Wil je mijn leven?quote:
Is goed.quote:
Ik ontgroen haar wel een keertje hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde de spanning wel hoor... zou Inolvidable het proberen of niet....
maar helaas toch niet.
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.
lol.quote:Op zondag 30 november 2014 02:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.
Ik heb veel angsten in mijn leven o.a. het niet durven openen van topics.quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde de spanning wel hoor... zou Inolvidable het proberen of niet....
maar helaas toch niet.
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Ik ontgroen haar wel een keertje hoor.
ik kan geen man kopen!quote:Op zondag 30 november 2014 02:21 schreef pionnetje het volgende:
ik kan niet zoals jullie een vrouw kopen!
Keep the act up young lady.quote:
Bij een eenpersoonsmagnetronmaaltijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
wat denk jij slecht over wij mannen zeg.quote:Op zondag 30 november 2014 02:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens 10 cent over, maar weet niet of ik het dat waard vind
Ja bij de afdankertjesquote:Op zondag 30 november 2014 02:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent te vinden op de koopjes afdeling?
quote:Op zondag 30 november 2014 02:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij een eenpersoonsmagnetronmaaltijd?
Twee woorden als ik mij niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Misschien was het wel een compliment omdat ik vind dat je mensen niet zou moeten houden/eigenaar van zou moeten kunnen zijn is fout natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 02:23 schreef perro. het volgende:
[..]
wat denk jij slecht over wij mannen zeg.
Mijn ex kosten mij anders klauwen met geld. Zelfs nadat de relatie voorbij was.quote:Op zondag 30 november 2014 02:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien was het wel een compliment omdat ik vind dat je mensen niet zou moeten houden/eigenaar van zou moeten kunnen zijn is fout natuurlijk.
Dat heb je dan niet slim gedaan natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ex kosten mij anders klauwen met geld. Zelfs nadat de relatie voorbij was.
Dan moet ik maar zorgen dat ik m'n baan niet verliesquote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef pionnetje het volgende:
ja das wel raar ik zal vrouwen nooit zomaar hoeren noemen hey, maar het is wel een significant feit dat mannen zonder baan percentueel minder kans hebben op een relatie!
Ooit wel eens geprobeerd om dickpics te sturen? Schijnt te werken.quote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef pionnetje het volgende:
ja das wel raar ik zal vrouwen nooit zomaar hoeren noemen hey, maar het is wel een significant feit dat mannen zonder baan percentueel minder kans hebben op een relatie!
Ik had er zo'n hekel aan dat mijn ex dit zei.quote:Op zondag 30 november 2014 02:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ex kosten mij anders klauwen met geld. Zelfs nadat de relatie voorbij was.
ik moest deze zin 3x lezen.quote:Op zondag 30 november 2014 02:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien was het wel een compliment omdat ik vind dat je mensen niet zou moeten houden/eigenaar van zou moeten kunnen zijn is fout natuurlijk.
Een verkapte mee-uit-vragen post?quote:Op zondag 30 november 2014 02:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, laat je hierheen verschepen dan. Mag je in mijn etalage staan
umm lijkt me weird als zo een foto opeens 100 000 keer op het web komt te staan! als ik nu nog een huisje aan zee in ruil kado kreeg zou ik nog gaan twijvelen maar anders?quote:Op zondag 30 november 2014 02:26 schreef aeque het volgende:
Ooit wel eens geprobeerd om dickpics te sturen? Schijnt te werken.
Normaal gesproken is dat wel het geval, maar geloof me. Bij mij niet.quote:Op zondag 30 november 2014 02:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had er zo'n hekel aan dat mijn ex dit zei.![]()
Hij kostte mij toch ook geld?
Nope, het is er één, leuk voor galgje.quote:Op zondag 30 november 2014 02:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Twee woorden als ik mij niet vergis.
Nee, staat er ook heel krom. Het is laat.quote:Op zondag 30 november 2014 02:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ik moest deze zin 3x lezen.
dat ligt aan mij.
Fax is gelijk aan het DM-en denk ik.quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef perro. het volgende:
[..]
glad ijs zou je zeggen. maar het is bijna winter en ijskoud.
Als ik zeg dat ik hier nu naakt lig en graag seks zou willen met hem zou hij nog niet hierheen komen omdat ik te ver woon, dus kan alles rustig zeggen gelukkigquote:
Nee hoorquote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax is gelijk aan het DM-en denk ik.
Probeer het eens...quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hier nu naakt lig en graag seks zou willen met hem zou hij nog niet hierheen komen omdat ik te ver woon, dus kan alles rustig zeggen gelukkig
zoiets vermoedde ik al. eens. ofc.quote:Op zondag 30 november 2014 02:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, staat er ook heel krom. Het is laat.
Bedoelde gewoon mensen moet je niet willen kopen, zelfs niet voor 10 cent.
Je moet er iets voor over hebben he. Fax kan je vast wat tips geven, hij is ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 30 november 2014 02:27 schreef pionnetje het volgende:
[..]
umm lijkt me weird als zo een foto opeens 100 000 keer op het web komt te staan! als ik nu nog een huisje aan zee in ruil kado kreeg zou ik nog gaan twijvelen maar anders?
Ik kom eraan.quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik hier nu naakt lig en graag seks zou willen met hem zou hij nog niet hierheen komen omdat ik te ver woon, dus kan alles rustig zeggen gelukkig
hieronder(onder jouw post dus) staat ook weer een verkapte uitnodiging. maar het is al laat heh.quote:Op zondag 30 november 2014 02:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax is gelijk aan het DM-en denk ik.
Neem van mij maar niks aan hoor, ik faal!quote:Op zondag 30 november 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben he. Fax kan je vast wat tips geven, hij is ervaringsdeskundige.![]()
Ik vind uitroeptekens zo leuk, die zinnen hebben altijd zo'n leuk stemmetje in mijn hoofd.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:30 schreef perro. het volgende:
[..]
hieronder(onder jouw post dus) staat ook weer een verkapte uitnodiging. maar het is al laat heh.
quote:
Maar in het echt ben je heel anders, toch?quote:Op zondag 30 november 2014 02:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem van mij maar niks aan hoor, ik faal!
Je moest eens wetenquote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar in het echt ben je heel anders, toch?
Nee, wel zin in thee, maar moet gaan slapen. Als ik geen normale zinnen meer kan typen is het te laat.quote:
ha ik heb dat bij tijden op fok met topics over poepvegen en klontjes stront aan je balzak enzo op fok en 99% van alle fokkers vinden dat superlachen!quote:Op zondag 30 november 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vind uitroeptekens zo leuk, die zinnen hebben altijd zo'n leuk stemmetje in mijn hoofd.
Nu al ?quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wel zin in thee, maar moet gaan slapen. Als ik geen normale zinnen meer kan typen is het te laat.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ha ik heb dat bij tijden op fok met topics over poepvegen en klontjes stront aan je balzak enzo op fok en 99% van alle fokkers vinden dat superlachen!
maar jij hebt het dus bij een uitroepteken? ( een streepje met een puntje eronder ? )
Wat heb jij gerookt? Doe mij er ook wat van!quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ha ik heb dat bij tijden op fok met topics over poepvegen en klontjes stront aan je balzak enzo op fok en 99% van alle fokkers vinden dat superlachen!
maar jij hebt het dus bij een uitroepteken? ( een streepje met een puntje eronder ? )
Oh dat valt nog best mee eigenlijk. Wel koud. Brrr.quote:Op zondag 30 november 2014 02:32 schreef aeque het volgende:
Het is wel 2,5 uur fietsen Yv, dus kan even duren voordat ik er ben.
Trusten.quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wel zin in thee, maar moet gaan slapen. Als ik geen normale zinnen meer kan typen is het te laat.
het is morgen nationale dag van de rust. en wasdag trouwens.quote:Op zondag 30 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder 2 uur zal zijn omdat ik door de kou wel wat harder fiets.quote:Op zondag 30 november 2014 02:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee eigenlijk. Wel koud. Brrr.
En het leuke is als je het ook echt leest met dat uitroepteken. Geniaal.quote:Op zondag 30 november 2014 02:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt? Doe mij er ook wat van!
Is dit een verkapte poging om te zeggen dat de vrouwen het huishouden horen te doen?quote:Op zondag 30 november 2014 02:33 schreef perro. het volgende:
[..]
het is morgen nationale dag van de rust. en wasdag trouwens.
quote:Op zondag 30 november 2014 02:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En het leuke is als je het ook echt leest met dat uitroepteken. Geniaal.
We hebben een open relatie gebaseerd op goede afspraken.quote:Op zondag 30 november 2014 02:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alfa? Gewoon lullig tegen Inolvi in mijn ogen.
Zie je, mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |