quote:Op zondag 30 november 2014 03:37 schreef Inolvidable het volgende:
En Fax natuurlijk!![]()
Nu snel weg voor dit topic sluit.![]()
Trusten!
Hadden we een MMVM in de auto van yats.quote:
that's a crowd.quote:Op zondag 30 november 2014 03:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hadden we een MMVM in de auto van yats.
Das mij te drukquote:Op zondag 30 november 2014 03:40 schreef aeque het volgende:
Of MVMM, VMMM, MMMV. Een van die opties.
Oh ik had het toch pure poezie deel 2 moeten noemen zie ik nu!quote:Op zondag 30 november 2014 03:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das mij te druk![]()
En ik wil haar niet delen
Met smekende ogen een modje vragenquote:Op zondag 30 november 2014 03:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik had het toch pure poezie deel 2 moeten noemen zie ik nu!
Gelukkig maar dat er genoeg openingen waren aangezien we het niet eens konden worden wie eerst mocht.quote:
Dat was ook maar om 1 bepaalde reden.quote:Op zondag 30 november 2014 03:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik zat stil in een hoekje, wilde eigenlijk met de trein.
Gaat niet werken denk ik, ken geen mods en mijn charmes zijn op.quote:Op zondag 30 november 2014 03:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met smekende ogen een modje vragen
Morgen nieuwe halen dan maarquote:Op zondag 30 november 2014 03:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaat niet werken denk ik, ken geen mods en mijn charmes zijn op.
quote:Op zondag 30 november 2014 03:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik zat stil in een hoekje, wilde eigenlijk met de trein.
Jij kent een goede dealer?quote:Op zondag 30 november 2014 03:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen nieuwe halen dan maar
licht eraan waar. maar vooruit.quote:Op zondag 30 november 2014 03:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nachttrein is wel leuk, vooral als de rit vrij lang duurt (internationaal)
Want jij gebruikt de jouwe nooit dus hebt nog genoeg? Of jij hebt een oneindige voorraad?quote:Op zondag 30 november 2014 03:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, dus nooit naar 1tje gezocht
Je charmes gebruiken is wat anders dan ze verkwanselenquote:Op zondag 30 november 2014 03:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij gebruikt de jouwe nooit dus hebt nog genoeg? Of jij hebt een oneindige voorraad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |