• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Dan moet je desktop site weergeven aanvinken en dan de pagina opnieuw laden. Dan krijg je wel de kans om een nieuw topic knop te zienquote:Op zondag 30 november 2014 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom kon ik mobiel geen nieuw topic openen?
Mag wel wat meer erkenning hebben. Dit is niet de bestuursrechtelijke hèquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 16:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mag wel wat meer erkenning hebben. Dit is niet de bestuursrechtelijke hè
Wat is de strekking dan?quote:
Hoe doe je dat eerste dan?quote:Op zondag 30 november 2014 16:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan moet je desktop site weergeven aanvinken en dan de pagina opnieuw laden. Dan krijg je wel de kans om een nieuw topic knop te zien
Joh, anders had ik deze niet kunnen openen, of wel?quote:Op zondag 30 november 2014 16:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan moet je desktop site weergeven aanvinken en dan de pagina opnieuw laden. Dan krijg je wel de kans om een nieuw topic knop te zien
Ik weiger, gewoon om Pax boos te krijgen.quote:
Nee hoor.quote:
quote:
Dat was meer Ties, Pax krijg je moeilijk boos met deze middagquote:Op zondag 30 november 2014 16:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weiger, gewoon om Pax boos te krijgen.
quote:Op zondag 30 november 2014 16:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Gewoon in je mobiele browser naar het menu gaan, geheid dat elke mobiele browser die optie toont: desktopweergave aanvinken en klaar.
quote:
Dankje Spottie.quote:Op zondag 30 november 2014 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verschilt per browser. Request desktop site of change user agent.
Niet iedereen studeert ICT heah. Nerdje.quote:Op zondag 30 november 2014 16:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Gewoon in je mobiele browser naar het menu gaan, geheid dat elke mobiele browser die optie toont: desktopweergave aanvinken en klaar.
Maandje terug al. Interieur begint steeds meer vorm te krijgen. Net zelfgemaakte kapstok opgehangenquote:Op zondag 30 november 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed.
Hoe is het met verhuizen? Of ben je al verhuisd?
Basale internetkennis door gebruikquote:Op zondag 30 november 2014 16:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet iedereen studeert ICT heah. Nerdje.
Jijquote:Op zondag 30 november 2014 16:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Basic internetkennis door gebruikNiks nerdachtig aan
Pax was de laatste keer geloof ik wat obstinaat.quote:Op zondag 30 november 2014 16:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat was meer Ties, Pax krijg je moeilijk boos met deze middag
Dat zoeken we even op *tweevoortwaalfmodus aan*quote:Op zondag 30 november 2014 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pax was de laatste keer geloof ik wat obstinaat.
Pax is dronken schat ik in. Dat wordt morgen met koppijn de koeien melken.quote:Op zondag 30 november 2014 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pax was de laatste keer geloof ik wat obstinaat.
Rinkeldekinkel. De letter O dus op plaats 7 *tweevoortwaalfmodus uit*quote:obstinaat
obstinaat bijv.naamw.Uitspraak: [ɔpsti'nat] als je je afwijkende wil of mening niet aanpast Voorbeeld: `De vakbonden bleven zich obstinaat verzetten tegen onvermijdelijke veranderingen in de arbeidsverhoudingen.`Antoniem: meegaand Synoniem: ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/obstinaat
obstinaat
koppig, halsstarrig
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/obstinaat
obstinaat
stijfkoppig, halsstarrig, hardnekkig, koppig, onverzettelijk, volhardend
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/obstinaat
Obstinaat
Let op: Spelling van 1858 obstiné, Fr., hardnekkig, halsstarrig, onverzettelijk; volhardend. Obstinatie, halsstarrigheid, hardnekkigheid, koppigheid
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10608
OBSTINAAT
1) Bokkig 2) Eigenzinnig 3) Halsstarrig 4) Hardnekkig 5) Koppig 6) Onwillig 7) Onverzettelijk 8) Onplooibaar 9) Onhandelbaar 10) Stijfkoppig 11) Wanhopig 12) Weerspannig 13) Wederspannig 14) Weerbarstig
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/OBSTINAAT/1
obstinaat
halsstarrig (toon de herkomst via de etymologiebank)
Gevonden op http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/obstinaat
quote:Op zondag 30 november 2014 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Pax is dronken schat ik in. Dat wordt morgen met koppijn de koeien melken.
[..]
[..]
SporTies.quote:Op zondag 30 november 2014 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Gefeliciteerd Pax
geheel verdiend gewonnen ook een hele goede scheids trouwens
Ik weet het niet zeker, maar zou het kunnen dat je mad bent?quote:Op zondag 30 november 2014 17:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg donderstraal jij even op naar de Geschiedenis SC
Dat is absoluut een feit wat dat betreftquote:
Nee, teleurgesteldquote:Op zondag 30 november 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar zou het kunnen dat je mad bent?
[..]
Hoe zat je op de tribune Ties? Zo soms?quote:Op zondag 30 november 2014 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Gefeliciteerd Pax
Bedankt Tiesquote:Op zondag 30 november 2014 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Gefeliciteerd Pax
Jij bent al persona non grata bij mij dus je krijgt me niet meer boosquote:Op zondag 30 november 2014 16:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weiger, gewoon om Pax boos te krijgen.
Nee joh gekkiequote:Op zondag 30 november 2014 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dankje!quote:
Nounou. Wat heb ik je ooit misdaan dan?quote:Op zondag 30 november 2014 17:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent al persona non grata bij mij dus je krijgt me niet meer boos
Geen samenvatting van een arrest gepost!quote:Op zondag 30 november 2014 17:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nounou. Wat heb ik je ooit misdaan dan?
Het zit je erg diep merk ik. Zo heb ik het niet bedoeld.quote:Op zondag 30 november 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen samenvatting van een arrest gepost!
Dan zijn we nu weer vriendenquote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zit je erg diep merk ik. Zo heb ik het niet bedoeld.
quote:
Wow doe ff normaal tegen Johannesquote:Op zondag 30 november 2014 17:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg donderstraal jij even op naar de Geschiedenis SC
Goede smaak heb jequote:Op zondag 30 november 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een willekeurig album.
Jij recyclet eigenlijk gewoon non-stop dezelfde vijf grappen.quote:Op zondag 30 november 2014 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe zat je op de tribune Ties? Zo soms?
[ afbeelding ]
Hoeveel is het geworden Tchock?quote:Op zondag 30 november 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij recyclet eigenlijk gewoon non-stop dezelfde vijf grappen.
0-5 voor PECquote:Op zondag 30 november 2014 18:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoeveel is het geworden Tchock?
Je houdt ze voor mij bij?quote:Op zondag 30 november 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij recyclet eigenlijk gewoon non-stop dezelfde vijf grappen.
Deze sowieso nog niet.quote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je houdt ze voor mij bij?Welke heb ik nog niet gebruikt in dit topic?
quote:Op zondag 30 november 2014 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
Niemand bij Twente wil de Castaignos uit het vuur halen
quote:Op zondag 30 november 2014 16:01 schreef Joosie200 het volgende:
Niemand die dus even de hete Castaignos uit het vuur kan halen bij Twente.
quote:Op zondag 30 november 2014 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kijken wie in de tweede helft de Castaignos uit het vuur haalt.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij met een Groningen-UI en Pax met een Twente-UI, wat verwarrend.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:44 schreef Joosie200 het volgende:
Man, man, man, man, dat dit kan in NLDenk het niet Job
![]()
quote:
quote:
Flight Club. I am Jack's emergency exit.quote:Op zondag 30 november 2014 19:09 schreef Mshauri het volgende:
Duveltje erbij, Flight Club aan.
#genieten
quote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
Oké eentje nog en dan houd ik op.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Met dank aan politiek Den Haagquote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Joosiestreak.![]()
Er is maar een Spot.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankje, op 1 plaatje na inderdaad erg mooie UIquote:Op zondag 30 november 2014 20:06 schreef Blistering het volgende:
Niet bij te houden joh dit topic als je ff weg bent.
Mooie ava Ties.
Wij novietenhoeders horen mekaar bij te staan en niet af te vallenquote:Op zondag 30 november 2014 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Is er al gezegd dat Ties een leuke UI heeft?
Als Yreal zijn P heeftquote:Op zondag 30 november 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
Daarover gesproken. Wanneer komen de (eerste) verkiezingen?
Als Marsman een vrije trap stopt.quote:Op zondag 30 november 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
Jij bent ook bijzonder vrolijk gezien de wanprestatie van vandaagquote:Op zondag 30 november 2014 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als Marsman een vrije trap stopt.
Mijn welgemeende excuses, confrère. Het is in ieder geval een leuke UI.quote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wij novietenhoeders horen mekaar bij te staan en niet af te vallen
Als FC Dordrecht een wedstrijd wint.quote:Op zondag 30 november 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
Deal.quote:Op zondag 30 november 2014 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Yreal zijn P heeft
Er zijn trouwens nooit verkiezingen
Ik heb al zoveel wanprestaties gezien van Ajax, ik kan daar niet meer wakker van liggen. Sowieso, als je de tijd van Frank Stapleton en Jan Sorensen hebt meegemaakt, of de tijd van Kofi Mensah, Cristopher Kanu en Rody Turpijn dan ben je gehard.quote:Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij bent ook bijzonder vrolijk gezien de wanprestatie van vandaag
Etsu voor noviteitenhoeder.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deal.
Zou wel tijd worden. Bobbie mag geen novietenhoeder meer zijn en jij doet je werk belabberd.
Toen kwam ik hier nog helemaal niet over de vloer.quote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef eriksd het volgende:
Lekker lamgestoken worden door een mug. Net je huwelijksnacht he Spot?
Ik ook niet. Mapima helpen. Brrrrr.quote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Etsu voor noviteitenhoeder.![]()
Verder nog kandidaten? Ik niet in ieder geval.
Ik ben té goed dat ik het allemaal alleen aankan.quote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Etsu voor noviteitenhoeder.![]()
Verder nog kandidaten? Ik niet in ieder geval.
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mapima helpen. Brrrrr.
Je mening wordt genoteerd.quote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef eriksd het volgende:
Etsu is zelf nog een kind. Ties doet het prima. Blistering is helaas zelf nog een noviet.
Wat vind je van The Communards Erik?quote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef eriksd het volgende:
Lekker lamgestoken worden door een mug. Net je huwelijksnacht he Spot?
Mwa. Ga er niet actief naar op zoek.quote:Op zondag 30 november 2014 20:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vind je van The Communards Erik?
quote:Op zondag 30 november 2014 20:06 schreef Blistering het volgende:
Niet bij te houden joh dit topic als je ff weg bent.
Mooie ava Ties.
quote:
Hardop gelachen, bedanktquote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |