Ik zag het anders voor me eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag het anders voor me eigenlijk
Vooral doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef Toto69 het volgende:
Vaker langskomen in dit topic merk ik al.
Goed punt welquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik blijf liever achter hem, zijn warmte
Oh nee...in dat geval laat maarquote:
Opleiding: Filmacademiequote:
moest ook nog 22 zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
12 man en maar 1 bal, arme mannen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je woont in Eanske hè? Kom maar Dj'en op de beat van m'n hartmonitor volgende week
Dat geloof ik graag. Had ik zelf ook wel willen doenquote:
Hij is bekend acteur.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Had ik zelf ook wel willen doen
Wat doe je er nu mee?
Goeie serie welquote:
Ja jij ook.quote:
Ja, dat zegt iedereen. Dus maar eens kijken. Normaal ben ik niet zo into Nederlandse series.quote:
Ik werk in geluidsstudios. Heb een paar afleveringen geluidseffecten voor Penoza gedaan bijvoorbeeld. Afgelopen week 30 man laten schreeuwen en gillen dat wordt gebruikt in Michiel de Ruyter, film die eind januari uitkomt. Erg tof. En afgelopen donderdagavond premiere van de eerste lange bioscboopfilm (docu) die ik heb gemixt. Vet hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Had ik zelf ook wel willen doen
Wat doe je er nu mee?
Is ook goeie serie nu. Soort Nederlandse Breaking Bad. Ben alleen ff naam kwijtquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen. Dus maar eens kijken. Normaal ben ik niet zo into Nederlandse series.
Ja, dat laatste is meer dan waar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook goeie serie nu. Soort Nederlandse Breaking Bad. Ben alleen ff naam kwijt
Maar Amerikaanse/Britse series overrulen Nederlandse series natuurlijk wel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik werk in geluidsstudios. Heb een paar afleveringen geluidseffecten voor Penoza gedaan bijvoorbeeld. Afgelopen week 30 man laten schreeuwen en gillen dat wordt gebruikt in Michiel de Ruyter, film die eind januari uitkomt. Erg tof. En afgelopen donderdagavond premiere van de eerste lange bioscboopfilm (docu) die ik heb gemixt. Vet hoor
Dat is zeker baasquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik werk in geluidsstudios. Heb een paar afleveringen geluidseffecten voor Penoza gedaan bijvoorbeeld. Afgelopen week 30 man laten schreeuwen en gillen dat wordt gebruikt in Michiel de Ruyter, film die eind januari uitkomt. Erg tof. En afgelopen donderdagavond premiere van de eerste lange bioscboopfilm (docu) die ik heb gemixt. Vet hoor
Er komt regelmatig bekend volk langs jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zeker baasWerk je zeker ook wel met paar bekende gasten soms?
Ik had zelf wel voor Regie of Scenariogekozen denk ik als ik Filmacademie zou doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er komt regelmatig bekend volk langs ja
Vetquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh ja, jij was dat ja. Ik moest aan je denken toen ik Penoza zag liggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Regie is lastig. 4 jaar lang ben je 'de baas' maar daarna begin je echt onderaan en is het lastig om sponsoring te krijgen voor je projecten. Scenario is makkelijker om werk in te krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had zelf wel voor Regie of Scenariogekozen denk ik als ik Filmacademie zou doen
Gooische Vrouwenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vetin februari stond ik te hossen in een club met Linda de Mol, Peter Paul Muller, Tjitske Reidinga, etc
Deel 2 de film komt deze week uit, heb er een figurantenrolletje inquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen. Dat vind ik wel een leuke serie
.
Echtquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deel 2 de film komt deze week uit, heb er een figurantenrolletje in![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vetin februari stond ik te hossen in een club met Linda de Mol, Peter Paul Muller, Tjitske Reidinga, etc
Grab it.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deel 2 de film komt deze week uit, heb er een figurantenrolletje in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |