• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Ik vond het toendertijd wel een lastig tentamen (al las ik toen geen enkel boek) bestuurs 3 dan weer totaal nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:12 schreef Henrys het volgende:
Wordt het bestuursrecht 2 over het algemeen als moeilijk of makkelijk beschouwd?
Moeilijk. Vorig jaar slaagde de helft na normversoepeling en was gemiddeld, zoals ieder jaar, rond 5,5.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:12 schreef Henrys het volgende:
Wordt het bestuursrecht 2 over het algemeen als moeilijk of makkelijk beschouwd?
Dan weet ik genoeg, blijven de boeken hier geslotenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk. Vorig jaar slaagde de helft na normversoepeling en was gemiddeld, zoals ieder jaar, rond 5,5.
Zou het niet onderschatten.
Als je gewoon dingen fatsoenlijk hebt bijgehouden is het prima te doen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:27 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dan weet ik genoeg, blijven de boeken hier geslotenGister en eergisteren niet zoveel uitgevoerd, tentamen is dinsdagmiddag... Denk niet dat ik met de komende dagen nog volop leren iets ga bereiken bij dat tentamen
Die maar in de herkansing dan
Als je een bestuursrechtnerd bent zoals jij dan wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je gewoon dingen fatsoenlijk hebt bijgehouden is het prima te doen hoor
nou nou nouquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je een bestuursrechtnerd bent zoals jij dan wel ja
Ik heb bestuurs2 ook gehaald met 4 dagen leren hoor, dus kan nog prima.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:27 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dan weet ik genoeg, blijven de boeken hier geslotenGister en eergisteren niet zoveel uitgevoerd, tentamen is dinsdagmiddag... Denk niet dat ik met de komende dagen nog volop leren iets ga bereiken bij dat tentamen
Die maar in de herkansing dan
Ga vanavond beginnen. Heb HCs niet allemaal gevolgd maar Werkgroepen wel en dat ging op zich wel goed.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb bestuurs2 ook gehaald met 4 dagen leren hoor, dus kan nog prima.Al had ik wel capita gevolgd + hc's geleerd, boek niet gebruikt.
Al had ik ook wel geluk dat Windmill niet op mijn tentamen voorkwamDat is echt kut om te leren + toe te passen.
Moeilijk. Gemiddelde was een onvoldoende hier en het hoogste cijfer een 7. Gelukkig was het een deeltoets met formeel bestuursrecht (bestuursprocesrecht dus) en daarmee haalden alsnog veel mensen het.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:12 schreef Henrys het volgende:
quote:De schriftelijke beslissing van een bestuursorgaan op een verzoek om vergoeding van schade, die veroorzaakt zou zijn binnen het kader van de uitoefening door dat orgaan van een aan het publiekrecht ontleende bevoegdheid, is - ook indien dat verzoek niet op een specifieke wette-lijke grondslag is gebaseerd - een publiekrechtelijke rechtshandeling en dus een besluit als bedoeld in art. 1:3 van de Awb.
Ja!! Beetje brak weekend vieren, haha. Hoe is het met jou??quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi Ans. Gaat het goed met je?
Net 40 kilometer gefietst. Moe, maar ik voel me te gek.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:02 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ja!! Beetje brak weekend vieren, haha. Hoe is het met jou??
Eet een halve pizza.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:27 schreef Blistering het volgende:
Zin in pizzaMaar die kcal.
Bohhh.
Haha, of bestel een halve. Ze zien me al aankomenquote:
Dan gooi je de helft in de koelkast. Of je koopt een diepvriespizza en bakt maar één helft. Of je maakt zelf een pizza maar gebruikt minder deeg. Kan best.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, of bestel een halve. Ze zien me al aankomen
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan gooi je de helft in de koelkast. Of je koopt een diepvriespizza en bakt maar één helft. Of je maakt zelf een pizza maar gebruikt minder deeg. Kan best.
Eet smakelijk!quote:
Ehm, doormidden snijden en dan de ene helft in een oven plaatsen en de andere niet? Kom op zeg, zo lastig is het allemaal niet. En anders niet zeuren en geen pizza eten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En zelfbeheersing heb jij hoor. Als ik een pizza bestel dan gaat 'ie op ookHeb de hele middag nog niets gegeten.
Knappe jongen als jij een bevroren pizza doormidden krijgt. Maar goed, het zal wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm, doormidden snijden en dan de ene helft in een oven plaatsen en de andere niet? Kom op zeg, zo lastig is het allemaal niet. En anders niet zeuren en geen pizza eten.
Mietje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Knappe jongen als jij een bevroren pizza doormidden krijgt. Maar goed, het zal wel.
Tijd voor voetbal en eten, aju.
Van Vlodrop is juist zo'n leuke. Gast had een fotochemische afvalverwerkingsbedrijf, ging alvast vooruit lopen op een nieuwe beleidsregel v/d minister om zijn verwerkingsprocessen als zodanig in te richten, gaat de minister geen nieuw beleidsregel meer voeren zoals verwacht maar houdt ie het bij het oudequote:Op zaterdag 1 november 2014 18:31 schreef Henrys het volgende:
Waarom zeggen die titels van bestuursrechtspraken zelden wat over de inhoud
Mijn god Joosie, lees eens even wat hier (niet) staat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van Vlodrop is juist zo'n leuke. Gast had een fotochemische afvalverwerkingsbedrijf, ging alvast vooruit lopen op een nieuwe beleidsregel v/d minister om zijn verwerkingsprocessen als zodanig in te richten, gaat de minister geen nieuw beleidsregel meer voeren zoals verwacht maar houdt ie het bij het oudeMan, man, man, man, dat dit kan in NL
Denk het niet Job
En toch kreeg ie van de HR de deksel op zijn neus, hoewel ie bestuursrechtelijk dan een pyrusoverwinning behaalde, haalde ie voor de geleden schade bakzeil bij de HR civielrechtelijk gezien
Hoe moet ik lezen wat er niet staat, gaat nogal moeilijk héquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn god Joosie, lees eens even wat hier (niet) staat.
Ik bedoel dat er geen chocola van te maken viel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe moet ik lezen wat er niet staat, gaat nogal moeilijk hé
Floor de keukenprinses?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee hoor. Floor en ik hebben een eitje gekookt.
Zondag pizzadag, bij mij danquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet. Eén keer per week en morgen pas eten.
Het is ook totaal niet logisch dat een feest uitverkocht raakt 4 uur van te voren omdatquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, de kaartjes voor een feest voor vanavond zijn uitverkocht en nu kan ik niet gaan.
Robin Williams herleeftquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van Vlodrop is juist zo'n leuke. Gast had een fotochemische afvalverwerkingsbedrijf, ging alvast vooruit lopen op een nieuwe beleidsregel v/d minister om zijn verwerkingsprocessen als zodanig in te richten, gaat de minister geen nieuw beleidsregel meer voeren zoals verwacht maar houdt ie het bij het oudeMan, man, man, man, dat dit kan in NL
Denk het niet Job
En toch kreeg ie van de HR de deksel op zijn neus, hoewel ie bestuursrechtelijk dan een pyrusoverwinning behaalde, haalde ie voor de geleden schade bakzeil bij de HR civielrechtelijk gezien
Ik zeg niet dat het niet logisch is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet logisch dat een feest uitverkocht raakt 4 uur van te voren omdat
Nee maar welquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet logisch is.
Bel even, of laat bellen, of er nog wat kaartjes aan de deur zijn vanavond. Meestal lukt dat wel is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
2 uur geleden kon het nog wel, maar toen dacht ik; aha ik ga niet.![]()
![]()
![]()
Heb maar even gesmst. Vooralsnog ga ik even in een hoekje huilen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bel even, of laat bellen, of er nog wat kaartjes aan de deur zijn vanavond. Meestal lukt dat wel is mijn ervaring.
Je weet hoe lang zulke bedrijven erover doen om het geld terug te stortenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de link van de besteldinges kunnen bemachtigen en het staat nog open, terwijl op de site zelf staat dat het uitverkocht is. Ik ben nu bij iDeal-pagina. Doen of niet?
Is maar een tientje. Kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je weet hoe lang zulke bedrijven erover doen om het geld terug te storten
Gebeurt heel vaak. Als mensen tickets aanklikken worden ze geregistreerd en is het dus uitverkocht, terwijl het dan nog een tijd kan duren voor er betaald is. Als mensen later toch geen kaarten kopen komen die terug.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de link van de besteldinges kunnen bemachtigen en het staat nog open, terwijl op de site zelf staat dat het uitverkocht is. Ik ben nu bij iDeal-pagina. Doen of niet?
Ik bedoelde meer dat de link om te bestellen van de website is afgehaald, maar ik via Facebook door op 'Kaartverkoop' te drukken op de bestelpagina kwam en zo dus m'n kaartje heb gekocht.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gebeurt heel vaak. Als mensen tickets aanklikken worden ze geregistreerd en is het dus uitverkocht, terwijl het dan nog een tijd kan duren voor er betaald is. Als mensen later toch geen kaarten kopen komen die terug.
Ik heb zelf zo kaartjes voor Werchter gescoord een uur nadat het uitverkocht was door maar gewoon star door te blijven F5'en![]()
Oooh zoquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat de link om te bestellen van de website is afgehaald, maar ik via Facebook door op 'Kaartverkoop' te drukken op de bestelpagina kwam en zo dus m'n kaartje heb gekocht.
Zal vast niet de bedoeling zijn, maar ze kunnen nu moeilijk zeggen: je hebt te laat gekocht, je komt er niet in terwijl ik een geldig kaartje heb.
Schema's per leerstuk en daarin de arresten uiteraard meepakken. Ken je het schema, ken je de relevante arresten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Henrys het volgende:
Bestuursrecht 2 samenvattingen laten wel nogal veel te wensen over en die sheets staan ook vol met onzin die niet bij de stof hoort.
Toch maar schema's stampen
Zie op oude tentamens weinig schema vragen, toch vooral wetinzichtvragenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Schema's per leerstuk en daarin de arresten uiteraard meepakken. Ken je het schema, ken je de relevante arresten.Zo doe ik het iig met bestuurs 2 voor dinsdag. En dan ga ik net zoals met straf 3 vorig jaar de schema's bij langs voor zover het relevant is pen ik het neer.
Die vergeet ik echt nooit meer aangezien dat nu al iets van 5x is herhaaldquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
Tip: leer attributie/delegatie/subdelegatie goed, dat is altijd de 1ste vraag en is heel makkelijk en heb je zo 2/3 punten binnen.
PEC had Fernandez een contract moeten geven. Weet dat er wat wrijving was tussen Jans en Fernandez maar hij speelde toch erg goedquote:
Die boeken (die van B3 in ieder geval) zijn erg duidelijk, gewoon boekje lezen en dan haal je 't welquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Henrys het volgende:
Bestuursrecht 2 samenvattingen laten wel nogal veel te wensen over en die sheets staan ook vol met onzin die niet bij de stof hoort.
Toch maar het boek lezen
Die van bestuursrecht 2 is een bijbel van 800 bladzijdes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die boeken (die van B3 in ieder geval) zijn erg duidelijk, gewoon boekje lezen en dan haal je 't wel
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die van bestuursrecht 2 is een bijbel van 800 bladzijdes.
Heb het idee dat je al heel ver komt als je weet hoe de AWB in elkaar zit. Volgens mij is bestuursrecht toch wel het vak waar je het meest kan terugvinden in de wetbundelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben he
achja, 3 puntjesquote:
Ja goed! Zondag is nog immer rustdag maar de rest van de week aardig wat te doen, maar ik doe minder dan vorig jaar zodat ik netjes bij blijf met de stof op de uniquote:Op zondag 2 november 2014 11:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe is het met de kerstpakketten jongeman?
Na 3 maanden vangt een nieuwe termijn aan.quote:Op zondag 2 november 2014 12:12 schreef Boterbartje het volgende:
Even vraagje voor de arbeidsrechtliefhebbers?
Hoe zit dat als je een contract krijgt per stel, 1 januari 2014 tot 1 juni 2014 en later een contract vanaf 1 januari tot 31 december 2014. Vervalt dan dat eerste contract of telt dat ook mee als contract voor de 'max 2x een contract voor bepaalde tijd verlengen'?
Bobbie kom er maar in!quote:Op zondag 2 november 2014 12:12 schreef Boterbartje het volgende:
Even vraagje voor de arbeidsrechtliefhebbers?
Hoe zit dat als je een contract krijgt per stel, 1 januari 2014 tot 1 juni 2014 en later een contract vanaf 1 januari tot 31 december 2014. Vervalt dan dat eerste contract of telt dat ook mee als contract voor de 'max 2x een contract voor bepaalde tijd verlengen'?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2014 12:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Na 3 maanden vangt een nieuwe termijn aan.
dus dan vervalt dat halve jaar? Dus dan heb je contract 1 (1 januari 2013- 31 dec 2013), contract 2 (1 jan 2014 - 1 juni 2014), contract 3 (1 jan 2014 - 31 december 2014) en dan valt contract 2 weg omdat daar 3 maand tussen 1 juni en 31 dec zit?quote:Op zondag 2 november 2014 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat er na 3 maanden niet meer doorgeteld wordt.
contract 3 is gewoon weer een contract 1.quote:Op zondag 2 november 2014 12:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dus dan vervalt dat halve jaar? Dus dan heb je contract 1 (1 januari 2013- 31 dec 2013), contract 2 (1 jan 2014 - 1 juni 2014), contract 3 (1 jan 2014 - 31 december 2014) en dan valt contract 2 weg omdat daar 3 maand tussen 1 juni en 31 dec zit?
Nee, contract 3 wordt dan toch contract 2? Want het eerste contract wordt nog altijd opgevolgd dan?quote:Op zondag 2 november 2014 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
contract 3 is gewoon weer een contract 1.
Contract 2 overlapt contract 3 volledig? Wat is daar het idee achter?quote:Op zondag 2 november 2014 12:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee, contract 3 wordt dan toch contract 2? Want het eerste contract wordt nog altijd opgevolgd dan?
Is een fout geweest van werkgeverquote:Op zondag 2 november 2014 12:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Contract 2 overlapt contract 3 volledig? Wat is daar het idee achter?
Oke... dan weet ik het ook niet. Raar om 2 dezelfde contracten te hebben, weet niet hoe dat verder zou moeten gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 12:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..
Is een fout geweest van werkgever
Er was eerst 1 jaarcontract.quote:Op zondag 2 november 2014 12:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke... dan weet ik het ook niet. Raar om 2 dezelfde contracten te hebben, weet niet hoe dat verder zou moeten gaan.
Dan lijkt het me dat die 3de moet lopen van juli tot juni.quote:Op zondag 2 november 2014 12:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er was eerst 1 jaarcontract.
Die is met een half jaar verlengd vanaf 1 januari 2014, daarna is weer verlengd maar met een jaar.. ook vanaf 1 januari 2014. Nu valt die eerste verlenging in mijn optiek weg, maar ik heb de ballen verstand van arbeidsrecht want dat heb ik nog nooit gehad..
Goed bezig.quote:Op zondag 2 november 2014 12:41 schreef Henrys het volgende:
Heb echt alle Bestuursrecht werkgroepen bijgewoond en huiswerk gemaakt maar kan me er echt heel weinig van herinneren ondanks dat het maar een maand geleden is
Maar hij loopt dus van 1 januari 2014 tot 31 december, waardoor het 2e contract wegvalt en je dus nog recht hebt op 1 verlenging nietwaar?quote:Op zondag 2 november 2014 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan lijkt het me dat die 3de moet lopen van juli tot juni.
Ik zou zeggen van niet, nu heb je derde verlening is. De 2de verlening is ook fout, omdat na een half jaar een jaar contract moet volgen, maar pin me daar niet op vast.quote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar hij loopt dus van 1 januari 2014 tot 31 december, waardoor het 2e contract wegvalt en je dus nog recht hebt op 1 verlenging nietwaar?
28,4216%quote:Op zondag 2 november 2014 12:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe ver kan je op het tentamen komen met alleen inzicht in AWB en de belangrijke arresten?
Niet ver.quote:Op zondag 2 november 2014 12:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe ver kan je op het tentamen komen met alleen inzicht in AWB en de belangrijke arresten?
Lekker voor je.quote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
Dacht je van Europees Recht af te zijn, krijg je Europees belastingrecht en moet je alsnog VWEU openslaan.
Tsjonge. Zou mij meer zorgen maken over de jurisprudentie. Die paar bepalingen uit het vweu zullen geen tijd kosten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
Dacht je van Europees Recht af te zijn, krijg je Europees belastingrecht en moet je alsnog VWEU openslaan.
Klopt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge. Zou mij meer zorgen maken over de jurisprudentie. Die paar bepalingen uit het vweu zullen geen tijd kosten.
Vast.quote:Op zondag 2 november 2014 16:25 schreef eriksd het volgende:
Die laatste vier zijn toch wel fundamentele uitspraken. Zou mij daar niet op verkijken.
Sterker nog, ik denk dat je er geen reet van gaat snappen. Andere koffie dan wat IB/OB geneuzel.
Ik heb genoeg domme uitspraken van mezelf.quote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je Ties' domme uitspraken hebt overgenomen he?
Ze zullen bij Belasting 1 omdat die nu meer EC waard is dankzij het blokkensysteem er wat Europees Belastinggeneuzel bijgegooid hebben. Scheelt weer, wij hebben dat niet gehad hé TiesNULTWEEquote:
internationaal belastingrecht ookquote:Op zondag 2 november 2014 16:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze zullen bij Belasting 1 omdat die nu meer EC waard is dankzij het blokkensysteem er wat Europees Belastinggeneuzel bijgegooid hebben. Scheelt weer, wij hebben dat niet gehad hé TiesNULTWEE
+1quote:Op zondag 2 november 2014 16:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze zullen bij Belasting 1 omdat die nu meer EC waard is dankzij het blokkensysteem er wat Europees Belastinggeneuzel bijgegooid hebben. Scheelt weer, wij hebben dat niet gehad hé TiesNULTWEE
Bosal en Marks en Spencer zijn anders standaardarresten bij Europees recht heurquote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
Ik kan tenminste zeggen dat ik kennis over Europees belastingrecht heb, jullie niet. HA.
neuhquote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bosal en Marks en Spencer zijn anders standaardarresten bij Europees recht heur
neuhquote:
Waarom zou je het bij normaal europees recht hebben over aftrekbare deelnemingskosten en/of grensoverschrijdende verliesverrekeningquote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bosal en Marks en Spencer zijn anders standaardarresten bij Europees recht heur
Nevermind, weet het alweer: heb ik ook netjes bij belasting 1 èn Europees meegekregenquote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Waarom zou je het bij normaal europees recht hebben over aftrekbare deelnemingskosten en/of grensoverschrijdende verliesverrekening
Belemmering van een EU vrijheid (vestiging bij M&S bijvoorbeeld).quote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Waarom zou je het bij normaal europees recht hebben over aftrekbare deelnemingskosten en/of grensoverschrijdende verliesverrekening
Ik wilde het niet posten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:49 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Meest actuele rechtsgebied wat je je maar kan voorstellen
Daar ben ik het wel weer mee eens.quote:
D66 rechters ditdatquote:Op zondag 2 november 2014 18:33 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn bestuursrechters zo slecht in het verwoorden van criteria
Windmolen?quote:Op zondag 2 november 2014 18:33 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn bestuursrechters zo slecht in het verwoorden van criteria
Allemaal, Windmolen,Vlodrop,Kwantum Venlo,Nederweert etcquote:
Rechtsregel kan je gewoon vinden op het internet eventueel, in simpele versie.quote:Op zondag 2 november 2014 19:03 schreef Henrys het volgende:
[..]
Allemaal, Windmolen,Vlodrop,Kwantum Venlo,Nederweert etc
Zo langdradig dat ik vaak gewoon de rechtsregel opzoek. Denk dat het boek lezen het toch niet wordt. Ga alleen nadeelcompensatie en privaatrechtelijk handelen uit het boek lezen en de rest vind ik hopelijk wel terug in de AWB. Ben blij dat ik de bonus heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt maar merkte bij SR dat ik ze veel beter kon onthouden en toepassen als ik het hele arrest las. Helaas is dat bij bestuursrecht niet het geval. Hoe heb jij je destijds voorbereid op bestuursrecht 2?quote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechtsregel kan je gewoon vinden op het internet eventueel, in simpele versie.
Capita, HC's doorlezen, rechtsregels/schema's leren en had een 6 (incl. bonus).quote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja klopt maar merkte bij SR dat ik ze veel beter kon onthouden en toepassen als ik het hele arrest las. Helaas is dat bij bestuursrecht niet het geval. Hoe heb jij je destijds voorbereid op bestuursrecht 2?
dat heeft verder niemand hierquote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
Ik kan tenminste zeggen dat ik kennis over Europees belastingrecht heb, jullie niet. HA.
SPOILER: NokiaaaaaaaaaaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
White Collar is awesome! Net als Suits overigens. Merk wel dat Suits ook echt bijdraagt aan de keuze voor de opleiding rechten. Veel mensen bij mijn opleiding noemde Suits als een van de redenen waarom ze voor de opleiding hebben gekozen
Vandaag de hele dag bezig geweest met m'n collectieMoet nog wat standaards erbij krijgen, zodat alle gsm's kunnen staan. Maar vooralsnog erg tevreden.
Suits was het eerste seizoen wel goed maar nu is het gewoon een veredelde soap. Gaat veel meer over onderlinge relaties dan de rechtzakenSPOILER: NokiaaaaaaaaaaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook niet hoor. Ik vind het een toffe serie (hoewel het wel minder wordt), maar het is zeker niet de hoofdreden dat ik rechten ben gaan doenquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
White Collar is awesome! Net als Suits overigens. Merk wel dat Suits ook echt bijdraagt aan de keuze voor de opleiding rechten. Veel mensen bij mijn opleiding noemde Suits als een van de redenen waarom ze voor de opleiding hebben gekozen
Vandaag de hele dag bezig geweest met m'n collectieMoet nog wat standaards erbij krijgen, zodat alle gsm's kunnen staan. Maar vooralsnog erg tevreden.
Wat moet je met die troep?SPOILER: NokiaaaaaaaaaaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Ik verzamel die ''troep''. Aardig man altijd anderen afzeikenquote:
Is dit een grap?quote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Toen opa Spot aan de EUR studeerde vroeg er iemand waar in de rechtszaal de jury zat
Niet letten op Erik.quote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik verzamel die ''troep''. Aardig man altijd anderen afzeiken
Alsof je geneeskunde doet vanwege scrubs of zoquote:Op zondag 2 november 2014 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Godverdomme wat een treurnis.
Of natuurkunde vanwege The Big Bang Theory.quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Alsof je geneeskunde doet vanwege scrubs of zo
Nouja, iedereen heeft wel curieuze verzamelingen. Maar oude nokia's?quote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik verzamel die ''troep''. Aardig man altijd anderen afzeiken
En door De meiden van Holland is gynaecologie een lotingsstudie geworden.quote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef Henrys het volgende:
Door Breaking Bad doen er ook veel meer mensen Scheikunde
quote:Op zondag 2 november 2014 20:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En door De meiden van Holland is gynaecologie een lotingsstudie geworden.
Vroeger wou ik altijd al graag die ''oude'' Nokia's, maar toen kon ik ze niet betalen. Nu wel.quote:Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, iedereen heeft wel curieuze verzamelingen. Maar oude nokia's?
Hoezo zouden ze meer waard worden?quote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vroeger wou ik altijd al graag die ''oude'' Nokia's, maar toen kon ik ze niet betalen. Nu wel.
En nu Nokia officieel niet meer bestaat worden ze alleen maar meer waard dus het is nog eens een goeie investering ook.
Nu kunst. Voorheen horloges.quote:
Ik heb hier een L800, L720, L620 en L920 liggen of is dat niet oud genoeg?quote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vroeger wou ik altijd al graag die ''oude'' Nokia's, maar toen kon ik ze niet betalen. Nu wel.
En nu Nokia officieel niet meer bestaat worden ze alleen maar meer waard dus het is nog eens een goeie investering ook.
Neuh, dat is gewoon goedkoop plezier.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Peter Gabriel/Phil Collins platen
Of valt dat onder kunst?
Oke Bart.quote:Op zondag 2 november 2014 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
Verzamelen is voor mensen die tijd te veel hebben en niet wat productiefs kunnen verzinnen toch?
Zondagavond is altijd de leukste tijd om in de trein te zitten, altijd zo gezelligquote:
Meh. Dat is wel een hele scherpe uitspraak. Laat mensen lekker hun ding doen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
Verzamelen is voor mensen die tijd te veel hebben en niet wat productiefs kunnen verzinnen toch?
Ik vind het verschrikkelijk die drukte op de zondagquote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zondagavond is altijd de leukste tijd om in de trein te zitten, altijd zo gezellig![]()
Verhalen afluisteren van vriendinnen die praten over een andere vriendin die iemand gepijpt heeft op de wc
Ik verzamel koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen, en ik moet zelf de hoofdstad bezocht hebben en daarnaast moet het magneetje aan bepaalde voorwaarden voldoen, heb ik dan tijd teveel?quote:Op zondag 2 november 2014 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn vrouw heeft dat met speelkaarten. Al een leuk lijstje inmiddels.quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verzamel koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen, en ik moet zelf de hoofdstad bezocht hebben en daarnaast moet het magneetjes aan bepaalde voorwaarden voldoen, heb ik dan tijd teveel?
Dat gaat pijn doen als ze eenmaal aan het werk gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Blistering het volgende:
Veel mensen bij mijn opleiding noemde Suits als een van de redenen waarom ze voor de opleiding hebben gekozen
Neuh, dat is een interesse. En dat is gezond. Als je alleen maar met werk of "moetjes" bezig bent is het ook maar een karige bedoening.quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verzamel koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen, en ik moet zelf de hoofdstad bezocht hebben en daarnaast moet het magneetje aan bepaalde voorwaarden voldoen, heb ik dan tijd teveel?
Denk dat de meeste al afhaken na het eerste college bestuursrecht/staatsrechtquote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat gaat pijn doen als ze eenmaal aan het werk gaan.
knappe chicks daarzoquote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog nooit een enkele seconde van Suits gekeken
Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis in mijn leven
quote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog nooit een enkele seconde van Suits gekeken
Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis in mijn leven
Want?quote:Op zondag 2 november 2014 20:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ike zou ik True Blood aanraden.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zoek eens naar Sookie op Google Images.
Kan je in ieder geval je fiets stallen, dat is een pluspunt.quote:
Ik heb ook een spleetje tussen mijn voortandenquote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval je fiets stallen, dat is een pluspunt.
HAHAHAquote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval je fiets stallen, dat is een pluspunt.
Yes.quote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef Mshauri het volgende:
is miljoenenjacht alweer voorbij trouwens?
Zijn het dan geen handnoten?quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
Voetnoten aan de zijkant van de tekst
Wat is deze
Dat is tof, mijn tante verzameld ook magneetjes, maar dan van waar wij allemaal zijn geweest.. dus stuur altijd magneetje op als ik ergens ben geweest, is wel cool.quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verzamel koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen, en ik moet zelf de hoofdstad bezocht hebben en daarnaast moet het magneetje aan bepaalde voorwaarden voldoen, heb ik dan tijd teveel?
eensquote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, dat is een interesse. En dat is gezond. Als je alleen maar met werk of "moetjes" bezig bent is het ook maar een karige bedoening.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zoek eens naar Sookie op Google Images.
ditquote:Op zondag 2 november 2014 21:07 schreef Henrys het volgende:
Ik mis Heel Holland Bakt. Beste Nederlands tv programma oit
ik vind dat ook schijtirritantquote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
Voetnoten aan de zijkant van de tekst
Wat is deze
quote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij viste er net een mindere uit.
Ik heb het niet zo op dames met een fietsenstalling.quote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij viste er net een mindere uit.
Pardon?quote:
quote:
Uh deze grap is echt net gemaakt hequote:Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je kan je fiets daar wel goed parkeren.
Ike kijkt alleen tennis.quote:Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Dan zal Ike ook wel geen TBBT meer kijken sinds Penny gestopt is als serveerster
Nee tis wel een schatje hoorquote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hou erover op. See if I care.
Penny was toch niet mijn type. Eigenlijk geen van die drie.quote:Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Dan zal Ike ook wel geen TBBT meer kijken sinds Penny gestopt is als serveerster
Bazinga.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
TBBT is vrij uitgekauwd zeg.. ik vond de eerste paar seizoenen echt leuk maar het is nu ook een beetje langdradig en geforceerd geworden. Voor de acteurs wel tof, die Parson krijgt nu zelfs een miljoen per aflevering!
staakjequote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En zeker je staak in haar rammen he?
Eerste date in ieder geval niet bij het volleybal.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij serveerster zou zijn.
TBBT is Friends achterna, dat was ook niks meer nadat die acteurs hun miljoenen per aflevering ook hadden veilig gestald. De laatste aflevering van deze week kwam weer een beetje in de buurt van andere seizoenen thoughquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
TBBT is vrij uitgekauwd zeg.. ik vond de eerste paar seizoenen echt leuk maar het is nu ook een beetje langdradig en geforceerd geworden. Voor de acteurs wel tof, die Parson krijgt nu zelfs een miljoen per aflevering!
Mwaah.. eerder als zij nu op die manier als serveester langs kwam met mijn bestellingquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij serveerster zou zijn.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eerste date in ieder geval niet bij het volleybal.
Ik zou geen soep bestellen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwaah.. eerder als zij nu op die manier als serveester langs kwam met mijn bestelling![]()
[ afbeelding ]
Nuquote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwaah.. eerder als zij nu op die manier als serveester langs kwam met mijn bestelling![]()
[ afbeelding ]
Ook met plakplaatjes?quote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alizéquote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soepeltjes hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, laat staan koffie of theequote:
quote:
quote:
Welke tattoosquote:
Zo soepeltjes dat Blizzard besloot om haar danspasjes tot die van de Nightelf females te makenquote:
Ze ligt te snurken. We zijn 13 kilometer gaan lopen vanmiddag.quote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
Genoeg over vrouwen gehad. Laten we 't nu hebben over honten.
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Floor
nog eventjes, en je hebt een ultraultraquotequote:Op zondag 2 november 2014 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, laat staan koffie of thee
[..]Snel uit het kortetermijngeheugen wissen
[..]
[..]
Welke tattoos
[..]
Zo soepeltjes dat Blizzard besloot om haar danspasjes tot die van de Nightelf females te maken
Mag wel weer een keertje, duurt lang na 17 december vorig jaarquote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog eventjes, en je hebt een ultraultraquote
Lekker kort en bondig straight to the pointquote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
"Het enige beeld dat van een afstand kan worden geschetst, is een grote hoeveelheid kleine details waar geen algemene lijnen in zijn te trekken, met slechts een paar grotere ontwikkelingen, die evenwel opnieuw vooral betekenis hebben voor de desbetreffende specifieke deelgebieden."
Man wat ben ik toch ook een nietszeggend stuk aan het lezen
lok je me nu uit om Meester Frank Visser uit de weg te ruimen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Google eens wat het eigenlijk is, dan heb je het antwoord.
En dan zelf horloges sparen. Prima verder, daar niet van. Vind die telefoons nog best tof overigens. Geinig overzichtje van de vergane jaren.quote:
Valt mee. Vind het gewoon slecht te rijmen dat je het zelf leuk vindt om dingen te verzamelen en je dan tegelijkertijd bij de verzameling van een ander cynisch vraagt wat je met 'die troep' moet. Maar goed, zal allemaal wel bij Eriks attitude horen.quote:
Klopt, is mijn bekrompen geest.quote:Op zondag 2 november 2014 22:32 schreef Valid het volgende:
[..]
Valt mee. Vind het gewoon slecht te rijmen dat je het zelf leuk vindt om dingen te verzamelen en je dan tegelijkertijd bij de verzameling van een ander cynisch vraagt wat je met 'die troep' moet. Maar goed, zal allemaal wel bij Eriks attitude horen.
Heb zelf overigens niks met het sparen van spullen.
Dat zal best. Waar heb je dat voor nodig?quote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef Yreal het volgende:
Wat is marketing theorie toch droge bagger
He boksquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik spaar studieboeken, heb ze allemaal nog
Niks verkocht en ook niet van plan
Ik wil ze wel verkopen maar als je ziet hoe weinig je er voor krijgtquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik spaar studieboeken, heb ze allemaal nog
Na elk vak die ik afgesloten heb heb ik de bijbehorende boeken zo goed als allemaal weten door te verkopen. Tweedehands gekocht, derdehands doorverkocht, vaak quitte gedraaid ookquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik spaar studiepunten, heb ze allemaal nog
1na laatste hbo toets.quote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat zal best. Waar heb je dat voor nodig?
belastingrecht ho 2011 hrb ik ook nogquote:Op zondag 2 november 2014 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Na elk vak die ik afgesloten heb heb ik de bijbehorende boeken zo goed als allemaal weten door te verkopen. Tweedehands gekocht, derdehands doorverkocht, vaak quitte gedraaid ookMaar door die tig herdrukken wordt dat wel lastiger als ze telkens '[voorgeschreven boek] nieuwste druk' voorschrijven
Blijf zitten atm met Pitlo, 11e druk. Notariswet ook 11e druk geloof ik, Belastingrecht voor het HO, 2011 versienotabene eentje die ik op het hbo ook al meekreeg
En de handelsrecht boeken zijn ook alweer achterhaald
Dan toch liever toen ze de Franse dancing with the stars wonquote:
Elk jaar ook gewoon een nieuw kleurtje en verrekte weinig inhoudelijks veranderen hé terwijl je toch 50 euro vraagtquote:Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
belastingrecht ho 2011 hrb ik ook nog
bij de burgerzakenbalie in Zoetermeer?quote:
Nou precies, dan neem je tattoos, kies je zulk spul uitquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Mshauri het volgende:
The fuck doen die plakplaatjes op d'r arm
Dit dus.quote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Mshauri het volgende:
The fuck doen die plakplaatjes op d'r arm
Ik heb de editie uit 2011 en die van 2013quote:Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
belastingrecht ho 2011 hrb ik ook nog
Spaar ze allemaal en krijg de kleuren van een regenboog als je ze achter elkaar plaatst op de boekenplankquote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb de editie uit 2011 en die van 2013
Kluwerquote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal en krijg de kleuren van een regenboog als je ze achter elkaar plaatst op de boekenplank
Man, die dingen zij bij mij na een jaar gebruik echt niet in een staat om netjes in de boekenkast te zetten. Mag blij zijn als de kaft er nog heel aan zitquote:
Jazeker, vermaak me er goed. Gebruik dit jaar ook om te kijken of een Zuidas-carriere echt is wat ik (de komende jaren) wil. Moet zeggen dat ik die keuze nog niet 100% gemaakt heb. Wil toch ook graag wat langer (stage/werkstudentschap) bij een niet-Zuidas kantoor kijken. M'n ervaring op de Zuidas tot nu toe sluit wel goed aan bij m'n verwachting.quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Heb jij het eigenlijk nog naar je zin op de Zuidas?
I know, maar vind t wel leuk om in m'n boekenkast te bewarenquote:Op zondag 2 november 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Man, die dingen zij bij mij na een jaar gebruik echt niet in een staat om netjes in de boekenkast te zetten. Mag blij zijn als de kaft er nog heel aan zit
Houd ook in het achterhoofd dat een stage op de Zuidas een erge light variant is van werken op de Zuidas. Althans, zo heb ik 'm ervaren.quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Jazeker, vermaak me er goed. Gebruik dit jaar ook om te kijken of een Zuidas-carriere echt is wat ik (de komende jaren) wil. Moet zeggen dat ik die keuze nog niet 100% gemaakt heb. Wil toch ook graag wat langer (stage/werkstudentschap) bij een niet-Zuidas kantoor kijken. M'n ervaring op de Zuidas tot nu toe sluit wel goed aan bij m'n verwachting.
Hoe is het bij jou (al zat jij nu volgens mij niet op Zuid als ik het goed heb)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |