abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147153401
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Doe eens een poging. Het is zondagavond, ik heb de tijd.
Ik helaas niet. Maar zal onder het eten even bedenken wat ik zeggen zal.
pi_147153405
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:27 schreef waxxx het volgende:

[..]

Gewoon straffen als ze wat verkeerds doen.
Bron voor dat laatste?
Waarom dat dan anders doen bij moslims? Gewoon straffen als ze wat verkeerds doen lijkt mij meer dan prima. Zeker aangezien er zat moslims zijn die nooit geweld zullen gebruiken tegen homo's.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-blanke-man.dhtml

Het onderzoek kan je zo vast wel zelf vinden toch?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147153423
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Elke stroming, ideologie en religie die poogt de waarheid zijn eigen te maken :P
Zoals jouw waarheid dat religie een slecht iets is en uit zou moeten sterven?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 30 november 2014 @ 17:30:27 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147153436
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:24 schreef waxxx het volgende:

[..]

Dan wordt het wel minder. Moskeeën sluiten, hoofddoekjes verbieden enzovoort is prima haalbaar.
Jij wilt meer dan 1 miljoen mensen het recht op vrijheid van religie afpakken omdat enkelen van hen homo's geweld aan doen. Dat is volkomen buiten proportie, zeker omdat er minder ingrijpende dingen zijn die we nog kunnen doen.
pi_147153453
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom dat dan anders doen bij moslims? Gewoon straffen als ze wat verkeerds doen lijkt mij meer dan prima. Zeker aangezien er zat moslims zijn die nooit geweld zullen gebruiken tegen homo's.

Meer dan prima inderdaad. De huidige stand van zaken is het resultaat. Ga eens bij een juwelier langs en knoop een praatje met hem/haar aan. O+
Je suis Charlie Sheen
pi_147153466
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef erodome het volgende:
Zoals jouw waarheid dat religie een slecht iets is en uit zou moeten sterven?
Waar zeg ik dat het de waarheid is?
pi_147153489
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat gaat om aangiftes, er zijn vele slachtoffers die geen aangifte durven te doen. En waar staat dat het ook verhoudingsgewijs zo is?
pi_147153506
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Meer dan prima inderdaad. De huidige stand van zaken is het resultaat. Ga eens bij een juwelier langs en knoop een praatje met hem/haar aan. O+
Wat heeft dat te maken met homo's? En staat er ergens in de islam iets over dat het ok is om te stelen?

Hoe gaat het verbieden van de islam helpen op het gebied van overvallen verminderen? Leg me die eens uit.
pi_147153553
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het de waarheid is?
Dat heb je wel vaker gezegd, jij vindt het ronduit een waarheid dat religie onzin is, dat kan je toch lastig ontkennen. Jij bent iemand die erg voor het feit is dat religie uitgebannen wordt, daar wil je actief in zijn door mensen het lastiger te maken te geloven. Jij vindt het een waarheid dat het slecht voor kinderen is om religieus opgevoed te worden.

Je zegt dit zo vaak, bent vrij stellig erin zelfs.
pi_147153557
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met homo's? En staat er ergens in de islam iets over dat het ok is om te stelen?

Hoe gaat het verbieden van de islam helpen op het gebied van overvallen verminderen? Leg me die eens uit.
Waarom zou ik op jouw bizarre irrelevante vragen antwoord moeten geven? Je bent een volwassen vrouw, als je de voor de hand liggende verbanden zelf niet kunt leggen zie ik het vrij somber voor je in.
Je suis Charlie Sheen
pi_147153568
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat religie per definitie onzinnig is.
Juist.
pi_147153615
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef waxxx het volgende:

[..]

Dat gaat om aangiftes, er zijn vele slachtoffers die geen aangifte durven te doen. En waar staat dat het ook verhoudingsgewijs zo is?
Zoek daarvoor maar even verder zou ik zo zeggen, bv naar het onderzoek zelf kijken.

En kom je nu echt met de ja het is wel zo, kan niet bewezen worden maar ik voel het zo kaart?
pi_147153621
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat heb je wel vaker gezegd, jij vindt het ronduit een waarheid dat religie onzin is, dat kan je toch lastig ontkennen. Jij bent iemand die erg voor het feit is dat religie uitgebannen wordt, daar wil je actief in zijn door mensen het lastiger te maken te geloven. Jij vindt het een waarheid dat het slecht voor kinderen is om religieus opgevoed te worden.

De gevolgen van religieuze indoctrinatie en via religie bevorderde segregatie kun je op dit moment in Syrië en Irak aanschouwen. :*
Je suis Charlie Sheen
pi_147153647
quote:
14s.gif Op zondag 30 november 2014 17:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waarom zou ik op jouw bizarre irrelevante vragen antwoord moeten geven? Je bent een volwassen vrouw, als je de voor de hand liggende verbanden zelf niet kunt leggen zie ik het vrij somber voor je in.
Hoe is dit irrelevant? Jij hebt het ineens over overvallen, dus ik vraag hoe het verbieden van de islam overvallen gaat verminderen.
Hoe zorgt de islam voor meer overvallen?

Dat zijn verdomd relevante vragen te noemen.
pi_147153665
quote:
14s.gif Op zondag 30 november 2014 17:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

De gevolgen van religieuze indoctrinatie en via religie bevorderde segregatie kun je op dit moment in Syrië en Irak aanschouwen. :*
Daar gaat wat ik schrijf niet om, kom uit je stuip en volg gewoon even waar het over gaat.
pi_147153675
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Zoek daarvoor maar even verder zou ik zo zeggen, bv naar het onderzoek zelf kijken.

En kom je nu echt met de ja het is wel zo, kan niet bewezen worden maar ik voel het zo kaart?
Je zuigt dus maar wat uit je duim. ^O^

Dit heet gewoon logisch nadenken.
pi_147153693
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe is dit irrelevant? Jij hebt het ineens over overvallen, dus ik vraag hoe het verbieden van de islam overvallen gaat verminderen.
Hoe zorgt de islam voor meer overvallen?

Dat zijn verdomd relevante vragen te noemen.
Mijn punt was dat huidige straffen ineffectief blijken, met name tegen delinquenten uit bepaalde bevolkingsgroepen. :*
Je suis Charlie Sheen
pi_147153711
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb nogal de indruk dat de wereld de laatste tijd juist last heeft van mensen / groeperingen die hun religie en hun waarheid nogal graag aan anderen opdringen en met nogal wat dwang door mensen hun strot willen duwen.

Om welk geloof het gaat lijkt me wel duidelijk.
pi_147153743
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar gaat wat ik schrijf niet om, kom uit je stuip en volg gewoon even waar het over gaat.
Een stuip? Volgens mij ben jij degene die zich als een bezetene opwerpt om ieder laatste beetje multikul overal op dit forum te verdedigen. Waarom is dat eigenlijk? Gaf je eerder ook al geen antwoord op.
Je suis Charlie Sheen
pi_147153794
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef waxxx het volgende:

[..]

Je zuigt dus maar wat uit je duim. ^O^

Dit heet gewoon logisch nadenken.
Nee, ik zuig het niet uit mijn duim, heb je zelfs al een eerste bron gegeven waaruit al blijkt dat het meeste geweld tegen homo's niet van die moslims komt, maar van die roomblanke domme homofoob.

Het heet geen logisch nadenken, want dan had je nu niet gezegd dat ik het uit mijn duim zuig met bron en al.
pi_147153856
quote:
12s.gif Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mijn punt was dat huidige straffen ineffectief blijken, met name tegen delinquenten uit bepaalde bevolkingsgroepen. :*
Dan zal je moeten kijken of je daar wat in kan veranderen. Mijn punt was dat het verbieden van bv die islam eigenlijk bar weinig met deze problematiek te maken heeft. Want zouden die etters wat strakker in de leer zitten dan zouden ze geen overvallen plegen aangezien dat nogal verboden is binnen dat geloof(wat je verder ook van dat geloof denkt, dit is niet iets dat uit dat geloof voort komt, waar je bij homofobie die koppeling veel meer kan maken).
pi_147153864
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, ik zuig het niet uit mijn duim, heb je zelfs al een eerste bron gegeven waaruit al blijkt dat het meeste geweld tegen homo's niet van die moslims komt, maar van die roomblanke domme homofoob.

Het heet geen logisch nadenken, want dan had je nu niet gezegd dat ik het uit mijn duim zuig met bron en al.
Dan is het vast ook niet veel moeite om die andere bron maar te geven.
pi_147153872
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh, als ze er bang voor waren geweest waren ze er wel met een boog omheen gelopen denk je niet? Wanneer iemand geweld aanwendt kun je gerust van homohaat spreken. Dom, zei je? O+
Je suis Charlie Sheen
  zondag 30 november 2014 @ 17:43:12 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147153886
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik heb nogal de indruk dat de wereld de laatste tijd juist last heeft van mensen / groeperingen die hun religie en hun waarheid nogal graag aan anderen opdringen en met nogal wat dwang door mensen hun strot willen duwen.

Om welk geloof het gaat lijkt me wel duidelijk.
Heb je het nou over de christenen in de VS die abortus en euthanasie bij wet willen verbieden? Of over de Hindoes in India die een ministerspost hebben gemaakt om met hun Hindoestaanse kwakzalverij te gaan leuren?
pi_147153927
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Een stuip? Volgens mij ben jij degene die zich als een bezetene opwerpt om ieder laatste beetje multikul overal op dit forum te verdedigen. Waarom is dat eigenlijk? Gaf je eerder ook al geen antwoord op.
Als een bezetene? Nee schat, ik ben jou niet die echt in iedere topic waar de islam genoemd wordt te zien is.

Waarom moet ik daar een antwoord op geven? Voor mij is het niet meer dan doodnormaal om mensen gewoon als individuen te bekijken. Ik heb geen enkel probleem met de islam, of welk ander geloof dan ook, ik heb wel een probleem met arie die iets doet wat niet kan, welk kutsmoesje hij daarvoor gebruikt(bv islam) kan mij geen donder schelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')