twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 22:01:11Alleen maar frustratie bij deze #ikvertrek. Misschien maandag Charlotte maar eens bellen in de Coen & Sander show #3FM… reageer retweet
Eindelijk weer eens geen B&B, da's al wat.quote:
Ik heb het niet gehoord.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Smash-it het volgende:
Heeft Coen van 3FM eigenlijk nog dat meisje van vorige week gebeld? Weet iemand dat?twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 22:01:11Alleen maar frustratie bij deze #ikvertrek. Misschien maandag Charlotte maar eens bellen in de Coen & Sander show #3FM… reageer retweet
en das dan weer geen pluspuntquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Zij heeft iets weg van Kim Feenstra
Maar het klinkt gewoon veel beter, dat begrijp je toch wel?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
Het heerlijke vrije leven...
Ja, je bent gewoon werkeloos, lambal!
En straks in Oostenrijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat werken...quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
Het heerlijke vrije leven...
Ja, je bent gewoon werkeloos, lambal!
Om je dood te vervelen? Mens heeft echt de uitstraling van een saaie bankzitter die zonder dit avontuur zich lijdzaam naar de slachtbank van de burgerlijkheid laat leiden. Ben benieuwd of ze een beetje pit heeft, maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, als ik ziek ben mag ze wel aan mijn bed komen.
Een stofmaskerquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat is dat? Een hele grote tuimelbeker???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |