 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, gaskachel doet het nog niet. We wachten af of er genoeg gas in gaat stromen en hij gaat werken
Wel eerst laten controleren? Gebeurt veel te weinig in onderverhuur etc.quote:Op zondag 30 november 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, gaskachel doet het nog niet. We wachten af of er genoeg gas in gaat stromen en hij gaat werken
Nijmegen, Groningenquote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kutkachel man. Ik dacht wat is het koud in die douche.
Den Bosch ook, mooie gebouwen in het centrum daar.quote:
Leuk juist! Zoveel verschillende mensen en stijlen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel dat volk dat er rondloopt. Daar kan geen mooi centrum tegenop.
*kankerkachelquote:Op zondag 30 november 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik was er vrijdag met iemand die daar 26 jaar gewoond heeft. Die weet dus wel wat de leuke plekken zijn. Ik ben zelf gewoon meer een fan van oude binnensteden, en dat heeft Rotterdam niet echt meer helaas.quote:Op zondag 30 november 2014 20:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je moet wel weten waar je heen moet natuurlijk. En devan rdam zit m ook niet per se in de architecturele(is dat een woord?
) mooiheid ervan imo
In de debielen die er wonen bedoel je?quote:Op zondag 30 november 2014 20:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je moet wel weten waar je heen moet natuurlijk. En devan rdam zit m ook niet per se in de architecturele(is dat een woord?
) mooiheid ervan imo
quote:Op zondag 30 november 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont midden in het centrum. Bij dat grote plein en die grote kerk. Geen idee hoe het daar heet.quote:Op zondag 30 november 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Den Bosch ook, mooie gebouwen in het centrum daar.
Breda heeft een heel gezellig centrum.
Ik las het. Ik twijfel of ik je nu een held vindt of iemand die iets moet gaan doen met zn levenquote:
Combinatie van beide.quote:Op zondag 30 november 2014 21:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik las het. Ik twijfel of ik je nu een held vindt of iemand die iets moet gaan doen met zn levenmaar laten we het maar op held houden, voordeel van de twijfel.enzo
De Grote Markt. Daar ben ik 7 jaar geregeld te vinden geweest dankzij mijn ex.quote:Op zondag 30 november 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont midden in het centrum. Bij dat grote plein en die grote kerk. Geen idee hoe het daar heet.
Weet ik ook niet, maar je hebt er leuke kroegen en cafés!quote:Op zondag 30 november 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont midden in het centrum. Bij dat grote plein en die grote kerk. Geen idee hoe het daar heet.
de pub zit letterlijk om de hoekquote:Op zondag 30 november 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar je hebt er leuke kroegen en cafés!
Ik eet vrij weinig, dat zal het niet zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien ook andere hoeveelheden? Ja ik fiets opgeteld ook nog zo'n 50 minuten per dag, dat zal vast ook schelen.
Ik herken er maar twee; stinkhippies en/of mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden.quote:Op zondag 30 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk juist! Zoveel verschillende mensen en stijlen.
Tof, pub is wel leuk inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
de pub zit letterlijk om de hoekMoet er weer eens heen
Ga gezellig mee dan. Art, jij en ik. Met z'n 3en in een pub in Breda.quote:Op zondag 30 november 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Naar de pub, lekkere biertjes, beetje flirten, veel te lang geleden alweer
Jij drinkt niet toch?quote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga gezellig mee dan. Art, jij en ik. Met z'n 3en in een pub in Breda.
Ik struikel altijd over de Surinamers en Marokkanen. Hihi. Nee je moet langs die egotrippers en snelle gasten kijken. Ik vind de diversiteit ook leuk. Dat is wat men in Rotterdam ook altijd als pluspunt beschouwd.quote:Op zondag 30 november 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken er maar twee; stinkhippies en/of mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden.
Kan het dan niet gezellig zijn?quote:
Daarom. Ik denk aan jullie.quote:Op zondag 30 november 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moeten wij all Guiness maar opdrinken.
Ik vind het best kut als ik uitstap op Rotterdam Centraal en ik de enige blanke ben.quote:Op zondag 30 november 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik struikel altijd over de Surinamers en Marokkanen. Hihi. Nee je moet langs die egotrippers en snelle gasten kijken. Ik vind de diversiteit ook leuk. Dat is wat men in Rotterdam ook altijd als pluspunt beschouwd.
Rotterdam vind ik dan ook prima. Ik heb geen enkel probleem met diversiteit. In Amsterdam Stoor ik mij juist aan de mentaliteit.quote:Op zondag 30 november 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik struikel altijd over de Surinamers en Marokkanen. Hihi. Nee je moet langs die egotrippers en snelle gasten kijken. Ik vind de diversiteit ook leuk. Dat is wat men in Rotterdam ook altijd als pluspunt beschouwd.
Jij bent niet blank ouwe Afghaan.quote:Op zondag 30 november 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het best kut als ik uitstap op Rotterdam Centraal en ik de enige blanke ben.
Ja, misschien wel? Het is in zulke kleine stukjes opgeslitst dat ik het niet heel erg merk. Al is dit weer wel jammer ja, zo koud.quote:Op zondag 30 november 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig, dat zal het niet zijn.
Maar die 50 minuten fietsen tikken best aan lijkt me. In deze kou moet ik er ook niet aan denken.
Dit is me in 20 jaar tijd werkelijk waar nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 30 november 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het best kut als ik uitstap op Rotterdam Centraal en ik de enige blanke ben.
Jawel, maar is toch anders.quote:Op zondag 30 november 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan het dan niet gezellig zijn?
[..]
Daarom. Ik denk aan jullie.
Ik heb dat met de hele Randstadquote:Op zondag 30 november 2014 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik dan ook prima. Ik heb geen enkel probleem met diversiteit. In Amsterdam Stoor ik mij juist aan de mentaliteit.
Whehehe.quote:Op zondag 30 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent niet blank ouwe Afghaan.
Misschien is het niet centraal. Was als ik naar Hoogvliet ging vanuit Leiden. 8 keer geweest, 8 keer de enige blanke (met mijn ex dan).quote:Op zondag 30 november 2014 21:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit is me in 20 jaar tijd werkelijk waar nog nooit gebeurd.
Ik heb dat als ik bij Bijlmer Arena sta. Hehequote:Op zondag 30 november 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik kan door voor blank.
[..]
Misschien is het niet centraal. Was als ik naar Hoogvliet ging vanuit Leiden. 8 keer geweest, 8 keer de enige blanke (met mijn ex dan).
Nee. Dat is niet anders. Gezellig drinken hoeft niet meteen te betekenen dat er enkel bier of anderzijds alcoholische drank genuttigd dient te worden.quote:
Daar ben ik alleen geweest toen ik naar voetbalwedstrijd ging en naar een concert. En verder de bios met FOK!kersquote:Op zondag 30 november 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik bij Bijlmer Arena sta. Hehe
Pokémon games blijven cool.quote:Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is Fera nu aan het spelen:
Nerd
quote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef bamibij het volgende:
Ja, Hoogvliet.. de anus van zuid Holland. Kansenwijk tot en met
Ging niet over Rotterdam naar over Bredaquote:Op zondag 30 november 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lelijke stad manquote:
Ja daar hadden we het over...quote:Op zondag 30 november 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ging niet over Rotterdam naar over Breda
quote:
Net zo mooi/lelijk als alle andere stedenquote:Op zondag 30 november 2014 21:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lelijke stad mantering
dan nog liever dokkum
Ja.quote:
Nijmegen voor Groningen maar allebeiquote:
Ja, ik studeer in Nijmegen, toffe stad idd. In Groningen studeren wat vrienden, ook een.heel toffe stad! Zou in allebei wel kunnen (blijven) wonen.quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen voor Groningen maar allebei
Faxie is hier de grootste dickpicnemer en stuurder. Hij wil je vast wel wat sturen.quote:
Waar heb ik die reputatie nou weer aan te danken?quote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is hier de grootste dickpicnemer en stuurder. Hij wil je vast wel wat sturen.
Je kan niet om Fax z'n penis heen op FOK, dus die heb ik reeds gezien. Tijd voor nieuwe.quote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is hier de grootste dickpicnemer en stuurder. Hij wil je vast wel wat sturen.
Dat zelfs ik iets van 10 pics en gifjes van je heb gezienquote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar heb ik die reputatie nou weer aan te danken?![]()
Whehehehehe.quote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan niet om Fax z'n penis heen op FOK, dus die heb ik reeds gezien. Tijd voor nieuwe.
Niet goed? Ze zegt net dat ze er niet omheen kan. Krijg je een keer een compliment, is het weer niet goed?quote:
Nijmegen gestudeerd en 8 jaar gewoond, Groningen werk ik nu helaas. Wil weer terugquote:Op zondag 30 november 2014 21:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, ik studeer in Nijmegen, toffe stad idd. In Groningen studeren wat vrienden, ook een.heel toffe stad! Zou in allebei wel kunnen (blijven) wonen.
Owja als je 't zo bekijktquote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet goed? Ze zegt net dat ze er niet omheen kan. Krijg je een keer een compliment, is het weer niet goed?
Oude post maar die vind ik niet lelijk hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2152205/1/999#146652004
Dit vind ik bijvoorbeeld best ranzig.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet goed? Ze zegt net dat ze er niet omheen kan. Krijg je een keer een compliment, is het weer niet goed?
Als ik daar op klik kom ik op de laatste terecht? ...quote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oude post maar die vind ik niet lelijk hoor.Best lekker zelfs.
Kaneel heeft een hele verzamelingquote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan niet om Fax z'n penis heen op FOK, dus die heb ik reeds gezien. Tijd voor nieuwe.
Ik kom terecht op een stijve penerquote:Op zondag 30 november 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik daar op klik kom ik op de laatste terecht? ...
quote:Op zondag 30 november 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kom terecht op een stijve penerongelukkige woordkeuze
Dank jequote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oude post maar die vind ik niet lelijk hoor.Best lekker zelfs.
True truequote:Op zondag 30 november 2014 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie, ik klik op een link en kom bij Fax z'n penis uit.
Ik heb tot op heden 0 dickpics van mannen mogen ontvangen.quote:
Geen zachte landing danquote:Op zondag 30 november 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kom terecht op een stijve penerongelukkige woordkeuze
Andere wensen of eisen nog?quote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Boefje is hetquote:Op zondag 30 november 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij heeft ook al van mij. Via via.
Misschien is 'ie goed ingesmeerd met glijmiddel?quote:
wow!quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Hij lijkt op die van jou?
Hmm.
Ik heb eigenlijk de mijne nooit uit die hoek gezien, dus dat is moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Hij lijkt op die van jou?
Hmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |