Hoe vond je het om op een filmset te staan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deel 2 de film komt deze week uit, heb er een figurantenrolletje in![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deel 2 de film komt deze week uit, heb er een figurantenrolletje in![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij was dat ja. Ik moest aan je denken toen ik Penoza zag liggen.
Echt super vet. Ik had al op een set van RTL 4 Pro Deo gestaan en op de set van SBS 6 bar gezellig maar van een film is echt zo gaafquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe vond je het om op een filmset te staan?
Een omroep is heel anders dan een filmset. Dat valt niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt super vet. Ik had al op een set van RTL 4 Pro Deo gestaan en op de set van SBS 6 bar gezellig maar van een film is echt zo gaaf
Gewoon om mee te maken hoe zo'n scene in elkaar steekt. hoe vaak het over moet etc.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een omroep is heel anders dan een filmset. Dat valt niet te vergelijken
Wat vond je gaaf?
En in zo`n bar wordt je drankje bijv ook constant weer gevuld?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon om mee te maken hoe zo'n scene in elkaar steekt. hoe vaak het over moet etc.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in zo`n bar wordt je drankje bijv ook constant weer gevuld?
Dan sta je er naast en heb je zoiets.. wat gaat dit worden en dan zie je het (eind)resultaat en ziet/klinkt het er gelikt uitquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon om mee te maken hoe zo'n scene in elkaar steekt. hoe vaak het over moet etc.
preciesquote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan sta je er naast en heb je zoiets.. wat gaat dit worden en dan zie je het (eind)resultaat en ziet/klinkt het er gelikt uit
In het oranje-paarse doosjequote:
Oh grappigquote:
Past er wel goed bijquote:
En het werkt ook nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
In het oranje-paarse doosje___
Op de academie waren we zowel op de set als in de studio bezig. Ik heb na de academie de keuze gemaakt om in de studio te werken. Ik heb het geduld niet om lang te wachten op de set. Lekker in de studio. Kan ik vaak ook inhoudelijk nog extra dingen doen. Gelukkig is er voor mij genoeg werk in de postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |