Wil je mijn leven?quote:
Is goed.quote:
Ik ontgroen haar wel een keertje hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde de spanning wel hoor... zou Inolvidable het proberen of niet....
maar helaas toch niet.
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.
lol.quote:Op zondag 30 november 2014 02:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je niet welkom hier. Alleen gelukkige mensen in een relatie die hier posten. Nu ga ik slapen, maar voor tips mag je een willekeurig iemand DM-en. Alleen niet uit dit topic.
Ik heb veel angsten in mijn leven o.a. het niet durven openen van topics.quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voelde de spanning wel hoor... zou Inolvidable het proberen of niet....
maar helaas toch niet.
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 02:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Ik ontgroen haar wel een keertje hoor.
ik kan geen man kopen!quote:Op zondag 30 november 2014 02:21 schreef pionnetje het volgende:
ik kan niet zoals jullie een vrouw kopen!
Keep the act up young lady.quote:
Bij een eenpersoonsmagnetronmaaltijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
wat denk jij slecht over wij mannen zeg.quote:Op zondag 30 november 2014 02:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens 10 cent over, maar weet niet of ik het dat waard vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |