Dát is nog eens een geniaal idee !quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Ole het volgende:
Misschien moeten we de grootste pareltjes maar in de OP zetten.
Oh god, biodanza?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb hem er al bij gezocht, draadje #63
21m15squote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef Arcee het volgende:
TV / Ik vertrek #64 Met parende swingers in Denemarken
Dat was het snelste topic ooit van deze reeks.
quote:
Best een ideale vrouw dusquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ondanks 2 keer werpen en zwanger ziet ze er nog steeds prima uit.
"Hoe noem je airco in het Engels?"quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
camping ergens in Scandinavië, onvergetelijk, moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lol
Er moesten muren blijven staan, die ze voor dat 9e appartement hadden moeten slopen.quote:Op zondag 7 december 2014 01:02 schreef Bucketlist het volgende:
In dit geval spraken ze de taal in ieder geval goed. Die vrouw was een beetje een pushover, zo'n volgzaam type.
Waarom dat 9e appartement er niet kon komen was mij niet helemaal duidelijk; als het geld op is dan leen je toch wat bij vrienden/familie? Volgens mij verdien je die kosten redelijk snel terug.
Die trap was wel gigantisch klote. Daar gaat je winst van de komende 5 jaar
Oh dan heb ik dat stukje net gemist, dacht dat het om muren die niet gesloopt konden worden gingquote:
Laat maar horen hoe het moetquote:Op zondag 7 december 2014 10:23 schreef Individual het volgende:
"A new distributionriem.. distributionriem? distributionriem.. ..you can see under de motorkap."
Hoe zeg je 'clueless' in het Engels?quote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laat maar horen hoe het moet
Dankje!quote:Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee maar het geeft je reacties op fok goed weer
die zaten daar ervoor in.quote:Op zondag 7 december 2014 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Kaprun kan je bijna heel het jaar ski een
Vette kans ook dat je het bijvoorbeeld in september en oktober kan verhuren aan een ski federatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |