quote:Op zondag 30 november 2014 03:37 schreef Inolvidable het volgende:
En Fax natuurlijk!![]()
Nu snel weg voor dit topic sluit.![]()
Trusten!
Hadden we een MMVM in de auto van yats.quote:
that's a crowd.quote:Op zondag 30 november 2014 03:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hadden we een MMVM in de auto van yats.
Das mij te drukquote:Op zondag 30 november 2014 03:40 schreef aeque het volgende:
Of MVMM, VMMM, MMMV. Een van die opties.
Oh ik had het toch pure poezie deel 2 moeten noemen zie ik nu!quote:Op zondag 30 november 2014 03:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das mij te druk![]()
En ik wil haar niet delen
Met smekende ogen een modje vragenquote:Op zondag 30 november 2014 03:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik had het toch pure poezie deel 2 moeten noemen zie ik nu!
Gelukkig maar dat er genoeg openingen waren aangezien we het niet eens konden worden wie eerst mocht.quote:
Dat was ook maar om 1 bepaalde reden.quote:Op zondag 30 november 2014 03:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik zat stil in een hoekje, wilde eigenlijk met de trein.
Gaat niet werken denk ik, ken geen mods en mijn charmes zijn op.quote:Op zondag 30 november 2014 03:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met smekende ogen een modje vragen
Morgen nieuwe halen dan maarquote:Op zondag 30 november 2014 03:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaat niet werken denk ik, ken geen mods en mijn charmes zijn op.
quote:Op zondag 30 november 2014 03:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik zat stil in een hoekje, wilde eigenlijk met de trein.
Jij kent een goede dealer?quote:Op zondag 30 november 2014 03:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen nieuwe halen dan maar
licht eraan waar. maar vooruit.quote:Op zondag 30 november 2014 03:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nachttrein is wel leuk, vooral als de rit vrij lang duurt (internationaal)
Want jij gebruikt de jouwe nooit dus hebt nog genoeg? Of jij hebt een oneindige voorraad?quote:Op zondag 30 november 2014 03:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, dus nooit naar 1tje gezocht
Je charmes gebruiken is wat anders dan ze verkwanselenquote:Op zondag 30 november 2014 03:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij gebruikt de jouwe nooit dus hebt nog genoeg? Of jij hebt een oneindige voorraad?
nee hoor. maar in nl vind ik nachttreinen niet relax. en tussen lyon en geneve over het algemeen ook niet want junks op sommige stukken.quote:Op zondag 30 november 2014 03:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je wel wat leuks te vertellen hebt![]()
O god, ik ging ooit een keer met de metro. Kwam er een junk tegenover me zitten en die begon allerlei dingetjes uit te pakken?quote:Op zondag 30 november 2014 03:47 schreef perro. het volgende:
[..]
nee hoor. maar in nl vind ik nachttreinen niet relax. en tussen lyon en geneve over het algemeen ook niet want junks op sommige stukken.
Nee, maar die hebben vaak zulke mooie ogen waardoor ik het alweer vergeten bentquote:Op zondag 30 november 2014 03:48 schreef perro. het volgende:
[..]
eens. en spanjaarden vind ik ook niet zo.
Net zo mooi en bruin als die van mij?quote:Op zondag 30 november 2014 03:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben vaak zulke mooie ogen waardoor ik het alweer vergeten bent
Nee, veel mooier nogquote:Op zondag 30 november 2014 03:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zo mooi en bruin als die van mij?
Ik ben als kind een keer achtergelaten bij een winkelcentrum door mn moederquote:Op zondag 30 november 2014 03:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben gewoon een keer 's nachts achter gelaten op een station door een Belg/Fransman. Ook niet heel fijn.
leuke franse dames die beginnen te praten.quote:Op zondag 30 november 2014 03:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben vaak zulke mooie ogen waardoor ik het alweer vergeten bent
awww, per ongeluk of expres?quote:Op zondag 30 november 2014 03:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben als kind een keer achtergelaten bij een winkelcentrum door mn moeder
Naja, gelukkig was mn zusje er ook nog bij
Ciao!quote:Op zondag 30 november 2014 03:51 schreef perro. het volgende:
[..]
leuke franse dames die beginnen te praten.
maar anders. nah.
en weg, foon leeg. adi0s yviechickie.![]()
en rest.
Ik neem aan dat het per ongeluk was, ze is net zo verstrooid als ikzelf benquote:
Slaap zequote:Op zondag 30 november 2014 03:51 schreef perro. het volgende:
[..]
leuke franse dames die beginnen te praten.
maar anders. nah.
en weg, foon leeg. adi0s yviechickie.![]()
en rest.
Gelukkig zijn jullie nog heel teruggevondenquote:Op zondag 30 november 2014 03:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het per ongeluk was, ze is net zo verstrooid als ikzelf ben
Levert soms wel rare situaties op
Mn moeder vertelde me dat ze de hele tijd het gevoel had dat ze "iets" was vergetenquote:Op zondag 30 november 2014 03:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie nog heel teruggevonden
Ja, ik ga ook!quote:Op zondag 30 november 2014 03:54 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te slapen ja?
Hm tja ik zou ook zo wel moeten gaan eigenlijk...
Hequote:Op zondag 30 november 2014 03:54 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te slapen ja?
Hm tja ik zou ook zo wel moeten gaan eigenlijk...
Ik weet niet of je op mij doelde, maar ik ben helaas geen dame.quote:Op zondag 30 november 2014 03:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He![]()
Er is nog 1 dame in het topic
Goh, en ik maar denken dat je een vrouw wasquote:Op zondag 30 november 2014 03:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelde, maar ik ben helaas geen dame.
Slaap lekker!
Vrouw wel, maar bij dame denk ik aan vrouwelijk, jurkjes, hakken en lippenstift.quote:Op zondag 30 november 2014 03:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goh, en ik maar denken dat je een vrouw was
Trusten
Context is lastig op dit tijdstip he?quote:Op zondag 30 november 2014 03:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouw wel, maar bij dame denk ik aan vrouwelijk, jurkjes, hakken en lippenstift.
Zonder mij altijd.quote:
Haha,dat spreekt voor zich toch?quote:
Nog een nachtbraker.Welkom!quote:
Ik werd wakker en toen ik keek Hoelaat het was zag ik dat ik een appje had vanquote:
Ah,dat is altijd fijn.Schattig die tienerliefdequote:Op zondag 30 november 2014 05:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werd wakker en toen ik keek Hoelaat het was zag ik dat ik een appje had van! En nu lig ik te glunderen in bed
en kan ik niet meer slapen. /Teenager.
Denk je dat lokasenna vanacht nog is thuisgekomen. Of gestrand midden in de nacht ergens op een stationquote:Op zondag 30 november 2014 07:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 volle topics op aan nachtje
Jezus.
Een mandarijntje ook goed? Ik neem er eenquote:Ik droomde dat ik een pot vol snoep had. Nu ben ik wel een beetje chaggo dat ik dat niet heb.
Ze was een uur of 5 geleden nog even online op facebook, dus ze lijkt me thuis te zijn gekomen. Ze zal nu al weer op zijn gestaan trouwens.quote:Op zondag 30 november 2014 08:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Denk je dat lokasenna vanacht nog is thuisgekomen. Of gestrand midden in de nacht ergens op een station...
[..]
Een mandarijntje ook goed? Ik neem er een.
Oh gelukkig. Dan leeft ze misschien ook nog wel.quote:Op zondag 30 november 2014 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was een uur of 5 geleden nog even online op facebook, dus ze lijkt me thuis te zijn gekomen. Ze zal nu al weer op zijn gestaan trouwens.
Ja, ook best lekker. Alleen de mandarijntjes die ik nog heb liggen zijn een klein beetje uitgedroogd. Dus juist zo snel mogelijk opeten omdat ze misschien ouder worden en nog meer verdrogen of omdat ze niet lekker zijn niet meer nemen... Maja dan moet ik ze weggooien dus eigenlijk zijn het nu dus gratis mandarijntjes zolang ze nog enigszins te eten zijnquote:Een mandarijntje? Heel goed, veel gezonder.
Misschien wel, ja. Maar even in de gaten houden of ze nog online komt binnenkort dan.quote:Op zondag 30 november 2014 09:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dan leeft ze misschien ook nog wel.
Heb je ze te lang laten liggen? Dat heb ik ook wel eens, dat ik ze koop en dan vergeet op te eten. Uitgedroogde mandarijntjes zijn verschrikkelijk.quote:[..]
Ja, ook best lekker. Alleen de mandarijntjes die ik nog heb liggen zijn een klein beetje uitgedroogd. Dus juist zo snel mogelijk opeten omdat ze misschien ouder worden en nog meer verdrogen of omdat ze niet lekker zijn niet meer nemen... Maja dan moet ik ze weggooien dus eigenlijk zijn het nu dus gratis mandarijntjes zolang ze nog enigszins te eten zijn. haha
Ben beetje bezig met opruimen/schoonmaken. Krijg visite dus alles moet netjes lijken enzo...
Weet niet? je kan ze eten totdat er schimmel opkomt of het erg vies smaakt toch? het gaat nog wel nu....quote:Op zondag 30 november 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel, ja. Maar even in de gaten houden of ze nog online komt binnenkort dan.
[..]
Heb je ze te lang laten liggen? Dat heb ik ook wel eens, dat ik ze koop en dan vergeet op te eten. Uitgedroogde mandarijntjes zijn verschrikkelijk.
Ja. Ik heb op dit moment zelfs keuze uit 2 soorten thee zonder of met suiker.:D Helaas geen koffie en koffiemelk meer.quote:Oh, gezellig. Gaan jullie ook thee drinken?
Als ze uit zijn gedroogd, zijn ze echt niet lekker meer. Dan is het alsof je op plastic kauwt.quote:Op zondag 30 november 2014 09:44 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Weet niet? je kan ze eten totdat er schimmel opkomt of het erg vies smaakt toch? het gaat nog wel nu....
[..]
Ja. Ik heb op dit moment zelfs keuze uit 2 soorten thee zonder of met suiker.:D Helaas geen koffie en koffiemelk meer.
Theequote:Op zondag 30 november 2014 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze uit zijn gedroogd, zijn ze echt niet lekker meer. Dan is het alsof je op plastic kauwt.
Thee is ook veel lekkerder dan koffie. Wat voor thee heb je?
Mr Nijmegen dat een drankje doen goed is?quote:Op zondag 30 november 2014 05:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werd wakker en toen ik keek Hoelaat het was zag ik dat ik een appje had van! En nu lig ik te glunderen in bed
en kan ik niet meer slapen. /Teenager.
Ik heb keuze uit perfect engelse melange en oke special blend. Jij hebt nog veel meer keuze dan ik uit een luxe theedoos toch?quote:Op zondag 30 november 2014 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze uit zijn gedroogd, zijn ze echt niet lekker meer. Dan is het alsof je op plastic kauwt.
Thee is ook veel lekkerder dan koffie. Wat voor thee heb je?
Pfoe, ik weet niet meer alles. Ik herinner me van die methol groentjes, kaneelstokjes en dropjes.quote:Op zondag 30 november 2014 09:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Over wat voor soort snoep droom jij 's nachts Kaneel?
Ik heb een houten theedoosje. Niet echt luxe.quote:Op zondag 30 november 2014 09:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik heb keuze uit perfect engelse melange en oke special blend. Jij hebt nog veel meer keuze dan ik uit een luxe theedoos toch?
Niet teveel dromen over die phallus gevormde kaneelstokjes he!quote:Op zondag 30 november 2014 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, ik weet niet meer alles. Ik herinner me van die methol groentjes, kaneelstokjes en dropjes.
[..]
Oh ik vond dat luxe want ik heb nog geen theedoosquote:Ik heb een houten theedoosje. Niet echt luxe.
Daar zitten inderdaad wel een paar soorten in. En verder heb ik doosjes groene thee, want dat is mijn favoriet.
Mijn piemel lijkt gelukkig niet op een kaneelstokje.quote:Op zondag 30 november 2014 10:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Niet teveel dromen over die phallus gevormde kaneelstokjes he!
[..]
Oh ik vond dat luxe want ik heb nog geen theedoos
Myra, liefje.quote:
Bij gebruik staat dat ze uren moeten weken, dus ik ga er van uit dat ze gedroogd zijn.quote:
Uren moeten weken, rare zin eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij gebruik staat dat ze uren moeten weken, dus ik ga er van uit dat ze gedroogd zijn.
Rode linzen ongeveer 2 euro per kilo, groene zijn wat goedkoper. En spliterwten zijn iets van een euro per kilo.quote:Op zondag 30 november 2014 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij gebruik staat dat ze uren moeten weken, dus ik ga er van uit dat ze gedroogd zijn.
Eet jij zoveel dat je twintig kilo in 1 keer bestelt dan?quote:Op zondag 30 november 2014 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra, liefje.
Weet jij ongeveer wat de prijzen zijn van bonen, erwten en linzen? Ik heb een site gevonden met grote verpakkingen, maar weet niet of het goede deals zijn.
Daar had ik nog niet over nagedacht. Grappig wel.quote:Op zondag 30 november 2014 10:30 schreef twi het volgende:
[..]
Uren moeten weken, rare zin eigenlijk.
Hmm, dan zijn het geen goede deals. Dank je welquote:Op zondag 30 november 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rode linzen ongeveer 2 euro per kilo, groene zijn wat goedkoper. En spliterwten zijn iets van een euro per kilo.
Dan hoef ik minder vaak naar de winkelquote:Op zondag 30 november 2014 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Eet jij zoveel dat je twintig kilo in 1 keer bestelt dan?
Wheheheeheh.quote:Op zondag 30 november 2014 10:39 schreef twi het volgende:
Zal ik je overigens een beetje van de magie van Myra verklappen? Ze heeft de prijzen net van AH.nl gehaald. Als ik zou zeggen dat een pak erwten 10 euro zou kosten, zou ze het ook geloven.
Ik zou dan denken, maak minder soep. Maar hé, wie ben ik.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 10:40 schreef Myraela het volgende:
Er gaat maar voor 50 cent spliterwten in mijn pan erwtensoep. Wat genoeg is voor 6 avonden met z'n tweeen van te eten.
Wat schiet je daar mee op? Een halve rookworst, een halve prei en een halve wortel gebruiken?quote:Op zondag 30 november 2014 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan denken, maak minder soep. Maar hé, wie ben ik.
Waarom half? Gaat dat niet in twee avonden op dan?quote:Op zondag 30 november 2014 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat schiet je daar mee op? Een halve rookworst, een halve prei en een halve wortel gebruiken?
Eén dag is al teveel. Erwtensoep.quote:
Nee, het zijn gewoon veel losse onderdelen. En het is machtig. Dat kun je niet in kleine porties maken.quote:Op zondag 30 november 2014 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom half? Gaat dat niet in twee avonden op dan?
Veel losse onderdelen valt toch ook wel mee. Machtig is het wel, ja. De pannen erwtensoep zijn bij ons in één dag op en dan eet er vier man van. En het is soep waar de lepel recht in overeind blijft staan.quote:Op zondag 30 november 2014 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon veel losse onderdelen. En het is machtig. Dat kun je niet in kleine porties maken.
Waarom?quote:
Knolselderij, wortel, prei, ui, aardappel, varkensvlees, rookworst, en spliterwten. Ik vind dat toch wel veel onderdelen.quote:Op zondag 30 november 2014 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel losse onderdelen valt toch ook wel mee. Machtig is het wel, ja. De pannen erwtensoep zijn bij ons in één dag op en dan eet er vier man van. En het is soep waar de lepel recht in overeind blijft staan.
Prima joh. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor,quote:Op zondag 30 november 2014 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knolselderij, wortel, prei, ui, aardappel, varkensvlees, rookworst, en spliterwten. Ik vind dat toch wel veel onderdelen.
Nouja, fijn voor jullie. Wij eten er langer van.
Ik maak geen punt, ik zeg alleen dat ik de losse onderdelen wel mee vind vallen en dat alles bij ons zo op is. Of mag alleen jij vertellen hoe lang je met een pan soep doetquote:Op zondag 30 november 2014 11:03 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me niet aangevallen, ik snap het punt niet wat je probeert te maken.
Hoe vaak heb je dat meegemaakt dan? Dit is mijn eerste keer, eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 11:04 schreef twi het volgende:
Vrouweneigen om het oneens te zijn over hoe lang je over een pan erwtensoep doet en hoeveel je dan moet maken, met welke ingredienten
Ik vind de structuur van die gemalen erwten niet fijn.quote:
Vrouwen, altijd een terechte klacht.quote:Op zondag 30 november 2014 11:04 schreef twi het volgende:
Vrouweneigen om het oneens te zijn over hoe lang je over een pan erwtensoep doet en hoeveel je dan moet maken, met welke ingredienten
Vrouweneigen om een geschetste situatie niet te kunnen aanpassen naar een soortgelijke onbenullige situatiequote:Op zondag 30 november 2014 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat meegemaakt dan? Dit is mijn eerste keer, eigenlijk.
Oh dat stoort mij eigenlijk niet zo. Het is meer de geur die ik totaal niet aangenaam vind.quote:Op zondag 30 november 2014 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind de structuur van die gemalen erwten niet fijn.
Uiteraard. Gelukkig doen alleen vrouwen datquote:Op zondag 30 november 2014 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouweneigen om een geschetste situatie niet te kunnen aanpassen naar een soortgelijke onbenullige situatie
Jezus heeft antwoord op al je vragen. Je moet alleen je hart voor Jezus openstellen en tot hem bidden.quote:Op zondag 30 november 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je denkt dat hij het antwoord wel weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 11:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezus heeft antwoord op al je vragen. Je moet alleen je hart voor Jezus openstellen en tot hem bidden.Had er gisteren nog 2 aan de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik zei netjes dat ik geen interesse had,
en zij daarop weer lief vragen of ik toch echt niet een van de foldertjes gewoon wilde doorlezen.
Deze waren ze wel de leukste tot nu toe nu ik erover denk.
Bij mij komen ze niet aan de deur godzijdank (haha), maar op zaterdag even naar buiten is een garantie voor lastigvallende evangelisten, abonnementsverkopers en goede doelen studenten. Dat is het enige nadeel van wonen in de winkelstraat.quote:Op zondag 30 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had er gisteren nog 2 aan de deurDus ik zei netjes dat ik geen interesse had,
en zij daarop weer lief vragen of ik toch echt niet een van de foldertjes gewoon wilde doorlezen.
Deze waren ze wel de leukste tot nu toe nu ik erover denk.
Dat ie sinterklaas moet vieren met zn familie:p maar dat misschien ergens onderuit kan komenquote:Op zondag 30 november 2014 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mr Nijmegen dat een drankje doen goed is?
Is dat niet gewoon eens in de zoveel? jaar standaard controle + bevolkingsonderzoek en eventueel extra als je klachten hebt?quote:Op zondag 30 november 2014 11:21 schreef Samzz het volgende:
Ik zit wel eens te denken hé, is het logisch om op mijn leeftijd een gynaecoloog te nemen?
Ib4 nemen, hihaho. Maar het is een serieuze vraag.
Nicequote:Op zondag 30 november 2014 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ie sinterklaas moet vieren met zn familie:p maar dat misschien ergens onderuit kan komen
Dat is snel, succes!quote:
Ja, geloof ik wel. Maar een standaard controle kan niet verkeerd zijn, lijkt me toch?quote:Op zondag 30 november 2014 11:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een zoveel? jaarlijkse standaard controle + bevolkingsonderzoek en eventueel extra als je klachten hebt?
Toen ik 29.5 was kreeg ik netjes een brief thuis over het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker etc dat je 'moet' doen als je 30 wordt. Alle andere dingen verwacht ik wel symptomen bij ofzo.quote:Op zondag 30 november 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, geloof ik wel. Maar een standaard controle kan niet verkeerd zijn, lijkt me toch?
Heb ik niet gekregenquote:Op zondag 30 november 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toen ik 29.5 was kreeg ik netjes een brief thuis over het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker etc dat je 'moet' doen als je 30 wordt. Alle andere dingen verwacht ik wel symptomen bij ofzo.
Oh, misschien dat ik tegen die tijd ook een briefje krijg. Maar het lijkt me gewoon vrij logisch om regelmatig ter controle te gaan, eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toen ik 29.5 was kreeg ik netjes een brief thuis over het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker etc dat je 'moet' doen als je 30 wordt. Alle andere dingen verwacht ik wel symptomen bij ofzo.
Ja, hoeveel baarmoederhalzen heb jij nu helemaal, hé.quote:
Yats is niet echt mijn typequote:Op zondag 30 november 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo VA. Nog aan billen gezeten gisteren?
Nja ik was een paar jaar terug gegaan omdat ik hele erge onregelmatige menstruatie had en twijfelde over wel/geen pil etc. dus toen al een hele check-up gehad. En daarna dus die baarmoederhalskankercontrole, die goed was, dus vind het wel weer even best.quote:Op zondag 30 november 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik tegen die tijd ook een briefje krijg. Maar het lijkt me gewoon vrij logisch om regelmatig ter controle te gaan, eigenlijk.
quote:Op zondag 30 november 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yats is niet echt mijn type
Ik heb eigenlijk niet echt een reden om te gaanquote:Op zondag 30 november 2014 11:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik was een paar jaar terug gegaan omdat ik hele erge onregelmatige menstruatie had en twijfelde over wel/geen pil etc. dus toen al een hele check-up gehad. En daarna dus die baarmoederhalskankercontrole, die goed was, dus vind het wel weer even best.
Maar je hebt wel gelijk, volgend jaar eens over nadenken.
Ohquote:Op zondag 30 november 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yats is niet echt mijn type
Klinkt als een waarheid ja.quote:Op zondag 30 november 2014 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een reden om te gaan. Maar wat gebruikt wordt, behoeft ook controle, toch
?
Alles was vroeger beter...quote:Op zondag 30 november 2014 11:48 schreef Samzz het volgende:
Denk je even lekker het nieuws te kunnen lezen op de FP, alleen maar sport. Bijna alleen maar sport, dan. Waarom staat alles door elkaar terwijl sport, film en games een eigen subsectie hebben
?
De klootzakquote:Op zondag 30 november 2014 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die knakker die het lef heeft om onder mijn voornaam klote muziek uit te brengen.
Hoe krijg je dat voor elkaar..?quote:Op zondag 30 november 2014 11:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Laptop beeldscherm nu officieel gebroken![]()
Sh*tzooi. Had nog wel een maandje langer verwacht.
quote:Op zondag 30 november 2014 11:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezus heeft antwoord op al je vragen. Je moet alleen je hart voor Jezus openstellen en tot hem bidden.Jezus zeg,wat een bijdehante man is het eigenlijk als hij alle antwoorden weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tot nu toe bij elke laptop gehad eigenlijk. Ik vraag gewoon te veel van het arme ding denk ik.quote:
je bent gewoon lompquote:Op zondag 30 november 2014 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tot nu toe bij elke laptop gehad eigenlijk. Ik vraag gewoon te veel van het arme ding denk ik.
Ja maar om een scherm te breken moet je wel een hoop voor doen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tot nu toe bij elke laptop gehad eigenlijk. Ik vraag gewoon te veel van het arme ding denk ik.
Nee hoor, bij breekt dan af links- of rechtsonder bij het aanhechtingspunt zeg maar.quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar om een scherm te breken moet je wel een hoop voor doen.
Hoe pak jij je laptop op? Want ik heb het echt nog nooit gezien, behalve bij die goedkope Apple dingen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, bij breekt dan af links- of rechtsonder bij het aanhechtingspunt zeg maar.
Geen geweld bij nodig.
Dat is mij nog nooit gebeurdquote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, bij breekt dan af links- of rechtsonder bij het aanhechtingspunt zeg maar.
Geen geweld bij nodig.
Altijd netjes twee handen. Links en rechts. Bij de rechter + en de linker Caps lock zeg maar (zoals het op mijn toetsenbord indeling is tenminste).quote:Op zondag 30 november 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe pak jij je laptop op? Want ik heb het echt nog nooit gezien, behalve bij die goedkope Apple dingen.
Verkeerd gelegen misschien?quote:Op zondag 30 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Waarom word ik moe wakker na een hele lange nacht slaap?
Te lang geslapen, kennelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
Waarom word ik moe wakker na een hele lange nacht slaap?
Meh, even lang douchen. Misschien dat dat helpt.quote:
Jamaar slapen isquote:
Uiteraard. Maar het is geen onbekend fenomeen dat je van te lang slapen juist moe wordt.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is geen onbekend fenomeen dat je van te lang slapen juist moe wordt.
Ja, echt héquote:
Jij ziet 't niet zitten om zo'n draak met je lans te lijf te gaan?quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet 't niet zitten om zo'n draak met je lans te lijf te gaan?
Komt er dan ook rook uit je neus?quote:Op zondag 30 november 2014 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt hé.
Ik kan best wel een draak zijn.
Faxie ben jij dat?quote:Op zondag 30 november 2014 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet 't niet zitten om zo'n draak met je lans te lijf te gaan?
Echte draken bestaan toch niet, Royke.quote:
Stoom uit m'n orenquote:Op zondag 30 november 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt er dan ook rook uit je neus?
Dan had er nog 'paarsgepunte' bij gestaan.quote:
Komodo varaan ja. Mooi beest.quote:Op zondag 30 november 2014 12:53 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, die bestaan wel. Maar ze doodmaken is niet echt legaal. En ook niet aardig
.
En een rood hoofd natuurlijkquote:
Die suggestie is dan makkelijk aan te nemenquote:Op zondag 30 november 2014 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had er nog 'paarsgepunte' bij gestaan.
Het verschil zit 'm in die subtiliteit.quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
Die suggestie is dan makkelijk aan te nemen
Dat zijn geen draken omdat ze in het Engels dragons worden genoemd, hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komodo varaan ja. Mooi beest.
[..]
En een rood hoofd natuurlijk
[..]
Die suggestie is dan makkelijk aan te nemen
quote:Op zondag 30 november 2014 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte draken bestaan toch niet, Royke.
[..]
Stoom uit m'n oren.
Welke bedoel jij dan?quote:Op zondag 30 november 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn geen draken omdat ze in het Engels dragons worden genoemd, hoor.
Truequote:Op zondag 30 november 2014 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in die subtiliteit.
De spreekwoordelijke draken van vrouwen.quote:
OH datquote:Op zondag 30 november 2014 12:58 schreef Samzz het volgende:
D
[..]
De spreekwoordelijke draken van vrouwen.
Och armequote:Op zondag 30 november 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word zo ziek van mijn familie.
Vragen of ik langs kom voor kerst. Ik ga dan al wat met iemand anders doen. Denken ze gelijk dat ik een relatie heb en dat ik ook wel eens naar mijn familie mag want die zijn ook belangrijk.
Flikker toch op gvd
Ik zit half december al met jullie opgesloten omdat iedereen dan jarig is en dergelijke.
Goh, Kaneel. Heb je een relatie?quote:Op zondag 30 november 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vragen of ik langs kom voor kerst. Ik ga dan al wat met iemand anders doen. Denken ze gelijk dat ik een relatie heb en dat ik ook wel eens naar mijn familie mag want die zijn ook belangrijk.
Flikker toch op gvd
Ik zit half december al met jullie opgesloten omdat iedereen dan jarig is en dergelijke.
En dan ook nog eens "is" gebruiken in plaats van "eens". Ik ben boos.quote:
Met mijn rechterhand.quote:
Voor mij ookquote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef Samzz het volgende:
Familie belangrijk? Ligt eraan. Voor mij is mijn familie belangrijk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen niks met hun familie hebben.
Leuk hé, de feestdagen!quote:Op zondag 30 november 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flikker toch op gvd
quote:Op zondag 30 november 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan ook nog eens "is" gebruiken in plaats van "eens". Ik ben boos.
[..]
Met mijn rechterhand.
Ik zie ze nog 5 dagen voor kerst op een verjaardag...quote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef Samzz het volgende:
Familie belangrijk? Ligt eraan. Voor mij is mijn familie belangrijk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen niks met hun familie hebben.
Goh,dat lijkt mijn familie wel.En dan vagen ze waarom ik niet zo'n familiemens ben. Hm...even denken...Sterkte kaneel!quote:Op zondag 30 november 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flikker toch op gvd
Vind ik wel ietsje anders. Maar goed, zoals ik zei, iedereen staat daar anders inquote:Op zondag 30 november 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze nog 5 dagen voor kerst op een verjaardag...
Dank je.quote:Op zondag 30 november 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goh,dat lijkt mijn familie wel.En dan vagen ze waarom ik niet zo'n familiemens ben. Hm...even denken...Sterkte kaneel!
Dat sowieso, maar ik heb het nou al zo vaak uitgelegd dat ik er verdrietig van word.quote:Op zondag 30 november 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
Denk dat je familie kerst anders ervaart dan jij.
Dan moet je ze dat zeggen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goh,dat lijkt mijn familie wel.En dan vagen ze waarom ik niet zo'n familiemens ben. Hm...even denken...Sterkte kaneel!
Gewoon doen inderdaad. Dan hoop ik voor je dat het niet zulke stijfkoppen zijn die zelf zoiets fantastisch vinden en niet in kunnen/willen zien dat dat voor jou anders aan voelt.quote:Op zondag 30 november 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zie ze sowieso donderdag. Dan maar even er over praten.
[..]
Dat sowieso, maar ik heb het nou al zo vaak uitgelegd dat ik er verdrietig van word.
En ik voelde me nog wel zo ontzettend goed vanmorgen.
Heb ik gedaan. Dat leverde verbaasde gezichten op.quote:Op zondag 30 november 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je ze dat zeggen.
Echt, mijn familie doet dat soort dingen niet, wat is dat toch.
Mijn familie ook nietquote:Op zondag 30 november 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je ze dat zeggen.
Echt, mijn familie doet dat soort dingen niet, wat is dat toch.
Ruilen? Dat lijkt me heerlijk!quote:Op zondag 30 november 2014 13:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn familie ook nietniemand vraagt hoe het met mijn liefdesleven is.
Bij mij ook niet. Heerlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 13:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dankje. Heb er soms al een 'hekel' aan als mijn moeder me eens in de zoveel tijd belt en vraagt hoe het isquote:
Ik heb 3 dagen niks van je gehoord, leef je nog wel? ;'(quote:Op zondag 30 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dankje. Heb er soms al een 'hekel' aan als mijn moeder me eens in de zoveel tijd belt en vraagt hoe het is![]()
"Niks bijzonders beleeft, ma."
Oh godquote:Op zondag 30 november 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen niks van je gehoord, leef je nog wel? ;'(
Whahahaquote:Op zondag 30 november 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen niks van je gehoord, leef je nog wel? ;'(
Ze vragen het wel maar blijven er niet over door gaan.quote:Op zondag 30 november 2014 13:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is ook goed!quote:Op zondag 30 november 2014 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vragen het wel maar blijven er niet over door gaan.
Mijn vader zal daar nooit naar vragen en mijn zusjes vragen gelukkig alleen af en toe naar mijn liefdesleven/carrière etc. Dat is meer iets voor de rest van mijn familie om steeds te vragen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dankje. Heb er soms al een 'hekel' aan als mijn moeder me eens in de zoveel tijd belt en vraagt hoe het is![]()
"Niks bijzonders beleeft, ma."
De vervelende ooms en tantes, zekerquote:Op zondag 30 november 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn vader zal daar nooit naar vragen en mijn zusjes vragen gelukkig alleen af en toe naar mijn liefdesleven/carrière etc. Dat is meer iets voor de rest van mijn familie om steeds te vragen.
Ah ok! Het scheelt dat ik een kleine familie heb. Geen bemoeials, alleen oprechte interesse. En anders lezen ze het wel op FB.quote:Op zondag 30 november 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn vader zal daar nooit naar vragen en mijn zusjes vragen gelukkig alleen af en toe naar mijn liefdesleven/carrière etc. Dat is meer iets voor de rest van mijn familie om steeds te vragen.
Vreselijkquote:Op zondag 30 november 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh godtoen ik in het buitenland woonde wilden ze me wel elke dag even spreken
maar dan was 5 minuten hoe 't ging wel voldoende.
Ja, dat doet de mijne ook wel. Appt ook wel.quote:Op zondag 30 november 2014 13:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whahahagelukkig kan m'n ma ook sms'en.
"Lastige wedstrijd he?" als Ajax tegen Barca speelt...
Ik kon er wel mee leven, mja, ik ben ook wat jonger dan julliequote:Op zondag 30 november 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreselijk
[..]
Ja, dat doet de mijne ook wel. Appt ook wel.
Dan antwoord ik een uur niet en is ze gelijk boos
Mooie relatie heb je met je moederquote:Op zondag 30 november 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreselijk
[..]
Ja, dat doet de mijne ook wel. Appt ook wel.
Dan antwoord ik een uur niet en is ze gelijk boos
En dan vinden ze het raar dat ik geen zin heb om langs te komen iedere week.quote:Op zondag 30 november 2014 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooie relatie heb je met je moeder
Ja, vooral twee (roddel)tantes hebben daar een handje van. Helaas zie ik hen geregeld aangezien ze redelijk in de buurt wonen. Maar zij wisten ook niet waarom het met mijn ex mis gegaan was. Dat heb ik ze het laatste familieweekend uiteindelijk maar verteld om van het gezeik af te zijn waarom ik 'als enige in de familie nog steeds vrijgezel ben'. Alsof hun daar iets over te zeggen hebben, tyf op zeg...quote:Op zondag 30 november 2014 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vervelende ooms en tantes, zeker?
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 30 november 2014 13:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok! Het scheelt dat ik een kleine familie heb. Geen bemoeials, alleen oprechte interesse. En anders lezen ze het wel op FB.
Eigenlijk Gooische Vrouwen, maar dat klinkt zo mutserigquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk Gooische Vrouwen, maar dat klinkt zo mutserig.
Ik vond dat stiekem best een leuke seriequote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk Gooische Vrouwen, maar dat klinkt zo mutserig.
Dat is het ookquote:Op zondag 30 november 2014 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond dat stiekem best een leuke serie
Ja ja.quote:
Zou niet durven.quote:Op zondag 30 november 2014 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik lach me een breuk.
[..]
Ja ja.
Ook alleen maar omdat je nu weet dat ik soms een draak kan zijnquote:
Heul niet.quote:Op zondag 30 november 2014 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je nu weet dat ik soms een draak kan zijn.
Oh. My. God.quote:Op zondag 30 november 2014 13:46 schreef Samzz het volgende:
Ik hoor nooit wat van m'n ouders. Heerlijk. En als er dan wat is, dan staat 't op de app.
Het enige wat ik vervelend vind is dat ze een family app hebben gemaakt. Maar die heb ik op mute gezet.
Ouders, broers/zussen?quote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Familie belangrijk?
Ja, 1 tante, de rest mwah..
quote:
Ouders en broertje tellen voor mij niet als "de rest van de familie" maar als direct gezin.quote:
Ik heb geen contact met familie naast af en toe bezoek aan mijn opa... scheelt bemoeienis natuurlijk, maar ik 'mis' het soms wel.quote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Familie belangrijk?
Ja, 1 tante, de rest mwah..
Rot kou, ben er nu al zat vanquote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Niet fijn als je thuiskomt en het is 8,5 graden. Brrr![]()
Lekkere warme muts/shawl op/om dan maar
Oh ik vind dat ook gewoon onder familie vallen eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouders en broertje tellen voor mij niet als "de rest van de familie" maar als direct gezin.
Oh, je zegt in je reactie "familie belangrijk?", dus vandaar.quote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouders en broertje tellen voor mij niet als "de rest van de familie" maar als direct gezin.
en dat is toch ook familiequote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te laatquote:
Gewoon familie, dus.quote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan mag jij er zelf voor zorgenquote:
Nee... Ik ben gewoon dol op dierenquote:Op zondag 30 november 2014 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je gewoon een hondenopvang hebben?
Waar dan, in de bomen erachter?quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh, hier wil ik wonen
En nee, niet in het zwembad zelf
Al zij Mastino's ook echt supertofquote:
Samzz' hondenkennelquote:Op zondag 30 november 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al zij Mastino's ook echt supertof.
Oh drat, ik moet maar een hele kennel kopen, denk ik.
Maak er maar dierentuin vanquote:
Na de dood van mijn grootouders is alles een beetje uit elkaar gevallen, ook door ruzies..quote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen contact met familie naast af en toe bezoek aan mijn opa... scheelt bemoeienis natuurlijk, maar ik 'mis' het soms wel.
Op broertje en ouders na dan. Al zal het me ook niet verbazen als ik niks meer van hem hoor als hij uit huis is.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Net in het bos geweest. Ook allemaal schattige honten.
Hier van moeder kant ook vanwege ruzies, de andere kant meer omdat we niet het meest sociale gezin zijn vrees ik. Gewoon geen behoefte aan meer contact.quote:Op zondag 30 november 2014 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na de dood van mijn grootouders is alles een beetje uit elkaar gevallen, ook door ruzies..
Ga je ook entree vragen?quote:Op zondag 30 november 2014 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er maar dierentuin van. Ik vind echt veel te veel dieren leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |