Wil je mijn leven?quote:
Is goed.quote:
Ik ontgroen haar wel een keertje hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde de spanning wel hoor... zou Inolvidable het proberen of niet....
maar helaas toch niet.
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.
lol.quote:Op zondag 30 november 2014 02:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.
Ik heb veel angsten in mijn leven o.a. het niet durven openen van topics.quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde de spanning wel hoor... zou Inolvidable het proberen of niet....
maar helaas toch niet.
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Ik ontgroen haar wel een keertje hoor.
ik kan geen man kopen!quote:Op zondag 30 november 2014 02:21 schreef pionnetje het volgende:
ik kan niet zoals jullie een vrouw kopen!
Keep the act up young lady.quote:
Bij een eenpersoonsmagnetronmaaltijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
wat denk jij slecht over wij mannen zeg.quote:Op zondag 30 november 2014 02:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens 10 cent over, maar weet niet of ik het dat waard vind
Ja bij de afdankertjesquote:Op zondag 30 november 2014 02:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent te vinden op de koopjes afdeling?
quote:Op zondag 30 november 2014 02:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij een eenpersoonsmagnetronmaaltijd?
Twee woorden als ik mij niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Misschien was het wel een compliment omdat ik vind dat je mensen niet zou moeten houden/eigenaar van zou moeten kunnen zijn is fout natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 02:23 schreef perro. het volgende:
[..]
wat denk jij slecht over wij mannen zeg.
Mijn ex kosten mij anders klauwen met geld. Zelfs nadat de relatie voorbij was.quote:Op zondag 30 november 2014 02:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien was het wel een compliment omdat ik vind dat je mensen niet zou moeten houden/eigenaar van zou moeten kunnen zijn is fout natuurlijk.
Dat heb je dan niet slim gedaan natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ex kosten mij anders klauwen met geld. Zelfs nadat de relatie voorbij was.
Dan moet ik maar zorgen dat ik m'n baan niet verliesquote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef pionnetje het volgende:
ja das wel raar ik zal vrouwen nooit zomaar hoeren noemen hey, maar het is wel een significant feit dat mannen zonder baan percentueel minder kans hebben op een relatie!
Ooit wel eens geprobeerd om dickpics te sturen? Schijnt te werken.quote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef pionnetje het volgende:
ja das wel raar ik zal vrouwen nooit zomaar hoeren noemen hey, maar het is wel een significant feit dat mannen zonder baan percentueel minder kans hebben op een relatie!
Ik had er zo'n hekel aan dat mijn ex dit zei.quote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ex kosten mij anders klauwen met geld. Zelfs nadat de relatie voorbij was.
ik moest deze zin 3x lezen.quote:Op zondag 30 november 2014 02:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien was het wel een compliment omdat ik vind dat je mensen niet zou moeten houden/eigenaar van zou moeten kunnen zijn is fout natuurlijk.
Een verkapte mee-uit-vragen post?quote:Op zondag 30 november 2014 02:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, laat je hierheen verschepen dan. Mag je in mijn etalage staan
umm lijkt me weird als zo een foto opeens 100 000 keer op het web komt te staan! als ik nu nog een huisje aan zee in ruil kado kreeg zou ik nog gaan twijvelen maar anders?quote:Op zondag 30 november 2014 02:26 schreef aeque het volgende:
Ooit wel eens geprobeerd om dickpics te sturen? Schijnt te werken.
Normaal gesproken is dat wel het geval, maar geloof me. Bij mij niet.quote:Op zondag 30 november 2014 02:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had er zo'n hekel aan dat mijn ex dit zei.![]()
Hij kostte mij toch ook geld?
Nope, het is er één, leuk voor galgje.quote:Op zondag 30 november 2014 02:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Twee woorden als ik mij niet vergis.
Nee, staat er ook heel krom. Het is laat.quote:Op zondag 30 november 2014 02:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ik moest deze zin 3x lezen.
dat ligt aan mij.
Fax is gelijk aan het DM-en denk ik.quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef perro. het volgende:
[..]
glad ijs zou je zeggen. maar het is bijna winter en ijskoud.
Als ik zeg dat ik hier nu naakt lig en graag seks zou willen met hem zou hij nog niet hierheen komen omdat ik te ver woon, dus kan alles rustig zeggen gelukkigquote:
Nee hoorquote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax is gelijk aan het DM-en denk ik.
Probeer het eens...quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hier nu naakt lig en graag seks zou willen met hem zou hij nog niet hierheen komen omdat ik te ver woon, dus kan alles rustig zeggen gelukkig
zoiets vermoedde ik al. eens. ofc.quote:Op zondag 30 november 2014 02:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, staat er ook heel krom. Het is laat.
Bedoelde gewoon mensen moet je niet willen kopen, zelfs niet voor 10 cent.
Je moet er iets voor over hebben he. Fax kan je vast wat tips geven, hij is ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 30 november 2014 02:27 schreef pionnetje het volgende:
[..]
umm lijkt me weird als zo een foto opeens 100 000 keer op het web komt te staan! als ik nu nog een huisje aan zee in ruil kado kreeg zou ik nog gaan twijvelen maar anders?
Ik kom eraan.quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hier nu naakt lig en graag seks zou willen met hem zou hij nog niet hierheen komen omdat ik te ver woon, dus kan alles rustig zeggen gelukkig
hieronder(onder jouw post dus) staat ook weer een verkapte uitnodiging. maar het is al laat heh.quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax is gelijk aan het DM-en denk ik.
Neem van mij maar niks aan hoor, ik faal!quote:Op zondag 30 november 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben he. Fax kan je vast wat tips geven, hij is ervaringsdeskundige.![]()
Ik vind uitroeptekens zo leuk, die zinnen hebben altijd zo'n leuk stemmetje in mijn hoofd.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:30 schreef perro. het volgende:
[..]
hieronder(onder jouw post dus) staat ook weer een verkapte uitnodiging. maar het is al laat heh.
quote:
Maar in het echt ben je heel anders, toch?quote:Op zondag 30 november 2014 02:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem van mij maar niks aan hoor, ik faal!
Je moest eens wetenquote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar in het echt ben je heel anders, toch?
Nee, wel zin in thee, maar moet gaan slapen. Als ik geen normale zinnen meer kan typen is het te laat.quote:
ha ik heb dat bij tijden op fok met topics over poepvegen en klontjes stront aan je balzak enzo op fok en 99% van alle fokkers vinden dat superlachen!quote:Op zondag 30 november 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vind uitroeptekens zo leuk, die zinnen hebben altijd zo'n leuk stemmetje in mijn hoofd.
Nu al ?quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wel zin in thee, maar moet gaan slapen. Als ik geen normale zinnen meer kan typen is het te laat.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ha ik heb dat bij tijden op fok met topics over poepvegen en klontjes stront aan je balzak enzo op fok en 99% van alle fokkers vinden dat superlachen!
maar jij hebt het dus bij een uitroepteken? ( een streepje met een puntje eronder ? )
Wat heb jij gerookt? Doe mij er ook wat van!quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ha ik heb dat bij tijden op fok met topics over poepvegen en klontjes stront aan je balzak enzo op fok en 99% van alle fokkers vinden dat superlachen!
maar jij hebt het dus bij een uitroepteken? ( een streepje met een puntje eronder ? )
Oh dat valt nog best mee eigenlijk. Wel koud. Brrr.quote:Op zondag 30 november 2014 02:32 schreef aeque het volgende:
Het is wel 2,5 uur fietsen Yv, dus kan even duren voordat ik er ben.
Trusten.quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wel zin in thee, maar moet gaan slapen. Als ik geen normale zinnen meer kan typen is het te laat.
het is morgen nationale dag van de rust. en wasdag trouwens.quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder 2 uur zal zijn omdat ik door de kou wel wat harder fiets.quote:Op zondag 30 november 2014 02:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee eigenlijk. Wel koud. Brrr.
En het leuke is als je het ook echt leest met dat uitroepteken. Geniaal.quote:Op zondag 30 november 2014 02:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt? Doe mij er ook wat van!
Is dit een verkapte poging om te zeggen dat de vrouwen het huishouden horen te doen?quote:Op zondag 30 november 2014 02:33 schreef perro. het volgende:
[..]
het is morgen nationale dag van de rust. en wasdag trouwens.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En het leuke is als je het ook echt leest met dat uitroepteken. Geniaal.
We hebben een open relatie gebaseerd op goede afspraken.quote:Op zondag 30 november 2014 02:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alfa? Gewoon lullig tegen Inolvi in mijn ogen.
Zie je, mannen
Huh, wat?quote:Op zondag 30 november 2014 02:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie je, mannen
Gezellig.quote:
Ik lig al uren.quote:Op zondag 30 november 2014 02:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder 2 uur zal zijn omdat ik door de kou wel wat harder fiets.
Ga jij vast liggen dan?
die hebben in dm elkaar allang de liefde verklaard volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2014 02:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie je, mannen
Ja.. precies, jij snapt het.quote:Op zondag 30 november 2014 02:35 schreef perro. het volgende:
[..]
die hebben in dm elkaar allang de liefde verklaard volgens mij.
je trauma!
Ja dat zeg je nu pas?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu pas?![]()
Had ik gewoon de trein kunnen nemen.
nee hoor. ben ik mans genoeg voor om dat zelf te doen.quote:Op zondag 30 november 2014 02:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dit een verkapte poging om te zeggen dat de vrouwen het huishouden horen te doen?
Nee whatsapp, ik heb haar nummer remember.quote:Op zondag 30 november 2014 02:35 schreef perro. het volgende:
[..]
die hebben in dm elkaar allang de liefde verklaard volgens mij.
je trauma!
Oeh, gezellig. Laat ik Aeque thuis.quote:Op zondag 30 november 2014 02:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een bar waar je drankjes kan halen![]()
We hadden toch een open relatie?quote:
Maar dat was toch onze date avond? Ook goed als je die wilt verzetten hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 02:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oeh, gezellig. Laat ik Aeque thuis.
Daar hebben we geen afspraken over gemaakt!quote:Op zondag 30 november 2014 02:37 schreef aeque het volgende:
[..]
We hadden toch een open relatie?
[..]
Maar dat was toch onze date avond? Ook goed als je die wilt verzetten hoor.
Lol, vragen stellen .... daar ging de Alfa kant.quote:Op zondag 30 november 2014 02:37 schreef aeque het volgende:
[..]
We hadden toch een open relatie?
[..]
Maar dat was toch onze date avond? Ook goed als je die wilt verzetten hoor.
Nee ff serieus, is in de Little Devil. Weet niet of je dat soort muziek wat vindt...?quote:Op zondag 30 november 2014 02:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oeh, gezellig. Laat ik Aeque thuis.
O dat moeten we dan nodig eens doen.quote:Op zondag 30 november 2014 02:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar hebben we geen afspraken over gemaakt!
Als je goed leest zeg ik dat het prima is en dat we onze date avond wel verzetten.quote:Op zondag 30 november 2014 02:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, vragen stellen .... daar ging de Alfa kant.
Daar ben ik weleens geweest, niet echt mijn ding.quote:Op zondag 30 november 2014 02:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ff serieus, is in de Little Devil. Weet niet of je dat soort muziek wat vindt...?
Mocht het er wel van komen, vergeet dan niet te checken of hij een oudere tweelingbroer heeft.quote:Op zondag 30 november 2014 02:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest, niet echt mijn ding.
idd. beetje jammer wel.quote:Op zondag 30 november 2014 02:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, vragen stellen .... daar ging de Alfa kant.
Zal ik doen!quote:Op zondag 30 november 2014 02:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mocht het er wel van komen, vergeet dan niet te checken of hij een oudere tweelingbroer heeft.
Blijf jij nou maar liggen, ik kom eraan.quote:
naar aeque ja.quote:Op zondag 30 november 2014 02:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga wel een keer naar een meet. Ben wel benieuwd naar bepaalde mensen.
Deze komenquote:Op zondag 30 november 2014 02:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest, niet echt mijn ding.
Nah Sisters before misters bij gebrek aan een betere term.quote:Op zondag 30 november 2014 02:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar liggen, ik kom eraan.
Zit gewoon iets tussen wat ik ken lolquote:
Wat is deze.quote:Op zondag 30 november 2014 02:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah Sisters before misters bij gebrek aan een betere term.
weer dat trauma.quote:Op zondag 30 november 2014 02:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah Sisters before misters bij gebrek aan een betere term.
Atlantis?quote:Op zondag 30 november 2014 02:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zit gewoon iets tussen wat ik ken lol
Je cockblockt me nu gewoon.quote:Op zondag 30 november 2014 02:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook mannen in een open relatie zitten in een relatie..
Dat is de bandnaam niet....quote:Op zondag 30 november 2014 02:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Volt, heb ik ooit eens op Lowlands gezien geloof ik.
Kan ik wel naar luisteren, weet alleen niet of ik naar jou kan luisteren.quote:
Toffe band wel, girl who cried wolfquote:Op zondag 30 november 2014 02:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Huh? Hoe dan?
[..]
Ah, dat zou wel weer een hoop verklaren
Door me af te wijzen.quote:
Ik durf toch niks te zeggen, daar ben ik te verlegen voorquote:Op zondag 30 november 2014 02:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ik wel naar luisteren, weet alleen niet of ik naar jou kan luisteren.![]()
Nee, oke dat was niet lief he.
Shots fired!quote:Op zondag 30 november 2014 02:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ik wel naar luisteren, weet alleen niet of ik naar jou kan luisteren.![]()
Nee, oke dat was niet lief he.
Nopequote:Op zondag 30 november 2014 02:51 schreef aeque het volgende:
Iemand hier toevallig Smallpools wel eens live gezien?
Ik denk dat ik telkens beelden voor me zou zien.quote:Op zondag 30 november 2014 02:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf toch niks te zeggen, daar ben ik te verlegen voor![]()
Ah komop zo schokkend was die niet hoorquote:Op zondag 30 november 2014 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat ik telkens beelden voor me zou zien.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah komop zo schokkend was die niet hoorEn ik heb het toch goedgemaakt met een leuke hoedfoto?
Oh ik dacht dat die term alleen telde als er iemand anders bij betrokken was.quote:
Neequote:Op zondag 30 november 2014 02:51 schreef aeque het volgende:
Iemand hier toevallig Smallpools wel eens live gezien?
Ik had hem niet zien aankomen, m'n moeder zat naast me.quote:Op zondag 30 november 2014 02:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah komop zo schokkend was die niet hoorEn ik heb het toch goedgemaakt met een leuke hoedfoto?
Dit is precies waarom ik geen toegang heb tot KPDquote:Op zondag 30 november 2014 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat ik telkens beelden voor me zou zien.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had hem niet zien aankomen, m'n moeder zat naast me.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kon zij het wel waarderen?quote:Op zondag 30 november 2014 02:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oei dat wist ik nietquote:Op zondag 30 november 2014 02:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Want je valt niet op ouder? Ik dacht dat jij niet zo kieskeurig meer was?quote:Op zondag 30 november 2014 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei dat wist ik nietDan had ik het niet gedaan nee
Hoeveel heb ik er dan?quote:Op zondag 30 november 2014 02:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohwja, dat was je enige minpunt.
Bijna vergeten.
Ik ben superkieskeurigquote:Op zondag 30 november 2014 02:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want je valt niet op ouder? Ik dacht dat jij niet zo kieskeurig meer was?
Misschien is haar moeder wel super schattig
Het was maar een grapje, haha.quote:Op zondag 30 november 2014 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei dat wist ik nietDan had ik het niet gedaan nee
O ik dacht altijd 468647864677643.quote:
Owquote:Op zondag 30 november 2014 03:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, haha.
Dat was overigens wel hilarisch geweest.
quote:Op zondag 30 november 2014 03:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt, wilde deze reactie even uitlokken
Gewoon die peuken wegmieterenquote:Op zondag 30 november 2014 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
Ik wil echt stoppen met roken maar het lukt niet.
Ik heb je toch niet afgewezen?quote:Op zondag 30 november 2014 03:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan voel ik mijzelf niet zo afgewezen, snap dat dan!
Was het maar zo makkelijk. Maar als ik straks ga daten met die Belg moet ik wel stoppen. Hij is arts.quote:
waar een wil is is een weg! positief denken! stop now and live forever!quote:Op zondag 30 november 2014 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
Ik wil echt stoppen met roken maar het lukt niet.
Dat was ook niet mijn vraag aan jou. Nee die negeer je gewoon.quote:Op zondag 30 november 2014 03:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo ver kan ik helemaal niet tellen
Pardon?quote:Op zondag 30 november 2014 03:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Maar als ik straks ga daten met die Belg moet ik wel stoppen. Hij is arts.
Ja, veel te moeilijke vragen stel jij ook steeds. Ik heb ook weekend hoor!quote:Op zondag 30 november 2014 03:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn vraag aan jou. Nee die negeer je gewoon.
Sorry.quote:
Wees positief, ze wilde je eerst nog welquote:Op zondag 30 november 2014 03:05 schreef aeque het volgende:
Jongens... Inolv wilt me niet meer.![]()
Nu ga ik snijden.
ik vind het zielig voor hem.quote:Op zondag 30 november 2014 03:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gok dat hij aan een nieuw trauma aan het werken is.
Een nieuw trauma nog wel?quote:Op zondag 30 november 2014 03:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gok dat hij aan een nieuw trauma aan het werken is.
Nou daar heb ik ook mijn twijfels over nu.quote:Op zondag 30 november 2014 03:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees positief, ze wilde je eerst nog wel
Je mag niets delen wat in DM staat.quote:Op zondag 30 november 2014 03:05 schreef aeque het volgende:
Jongens... Inolv wilt me niet meer.![]()
Nu ga ik snijden.
ideeën?quote:Op zondag 30 november 2014 03:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik nu eigenlijk ook wel een beetje.
Dit was niet in DM, je hebt al een belg poste je net.quote:Op zondag 30 november 2014 03:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je mag niets delen wat in DM staat.
Was het maar zo. Ik heb af en toe een gesprek met iemand die ik weleens leuk zou kunnen vinden. Fml.quote:
Nee maar ik dacht even dat je impliceerde dat ik al een trauma had.quote:Op zondag 30 november 2014 03:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, je had al eerder ervaring met een open relatie dan?
fax? ben jij dit?quote:Op zondag 30 november 2014 03:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik heb af en toe een gesprek met iemand die ik weleens leuk zou kunnen vinden. Fml.
*hug*quote:Op zondag 30 november 2014 03:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit was niet in DM, je hebt al een belg poste je net.
En ik neem je nog wel hoe je bent, zelfs het roken.
Nee dus.quote:Op zondag 30 november 2014 03:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht even dat je impliceerde dat ik al een trauma had.
Jij ligt toch nog? Kies ik toch liever dat.quote:
Van jou, nee nu niet meer.quote:
Duidelijk.quote:
Nee, ik sta aan de kant van Inolviquote:Op zondag 30 november 2014 03:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ik mag niet meer rijden. doe jij maar.
Wait whut why?quote:Op zondag 30 november 2014 03:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik sta aan de kant van Inolvi
vrouwen.quote:Op zondag 30 november 2014 03:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik sta aan de kant van Inolvi
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 30 november 2014 03:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je mag niets delen wat in DM staat.
quote:
Gewoon op date vragen, duhquote:Op zondag 30 november 2014 03:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik heb af en toe een gesprek met iemand die ik weleens leuk zou kunnen vinden. Fml.
Daar was ik toen nog niet van op de hoogte. Je foto's liggen goed opgeborgen in mijn nachtkastje, wees maar niet bang.quote:
Sleutel weggegooid?quote:Op zondag 30 november 2014 03:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar was ik toen nog niet van op de hoogte. Je foto's liggen goed opgeborgen in mijn nachtkastje, wees maar niet bang.
Durf ik niet.quote:
Waarom die meervoud?quote:Op zondag 30 november 2014 03:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar was ik toen nog niet van op de hoogte. Je foto's liggen goed opgeborgen in mijn nachtkastje, wees maar niet bang.
Ja negeer me maar WEER.quote:
Ik had deze wijze les vier jaar geleden moeten krijgen.quote:
Ik heb een hoedenfetisj.quote:
Geen goede reden.quote:Op zondag 30 november 2014 03:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat? omdat jij man en zij vrouw!
lol, ja pas opgeslagen, staat 1 cool gifje in nl, maar bedacht mij ineens dat deze er ook nog in stondquote:Op zondag 30 november 2014 03:13 schreef perro. het volgende:
[..]
och och och toch. die bestandsnaam ook.
Ohwja, dat was wel weer lief inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 03:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen goede reden.![]()
Ik zal nog is jouw kauwgom in mijn tas mee sjouwen!
plaatje klopt ergens wel. mannen zijn meestal niet zo subtiel als vrouwen.quote:Op zondag 30 november 2014 03:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ja ooit opgeslagen, staat 1 cool gifje in nl, maar bedacht mij ineens dat deze er ook nog in stond
En ik was schattig dus dat is al +2 en dan -1 van het roken dus kom ik uit op +1.quote:Op zondag 30 november 2014 03:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, dat was wel weer lief inderdaad.
Ach, alle mannen die ik ken zijn schatjes, dus dat scheelt wel iets gelukkig.quote:Op zondag 30 november 2014 03:15 schreef perro. het volgende:
[..]
plaatje klopt ergens wel. mannen zijn meestal niet zo subtiel als vrouwen.
Dank je.quote:Op zondag 30 november 2014 03:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, alle mannen die ik ken zijn schatjes, dus dat scheelt wel iets gelukkig.
Ah, dus dit is eindelijk eens mannenlogica in action?quote:Op zondag 30 november 2014 03:15 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik was schattig dus dat is al +2 en dan -1 van het roken dus kom ik uit op +1.
Invol heeft -1 door het roken.
Dus logischer zou het zijn als je mij troost.
gelukkig. nu nog iets meer dan iets, dan komt het helemaal goed!quote:Op zondag 30 november 2014 03:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, alle mannen die ik ken zijn schatjes, dus dat scheelt wel iets gelukkig.
Is het weer niet goed? Zoals altijd bij vrouwen?quote:Op zondag 30 november 2014 03:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus dit is eindelijk eens mannenlogica in action?
Nee, wil geen schatje. Dat is het hele probleem.quote:Op zondag 30 november 2014 03:17 schreef perro. het volgende:
[..]
gelukkig. nu mog iets meer dan iets, dan komt het helemaal goed!
Zoiets ja.quote:Op zondag 30 november 2014 03:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het weer niet goed? Zoals altijd bij vrouwen?
O jij wilt zo'n typische bad boy? Well good luck with that...quote:Op zondag 30 november 2014 03:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wil geen schatje. Dat is het hele probleem.
Noem je mij een -1?quote:Op zondag 30 november 2014 03:15 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik was schattig dus dat is al +2 en dan -1 van het roken dus kom ik uit op +1.
Invol heeft -1 door het roken.
Dus logischer zou het zijn als je mij troost.
Jij wil mij niet meer dus nu doe je het zelf.quote:Op zondag 30 november 2014 03:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Noem je mij een -1?![]()
Waarom heb ik nooit een date? Ik heb echt een serieus probleem.
ik bedoelde je beeld van mannen.quote:Op zondag 30 november 2014 03:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wil geen schatje. Dat is het hele probleem.
Tja....quote:Op zondag 30 november 2014 03:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Noem je mij een -1?![]()
Lastig om te zien wie man is en wie vrouwquote:Op zondag 30 november 2014 03:19 schreef Yvie_lu het volgende:
En aangezien ik nu toch aan het zeuren ben wil ik ook nog even kwijt dat ik die sint/zwarte piet tekentjes hier ook wel helemaal zat ben!
Aanvulling:quote:
omdat je roohookt!quote:Op zondag 30 november 2014 03:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Noem je mij een -1?![]()
Afgezien van dat.quote:
Gelukkig quote je mij niet.quote:Op zondag 30 november 2014 03:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aanvulling:
- Met mannen waarin ik geinteresseerd in ben.
al het verkeerde geslacht gedm'd dan?quote:Op zondag 30 november 2014 03:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lastig om te zien wie man is en wie vrouw
lol nee. Al mijn vriendjes waren dreamy, en mannen zijn gewoon leuk. Kan er helaas niks anders van maken.quote:Op zondag 30 november 2014 03:19 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoelde je beeld van mannen.als je dat serieus meent that is.
Tja....quote:Op zondag 30 november 2014 03:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aanvulling:
- Met mannen waarin ik geinteresseerd in ben.
Dat nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 03:20 schreef perro. het volgende:
[..]
al het verkeerde geslacht gedm'd dan?
Dreamy?quote:Op zondag 30 november 2014 03:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol nee. Al mijn vriendjes waren dreamy, en mannen zijn gewoon leuk. Kan er helaas niks anders van maken.
Niks mis mee over het algemeen
quote:
Ik ook nog steeds van jou hoor.quote:
Maar dat wil je dus niet meer?quote:Op zondag 30 november 2014 03:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup. Een beetje een samenvatting van lief, schattig, lekker, leuk zeg maar.
dreamy? wat moet ik me daarbij voorstellen? je was verliefd?quote:Op zondag 30 november 2014 03:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol nee. Al mijn vriendjes waren dreamy, en mannen zijn gewoon leuk. Kan er helaas niks anders van maken.
Niks mis mee over het algemeen
Ik wil ook een keer een slet zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 03:21 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent 19. lighten up and no worries.
Hihi.quote:
ah. "schattig". tja.quote:Op zondag 30 november 2014 03:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup. Een beetje een samenvatting van lief, schattig, lekker, leuk zeg maar.
Tja...quote:Op zondag 30 november 2014 03:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een slet zijn.
Dus je wilt het tegenovergestelde?quote:
ga de kroeg in en sleur een kerel mee.quote:Op zondag 30 november 2014 03:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een slet zijn.
Ik hoef niet gelijk het tegenovergestelde, dat staat er toch niet?quote:Op zondag 30 november 2014 03:24 schreef aeque het volgende:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 03:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tweelingbroer.quote:Op zondag 30 november 2014 03:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoef niet gelijk het tegenovergestelde, dat staat er toch niet?
Moet je daar wel de ballen voor hebbenquote:Op zondag 30 november 2014 03:24 schreef perro. het volgende:
[..]
ga de kroeg in en sleur een kerel mee.
oh wacht.
Is er een middenweg dan? Volgens mij omschrijf jij niks meer dan een normale man. Als je dat niet meer wilt kom je al snel uit bij een klootzak.quote:Op zondag 30 november 2014 03:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoef niet gelijk het tegenovergestelde, dat staat er toch niet?
Daar heb ik wel de ballen voor maar ik zou het er niet op kunnen.quote:Op zondag 30 november 2014 03:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je daar wel de ballen voor hebben
Ja maar er zitten nog wel wat gradaties tussen softie, normale man, eikel en klootzak in hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 03:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Is er een middenweg dan? Volgens mij omschrijf jij niks meer dan een normale man. Als je dat niet meer wilt kom je al snel uit bij een klootzak.
nee je snapt het niet.quote:Op zondag 30 november 2014 03:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je wilt het tegenovergestelde?
Nogmaals, good luck with that. Als je dan volledig de grond in geboord hier terug komt praten we nog wel verder.
Ik zal de kroeg zo eens inlopen.quote:Op zondag 30 november 2014 03:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar heb ik wel de ballen voor maar ik zou het er niet op kunnen.
Zeg dan softie, dat is wel wat duidelijker dan alleen die kernwoorden die je gaf.quote:Op zondag 30 november 2014 03:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar er zitten nog wel wat gradaties tussen softie, normale man, eikel en klootzak in hoor.
lol, ja dat is altijd ook nog wat lastig dan.quote:Op zondag 30 november 2014 03:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar heb ik wel de ballen voor maar ik zou het er niet op kunnen.
dat wel.quote:Op zondag 30 november 2014 03:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je daar wel de ballen voor hebben
En ook dat ga je niet 100% vinden.quote:Op zondag 30 november 2014 03:27 schreef perro. het volgende:
[..]
nee je snapt het niet.
hij moet lief zijn maar niet te. zelfverzekerd maar niet arrogant. sterk maar geen vechtersbaas. geemancipeerd maar ook stoer. meedoen in het huishouden om daarna aan zijn auto te knutselen. tikken op die billen zonder dat ze rood zien.
Die ben je op Fok aan het zoeken?quote:Op zondag 30 november 2014 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach ja, als ik ineens van FOK verdwijn, weten jullie dat ik mijn droomman heb gevonden.
Dat zou goed nieuws zijn danquote:Op zondag 30 november 2014 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach ja, als ik ineens van FOK verdwijn, weten jullie dat ik mijn droomman heb gevonden.
And again; pardon?quote:Op zondag 30 november 2014 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ja maar dreamy was de term die ze gebruikte voor de softies?quote:
de term voor hun perceptie. het loopt niet voor niets stuk toch?quote:Op zondag 30 november 2014 03:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dreamy was de term die ze gebruikte voor de softies?
Nee helemaaal niet.quote:Op zondag 30 november 2014 03:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dreamy was de term die ze gebruikte voor de softies?
Kan ik lang zoeken denk ik.quote:
Ja.quote:
Omdat ik jou heb?quote:Op zondag 30 november 2014 03:29 schreef aeque het volgende:
[..]
And again; pardon?![]()
Moet je niet allang van fok af zijn dan?
Ik vond de ironie toch beter.quote:Op zondag 30 november 2014 03:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doelde meer op het woord 'droomman' maar okay
Dan moet je toch wat duidelijker zijn yv.quote:
Je hebt me toch al gevonden?quote:Op zondag 30 november 2014 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ik lang zoeken denk ik.![]()
Nee, dat was een grapje sorry.
[..]
Ja.
[..]
Omdat ik jou heb?
het is nooit goed. zelfs als het goed is.quote:Op zondag 30 november 2014 03:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik snap jullie ook niet helemaal. Zeg ik net dat er heel veel leuke mannen nog zijn, is het weer niet goed.
Dat moet je nog vragen?quote:
Oh gelukkig, dan volg ik het weerquote:Op zondag 30 november 2014 03:33 schreef perro. het volgende:
[..]
het is nooit goed. zelfs als het goed is.
Oei, klinkt als een zware dag. Succes en welterusten!quote:Op zondag 30 november 2014 03:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer een zware dag waarop ik alle smekende mannen van de stoep moet vegen.
doe de deur maar goed op slot. buenas nochesquote:Op zondag 30 november 2014 03:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer een zware dag waarop ik alle smekende mannen van de stoep moet vegen.
Maar er zijn er alweer een hoop afgevallen.quote:Op zondag 30 november 2014 03:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik snap jullie ook niet helemaal. Zeg ik net dat er heel veel leuke mannen nog zijn, is het weer niet goed.
Welterustenquote:Op zondag 30 november 2014 03:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb al een tentje opgezetquote:Op zondag 30 november 2014 03:34 schreef Inolvidable het volgende:
En dat is? Als de eerste kus goed is maakt de rest allemaal niet meer uit?quote:Op zondag 30 november 2014 03:34 schreef perro. het volgende:
[..]
het kiss principe. daar hou ik van.
Daar heeft ze de foto's toch al van?quote:
Ik zou je graag willen vragen of je komt helpen, maar de kans is groot dat alleen mijn hond staat te smeken om een koekje. Hij is wel trouw dus misschien wordt het wat.quote:Op zondag 30 november 2014 03:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, klinkt als een zware dag. Succes en welterusten!
Nopequote:Op zondag 30 november 2014 03:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heeft ze de foto's toch al van?
keep it simple stupid, staat het voor.quote:Op zondag 30 november 2014 03:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat is? Als de eerste kus goed is maakt de rest allemaal niet meer uit?
oh. lolquote:Op zondag 30 november 2014 03:36 schreef perro. het volgende:
[..]
keep it simple stupid, staat het voor.
maar de jouwe kan ik ook nog wel mee leven.
quote:Op zondag 30 november 2014 03:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen vragen of je komt helpen, maar de kans is groot dat alleen mijn hond staat te smeken om een koekje. Hij is wel trouw dus misschien wordt het wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |