quote:Op zondag 30 november 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
Is dat ding überhaupt gecontroleerd?![]()
Anders sterf je vannacht misschien aan koolmonoxide
Gaskraan open en er lijkt wat in te gaan als ik de linker ingedrukt houd. Daarboven zit een trekknop, wat voor een nu heeft het?quote:
Blijkbaar wel. Hij gaat steeds eventjes aan en gaat daarna weer uit, gasknop hou ik ingedrukt.quote:Op zondag 30 november 2014 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Is die trekknop niet om te ontsteken?
Dan zit er misschien nog niet genoeg gas in de kachel aan om te blijven. Maar je doet het goed, geloof ik.quote:Op zondag 30 november 2014 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Hij gaat steeds eventjes aan en gaat daarna weer uit, gasknop hou ik ingedrukt.
quote:
ik wacht even, maar het lijkt alsof een knop kapot is. Soort sweetspot wanneer hij hem wel pakt. We zien met een kwartiertje welquote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zit er misschien nog niet genoeg gas in de kachel aan om te blijven. Maar je doet het goed, geloof ik.
Kruip in de tussentijd even bij je leuke buurmeisje onder de dekens.quote:Op zondag 30 november 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
ik wacht even, maar het lijkt alsof een knop kapot is. Soort sweetspot wanneer hij hem wel pakt. We zien met een kwartiertje wel
Als het bi-metaal warm is moet je hem doordraaienquote:Op zondag 30 november 2014 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Hij gaat steeds eventjes aan en gaat daarna weer uit, gasknop hou ik ingedrukt.
Wat metaal?quote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef hoas het volgende:
[..]
Als het bi-metaal warm is moet je hem doordraaien
Ik draai wel een jointje met iemand die beneden een kamer heeftquote:Op zondag 30 november 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruip in de tussentijd even bij je leuke buurmeisje onder de dekens.
Thermometer.quote:
Kan ook.quote:Op zondag 30 november 2014 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik draai wel een jointje met iemand die beneden een kamer heeft
Thermokoppelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |