quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kim Feenstra alert seems legit. Glazige ogen als een dom schaapje
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
doet me aan homer denken met het aapje in zn hoofdquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, Piesendorf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze naar het einde van de wereld?
Ze ziet er hardstikke leuk uit, ze moet alleen niet haar mond open doen want dan daalt het gemiddelde IQ van de omgevind met 20 punten.quote:
Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap dat gebash op haar niet zoGewoon een lieve moeder voor haar kinderen
Dat is toch logisch, ik vind er niets vreemds aan dat ze even huilt als die vader vertrekt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een andere dan totale vertwijfeling?
Dat snap ik ook niet. Als je zoiets gaat kopen ga je eerst toch uitzoeken wat het voor dorp en omgeving is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Vlier het volgende:
[..]
Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.
preciesquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap dat gebash op haar niet zoGewoon een lieve moeder voor haar kinderen
Ze was verpleegkundige dus HBO niveauquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Vlier het volgende:
[..]
Ze ziet er hardstikke leuk uit, ze moet alleen niet haar mond open doen want dan daalt het gemiddelde IQ van de omgevind met 20 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |