quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De grootste misdaad is dat je een Fokster bent
quote:
Mijn verzoekjes zijn harder dan ditquote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet harderDit kan ik nog handelen
Ik denk dat het heel zwaar is. Ik ben daar denk ik te onzeker voor, ik trek me negatieve berichten teveel aan, denk ik.quote:Op zondag 30 november 2014 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk best leuk. Als die commercial was uitgezonden was ik al 'n eind geweest, maar ach.
Lavvje?quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Post die andere BNW mod ook hier zij is zoooooo lief![]()
![]()
Hmm ja, daar heb je wel 'n punt. Ik ben ook best onzeker (yarly, echt, kid you not) en zou het me ook wel aantrekkenquote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel zwaar is. Ik ben daar denk ik te onzeker voor, ik trek me negatieve berichten teveel aan, denk ik.
Heel veel harder gaat het eigenlijk niet vanavond.quote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet harderDit kan ik nog handelen
Wie heeft die commercial geproduceerd?quote:Op zondag 30 november 2014 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk best leuk. Als die commercial was uitgezonden was ik al 'n eind geweest, maar ach.
Je hoeft toch niet per se een hoofdrol? Als figurant kan je best ergens achteraan staan hoor. Vooral met grote groepen. Als figuratie je interessant lijkt kan je altijd daar naar kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel zwaar is. Ik ben daar denk ik te onzeker voor, ik trek me negatieve berichten teveel aan, denk ik.
Super tof jaquote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man zij is echt cool ook al geloof ze in Aliens en shit
Ehm, One Shoe en Fonk Film produceerden er 3 voor Kieskeurig.nl, maar Kieskeurig koos er maar 2 uit uiteindelijkquote:Op zondag 30 november 2014 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie heeft die commercial geproduceerd?
Ik moest even scrollen, maar inderdaadquote:
Zeggen me nietsquote:Op zondag 30 november 2014 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Super tof ja
[..]
Ehm, One Shoe en Fonk Film produceerden er 3 voor Kieskeurig.nl, maar Kieskeurig koos er maar 2 uit uiteindelijk
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Post die andere BNW mod ook hier zij is zoooooo lief![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik moest even scrollen, maar inderdaad![]()
Hoi Fogel![]()
quote:
Yo!quote:
Ach, natuurlijk hoeft dat niet. Het zijn maar wat gedachten.quote:Op zondag 30 november 2014 00:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se een hoofdrol? Als figurant kan je best ergens achteraan staan hoor. Vooral met grote groepen. Als figuratie je interessant lijkt kan je altijd daar naar kijken
Heu emmerquote:
stifflerquote:
Ebola!quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn laptop valt tot twee keer toe gewoon uit. Bam. Uit.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
quote:
Oh ja, nu je het zegtquote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was dat toch lepra, dat dingen zomaar uitvielen?
Leeg?quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
ALSquote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lepra is meer als iemand je een hand geeft en je hem mag houden... Of dat je een brief ontvangt met een tong aan de postzegel...quote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Techniek van tegenwoordigquote:
Geen idee dan. Is het sinds je SAM hebt geinstalleerd?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Lepra is meer als iemand je een hand geeft en je hem mag houden... Of dat je een brief ontvangt met een tong aan de postzegel...
lepra en epilepsie..... INCOMING!!!!!quote:
Alles weer bij elkaar zoekenquote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
lepra en epilepsie..... INCOMING!!!!!
Spreading the limbs !!!quote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
lepra en epilepsie..... INCOMING!!!!!
De leprastichting heeft ooit een penningmeester gehad met een gat in z'n hand.quote:Op zondag 30 november 2014 00:24 schreef dekatophetspek het volgende:
Lepra is meer als iemand je een hand geeft en je hem mag houden... Of dat je een brief ontvangt met een tong aan de postzegel...
quote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De leprastichting heeft ooit een penningmeester gehad met een gat in z'n hand.
True story.
[..]
True story.
Afiniteit met het doel was een préquote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True story.
[..]
True story.
Beide zijn gewoon vol.quote:Op zondag 30 november 2014 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van je laptop? of je trilei ?
SAM staat er nu een aantal uren op. Laptop valt nu net twee keer binnen een half uurtje uit.quote:Op zondag 30 november 2014 00:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee dan. Is het sinds je SAM hebt geinstalleerd?
Is het een HP en kun je er een ei op bakken? want dat is bij mij steeds en dan valt ie ook uitquote:
Zit je al aan je datalimiet?quote:Op zondag 30 november 2014 00:30 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is het Belgische internet niet om te janken.
Nee en nee.quote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het een HP en kun je er een ei op bakken? want dat is bij mij steeds en dan valt ie ook uit
Zo'n geneuzel uit de vorige eeuw, waar ze in Belgie nog tot voor kort last van hadden. Maar nu niet meer dus?quote:
Nog steeds:quote:Op zondag 30 november 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo'n geneuzel uit de vorige eeuw, waar ze in Belgie nog tot voor kort last van hadden. Maar nu niet meer dus?
België is eindbaas, Vlaamse frietjes zijn vet lekker [/ neppe shit show]quote:
Teringquote:Op zondag 30 november 2014 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds:
http://www.proximus.be/nl(...)ternet/internet.html
Die wegen en huizen zijn ook superlekkerquote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
België is eindbaas, Vlaamse frietjes zijn vet lekker [/ neppe shit show]
Geen ervaring meequote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wegen en huizen zijn ook superlekker
Werkelijkquote:Op zondag 30 november 2014 00:34 schreef FritsFlits het volgende:
Deze werd ooit gebruikt in een promo voor het eerste seizoen van 24
Kan software zijnquote:Op zondag 30 november 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide zijn gewoon vol.
[..]
SAM staat er nu een aantal uren op. Laptop valt nu net twee keer binnen een half uurtje uit.
Ja, zo leerde ik dit nummer kennenquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, zo leerde ik dit nummer kennen
Hoe dan, het is gewoon BAM! uit. Geen waarschuwing of zoquote:Op zondag 30 november 2014 00:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan software zijn
Kan warmte zijn
Kan een flippende accu cq. lader zijn
In de gaten houden op het momenten het gebeurt åls het weer gebeurt
Ik leerde het kennen omdat jij het draaitquote:Op zondag 30 november 2014 00:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik leerde het kennen door het album te luisteren in een muziekwinkel
Oh, vast wel. De inbelverbinding van de manege van 5 jaar terug was nog beter dan het internet hier.quote:Op zondag 30 november 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo'n geneuzel uit de vorige eeuw, waar ze in Belgie nog tot voor kort last van hadden. Maar nu niet meer dus?
quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik leerde het kennen omdat jij het draait
Bijvoorbeeld als je twee vingers in je neusgaten doet en het dan elke keer voordoet.. kan hij daar dan misschien slecht tegenquote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan, het is gewoon BAM! uit. Geen waarschuwing of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |