"Is echt pasgeleden in het nieuws geweest".quote:Op zondag 30 november 2014 18:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee dus, is echt pasgeleden in het nieuws geweest. Geweld tegen homo's wordt het meeste gepleegd door autochtonen. Er staat potjandorie zelfs een link naar een nieuwsbericht hierover.
"Dehumaniseer er op los"quote:Hier valt toch niet eens wat op te antwoorden zeg, wat een idiote gedachtegang. Maar dehumaniseer er verder op los zou ik zo zeggen, jouw leven, jouw feestje.
Jij bent aan het dehumaniseren.quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
"Is echt pasgeleden in het nieuws geweest".Mens, het hele nieuws staat bol van het geweld door allochtonen! Kijk eens naar Opsporing Verzocht, dan laat je het voortaan wel om dit soort dikke onzin te verkondigen.
[..]
"Dehumaniseer er op los"![]()
Het is me wel duidelijk dat jij helemaal niet weet wat daar precies mee bedoeld wordt, met "dehumaniseren". Zoek het eens op, zou ik zeggen.
Neehoor, dat ben ik niet. Dat jij dat graag wil denken, maakt nog niet dat het zo is.quote:Op zondag 30 november 2014 18:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij bent aan het dehumaniseren.
Jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 30 november 2014 17:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Google, erg handig te noemen, jij kan het ook.
http://www.geenstijl.nl/m(...)htoon_homogewel.htmlquote:Onderzoek Autochtoon Homogeweld = HOAX
Hallo. Hier de GeenStijl Debunk Bullshitbrigade. Tjonge jonge, wat een stigmatiserend discriminisme weer jegens de blanke man. Alsof er een negerin gefotografeerd was zittend op een blanke vrouw, zo'n enorme ophef kwam er vanwege het door ANP van de BassieBode gejatte rapport van de Nationale Politie. Tendentieuze media doken er direct bovenop. "HOMOMEPPER VAAK BLANKE MAN", was overal in chocoladeletters te lezen. De blankenhaat was dusdanig agressief, dat de blanke mannen zowaar een eis voor herstelbetalingen konden overwegen. Maar gelukkig is er altijd nog GeenStijl. Die gaat niet mee in zulke hetzes. Wij wachten rustig af. Want binnen een paar uur valt er altijd wel een linktip in de mailbox waaruit blijkt dat het hele onderzoek naar autochtoon homogeweld een enorme hoax is. We kunnen de klok er inmiddels op gelijk zetten. We zouden natuurlijk zelf dat journalistieke onderzoek doen, maar waarom moeilijk dan als het net zo makkelijk in het postvakje valt? Ja toch, niet dan? De hele boel is binnen de kortste keren te debunken en het AD + ANP praten peop, aldus de GeenStijl Debunk BullShitBrigade. De mythe van de mocroïaanse scootschoft die homo's aanvalt kan weer in ere hersteld worden. Het wereldbeeld van velen klopt weer. Vandaag in de ingezonden stukken: onderzoek autochtoon homogeweld is een hoax! Loop even mee naar de Lees Verder, alwaar een onderzoeksnerd rustig uitlegt hoe het zit.
INGEZONDEN POST!
Beste Geenstijl,
Gisteren las ik in het AD een onderzoek waaruit zou blijken dat homogeweld vooral door blanken wordt gepleegd. Ik ben zelf onderzoeker van beroep en heb o.a. bij het CBS gewerkt. Ik wil jullie erop wijzen dat dit onderzoek ernstige tekortkomingen vertoont en in mijn ogen linkse propaganda is.
Waarom? Er is in het onderzoek niet bepaald of de daders van het geweld van allochtone afkomst waren. Er is slechts gekeken naar nationaliteit. Dat is iets heel anders. Veel Marokkaanse scooterknullen zijn in Nederland geboren en hebben daarom een Nederlands paspoort. Dit scootertuig worden in dit onderzoek dus gedeeltelijk meegeteld als zijnde Nederlanders. In de krant wordt tot mijn ergernis zelfs gesproken van blanke mannen. Dit is onderzoekstechnisch niet juist en verdient felle kritiek vanuit de rechtse hoek. Ik citeer uit het rapport, blz. 32 [PDF]:
"Omdat in de politieregistraties niet vastgelegd wordt wat de afkomst of etniciteit van een verdachte is, kunnen we in dit rapport niet bepalen welke proportie van de verdachten allochtoon is."
"Voor dit onderzoek is gekeken naar de nationaliteit van de verdachte en het geboorteland van de verdachte."
Dat was kritiek nummer één. Ze verwarren nationaliteit en etniciteit. Dit valt sterk in het "voordeel" van de allochtonen uit.
Kritiek nummer twee is dat uit het krantenartikel blijkt dat 60% van de daders Nederlander is. Zelfs als we dat getal accepteren, wil ik jullie eraan herinneren dat 80% van de gehele bevolking uit Nederlanders bestaat. Zie www.cbs.nl en check Statline. Dit betekent dus dat de 20% allochtonen in ons midden 40% van het homogeweld veroorzaken. Een oververtegenwoordiging met een factor twee. Wat nou blanke mannen? Ik zeg: linkse propaganda.
Met vriendelijke groet,
Een hoestende man in een regenjas in de parkeerkelder van het CBS
Natuurlijk is autochtoon homogeweld een dikke hoax. Dat weet toch iedereen die een beetje bij zinnen is en met beide benen in de samenleving staat.quote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef waxxx het volgende:
Ik heb even Google gebruikt en wat vind ik?
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)htoon_homogewel.html
Eens.quote:Op zondag 30 november 2014 18:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Helaas ben ik bang dat het voor die linkschmenschen met hun oogkleppen toch allemaal niks uitmaakt. Die moeten en zullen Nederland koste wat het kost om laten toveren tot een islamofascistische Heilstaat.
Het is voor mij makkelijker omdat mijn wereldbeeld niet statisch en gefundeerd op relativiteit is. Waar zij alles behalve de Koran uitsluiten als waar, sluit ik de Koran uit (en dat na lang onderzoek zoals je al weet). Willen zij een mening herzien over een bepaald iets (noem b.v. homorechten), dan zijn zij daar alleen vrij in tot zover de Koran in dat geval open staat voor interpretatie, terwijl ik alle kanten opgestuurd kan worden.quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef erodome het volgende:
Is dat echt zo of is het vooral fijn dat te denken?
Want daarin ben ik wel een beetje hetzelfde als jij, ik denk dat ik prima te overtuigen ben van mijn ongelijk als ik ongelijk heb. Maar wat blijkt keer op keer, als het om mijn persoonlijke wereldbeeld gaat is dat eigenlijk helemaal niet zo waar. Ben ik juist erg moeilijk te bewegen(net als ieder ander mens).
quote:Op zondag 30 november 2014 17:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Google, erg handig te noemen, jij kan het ook.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef waxxx het volgende:
[..]
Hoe krijg je al die onzin toch verzonnen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Helaas ben ik bang dat het voor die linkschmenschen met hun oogkleppen toch allemaal niks uitmaakt. Die moeten en zullen Nederland koste wat het kost om laten toveren tot een islamofascistische Heilstaat.
Steekt dat nou, in je onderbuik?quote:Op zondag 30 november 2014 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe krijg je al die onzin toch verzonnen?
Oooh, óók de indoctrinatie. Dat was me nog niet duidelijk. Maar mooi, dan zijn we eruit! Meer dan dat is het inderdaad niet. De islamitische gemeenschap èn de indoctrinatie liggen hier aan ten grondslag.quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Dit verwijst vrij duidelijk naar de twee onderstreepte redenen, waarbij het expliciet niet alleen de gemeenschap maar ook de indoctrinatie is die ik benoem. Daarbij staat er als je 't mij vraagt duidelijk "mede".![]()
![]()
Tuurlijk joh. Iedereen is gek, behalve jij.quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Dit verwijst vrij duidelijk naar de twee onderstreepte redenen, waarbij het expliciet niet alleen de gemeenschap maar ook de indoctrinatie is die ik benoem. Daarbij staat er als je 't mij vraagt duidelijk "mede".![]()
![]()
Zoals ik al zei: leer lezen.
Het is inderdaad de onderbuik die spreekt. Maar als je zoveel onzin bij elkaar weet te verzinnen dan moet er nog ergens een steekje los zittenquote:
Een interessantere vraag lijkt me waarom toch dit soort flauwekulrapporten worden geproduceerd, waarna daar gretig gebruik van wordt gemaakt door allerhande politiek bevlogenen. Wat zegt dat over hun wereldbeeld?quote:Op zondag 30 november 2014 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe krijg je al die onzin toch verzonnen?
Welke rapporten zijn er dan over het omtoveren van Nederland tot islamofascistische Heilstaat?quote:Op zondag 30 november 2014 19:06 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Een interessantere vraag lijkt me waarom toch dit soort flauwekulrapporten worden geproduceerd, waarna daar gretig gebruik van wordt gemaakt door allerhande politiek bevlogenen. Wat zegt dat over hun wereldbeeld?
Dom gelul op Geenstijl. http://www.politie.nl/bin(...)eld-in-nederland.pdfquote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef waxxx het volgende:
[..]
Misschien moet je het bericht van Geenstijl eerst eens lezen voordat je wat roept, Geenstijl linkt zelf ook naar dat pdf'je.quote:Op zondag 30 november 2014 19:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dom gelul op Geenstijl. http://www.politie.nl/bin(...)eld-in-nederland.pdf
Op de inhoud reageren is moeilijk blijkbaar.quote:Op zondag 30 november 2014 19:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geenstijl, kan je net zo goed het partijblad van de NSDAP als bron nemen natuurlijk.
Je zei dat het ook verhoudingsgewijs zo is. Jij beweert dat dus jij komt met de bron. Waar is de bron dat percentages per groep vermeldt? Ben daar ook wel eens benieuwd naar.quote:Op zondag 30 november 2014 17:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ik zuig het niet uit mijn duim, heb je zelfs al een eerste bron gegeven waaruit al blijkt dat het meeste geweld tegen homo's niet van die moslims komt, maar van die roomblanke domme homofoob.
Het heet geen logisch nadenken, want dan had je nu niet gezegd dat ik het uit mijn duim zuig met bron en al.
Aw.quote:Op zondag 30 november 2014 19:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Iedereen is gek, behalve jij.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Natuurlijk is autochtoon homogeweld een dikke hoax. Dat weet toch iedereen die een beetje bij zinnen is en met beide benen in de samenleving staat.
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over de onweerstaanbare drang in bepaalde kringen om rapporten te produceren waarin de werkelijkheid geweld wordt aangedaan. In normaal Nederlands heet dat het bedrijven van propaganda. Ik vind dat vreemd, en dan ga ik me afvragen wat daar achter zou kunnen zitten. Ik vermoed in ieder geval een heel vreemd wereldbeeld, een panische angst voor treinen die weer gaan rijden, iets dat alleen voorkomen kan worden door onwelgevallige feiten onder het tapijt te vegen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke rapporten zijn er dan over het omtoveren van Nederland tot islamofascistische Heilstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |