Dan zit blijkbaar dat systeem helemaal niet zo in de weg, zijn het andere factoren die spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zei ik dat die er niet zijn dan? Al valt daar op zich nog wel over te twisten trouwens.
Waar komt de stelling dat moslims in Nederland het meeste geweld tegen homo's zouden gebruiken uberhaupt vandaan en wat is het verband met dit topic?quote:Op zondag 30 november 2014 18:02 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat is niet zo bij die autochtone daders? Waarom zou dit maken dat de cijfers niet kloppen en het toch moslims zijn die het meeste geweld plegen tegen homo's?
Je blijft gewoon ertegenaan lopen dat het meeste geweld tegen homo's door autochtonen wordt gepleegd. Daar kan je niet omheen, zeggen zelfs die homo-organisatie's.
Nee dus, is echt pasgeleden in het nieuws geweest. Geweld tegen homo's wordt het meeste gepleegd door autochtonen. Er staat potjandorie zelfs een link naar een nieuwsbericht hierover.quote:Op zondag 30 november 2014 18:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
"De waarheid".Tweemaal hele dikke onzin, bedoel je. Allochtonen plegen véél meer geweld dan autochtonen, zowel absoluut als relatief. En nog eens dubbel zoveel geweld richting homo's (niet dat ik daar wakker van lig).
Hier valt toch niet eens wat op te antwoorden zeg, wat een idiote gedachtegang. Maar dehumaniseer er verder op los zou ik zo zeggen, jouw leven, jouw feestje.quote:Dat gaat ook niks oplossen. Die lui sporen niet en gaan het toch stiekem doen. Nee, het zou veel beter zijn om álle moslims en iedereen met een islamitische achtergrond, allemaal, stuk voor stuk, het land uit te sturen.
Waarbij je meer dan graag wil dat de politiek stappen onderneemt die kant op, jij dat toe zou juichen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dat alles met de wetenschap dat het slechts mijn idee/wens is.
Wat dan?quote:Op zondag 30 november 2014 18:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het lost niet persé homogeweld op, maar wel een hoop ellende in het algemeen.
Lees even terug, zoals ik al had gezegd ik het misschien handiger als je eerst kijkt waarop iemand reageert, dan weet je waar het over gaat.quote:Op zondag 30 november 2014 18:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar komt de stelling dat moslims in Nederland het meeste geweld tegen homo's zouden gebruiken uberhaupt vandaan en wat is het verband met dit topic?
Wel als hij met die game in zijn hand, teksten uit die game reciterend, en erop vertrouwend dat hij na de dood in het volgende level van de game terechtkomt, aan het moorden slaat, dit in georganiseerd verband met vele duizenden anderen, zelfs gekleed in pakken gemodeleerd naar de game.quote:Op zondag 30 november 2014 18:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan zit blijkbaar dat systeem helemaal niet zo in de weg, zijn het andere factoren die spelen.
Wat jij zegt komt neer op iemand heeft iemand vermoord, we kijken naar zijn leven, zien dat hij oorloggames speelt en geven de schuld aan die oorloggame.
Het is anders omdat ik makkelijker te overtuigen ben van mijn ongelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 18:07 schreef erodome het volgende:
Waarbij je meer dan graag wil dat de politiek stappen onderneemt die kant op, jij dat toe zou juichen.
Hoe is dat zo anders?
Hihi ben jij even slim/gevat zeg. Daar heb je me wel echt te pakken hoor. hihi ik heb een stuipquote:Op zondag 30 november 2014 18:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Lees even terug, zoals ik al had gezegd ik het misschien handiger als je eerst kijkt waarop iemand reageert, dan weet je waar het over gaat.
Is dat echt zo of is het vooral fijn dat te denken?quote:Op zondag 30 november 2014 18:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is anders omdat ik makkelijker te overtuigen ben van mijn ongelijk.
Proest.quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef NotYou het volgende:
Dit ligt nou precies ten grondslag aan de gruwelijke slachtpartijen in Syrie en Irak.
Jouw wereldbeeld ook weer verklaard.quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Is dat echt zo of is het vooral fijn dat te denken?
Want daarin ben ik wel een beetje hetzelfde als jij, ik denk dat ik prima te overtuigen ben van mijn ongelijk als ik ongelijk heb. Maar wat blijkt keer op keer, als het om mijn persoonlijke wereldbeeld gaat is dat eigenlijk helemaal niet zo waar. Ben ik juist erg moeilijk te bewegen(net als ieder ander mens).
Ik troll niet. De claim dat de islamitische gemeenschap ten grondslag ligt aan de gruwelijke slachtpartijen in Syrië en Irak, dat beschouw ik dan weer als getroll.quote:
Volgens mij moet jij nodig eens leren lezen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik troll niet. De claim dat de islamitische gemeenschap ten grondslag ligt aan de gruwelijke slachtpartijen in Syrië en Irak, dat beschouw ik dan weer als getroll.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nodig eens leren lezen.
quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met de kleine nuancering dat het juist mede die islamitische gemeenschap/indoctrinatie is die deze jongeren ervan weerhoudt hier ooit echt te aarden en die hen bovendien vatbaar maakt voor het verschijnsel jihad(ronselaars).Dit ligt nou precies ten grondslag aan de gruwelijke slachtpartijen in Syrie en Irak.
Ik ben het met je eens hoor (straf een individu om zijn wandaden. Niet een levensovertuiging om de acties van een individu), maar wat je nu zegt .. In hetzelfde artikel staat immers:quote:Op zondag 30 november 2014 17:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Zou het verbieden van de islam deze slechte kant niet veel meer ruimte geven? Niet meer onder het oog van redelijke mensen, lekker achteraf en verborgen zodat degene die zwakker staan voor dit soort hersenspoelgedoe nog makkelijker te vangen zijn?
Dit is juist een mooi bericht over hoe die islamitische gemeenschap en dat geloof dus zou kunnen helpen bij het op tijd ingrijpen bij dit soort zaken. De geloofsgemeenschap deed namelijk wat ze moesten doen, het was de overheid die het liet liggen ipv het oppakte.
quote:De Delftse groep was ontdaan over de dood van de vriend en zocht de moskee op. Veel jongeren werden hierna zeer religieus en raakten overtuigd van het nut van de jihad.
Daar staat het zo'n beetje letterlijk in, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 18:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja die post. Lees 'm nu nog eens rustig door.Je kunt het.
Nee. Misschien als je 'moeilijke woorden' overslaat.quote:Op zondag 30 november 2014 18:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar staat het zo'n beetje letterlijk in, ja.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee. Misschien als je 'moeilijke woorden' overslaat.![]()
'Dit' verwijst naar de islamitische gemeenschap/indoctrinatie, maar je bedoelt er iets heel anders mee. Ofzo.quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met de kleine nuancering dat het juist mede die islamitische gemeenschap/indoctrinatie is die deze jongeren ervan weerhoudt hier ooit echt te aarden en die hen bovendien vatbaar maakt voor het verschijnsel jihad(ronselaars).Dit ligt nou precies ten grondslag aan de gruwelijke slachtpartijen in Syrie en Irak.
Het staat er vrijwel letterlijk. Als dat niet is wat je bedoelde, moet je even duidelijk maken wat je wél bedoelde.quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee. Misschien als je 'moeilijke woorden' overslaat.![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 18:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
'Dit' verwijst naar de islamitische gemeenschap/indoctrinatie, maar je bedoelt er iets heel anders mee. Ofzo.
Dit verwijst vrij duidelijk naar de twee onderstreepte redenen, waarbij het expliciet niet alleen de gemeenschap maar ook de indoctrinatie is die ik benoem. Daarbij staat er als je 't mij vraagt duidelijk "mede".quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |