abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146182246

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair)
• Eriksd (Mr. droogkloot & rare-smaak-snuiter)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu

Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (Maar gaat binnen niet al te lange tijd naar de UU. Verbolgen reacties bleven vanuit het Groningerkamp logischerwijs achterwege). Tevens prof. mr. emo.gif.
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo)
• Ties02 (Novietenhoeder II)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Letstalk
• Bruce_Cutler
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horden Strafrecht en Rechtsgeschiedenis te overwinnen op 26 en 28 mei)
• Tchock (de nieuwe mr. Tchock, opvolger van Moszkowicz en Spong, maar dat zij reeds opgevolgd zijn weten ze nog niet)
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
Blistering

Universiteit Maastricht
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet je wat cassatie is?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dan verwijderen ze je ballen
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
pi_146182274
Wordt het bestuursrecht 2 over het algemeen als moeilijk of makkelijk beschouwd?
pi_146182522
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:12 schreef Henrys het volgende:
Wordt het bestuursrecht 2 over het algemeen als moeilijk of makkelijk beschouwd?
Ik vond het toendertijd wel een lastig tentamen (al las ik toen geen enkel boek) bestuurs 3 dan weer totaal niet
pi_146182550
Colleges op de iPad kijken lukt gewoon niet meer.. Nouja dan houdt het op
pi_146183017
quote:
Moeilijk. Vorig jaar slaagde de helft na normversoepeling en was gemiddeld, zoals ieder jaar, rond 5,5.

Zou het niet onderschatten.
pi_146183812
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:47 schreef Etsu het volgende:

[..]

Moeilijk. Vorig jaar slaagde de helft na normversoepeling en was gemiddeld, zoals ieder jaar, rond 5,5.

Zou het niet onderschatten.
Dan weet ik genoeg, blijven de boeken hier gesloten :') Gister en eergisteren niet zoveel uitgevoerd, tentamen is dinsdagmiddag... Denk niet dat ik met de komende dagen nog volop leren iets ga bereiken bij dat tentamen :+ Die maar in de herkansing dan :)
pi_146184308
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:27 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dan weet ik genoeg, blijven de boeken hier gesloten :') Gister en eergisteren niet zoveel uitgevoerd, tentamen is dinsdagmiddag... Denk niet dat ik met de komende dagen nog volop leren iets ga bereiken bij dat tentamen :+ Die maar in de herkansing dan :)
Als je gewoon dingen fatsoenlijk hebt bijgehouden is het prima te doen hoor
pi_146184434
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:48 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Als je gewoon dingen fatsoenlijk hebt bijgehouden is het prima te doen hoor
Als je een bestuursrechtnerd bent zoals jij dan wel ja
pi_146184466
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:55 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Als je een bestuursrechtnerd bent zoals jij dan wel ja
nou nou nou
pi_146185307
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:27 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik heb bestuurs2 ook gehaald met 4 dagen leren hoor, dus kan nog prima. :P Al had ik wel capita gevolgd + hc's geleerd, boek niet gebruikt.

Al had ik ook wel geluk dat Windmill niet op mijn tentamen voorkwam _O- Dat is echt kut om te leren + toe te passen. :{w

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2014 14:40:14 ]
pi_146187317
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb bestuurs2 ook gehaald met 4 dagen leren hoor, dus kan nog prima. :P Al had ik wel capita gevolgd + hc's geleerd, boek niet gebruikt.

Al had ik ook wel geluk dat Windmill niet op mijn tentamen voorkwam _O- Dat is echt kut om te leren + toe te passen. :{w
Ga vanavond beginnen. Heb HCs niet allemaal gevolgd maar Werkgroepen wel en dat ging op zich wel goed.

Zou je me trouwens nog eens kunnen vertellen hoe het zit met het inloopspreekuur van studieadviseur? Je had het toen volgens mij op een lijst waarop je moest intekenen maar kan het niet meer terugvinden. Wil even vragen of het nou wel of geen toegevoegde waarde heeft om zowel IT Recht als Nederlands Recht bachelor te doen
pi_146187485
quote:
Moeilijk. Gemiddelde was een onvoldoende hier en het hoogste cijfer een 7. Gelukkig was het een deeltoets met formeel bestuursrecht (bestuursprocesrecht dus) en daarmee haalden alsnog veel mensen het.

Overigens, wil je nog even de rechtsregel van je arrest vertellen?
pi_146187592
quote:
De schriftelijke beslissing van een bestuursorgaan op een verzoek om vergoeding van schade, die veroorzaakt zou zijn binnen het kader van de uitoefening door dat orgaan van een aan het publiekrecht ontleende bevoegdheid, is - ook indien dat verzoek niet op een specifieke wette-lijke grondslag is gebaseerd - een publiekrechtelijke rechtshandeling en dus een besluit als bedoeld in art. 1:3 van de Awb.
pi_146187762
Lui hoor, copypaste.
pi_146188552
Hallo lieve vrienden.
pi_146188579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallo lieve vrienden.
Hai Spot :)
pi_146188626
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:58 schreef Ansu het volgende:

[..]

Hai Spot :)
Hoi Ans. Gaat het goed met je?
pi_146188669
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Hoi Ans. Gaat het goed met je?
Ja!! Beetje brak weekend vieren, haha. Hoe is het met jou??
pi_146188729
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:02 schreef Ansu het volgende:

[..]

Ja!! Beetje brak weekend vieren, haha. Hoe is het met jou??
Net 40 kilometer gefietst. Moe, maar ik voel me te gek.
pi_146189276
Zin in pizza :'( Maar die kcal.

Bohhh.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_146189422
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
Zin in pizza :'( Maar die kcal.

Bohhh.
Eet een halve pizza.
pi_146189448
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eet een halve pizza.
Haha, of bestel een halve. Ze zien me al aankomen :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_146189571
Pizza zit in oven.
pi_146189580
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha, of bestel een halve. Ze zien me al aankomen :')
Dan gooi je de helft in de koelkast. Of je koopt een diepvriespizza en bakt maar één helft. Of je maakt zelf een pizza maar gebruikt minder deeg. Kan best.
pi_146189617
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan gooi je de helft in de koelkast. Of je koopt een diepvriespizza en bakt maar één helft. Of je maakt zelf een pizza maar gebruikt minder deeg. Kan best.
Hoe doe je dat?

En zelfbeheersing heb jij hoor. Als ik een pizza bestel dan gaat 'ie op ook :') Heb de hele middag nog niets gegeten.
pi_146189624
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
Pizza zit in oven.
Eet smakelijk! :D
pi_146189665
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?

En zelfbeheersing heb jij hoor. Als ik een pizza bestel dan gaat 'ie op ook :') Heb de hele middag nog niets gegeten.
Ehm, doormidden snijden en dan de ene helft in een oven plaatsen en de andere niet? Kom op zeg, zo lastig is het allemaal niet. En anders niet zeuren en geen pizza eten.
pi_146189688
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ehm, doormidden snijden en dan de ene helft in een oven plaatsen en de andere niet? Kom op zeg, zo lastig is het allemaal niet. En anders niet zeuren en geen pizza eten.
Knappe jongen als jij een bevroren pizza doormidden krijgt. Maar goed, het zal wel.

Tijd voor voetbal en eten, aju.
pi_146189707
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Knappe jongen als jij een bevroren pizza doormidden krijgt. Maar goed, het zal wel.

Tijd voor voetbal en eten, aju.
Mietje.
pi_146189731
:')
pi_146191051
Waarom zeggen die titels van bestuursrechtspraken zelden wat over de inhoud
pi_146191392
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:31 schreef Henrys het volgende:
Waarom zeggen die titels van bestuursrechtspraken zelden wat over de inhoud
Van Vlodrop is juist zo'n leuke. Gast had een fotochemische afvalverwerkingsbedrijf, ging alvast vooruit lopen op een nieuwe beleidsregel v/d minister om zijn verwerkingsprocessen als zodanig in te richten, gaat de minister geen nieuw beleidsregel meer voeren zoals verwacht maar houdt ie het bij het oude _O- Man, man, man, man, dat dit kan in NL :P Denk het niet Job :+ En toch kreeg ie van de HR de deksel op zijn neus, hoewel ie bestuursrechtelijk dan een pyrusoverwinning behaalde, haalde ie voor de geleden schade bakzeil bij de HR civielrechtelijk gezien _O_
mag het weten
pi_146191565
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Van Vlodrop is juist zo'n leuke. Gast had een fotochemische afvalverwerkingsbedrijf, ging alvast vooruit lopen op een nieuwe beleidsregel v/d minister om zijn verwerkingsprocessen als zodanig in te richten, gaat de minister geen nieuw beleidsregel meer voeren zoals verwacht maar houdt ie het bij het oude _O- Man, man, man, man, dat dit kan in NL :P Denk het niet Job :+ En toch kreeg ie van de HR de deksel op zijn neus, hoewel ie bestuursrechtelijk dan een pyrusoverwinning behaalde, haalde ie voor de geleden schade bakzeil bij de HR civielrechtelijk gezien _O_
Mijn god Joosie, lees eens even wat hier (niet) staat.
pi_146191642
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:49 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Mijn god Joosie, lees eens even wat hier (niet) staat.
Hoe moet ik lezen wat er niet staat, gaat nogal moeilijk hé
mag het weten
pi_146191868
Weer het hele topic aan de pizza... :P
pi_146191935
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hoe moet ik lezen wat er niet staat, gaat nogal moeilijk hé
Ik bedoel dat er geen chocola van te maken viel.
pi_146191955
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:58 schreef Yreal het volgende:
Nee hoor. Floor en ik hebben een eitje gekookt.
pi_146192101
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Nee hoor. Floor en ik hebben een eitje gekookt.
Floor de keukenprinses?
mag het weten
pi_146192109
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:58 schreef Yreal het volgende:
Ik niet. Eén keer per week en eergisteren al gegeten.
pi_146192126
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik niet. Eén keer per week en morgen pas eten.
Zondag pizzadag, bij mij dan :P
mag het weten
pi_146192133
Godverdomme, de kaartjes voor een feest voor vanavond zijn uitverkocht en nu kan ik niet gaan. :'(
pi_146192157
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, de kaartjes voor een feest voor vanavond zijn uitverkocht en nu kan ik niet gaan. :'(
Het is ook totaal niet logisch dat een feest uitverkocht raakt 4 uur van te voren omdat :?
mag het weten
pi_146192159
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Robin Williams herleeft :')
pi_146192165
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het is ook totaal niet logisch dat een feest uitverkocht raakt 4 uur van te voren omdat :?
Ik zeg niet dat het niet logisch is.
pi_146192178
2 uur geleden kon het nog wel, maar toen dacht ik; aha ik ga niet. :) :) :) :)
pi_146192192
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet logisch is.
Nee maar wel :'( dat het uitverkocht is nu al zeg maar, terwijl het vanavond al van start gaat. Dan had je de kaartjes twee uur geleden maar moeten kopen :P
mag het weten
pi_146192206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
2 uur geleden kon het nog wel, maar toen dacht ik; aha ik ga niet. :) :) :) :)
Bel even, of laat bellen, of er nog wat kaartjes aan de deur zijn vanavond. Meestal lukt dat wel is mijn ervaring. :D
pi_146192321
Of Ticketswap.
pi_146192358
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bel even, of laat bellen, of er nog wat kaartjes aan de deur zijn vanavond. Meestal lukt dat wel is mijn ervaring. :D
Heb maar even gesmst. Vooralsnog ga ik even in een hoekje huilen.
pi_146192551
Wat is verhuizen toch klotewerk _O-
pi_146193031
Ik heb de link van de besteldinges kunnen bemachtigen en het staat nog open, terwijl op de site zelf staat dat het uitverkocht is. Ik ben nu bij iDeal-pagina. Doen of niet? :')
pi_146193076
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de link van de besteldinges kunnen bemachtigen en het staat nog open, terwijl op de site zelf staat dat het uitverkocht is. Ik ben nu bij iDeal-pagina. Doen of niet? :')
Je weet hoe lang zulke bedrijven erover doen om het geld terug te storten
pi_146193103
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:34 schreef Henrys het volgende:

[..]

Je weet hoe lang zulke bedrijven erover doen om het geld terug te storten
Is maar een tientje. Kan het altijd proberen. _O-
pi_146193116
E-ticket zit nu in m'n mailbox.

Vreemd allemaal.
pi_146193232
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
Gebeurt heel vaak. Als mensen tickets aanklikken worden ze geregistreerd en is het dus uitverkocht, terwijl het dan nog een tijd kan duren voor er betaald is. Als mensen later toch geen kaarten kopen komen die terug.

Ik heb zelf zo kaartjes voor Werchter gescoord een uur nadat het uitverkocht was door maar gewoon star door te blijven F5'en :') :D
pi_146193315
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gebeurt heel vaak. Als mensen tickets aanklikken worden ze geregistreerd en is het dus uitverkocht, terwijl het dan nog een tijd kan duren voor er betaald is. Als mensen later toch geen kaarten kopen komen die terug.

Ik heb zelf zo kaartjes voor Werchter gescoord een uur nadat het uitverkocht was door maar gewoon star door te blijven F5'en :') :D
Ik bedoelde meer dat de link om te bestellen van de website is afgehaald, maar ik via Facebook door op 'Kaartverkoop' te drukken op de bestelpagina kwam en zo dus m'n kaartje heb gekocht.

Zal vast niet de bedoeling zijn, maar ze kunnen nu moeilijk zeggen: je hebt te laat gekocht, je komt er niet in terwijl ik een geldig kaartje heb. :+
pi_146193352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat de link om te bestellen van de website is afgehaald, maar ik via Facebook door op 'Kaartverkoop' te drukken op de bestelpagina kwam en zo dus m'n kaartje heb gekocht.

Zal vast niet de bedoeling zijn, maar ze kunnen nu moeilijk zeggen: je hebt te laat gekocht, je komt er niet in terwijl ik een geldig kaartje heb. :+
Oooh zo :D Nice. Ik denk niet dat ze moeilijk gaan doen, boeit het hen nou of er iemand meer of minder binnen is. De enige reden dat feesten überhaupt uitverkopen zijn brandveiligheidsregels volgens mij.
pi_146193667
Dordrecht :')
pi_146193995
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dordrecht :')
de stad of het voetbal?
pi_146194123
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:01 schreef Yreal het volgende:

[..]

de stad of het voetbal?
Wat denk je van allebei?
mag het weten
pi_146194158
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat denk je van allebei?
Doe dit maar.
pi_146194213
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat denk je van allebei?
inkoppertje
pi_146194221
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

inkoppertje
live vanuit de Arena?
pi_146194232
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

inkoppertje
Uhu, prima voorzet en simpel inkoppertje zo, zo gaat Ajax met Dord nu om :P
mag het weten
pi_146194340
Benieuwd of er nog gehuild wordt over de scheidsrechter. Als je enige verdedigende oplossing het vastpakken van je tegenstander is moet je niet raar opkijken als het kaarten regent.
pi_146194351
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:

[..]

live vanuit de Arena?
ik zal effe naar de camera zwaaien
pi_146194592
Bestuursrecht 2 samenvattingen laten wel nogal veel te wensen over en die sheets staan ook vol met onzin die niet bij de stof hoort.

Toch maar het boek lezen
pi_146194758
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Henrys het volgende:
Bestuursrecht 2 samenvattingen laten wel nogal veel te wensen over en die sheets staan ook vol met onzin die niet bij de stof hoort.

Toch maar schema's stampen
Schema's per leerstuk en daarin de arresten uiteraard meepakken. Ken je het schema, ken je de relevante arresten. :) Zo doe ik het iig met bestuurs 2 voor dinsdag. En dan ga ik net zoals met straf 3 vorig jaar de schema's bij langs voor zover het relevant is pen ik het neer.
mag het weten
pi_146194953
Ik heb voor het eerst in m'n leven (rode) lenzen in. :') Ziet er freaky uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2014 20:27:36 ]
pi_146195139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Schema's per leerstuk en daarin de arresten uiteraard meepakken. Ken je het schema, ken je de relevante arresten. :) Zo doe ik het iig met bestuurs 2 voor dinsdag. En dan ga ik net zoals met straf 3 vorig jaar de schema's bij langs voor zover het relevant is pen ik het neer.
Zie op oude tentamens weinig schema vragen, toch vooral wetinzichtvragen
pi_146195175
Tip: leer attributie/delegatie/subdelegatie goed, dat is altijd de 1ste vraag en is heel makkelijk en heb je zo 2/3 punten binnen.
pi_146196834
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
Tip: leer attributie/delegatie/subdelegatie goed, dat is altijd de 1ste vraag en is heel makkelijk en heb je zo 2/3 punten binnen.
Die vergeet ik echt nooit meer aangezien dat nu al iets van 5x is herhaald

(ARW1,ARW2,Bestuursrecht 1,Staatsrecht 1 en nu weer Bestuursrecht 2)

Komen die arresten er veel in terug? WIl best wat punten inleveren als ik niet al die arresten hoef te kennen. Windmill/Vlodrop/Benzinepomp ken ik wel en die van positief overheidsoptreden maar de rest zijn echt slecht voor mijn levensverwachting
pi_146197088
Feyenoord is wel ontwaakt he..

[ Bericht 4% gewijzigd door Yreal op 01-11-2014 21:37:02 ]
pi_146198560
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef Yreal het volgende:
Feyenoord is wel ontwaakt he..
PEC had Fernandez een contract moeten geven. Weet dat er wat wrijving was tussen Jans en Fernandez maar hij speelde toch erg goed
pi_146198832
Her Majesty The Queen v. Tom Dudley and Edwin Stephens achtige zaak bij csi :D _O_
pi_146199077
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Henrys het volgende:

Toch maar het boek lezen
Die boeken (die van B3 in ieder geval) zijn erg duidelijk, gewoon boekje lezen en dan haal je 't wel
pi_146199868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Die boeken (die van B3 in ieder geval) zijn erg duidelijk, gewoon boekje lezen en dan haal je 't wel
Die van bestuursrecht 2 is een bijbel van 800 bladzijdes.
pi_146199996
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:49 schreef Henrys het volgende:

[..]

Die van bestuursrecht 2 is een bijbel van 800 bladzijdes.
Je moet er wat voor over hebben he
pi_146201624
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je moet er wat voor over hebben he
Heb het idee dat je al heel ver komt als je weet hoe de AWB in elkaar zit. Volgens mij is bestuursrecht toch wel het vak waar je het meest kan terugvinden in de wetbundel
  zondag 2 november 2014 @ 00:15:50 #80
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146202900
Avond
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_146203068
Twente was weer genieten hoor..
  zondag 2 november 2014 @ 00:26:20 #82
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146203292
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 00:20 schreef Ties02 het volgende:
Twente was weer genieten hoor..
achja, 3 puntjes
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 2 november 2014 @ 11:42:42 #84
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146210007
moggol
pi_146210308
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 11:42 schreef Boterbartje het volgende:
moggol
Hoe is het met de kerstpakketten jongeman?
  zondag 2 november 2014 @ 12:10:36 #86
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146210603
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 11:58 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hoe is het met de kerstpakketten jongeman?
Ja goed! Zondag is nog immer rustdag maar de rest van de week aardig wat te doen, maar ik doe minder dan vorig jaar zodat ik netjes bij blijf met de stof op de uni :)
  zondag 2 november 2014 @ 12:12:53 #87
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146210645
Even vraagje voor de arbeidsrechtliefhebbers?

Hoe zit dat als je een contract krijgt per stel, 1 januari 2014 tot 1 juni 2014 en later een contract vanaf 1 januari tot 31 december 2014. Vervalt dan dat eerste contract of telt dat ook mee als contract voor de 'max 2x een contract voor bepaalde tijd verlengen'?
pi_146210719
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:12 schreef Boterbartje het volgende:

Hoe zit dat als je een contract krijgt per stel, 1 januari 2014 tot 1 juni 2014 en later een contract vanaf 1 januari tot 31 december 2014. Vervalt dan dat eerste contract of telt dat ook mee als contract voor de 'max 2x een contract voor bepaalde tijd verlengen'?
Na 3 maanden vangt een nieuwe termijn aan.
pi_146210732
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:12 schreef Boterbartje het volgende:

Bobbie kom er maar in!

Oh wacht...
  zondag 2 november 2014 @ 12:24:39 #90
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146210879
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:16 schreef Yreal het volgende:

[..]

Na 3 maanden vangt een nieuwe termijn aan.
Hoe bedoel je?
pi_146210924
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:24 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat er na 3 maanden niet meer doorgeteld wordt.
  zondag 2 november 2014 @ 12:29:03 #92
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146210980
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat er na 3 maanden niet meer doorgeteld wordt.
dus dan vervalt dat halve jaar? Dus dan heb je contract 1 (1 januari 2013- 31 dec 2013), contract 2 (1 jan 2014 - 1 juni 2014), contract 3 (1 jan 2014 - 31 december 2014) en dan valt contract 2 weg omdat daar 3 maand tussen 1 juni en 31 dec zit?
pi_146211010
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:29 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

dus dan vervalt dat halve jaar? Dus dan heb je contract 1 (1 januari 2013- 31 dec 2013), contract 2 (1 jan 2014 - 1 juni 2014), contract 3 (1 jan 2014 - 31 december 2014) en dan valt contract 2 weg omdat daar 3 maand tussen 1 juni en 31 dec zit?
contract 3 is gewoon weer een contract 1.
  zondag 2 november 2014 @ 12:31:57 #94
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146211054
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

contract 3 is gewoon weer een contract 1.
Nee, contract 3 wordt dan toch contract 2? Want het eerste contract wordt nog altijd opgevolgd dan?
pi_146211075
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:31 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nee, contract 3 wordt dan toch contract 2? Want het eerste contract wordt nog altijd opgevolgd dan?
Contract 2 overlapt contract 3 volledig? Wat is daar het idee achter?
  zondag 2 november 2014 @ 12:34:44 #96
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146211116
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 12:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

Contract 2 overlapt contract 3 volledig? Wat is daar het idee achter?
Is een fout geweest van werkgever
pi_146211198
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..
Is een fout geweest van werkgever
Oke... dan weet ik het ook niet. Raar om 2 dezelfde contracten te hebben, weet niet hoe dat verder zou moeten gaan.
  zondag 2 november 2014 @ 12:41:09 #98
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146211273
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Oke... dan weet ik het ook niet. Raar om 2 dezelfde contracten te hebben, weet niet hoe dat verder zou moeten gaan.
Er was eerst 1 jaarcontract.
Die is met een half jaar verlengd vanaf 1 januari 2014, daarna is weer verlengd maar met een jaar.. ook vanaf 1 januari 2014. Nu valt die eerste verlenging in mijn optiek weg, maar ik heb de ballen verstand van arbeidsrecht want dat heb ik nog nooit gehad..
pi_146211282
Heb echt alle Bestuursrecht werkgroepen bijgewoond en huiswerk gemaakt maar kan me er echt heel weinig van herinneren ondanks dat het maar een maand geleden is
pi_146211305
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:41 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Er was eerst 1 jaarcontract.
Die is met een half jaar verlengd vanaf 1 januari 2014, daarna is weer verlengd maar met een jaar.. ook vanaf 1 januari 2014. Nu valt die eerste verlenging in mijn optiek weg, maar ik heb de ballen verstand van arbeidsrecht want dat heb ik nog nooit gehad..
Dan lijkt het me dat die 3de moet lopen van juli tot juni.
pi_146211339
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 12:41 schreef Henrys het volgende:
Heb echt alle Bestuursrecht werkgroepen bijgewoond en huiswerk gemaakt maar kan me er echt heel weinig van herinneren ondanks dat het maar een maand geleden is
Goed bezig.
  zondag 2 november 2014 @ 12:46:53 #102
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146211437
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dan lijkt het me dat die 3de moet lopen van juli tot juni.
Maar hij loopt dus van 1 januari 2014 tot 31 december, waardoor het 2e contract wegvalt en je dus nog recht hebt op 1 verlenging nietwaar?
pi_146211513
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Maar hij loopt dus van 1 januari 2014 tot 31 december, waardoor het 2e contract wegvalt en je dus nog recht hebt op 1 verlenging nietwaar?
Ik zou zeggen van niet, nu heb je derde verlening is. De 2de verlening is ook fout, omdat na een half jaar een jaar contract moet volgen, maar pin me daar niet op vast.
pi_146211628
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 12:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Goed bezig.
Hoe ver kan je op het tentamen komen met alleen inzicht in AWB en de belangrijke arresten?
pi_146211672
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hoe ver kan je op het tentamen komen met alleen inzicht in AWB en de belangrijke arresten?
28,4216%
pi_146211689
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Niet ver.
  zondag 2 november 2014 @ 13:19:10 #107
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146212230
Waar is bobbi eigenlijk?
Ik kijk nu naar 7:668a, maar ik snap niet zo goed wat ik van opvolgend moet denken. Daarvoor lijkt mij dat contracten ten minste op een andere datum moeten aanvangen en eindigen, anders kan het elkaar niet opvolgen. Als dat niet zo is: welke valt dat weg omdat die niet opvolgt? De kortste van duur, de eerst getekende? Waar haal ik zulke informatie vandaan? Op kluwernavigator vind ik alleen maar jurisprudentie over lid 2, ik moet lid 1 hebben en dan eigenlijk de correcte definitie van 'opvolgen'
pi_146217189
Dacht je van Europees Recht af te zijn, krijg je Europees belastingrecht en moet je alsnog VWEU openslaan.
pi_146217770
quote:
8s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
Dacht je van Europees Recht af te zijn, krijg je Europees belastingrecht en moet je alsnog VWEU openslaan.
Lekker voor je.
pi_146217792
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Lekker voor je.
Je gaat me niet vertellen dat je Ties' domme uitspraken hebt overgenomen he?
  zondag 2 november 2014 @ 16:19:06 #111
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146217906
quote:
8s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
Tsjonge. Zou mij meer zorgen maken over de jurisprudentie. Die paar bepalingen uit het vweu zullen geen tijd kosten.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_146218010
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tsjonge. Zou mij meer zorgen maken over de jurisprudentie. Die paar bepalingen uit het vweu zullen geen tijd kosten.
Klopt.

Moet dit kennen:
Biehl
Bachmann
Schumacker
Renneberg
Avoir Fiscal
Bosal
Marks en spencer
X Holding

Valt te overzien. :+
  zondag 2 november 2014 @ 16:25:30 #113
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146218140
Die laatste vier zijn toch wel fundamentele uitspraken. Zou mij daar niet op verkijken.

Sterker nog, ik denk dat je er geen reet van gaat snappen. Andere koffie dan wat IB/OB geneuzel.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_146218161
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 16:25 schreef eriksd het volgende:
Die laatste vier zijn toch wel fundamentele uitspraken. Zou mij daar niet op verkijken.

Sterker nog, ik denk dat je er geen reet van gaat snappen. Andere koffie dan wat IB/OB geneuzel.
Vast.

Gelukkig heb ik jou nog mocht ik vragen hebben. Ik ga nu beginnen met Biehl snappen.
pi_146218228
Huh welk vak Etsu
pi_146218237
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Lekker voor je.
pi_146218248
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef Ties02 het volgende:
Huh welk vak Etsu
belasting1
pi_146218250
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je gaat me niet vertellen dat je Ties' domme uitspraken hebt overgenomen he?
Ik heb genoeg domme uitspraken van mezelf.
pi_146218417
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef Ties02 het volgende:
Huh welk vak Etsu
Ze zullen bij Belasting 1 omdat die nu meer EC waard is dankzij het blokkensysteem er wat Europees Belastinggeneuzel bijgegooid hebben. Scheelt weer, wij hebben dat niet gehad hé TiesNULTWEE
mag het weten
pi_146218478
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 16:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze zullen bij Belasting 1 omdat die nu meer EC waard is dankzij het blokkensysteem er wat Europees Belastinggeneuzel bijgegooid hebben. Scheelt weer, wij hebben dat niet gehad hé TiesNULTWEE
internationaal belastingrecht ook
pi_146218733
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 16:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

+1
pi_146218773
Ik kan tenminste zeggen dat ik kennis over Europees belastingrecht heb, jullie niet. HA.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 16:42:21 ]
pi_146218816
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
Ik kan tenminste zeggen dat ik kennis over Europees belastingrecht heb, jullie niet. HA.
Bosal en Marks en Spencer zijn anders standaardarresten bij Europees recht heur
mag het weten
pi_146218841
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

internationaal belastingrecht ook
Genieten man
pi_146218874
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

neuh

quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 16:44 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Genieten man
neuh

OECD is een en al gezeik
pi_146218898
[ninja edit]
mag het weten
pi_146218902
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Waarom zou je het bij normaal europees recht hebben over aftrekbare deelnemingskosten en/of grensoverschrijdende verliesverrekening
pi_146218934
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Waarom zou je het bij normaal europees recht hebben over aftrekbare deelnemingskosten en/of grensoverschrijdende verliesverrekening
Nevermind, weet het alweer: heb ik ook netjes bij belasting 1 èn Europees meegekregen
mag het weten
pi_146218975
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Belemmering van een EU vrijheid (vestiging bij M&S bijvoorbeeld).
pi_146219021
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

neuh

[..]

neuh

OECD is een en al gezeik
Meest actuele rechtsgebied wat je je maar kan voorstellen
pi_146219150
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 16:49 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Meest actuele rechtsgebied wat je je maar kan voorstellen
Ik wilde het niet posten.
  zondag 2 november 2014 @ 17:12:00 #132
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146219832
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

neuh

[..]

neuh

OECD is een en al gezeik
Daar ben ik het wel weer mee eens.
Bis bis bis
pi_146222597
Waarom zijn bestuursrechters zo slecht in het verwoorden van criteria
pi_146222656
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 18:33 schreef Henrys het volgende:
D66 rechters ditdat
pi_146223303
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 18:33 schreef Henrys het volgende:
Windmolen?
pi_146223636
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Windmolen?
Allemaal, Windmolen,Vlodrop,Kwantum Venlo,Nederweert etc

Zo langdradig dat ik vaak gewoon de rechtsregel opzoek. Denk dat het boek lezen het toch niet wordt. Ga alleen nadeelcompensatie en privaatrechtelijk handelen uit het boek lezen en de rest vind ik hopelijk wel terug in de AWB. Ben blij dat ik de bonus heb
pi_146223706
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:03 schreef Henrys het volgende:

[..]

Allemaal, Windmolen,Vlodrop,Kwantum Venlo,Nederweert etc

Zo langdradig dat ik vaak gewoon de rechtsregel opzoek. Denk dat het boek lezen het toch niet wordt. Ga alleen nadeelcompensatie en privaatrechtelijk handelen uit het boek lezen en de rest vind ik hopelijk wel terug in de AWB. Ben blij dat ik de bonus heb
Rechtsregel kan je gewoon vinden op het internet eventueel, in simpele versie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 19:05:18 ]
pi_146223732
Ik ben steeds het hok van de gerbils van mijn vriendin overhoop aan het gooien om ze weer wat nieuws te laten bouwen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146223905
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

Rechtsregel kan je gewoon vinden op het internet eventueel, in simpele versie.
Ja klopt maar merkte bij SR dat ik ze veel beter kon onthouden en toepassen als ik het hele arrest las. Helaas is dat bij bestuursrecht niet het geval. Hoe heb jij je destijds voorbereid op bestuursrecht 2?
pi_146223978
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ja klopt maar merkte bij SR dat ik ze veel beter kon onthouden en toepassen als ik het hele arrest las. Helaas is dat bij bestuursrecht niet het geval. Hoe heb jij je destijds voorbereid op bestuursrecht 2?
Capita, HC's doorlezen, rechtsregels/schema's leren en had een 6 (incl. bonus).

En probeer ook structuur in de Awb te vinden, dat helpt je wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 19:13:19 ]
pi_146224185
White Collar _O_
pi_146224355
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
White Collar _O_
Mooie vent he
pi_146224452
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
dat heeft verder niemand hier ;(
pi_146225274
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
White Collar _O_
Neal _O_
  zondag 2 november 2014 @ 19:54:10 #145
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_146225830
White Collar is awesome! Net als Suits overigens. Merk wel dat Suits ook echt bijdraagt aan de keuze voor de opleiding rechten. Veel mensen bij mijn opleiding noemde Suits als een van de redenen waarom ze voor de opleiding hebben gekozen :D

Vandaag de hele dag bezig geweest met m'n collectie _O_ Moet nog wat standaards erbij krijgen, zodat alle gsm's kunnen staan. Maar vooralsnog erg tevreden.

SPOILER: Nokiaaaaaaaaaaaa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146225908
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
White Collar is awesome! Net als Suits overigens. Merk wel dat Suits ook echt bijdraagt aan de keuze voor de opleiding rechten. Veel mensen bij mijn opleiding noemde Suits als een van de redenen waarom ze voor de opleiding hebben gekozen :D

Vandaag de hele dag bezig geweest met m'n collectie _O_ Moet nog wat standaards erbij krijgen, zodat alle gsm's kunnen staan. Maar vooralsnog erg tevreden.

Suits was het eerste seizoen wel goed maar nu is het gewoon een veredelde soap. Gaat veel meer over onderlinge relaties dan de rechtzaken
pi_146226419
Rechten gaan doen vanwege suits :')
pi_146226466
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef Mshauri het volgende:
pi_146226505
quote:
Dit, man man man
pi_146226563
verkeerde topic
  zondag 2 november 2014 @ 20:11:38 #151
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_146226588
quote:
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind het een toffe serie (hoewel het wel minder wordt), maar het is zeker niet de hoofdreden dat ik rechten ben gaan doen :')
  zondag 2 november 2014 @ 20:13:04 #152
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146226663
quote:
  zondag 2 november 2014 @ 20:21:43 #153
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146227081
quote:

Wat moet je met die troep?
Bis bis bis
pi_146227146
quote:
Godverdomme wat een treurnis.
pi_146227276
Toen opa Spot aan de EUR studeerde vroeg er iemand waar in de rechtszaal de jury zat :')
  zondag 2 november 2014 @ 20:26:25 #156
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_146227326
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik verzamel die ''troep''. Aardig man altijd anderen afzeiken -O-
  zondag 2 november 2014 @ 20:26:37 #157
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146227336
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Toen opa Spot aan de EUR studeerde vroeg er iemand waar in de rechtszaal de jury zat :')
Is dit een grap?
  zondag 2 november 2014 @ 20:26:53 #158
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146227348
quote:
13s.gif Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Blistering het volgende:

[..]

Niet letten op Erik.
pi_146227407
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Godverdomme wat een treurnis.
Alsof je geneeskunde doet vanwege scrubs of zo
  zondag 2 november 2014 @ 20:29:19 #160
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146227450
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Alsof je geneeskunde doet vanwege scrubs of zo
Of natuurkunde vanwege The Big Bang Theory.
  zondag 2 november 2014 @ 20:29:48 #161
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_146227470
Mijn tutor kon er ook niet om lachen nee..
pi_146227639
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Is dit een grap?
Nope.
  zondag 2 november 2014 @ 20:35:04 #163
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146227756
quote:
13s.gif Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, iedereen heeft wel curieuze verzamelingen. Maar oude nokia's?
Bis bis bis
pi_146227845
Door Breaking Bad doen er ook veel meer mensen Scheikunde
pi_146227995
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef Henrys het volgende:
Door Breaking Bad doen er ook veel meer mensen Scheikunde
En door De meiden van Holland is gynaecologie een lotingsstudie geworden.
  zondag 2 november 2014 @ 20:41:44 #166
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146228144
Ik doe rechten omdat ik het erbij kon doen bij bedrijfskunde (en ik wou bedrijfskunde omdat dat ik niet wist wat ik wou, maar niet alleen bedrijfskunde want dat is niet uitdagend)..

Al met al is rechten de shit en bedrijfskunde een blok aan m'n been :)
  zondag 2 november 2014 @ 20:44:24 #167
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146228281
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 20:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En door De meiden van Holland is gynaecologie een lotingsstudie geworden.
_O-
  zondag 2 november 2014 @ 20:45:06 #168
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_146228321
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nouja, iedereen heeft wel curieuze verzamelingen. Maar oude nokia's?
Vroeger wou ik altijd al graag die ''oude'' Nokia's, maar toen kon ik ze niet betalen. Nu wel.

En nu Nokia officieel niet meer bestaat worden ze alleen maar meer waard dus het is nog eens een goeie investering ook.
  zondag 2 november 2014 @ 20:45:29 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146228339
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Vroeger wou ik altijd al graag die ''oude'' Nokia's, maar toen kon ik ze niet betalen. Nu wel.

En nu Nokia officieel niet meer bestaat worden ze alleen maar meer waard dus het is nog eens een goeie investering ook.
Hoezo zouden ze meer waard worden?
Bis bis bis
pi_146228374
Zit in de trein en verveel me #help
pi_146228379
Wat verzamel jij zelf, Erikje?
  zondag 2 november 2014 @ 20:46:52 #172
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146228407
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
Wat verzamel jij zelf, Erikje?
Nu kunst. Voorheen horloges.
Bis bis bis
pi_146228441
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik keden-kedenk even, goed?
  zondag 2 november 2014 @ 20:48:16 #174
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146228483
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb hier een L800, L720, L620 en L920 liggen of is dat niet oud genoeg?
pi_146228500
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nu kunst. Voorheen horloges.
Peter Gabriel/Phil Collins platen

Of valt dat onder kunst?
pi_146228519
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

OEHOEE
  zondag 2 november 2014 @ 20:49:37 #177
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146228568
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Peter Gabriel/Phil Collins platen

Of valt dat onder kunst?
Neuh, dat is gewoon goedkoop plezier.
Bis bis bis
  zondag 2 november 2014 @ 20:49:49 #178
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146228581
Verzamelen is voor mensen die tijd te veel hebben en niet wat productiefs kunnen verzinnen toch?
  zondag 2 november 2014 @ 20:50:14 #179
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146228600
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
Verzamelen is voor mensen die tijd te veel hebben en niet wat productiefs kunnen verzinnen toch?
Oke Bart.
Bis bis bis
pi_146228602
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef Ties02 het volgende:
Zondagavond is altijd de leukste tijd om in de trein te zitten, altijd zo gezellig O+

Verhalen afluisteren van vriendinnen die praten over een andere vriendin die iemand gepijpt heeft op de wc _O_
pi_146228612
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

pi_146228670
quote:
Meh. Dat is wel een hele scherpe uitspraak. Laat mensen lekker hun ding doen.
pi_146228673
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef Henrys het volgende:

[..]

Zondagavond is altijd de leukste tijd om in de trein te zitten, altijd zo gezellig O+

Verhalen afluisteren van vriendinnen die praten over een andere vriendin die iemand gepijpt heeft op de wc _O_
Ik vind het verschrikkelijk die drukte op de zondag

Kutstudenten ook allemaal
pi_146228726
quote:
Ik verzamel koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen, en ik moet zelf de hoofdstad bezocht hebben en daarnaast moet het magneetje aan bepaalde voorwaarden voldoen, heb ik dan tijd teveel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 20:53:05 ]
pi_146228794
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik verzamel koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen, en ik moet zelf de hoofdstad bezocht hebben en daarnaast moet het magneetjes aan bepaalde voorwaarden voldoen, heb ik dan tijd teveel?
Mijn vrouw heeft dat met speelkaarten. Al een leuk lijstje inmiddels.
pi_146228819
quote:
Veel mensen bij mijn opleiding noemde Suits als een van de redenen waarom ze voor de opleiding hebben gekozen :D

Dat gaat pijn doen als ze eenmaal aan het werk gaan.
  zondag 2 november 2014 @ 20:54:23 #187
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146228830
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik verzamel koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen, en ik moet zelf de hoofdstad bezocht hebben en daarnaast moet het magneetje aan bepaalde voorwaarden voldoen, heb ik dan tijd teveel?
Neuh, dat is een interesse. En dat is gezond. Als je alleen maar met werk of "moetjes" bezig bent is het ook maar een karige bedoening.
Bis bis bis
pi_146228859
quote:
12s.gif Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat gaat pijn doen als ze eenmaal aan het werk gaan.
Denk dat de meeste al afhaken na het eerste college bestuursrecht/staatsrecht
pi_146228865
Ik heb nog nooit een enkele seconde van Suits gekeken

Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis in mijn leven
pi_146228959
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:

knappe chicks daarzo
  zondag 2 november 2014 @ 20:57:22 #191
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146228961
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:

pi_146228994
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 20:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

klopt, er spelen geen serveersters
pi_146229000
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

knappe chicks daarzo
Hmm
pi_146229016
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

knappe chicks daarzo
Donna.
pi_146229026
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Donna.
Rachel.
  zondag 2 november 2014 @ 20:58:46 #196
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146229031
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Of toyboys.
pi_146229051
quote:

[..]

Ike zou ik True Blood aanraden.
  zondag 2 november 2014 @ 21:00:46 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146229161
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ike zou ik True Blood aanraden.
Want?
pi_146229256
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Want?
Zoek eens naar Sookie op Google Images.
pi_146229401
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

zondag 2 november 2014 @ 21:05:26 #201
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146229431
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef Mshauri het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kan je in ieder geval je fiets stallen, dat is een pluspunt.
Bis bis bis
pi_146229514
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb ook een spleetje tussen mijn voortanden
pi_146229523
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef eriksd het volgende:

[..]

HAHAHA
pi_146229528
is miljoenenjacht alweer voorbij trouwens?
  zondag 2 november 2014 @ 21:07:14 #205
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146229548
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef Mshauri het volgende:
is miljoenenjacht alweer voorbij trouwens?
Yes.
Bis bis bis
pi_146229575
Ik mis Heel Holland Bakt. Beste Nederlands tv programma oit
pi_146229638
Voetnoten aan de zijkant van de tekst

Wat is deze
pi_146229677
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:

Wat is deze
Zijn het dan geen handnoten?

:D _O- :'( :D
  zondag 2 november 2014 @ 21:09:52 #209
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146229728
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat is tof, mijn tante verzameld ook magneetjes, maar dan van waar wij allemaal zijn geweest.. dus stuur altijd magneetje op als ik ergens ben geweest, is wel cool.
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Neuh, dat is een interesse. En dat is gezond. Als je alleen maar met werk of "moetjes" bezig bent is het ook maar een karige bedoening.
eens
  zondag 2 november 2014 @ 21:09:58 #210
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146229737
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

:|W
  zondag 2 november 2014 @ 21:10:18 #211
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146229759
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 21:07 schreef Henrys het volgende:
Ik mis Heel Holland Bakt. Beste Nederlands tv programma oit
dit
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:

Wat is deze
ik vind dat ook schijtirritant
pi_146229766
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Eigenlijk niet grappig.
pi_146229789
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Haha!
  zondag 2 november 2014 @ 21:11:11 #214
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146229809
Steunnoten.
pi_146229876
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

:|W
Hij viste er net een mindere uit.
pi_146229919
quote:
12s.gif Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

pi_146229925
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Steunnoten.
Hoge noten.
  zondag 2 november 2014 @ 21:13:18 #218
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146229928
quote:
12s.gif Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op dames met een fietsenstalling.
pi_146229961
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef Mshauri het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hou erover op. See if I care.
pi_146230029
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef Mshauri het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ze mag mij wel leegzuigen O+
  zondag 2 november 2014 @ 21:15:35 #221
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146230055
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef Henrys het volgende:

[..]

Pardon?
Bis bis bis
  zondag 2 november 2014 @ 21:15:53 #222
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146230073
quote:

[..]

Je kan je fiets daar wel goed parkeren. _O-
pi_146230077
Inderdaad, wat een taal
pi_146230093
quote:

[..]

:D Dan zal Ike ook wel geen TBBT meer kijken sinds Penny gestopt is als serveerster
mag het weten
pi_146230122
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Pardon?
_O-
pi_146230130
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Je kan je fiets daar wel goed parkeren. _O-
Uh deze grap is echt net gemaakt he
pi_146230207
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

:D Dan zal Ike ook wel geen TBBT meer kijken sinds Penny gestopt is als serveerster
Ike kijkt alleen tennis.
pi_146230212
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik hou erover op. See if I care.
Nee tis wel een schatje hoor

zondag 2 november 2014 @ 21:18:23 #229
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146230218
Wat een graflelijk wijf zeg :')
  zondag 2 november 2014 @ 21:18:28 #230
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146230227
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Penny was toch niet mijn type. Eigenlijk geen van die drie.
pi_146230245
quote:

[..]

En zeker je staak in haar rammen he?
pi_146230262

T.I heeft wel altijd de mooiste vrouwen in zijn videoclip
  zondag 2 november 2014 @ 21:19:18 #233
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146230280

Als zij serveerster zou zijn. :9~
  zondag 2 november 2014 @ 21:19:42 #234
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_146230309
TBBT is vrij uitgekauwd zeg.. ik vond de eerste paar seizoenen echt leuk maar het is nu ook een beetje langdradig en geforceerd geworden. Voor de acteurs wel tof, die Parson krijgt nu zelfs een miljoen per aflevering!
  zondag 2 november 2014 @ 21:20:34 #235
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146230366
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
TBBT is vrij uitgekauwd zeg.. ik vond de eerste paar seizoenen echt leuk maar het is nu ook een beetje langdradig en geforceerd geworden. Voor de acteurs wel tof, die Parson krijgt nu zelfs een miljoen per aflevering!
Bazinga.
pi_146230373
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En zeker je staak in haar rammen he?
staakje
pi_146230394
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste date in ieder geval niet bij het volleybal.
pi_146230423
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
TBBT is Friends achterna, dat was ook niks meer nadat die acteurs hun miljoenen per aflevering ook hadden veilig gestald. De laatste aflevering van deze week kwam weer een beetje in de buurt van andere seizoenen though
mag het weten
pi_146230426
It's always sunny in philadelphia blijft het beste _O_
pi_146230450
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef Henrys het volgende:

[..]

staakje
Als ze de kracht van het kruis maar voelt.
pi_146230466
TBBT is echt waardeloos. Kijk ook hoe awkward het ook is zonder lachband
pi_146230512
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]

Mwaah.. eerder als zij nu op die manier als serveester langs kwam met mijn bestelling :9~

mag het weten
  zondag 2 november 2014 @ 21:22:50 #243
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146230534
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Eerste date in ieder geval niet bij het volleybal.
_O-
pi_146230562
Nooit om kunnen lachen, stomme show voor quasi-nerds

Friends daarentegen _O_
pi_146230565
Genoeg over vrouwen gehad. Laten we 't nu hebben over honten.

Floor O+

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 21:23:36 ]
pi_146230581
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwaah.. eerder als zij nu op die manier als serveester langs kwam met mijn bestelling :9~

[ afbeelding ]
Ik zou geen soep bestellen.
pi_146230603
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nu
  zondag 2 november 2014 @ 21:24:01 #248
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146230609
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ook met plakplaatjes?
pi_146230614
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Alizé O+ jammer van die tattoos though
  zondag 2 november 2014 @ 21:24:12 #250
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146230623
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Soepeltjes hoor.
Bis bis bis
pi_146230763
Dat vind ik overigens wel jammer aan Groningen, geen mooie buitenlandse vrouwen. Ze lijken hier allemaal op elkaar ;(
pi_146230830
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik zou geen soep bestellen.
Nee, laat staan koffie of thee :P

quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Nu
[ afbeelding ]
:'( Snel uit het kortetermijngeheugen wissen :{

quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ook met plakplaatjes?
:D

quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Alizé O+ jammer van die tattoos though
Welke tattoos :z

quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef eriksd het volgende:

[..]

Soepeltjes hoor.
Zo soepeltjes dat Blizzard besloot om haar danspasjes tot die van de Nightelf females te maken :Y)

mag het weten
pi_146230866
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
Genoeg over vrouwen gehad. Laten we 't nu hebben over honten.

[ afbeelding]afbeelding ]

[ afbeelding]afbeelding ]

Floor O+
Ze ligt te snurken. We zijn 13 kilometer gaan lopen vanmiddag.
pi_146230894
quote:
11s.gif Op zondag 2 november 2014 21:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, laat staan koffie of thee :P

[..]

:'( Snel uit het kortetermijngeheugen wissen :{

[..]

:D

[..]

Welke tattoos :z

[..]

Zo soepeltjes dat Blizzard besloot om haar danspasjes tot die van de Nightelf females te maken :Y)
nog eventjes, en je hebt een ultraultraquote

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 21:28:21 ]
pi_146230987
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

nog eventjes, en je hebt een ultraultraquote
Mag wel weer een keertje, duurt lang na 17 december vorig jaar *)
mag het weten
pi_146231022
Dinsdag naar de Efteling
pi_146231037
"Het enige beeld dat van een afstand kan worden geschetst, is een grote hoeveelheid kleine details waar geen algemene lijnen in zijn te trekken, met slechts een paar grotere ontwikkelingen, die evenwel opnieuw vooral betekenis hebben voor de desbetreffende specifieke deelgebieden."

Man wat ben ik toch ook een nietszeggend stuk aan het lezen :')
pi_146231144
Alberto doet de 419 vanavond.
pi_146231154
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
"Het enige beeld dat van een afstand kan worden geschetst, is een grote hoeveelheid kleine details waar geen algemene lijnen in zijn te trekken, met slechts een paar grotere ontwikkelingen, die evenwel opnieuw vooral betekenis hebben voor de desbetreffende specifieke deelgebieden."

Man wat ben ik toch ook een nietszeggend stuk aan het lezen :')
Lekker kort en bondig straight to the point
pi_146231163
Hoe word je eigenlijk rijdende rechter? :@
pi_146231164
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Dinsdag naar de Efteling
Gaat Floor ook in het reuzenrad?
pi_146231206
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gaat Floor ook in het reuzenrad?
Waarom zou ik met Spot's hond gaan
pi_146231224
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef Henrys het volgende:
De RIO doorstaan en dan gaan rijden
pi_146231248
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Waarom zou ik met Spot's hond gaan
Oh ik dacht dat jij Spot was :') Stel dan ook een Ui in lul
pi_146231264
quote:
Eerst een paar jaar verkeersofficier.
  zondag 2 november 2014 @ 21:33:32 #266
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146231268
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef Ties02 het volgende:

[..]

De RIO doorstaan en dan gaan rijden
In de park.
pi_146231445
quote:
Google eens wat het eigenlijk is, dan heb je het antwoord.
pi_146231607
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Google eens wat het eigenlijk is, dan heb je het antwoord.
lok je me nu uit om Meester Frank Visser uit de weg te ruimen?
pi_146231945
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Dinsdag naar de Efteling
Heh, ik zit er als het goed is donderdag en vrijdag (Jonge Balie Congres).
pi_146232933
Zozo, meneer de advocaat
pi_146233105
Wat gaat het weer hard vanavond?
pi_146233798
Ah altijd leuk vertraging
pi_146234368
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

En dan zelf horloges sparen. Prima verder, daar niet van. Vind die telefoons nog best tof overigens. Geinig overzichtje van de vergane jaren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Valid op 02-11-2014 22:27:52 ]
pi_146234812
Oohh harde diss hoor
pi_146234941
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef Ties02 het volgende:
Oohh harde diss hoor
Valt mee. Vind het gewoon slecht te rijmen dat je het zelf leuk vindt om dingen te verzamelen en je dan tegelijkertijd bij de verzameling van een ander cynisch vraagt wat je met 'die troep' moet. Maar goed, zal allemaal wel bij Eriks attitude horen.

Heb zelf overigens niks met het sparen van spullen.
  zondag 2 november 2014 @ 22:37:58 #277
165633 eriksd
The grand facade...
pi_146235275
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 22:32 schreef Valid het volgende:

[..]

Valt mee. Vind het gewoon slecht te rijmen dat je het zelf leuk vindt om dingen te verzamelen en je dan tegelijkertijd bij de verzameling van een ander cynisch vraagt wat je met 'die troep' moet. Maar goed, zal allemaal wel bij Eriks attitude horen.

Heb zelf overigens niks met het sparen van spullen.
Klopt, is mijn bekrompen geest.
Bis bis bis
pi_146235315
Wat is marketing theorie toch droge bagger :{
pi_146235382
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef Yreal het volgende:
Wat is marketing theorie toch droge bagger :{
Dat zal best. Waar heb je dat voor nodig?
pi_146235428
Ik spaar studieboeken, heb ze allemaal nog

Niks verkocht en ook niet van plan
pi_146235468
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef Ties02 het volgende:

He boks
pi_146235486
quote:

Ik wil ze wel verkopen maar als je ziet hoe weinig je er voor krijgt
pi_146235569
quote:
Ik spaar studiepunten, heb ze allemaal nog

Na elk vak die ik afgesloten heb heb ik de bijbehorende boeken zo goed als allemaal weten door te verkopen. Tweedehands gekocht, derdehands doorverkocht, vaak quitte gedraaid ook :7 Maar door die tig herdrukken wordt dat wel lastiger als ze telkens '[voorgeschreven boek] nieuwste druk' voorschrijven :'(

Blijf zitten atm met Pitlo, 11e druk. Notariswet ook 11e druk geloof ik, Belastingrecht voor het HO, 2011 versie :') notabene eentje die ik op het hbo ook al meekreeg :P En de handelsrecht boeken zijn ook alweer achterhaald :+
mag het weten
pi_146235801
quote:
5s.gif Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef Valid het volgende:

[..]

Dat zal best. Waar heb je dat voor nodig?
1na laatste hbo toets.
pi_146235821
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

1na laatste hbo toets.
Het einde is in zicht.
pi_146235859
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 22:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Na elk vak die ik afgesloten heb heb ik de bijbehorende boeken zo goed als allemaal weten door te verkopen. Tweedehands gekocht, derdehands doorverkocht, vaak quitte gedraaid ook :7 Maar door die tig herdrukken wordt dat wel lastiger als ze telkens '[voorgeschreven boek] nieuwste druk' voorschrijven :'(

Blijf zitten atm met Pitlo, 11e druk. Notariswet ook 11e druk geloof ik, Belastingrecht voor het HO, 2011 versie :') notabene eentje die ik op het hbo ook al meekreeg :P En de handelsrecht boeken zijn ook alweer achterhaald :+
belastingrecht ho 2011 hrb ik ook nog :P
pi_146235898
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Valid het volgende:

[..]

Het einde is in zicht.
weer stage lopen in februari.
pi_146235947
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Valid het volgende:

[..]

Het einde is in zicht.
Heb jij het eigenlijk nog naar je zin op de Zuidas?
pi_146235989
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Nu
[ afbeelding ]
Dan toch liever toen ze de Franse dancing with the stars won :+

quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

Elk jaar ook gewoon een nieuw kleurtje en verrekte weinig inhoudelijks veranderen hé terwijl je toch 50 euro vraagt :')

quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

weer stage lopen in februari
bij de burgerzakenbalie in Zoetermeer? :P
mag het weten
pi_146236123
The fuck doen die plakplaatjes op d'r arm
pi_146236180
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Mshauri het volgende:
Nou precies, dan neem je tattoos, kies je zulk spul uit :{
mag het weten
  zondag 2 november 2014 @ 22:52:17 #292
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146236243
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Mshauri het volgende:
Dit dus.
pi_146236289
Belastingrecht HO :') Kutboek.
pi_146236321
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb de editie uit 2011 en die van 2013 :')
pi_146236355
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik heb de editie uit 2011 en die van 2013 :')
Spaar ze allemaal en krijg de kleuren van een regenboog als je ze achter elkaar plaatst op de boekenplank
mag het weten
pi_146236453
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Spaar ze allemaal en krijg de kleuren van een regenboog als je ze achter elkaar plaatst op de boekenplank
Kluwer _O_
pi_146236494
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kluwer _O_
Man, die dingen zij bij mij na een jaar gebruik echt niet in een staat om netjes in de boekenkast te zetten. Mag blij zijn als de kaft er nog heel aan zit :+
mag het weten
pi_146236527
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Heb jij het eigenlijk nog naar je zin op de Zuidas?
Jazeker, vermaak me er goed. Gebruik dit jaar ook om te kijken of een Zuidas-carriere echt is wat ik (de komende jaren) wil. Moet zeggen dat ik die keuze nog niet 100% gemaakt heb. Wil toch ook graag wat langer (stage/werkstudentschap) bij een niet-Zuidas kantoor kijken. M'n ervaring op de Zuidas tot nu toe sluit wel goed aan bij m'n verwachting.

Hoe is het bij jou (al zat jij nu volgens mij niet op Zuid als ik het goed heb)?
pi_146236591
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Man, die dingen zij bij mij na een jaar gebruik echt niet in een staat om netjes in de boekenkast te zetten. Mag blij zijn als de kaft er nog heel aan zit :+
I know, maar vind t wel leuk om in m'n boekenkast te bewaren :P Kunnen de buitenstaanders zien hoe hard ik heb gewerkt om een rechtenstudie te voltooien adhv versleten Kluwers :7
pi_146236641
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Valid het volgende:

[..]

Jazeker, vermaak me er goed. Gebruik dit jaar ook om te kijken of een Zuidas-carriere echt is wat ik (de komende jaren) wil. Moet zeggen dat ik die keuze nog niet 100% gemaakt heb. Wil toch ook graag wat langer (stage/werkstudentschap) bij een niet-Zuidas kantoor kijken. M'n ervaring op de Zuidas tot nu toe sluit wel goed aan bij m'n verwachting.

Hoe is het bij jou (al zat jij nu volgens mij niet op Zuid als ik het goed heb)?
Houd ook in het achterhoofd dat een stage op de Zuidas een erge light variant is van werken op de Zuidas. Althans, zo heb ik 'm ervaren.
pi_146236663
Dicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')