Hoe weet jij hoe die eruit ziet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat Alkmaar?
* Uccie duikt onder, voor het geval het niet klopt.
Rijd ik nog weleens langs hè, nou ja vanaf nu niet meer zovaak.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die eruit ziet?
Nou, wat scheelt het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, Lissabon. Stadion van Benfica tijdens CL finale 2014.
quote:
Lissabon, Alkmaar, what's in a namequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rijd ik nog weleens langs hè, nou ja vanaf nu niet meer zovaak.
Maar dat heeft ook van die rode buizen volgens mij.
Dan was je vrij dicht in de buurtquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rijd ik nog weleens langs hè, nou ja vanaf nu niet meer zovaak.
Maar dat heeft ook van die rode buizen volgens mij.
Niet bijzonder veelquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lissabon, Alkmaar, what's in a name
GMTAquote:
Hehe, prima hits ditquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Zo Jezus, dit is wel heel wat anders dan Fylax
Nou ja op de A9 en de afrit richting centrum dan rijd je er bijna doorheenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan was je vrij dicht in de buurt
Back To The Future nooit gezien? Speelt hij keihard Van Halen hard over die hoofdtelefoonquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Zo Jezus, dit is wel heel wat anders dan Fylax
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja op de A9 en de afrit richting centrum dan rijd je er bijna doorheen
12 man, 1 bal, gras is groen, bal is rond.quote:
12 man en maar 1 bal, arme mannen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
12 man, 1 bal, gras is groen, bal is rond.
Dat was Out The Windowquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Back To The Future nooit gezien? Speelt hij keihard Van Halen hard over die hoofdtelefoonalhoewel dat niet dit nummer is
Ik ga rond 0.00 over op de metalenquote:
Jawel, zo lang geleden...toen was the future in elk geval nog niet historyquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Back To The Future nooit gezien? Speelt hij keihard Van Halen hard over die hoofdtelefoonalhoewel dat niet dit nummer is
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga rond 0.00 over op de metalen
Twisted Sister doe ik ook een volgende keer
Tackle the bitchquote:
eindelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga rond 0.00 over op de metalen
Twisted Sister doe ik ook een volgende keer
Ik zag het anders voor me eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag het anders voor me eigenlijk
Vooral doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef Toto69 het volgende:
Vaker langskomen in dit topic merk ik al.
Goed punt welquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik blijf liever achter hem, zijn warmte
Oh nee...in dat geval laat maarquote:
Opleiding: Filmacademiequote:
moest ook nog 22 zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
12 man en maar 1 bal, arme mannen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je woont in Eanske hè? Kom maar Dj'en op de beat van m'n hartmonitor volgende week
Dat geloof ik graag. Had ik zelf ook wel willen doenquote:
Hij is bekend acteur.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Had ik zelf ook wel willen doen
Wat doe je er nu mee?
Goeie serie welquote:
Ja jij ook.quote:
Ja, dat zegt iedereen. Dus maar eens kijken. Normaal ben ik niet zo into Nederlandse series.quote:
Ik werk in geluidsstudios. Heb een paar afleveringen geluidseffecten voor Penoza gedaan bijvoorbeeld. Afgelopen week 30 man laten schreeuwen en gillen dat wordt gebruikt in Michiel de Ruyter, film die eind januari uitkomt. Erg tof. En afgelopen donderdagavond premiere van de eerste lange bioscboopfilm (docu) die ik heb gemixt. Vet hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Had ik zelf ook wel willen doen
Wat doe je er nu mee?
Is ook goeie serie nu. Soort Nederlandse Breaking Bad. Ben alleen ff naam kwijtquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen. Dus maar eens kijken. Normaal ben ik niet zo into Nederlandse series.
Ja, dat laatste is meer dan waar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook goeie serie nu. Soort Nederlandse Breaking Bad. Ben alleen ff naam kwijt
Maar Amerikaanse/Britse series overrulen Nederlandse series natuurlijk wel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik werk in geluidsstudios. Heb een paar afleveringen geluidseffecten voor Penoza gedaan bijvoorbeeld. Afgelopen week 30 man laten schreeuwen en gillen dat wordt gebruikt in Michiel de Ruyter, film die eind januari uitkomt. Erg tof. En afgelopen donderdagavond premiere van de eerste lange bioscboopfilm (docu) die ik heb gemixt. Vet hoor
Dat is zeker baasquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik werk in geluidsstudios. Heb een paar afleveringen geluidseffecten voor Penoza gedaan bijvoorbeeld. Afgelopen week 30 man laten schreeuwen en gillen dat wordt gebruikt in Michiel de Ruyter, film die eind januari uitkomt. Erg tof. En afgelopen donderdagavond premiere van de eerste lange bioscboopfilm (docu) die ik heb gemixt. Vet hoor
Er komt regelmatig bekend volk langs jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zeker baasWerk je zeker ook wel met paar bekende gasten soms?
Ik had zelf wel voor Regie of Scenariogekozen denk ik als ik Filmacademie zou doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er komt regelmatig bekend volk langs ja
Vetquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh ja, jij was dat ja. Ik moest aan je denken toen ik Penoza zag liggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Regie is lastig. 4 jaar lang ben je 'de baas' maar daarna begin je echt onderaan en is het lastig om sponsoring te krijgen voor je projecten. Scenario is makkelijker om werk in te krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had zelf wel voor Regie of Scenariogekozen denk ik als ik Filmacademie zou doen
Gooische Vrouwenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vetin februari stond ik te hossen in een club met Linda de Mol, Peter Paul Muller, Tjitske Reidinga, etc
Deel 2 de film komt deze week uit, heb er een figurantenrolletje inquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen. Dat vind ik wel een leuke serie
.
Echtquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deel 2 de film komt deze week uit, heb er een figurantenrolletje in![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vetin februari stond ik te hossen in een club met Linda de Mol, Peter Paul Muller, Tjitske Reidinga, etc
Grab it.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe vond je het om op een filmset te staan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij was dat ja. Ik moest aan je denken toen ik Penoza zag liggen.
Echt super vet. Ik had al op een set van RTL 4 Pro Deo gestaan en op de set van SBS 6 bar gezellig maar van een film is echt zo gaafquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe vond je het om op een filmset te staan?
Een omroep is heel anders dan een filmset. Dat valt niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt super vet. Ik had al op een set van RTL 4 Pro Deo gestaan en op de set van SBS 6 bar gezellig maar van een film is echt zo gaaf
Gewoon om mee te maken hoe zo'n scene in elkaar steekt. hoe vaak het over moet etc.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een omroep is heel anders dan een filmset. Dat valt niet te vergelijken
Wat vond je gaaf?
En in zo`n bar wordt je drankje bijv ook constant weer gevuld?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon om mee te maken hoe zo'n scene in elkaar steekt. hoe vaak het over moet etc.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in zo`n bar wordt je drankje bijv ook constant weer gevuld?
Dan sta je er naast en heb je zoiets.. wat gaat dit worden en dan zie je het (eind)resultaat en ziet/klinkt het er gelikt uitquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon om mee te maken hoe zo'n scene in elkaar steekt. hoe vaak het over moet etc.
preciesquote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan sta je er naast en heb je zoiets.. wat gaat dit worden en dan zie je het (eind)resultaat en ziet/klinkt het er gelikt uit
In het oranje-paarse doosjequote:
Oh grappigquote:
Past er wel goed bijquote:
En het werkt ook nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
In het oranje-paarse doosje___
Op de academie waren we zowel op de set als in de studio bezig. Ik heb na de academie de keuze gemaakt om in de studio te werken. Ik heb het geduld niet om lang te wachten op de set. Lekker in de studio. Kan ik vaak ook inhoudelijk nog extra dingen doen. Gelukkig is er voor mij genoeg werk in de postquote:
Heb het nog nooit gebruiktquote:
Nou, je hebt wel eens producties met slechte catering.. maar achquote:
Ik ben er een beetje ingerold via filmvacatures.nl, sta nu bij meerdere castingbureaus, modellenbureaus etcquote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef Samzz het volgende:
Hoe kom je aan zo'n figurantenrol, Toto?
Tof tochquote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op de academie waren we zowel op de set als in de studio bezig. Ik heb na de academie de keuze gemaakt om in de studio te werken. Ik heb het geduld niet om lang te wachten op de set. Lekker in de studio. Kan ik vaak ook inhoudelijk nog extra dingen doen. Gelukkig is er voor mij genoeg werk in de post
Als je maag maar gevuld wordt, ooitquote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel eens producties met slechte catering.. maar ach
De extra strong versie ook!quote:
Jullie schuldquote:i Top 100 van zaterdag 29 november 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 577 Toto69
002. 393 Samzz
003. 298 JR-Style-93
004. 276 D-B
005. 265 Fok-it
006. 263 Uccie
007. 260 Ajacied422
008. 247 Elan
009. 240 Ro-ald
010. 234 Urb
010. 234 SuperFood
In de winter buiten wil je wel regelmatig iets warms hebben.. en ik heb meegemaakt dat het toen niet vanzelfsprekend wasquote:
Alleen bij een overdosis toch ?quote:
Gaafquote:Op zondag 30 november 2014 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje ingerold via filmvacatures.nl, sta nu bij meerdere castingbureaus, modellenbureaus etchad zelfs de hoofdrol in een tv commercial gekregen op een gegeven moment maar die is nooit uitgezonden
[ afbeelding ] dit was met pro deo
Lichtelijk genant wel.quote:
Spammerdquote:
Dit is meer heliumballon.quote:Op zondag 30 november 2014 00:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alleen bij een overdosis toch ?
Dat lijkt zo.quote:
Nee joh, ik heb geen gezicht voor tv. En ook geen figuur voor tvquote:Op zondag 30 november 2014 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zekerook niet iets voor jou?
[..]
Ach, heb ook al 2x 2000 op een dag gehad
[..]
[..]
Ik kan gewoon thuis monteren/werken, wel relaxed ookquote:Op zondag 30 november 2014 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof tochstudio lijkt me ook wel relaxter
Vorig jaar met T2000 kwam ik ergens in een ander topic waar ik weleens post tegen: WTF is Uccie aan het doen en wie is FritsFlitsquote:
Alsof regisseurs alleen maar mensen van hetzelfde formaat en gezicht zoekenquote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb geen gezicht voor tv. En ook geen figuur voor tv.
[/quote]quote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tofquote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan gewoon thuis monteren/werken, wel relaxed ook
Da's minder jaquote:Op zondag 30 november 2014 00:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In de winter buiten wil je wel regelmatig iets warms hebben.. en ik heb meegemaakt dat het toen niet vanzelfsprekend was
Die gozer van 10k posts tijdens de Top2000quote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorig jaar met T2000 kwam ik ergens in een ander topic waar ik weleens post tegen: WTF is Uccie aan het doen en wie is FritsFlits![]()
Je ziet voornamelijk mooie mensen in reclames, anders.quote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof regisseurs alleen maar mensen van hetzelfde formaat en gezicht zoeken
quote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die gozer van 10k posts tijdens de Top2000
Jouw fotoquote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt zo.quote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet voornamelijk mooie mensen in reclames, anders.
Ja, gelukstrefferquote:
Nee, Toto heeft er meerquote:
Vind je?quote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet voornamelijk mooie mensen in reclames, anders.
Niet zo bescheiden jijquote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukstreffer.
[..]
Nee, Toto heeft er meer.
Nou ja, de vrouwen zijn vaak gewoon aantrekkelijke dames. Of ik kijk te weinig naar reclames. Dat kan ook.quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je?
Patrick Stoof is niet heel aantrekkelijk hoor, wel een briljante reclame
De vrouw van de plus?quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de vrouwen zijn vaak gewoon aantrekkelijke dames. Of ik kijk te weinig naar reclames. Dat kan ook.
Die commercial die ik opnam was ook met een paar vrouwen erbij. Die waren echt niet van een buitenaardse categorie hoorquote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de vrouwen zijn vaak gewoon aantrekkelijke dames. Of ik kijk te weinig naar reclames. Dat kan ook.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:10 schreef Uccie het volgende:
Everybody was kung-fu fighting
Oh nee. toch niet
De grootste misdaad is dat je een Fokster bentquote:
Oh nee. toch niet
Oh nee. toch niet
Oh nee. toch niet
Zo begon het...dit is meer, everybody was in de mijnen aan het werkenquote:
Lijkt er inderdaad wel een beetje opquote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo begon het...dit is meer, everybody was in de mijnen aan het werken
Of doofquote:Op zondag 30 november 2014 00:12 schreef Uccie het volgende:
Toch is deze metal best aan te horen...of word ik immuun?
Plus?quote:
Nou, misschien maar eens kijken, danquote:Op zondag 30 november 2014 00:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die commercial die ik opnam was ook met een paar vrouwen erbij. Die waren echt niet van een buitenaardse categorie hooren ik zelf al helemaal niet
Wat is er mis met FOK!ster zijnquote:Op zondag 30 november 2014 00:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De grootste misdaad is dat je een Fokster bent
Tis wel te pruimenquote:Op zondag 30 november 2014 00:12 schreef Uccie het volgende:
Wat zeg je?quote:
Ja, doen! Als je linkjes wilt hebben, DM me gerust.quote:Op zondag 30 november 2014 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plus?
Oh wacht, die irritante reclame. Ja, goed punt.
[..]
Nou, misschien maar eens kijken, dan.
[..]
Wat is er mis met FOK!ster zijn?
Nee joh, Metalquote:Op zondag 30 november 2014 00:12 schreef Uccie het volgende:
Ik denk toch echt dat je immuun wordtquote:Op zondag 30 november 2014 00:12 schreef Uccie het volgende:
Is goed, zal eraan denken.quote:Op zondag 30 november 2014 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, doen! Als je linkjes wilt hebben, DM me gerust.
OF JE DOOOOOOOOOOOOOOOOFFFF BEEEEEEEEEEEEEEENNNNTTTTTquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, Metal. Stiffmeister heeft een uitstekende smaak.
Ik heb een keer naar Hork geluisterd en toen dacht ik alleen maar....goh wat een lang nummer, bleken we al 6 liedjes verder te zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, Metal. Stiffmeister heeft een uitstekende smaak.
Niet zo gillen, ik ben niet blind!quote:Op zondag 30 november 2014 00:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
OF JE DOOOOOOOOOOOOOOOOFFFF BEEEEEEEEEEEEEEENNNNTTTTT
Dank uquote:
Stelletje prettig gestoorden bij elkaarquote:
Ik wil niet beroemd worden, hoorquote:Op zondag 30 november 2014 00:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Over een jaar kan ik zeggen: Hey, haar kende ik al van FOK!
quote:Op zondag 30 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer naar Hork geluisterd en toen dacht ik alleen maar....goh wat een lang nummer, bleken we al 6 liedjes verder te zijn.
Ik zie hier niets negatiefs aanquote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stelletje prettig gestoorden bij elkaar
Lijkt mij persoonlijk best leuk. Als die commercial was uitgezonden was ik al 'n eind geweest, maar ach.quote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet beroemd worden, hoor. Dat kan ik echt niet aan
.
[..]
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De grootste misdaad is dat je een Fokster bent
quote:
Mijn verzoekjes zijn harder dan ditquote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet harderDit kan ik nog handelen
Ik denk dat het heel zwaar is. Ik ben daar denk ik te onzeker voor, ik trek me negatieve berichten teveel aan, denk ik.quote:Op zondag 30 november 2014 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk best leuk. Als die commercial was uitgezonden was ik al 'n eind geweest, maar ach.
Lavvje?quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Post die andere BNW mod ook hier zij is zoooooo lief![]()
![]()
Hmm ja, daar heb je wel 'n punt. Ik ben ook best onzeker (yarly, echt, kid you not) en zou het me ook wel aantrekkenquote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel zwaar is. Ik ben daar denk ik te onzeker voor, ik trek me negatieve berichten teveel aan, denk ik.
Heel veel harder gaat het eigenlijk niet vanavond.quote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet harderDit kan ik nog handelen
Wie heeft die commercial geproduceerd?quote:Op zondag 30 november 2014 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk best leuk. Als die commercial was uitgezonden was ik al 'n eind geweest, maar ach.
Je hoeft toch niet per se een hoofdrol? Als figurant kan je best ergens achteraan staan hoor. Vooral met grote groepen. Als figuratie je interessant lijkt kan je altijd daar naar kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel zwaar is. Ik ben daar denk ik te onzeker voor, ik trek me negatieve berichten teveel aan, denk ik.
Super tof jaquote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man zij is echt cool ook al geloof ze in Aliens en shit
Ehm, One Shoe en Fonk Film produceerden er 3 voor Kieskeurig.nl, maar Kieskeurig koos er maar 2 uit uiteindelijkquote:Op zondag 30 november 2014 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie heeft die commercial geproduceerd?
Ik moest even scrollen, maar inderdaadquote:
Zeggen me nietsquote:Op zondag 30 november 2014 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Super tof ja
[..]
Ehm, One Shoe en Fonk Film produceerden er 3 voor Kieskeurig.nl, maar Kieskeurig koos er maar 2 uit uiteindelijk
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Post die andere BNW mod ook hier zij is zoooooo lief![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik moest even scrollen, maar inderdaad![]()
Hoi Fogel![]()
quote:
Yo!quote:
Ach, natuurlijk hoeft dat niet. Het zijn maar wat gedachten.quote:Op zondag 30 november 2014 00:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se een hoofdrol? Als figurant kan je best ergens achteraan staan hoor. Vooral met grote groepen. Als figuratie je interessant lijkt kan je altijd daar naar kijken
Heu emmerquote:
stifflerquote:
Ebola!quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn laptop valt tot twee keer toe gewoon uit. Bam. Uit.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
quote:
Oh ja, nu je het zegtquote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was dat toch lepra, dat dingen zomaar uitvielen?
Leeg?quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
ALSquote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lepra is meer als iemand je een hand geeft en je hem mag houden... Of dat je een brief ontvangt met een tong aan de postzegel...quote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Techniek van tegenwoordigquote:
Geen idee dan. Is het sinds je SAM hebt geinstalleerd?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Lepra is meer als iemand je een hand geeft en je hem mag houden... Of dat je een brief ontvangt met een tong aan de postzegel...
lepra en epilepsie..... INCOMING!!!!!quote:
Alles weer bij elkaar zoekenquote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
lepra en epilepsie..... INCOMING!!!!!
Spreading the limbs !!!quote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
lepra en epilepsie..... INCOMING!!!!!
De leprastichting heeft ooit een penningmeester gehad met een gat in z'n hand.quote:Op zondag 30 november 2014 00:24 schreef dekatophetspek het volgende:
Lepra is meer als iemand je een hand geeft en je hem mag houden... Of dat je een brief ontvangt met een tong aan de postzegel...
quote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De leprastichting heeft ooit een penningmeester gehad met een gat in z'n hand.
True story.
[..]
True story.
Afiniteit met het doel was een préquote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True story.
[..]
True story.
Beide zijn gewoon vol.quote:Op zondag 30 november 2014 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van je laptop? of je trilei ?
SAM staat er nu een aantal uren op. Laptop valt nu net twee keer binnen een half uurtje uit.quote:Op zondag 30 november 2014 00:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee dan. Is het sinds je SAM hebt geinstalleerd?
Is het een HP en kun je er een ei op bakken? want dat is bij mij steeds en dan valt ie ook uitquote:
Zit je al aan je datalimiet?quote:Op zondag 30 november 2014 00:30 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is het Belgische internet niet om te janken.
Nee en nee.quote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het een HP en kun je er een ei op bakken? want dat is bij mij steeds en dan valt ie ook uit
Zo'n geneuzel uit de vorige eeuw, waar ze in Belgie nog tot voor kort last van hadden. Maar nu niet meer dus?quote:
Nog steeds:quote:Op zondag 30 november 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo'n geneuzel uit de vorige eeuw, waar ze in Belgie nog tot voor kort last van hadden. Maar nu niet meer dus?
België is eindbaas, Vlaamse frietjes zijn vet lekker [/ neppe shit show]quote:
Teringquote:Op zondag 30 november 2014 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds:
http://www.proximus.be/nl(...)ternet/internet.html
Die wegen en huizen zijn ook superlekkerquote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
België is eindbaas, Vlaamse frietjes zijn vet lekker [/ neppe shit show]
Geen ervaring meequote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wegen en huizen zijn ook superlekker
Werkelijkquote:Op zondag 30 november 2014 00:34 schreef FritsFlits het volgende:
Deze werd ooit gebruikt in een promo voor het eerste seizoen van 24
Kan software zijnquote:Op zondag 30 november 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide zijn gewoon vol.
[..]
SAM staat er nu een aantal uren op. Laptop valt nu net twee keer binnen een half uurtje uit.
Ja, zo leerde ik dit nummer kennenquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, zo leerde ik dit nummer kennen
Hoe dan, het is gewoon BAM! uit. Geen waarschuwing of zoquote:Op zondag 30 november 2014 00:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan software zijn
Kan warmte zijn
Kan een flippende accu cq. lader zijn
In de gaten houden op het momenten het gebeurt åls het weer gebeurt
Ik leerde het kennen omdat jij het draaitquote:Op zondag 30 november 2014 00:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik leerde het kennen door het album te luisteren in een muziekwinkel
Oh, vast wel. De inbelverbinding van de manege van 5 jaar terug was nog beter dan het internet hier.quote:Op zondag 30 november 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo'n geneuzel uit de vorige eeuw, waar ze in Belgie nog tot voor kort last van hadden. Maar nu niet meer dus?
quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik leerde het kennen omdat jij het draait
Bijvoorbeeld als je twee vingers in je neusgaten doet en het dan elke keer voordoet.. kan hij daar dan misschien slecht tegenquote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan, het is gewoon BAM! uit. Geen waarschuwing of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |