SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Met een emmer op de wcquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:06 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik kies voor schijten en kotsen tegelijkertijd. Aandrang aan twee kanten. Wat een dilemma.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef lorrie03 het volgende:
gaat vanessa echt op patricia stemmen/?/Hoe vaak ga je het nog vragenquote:
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Zei ze dat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef lorrie03 het volgende:
gaat vanessa echt op patricia stemmen/?/![]()
Dom geklets en je hoort Nicoline er weer bovenuit. Die vindt vandalisme prachtig! En volgens sommigen hier moet dat dus Utopiaan van het jaar worden.![]()
En wie doen er weer gezellig mee met de groep? Maar niet heusquote:----------------------------
lolquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dom geklets en je hoort Nicoline er weer bovenuit. Die vindt vandalisme prachtig! En volgens sommigen hier moet dat dus Utopiaan van het jaar worden.![]()
Guppie maakt zich klaar voor haar laatste nacht in Utopia.![]()
En Mark is zo te zien echt ziek (of toch homo)![]()
![]()
Dat lied waar ze het over hadden is ook echt een nummer voor Isa. 'Ze mag 'm hebben'
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
kan het gewoon niet gelovenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak ga je het nog vragen![]()
Oh dus ze gaat niet echt op Patricia stemmen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef D-B het volgende:
[..]
Om Chris uit de tent te lokken was dat ze denk dat zegt hij het ook.![]()
![]()
Denk dat ze het juist prachtig vinden, eindelijk iets van hem waar ze TV van kunnen maken, sommigen denken zelfs dat het een opdracht van de redactie was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Chris is een psychopaat. Die had Utopia uitgezet moeten worden door de regie.![]()
De regie verzorgt slechts de beelden, psychiater Jan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Chris is een psychopaat. Die had Utopia uitgezet moeten worden door de regie.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Waar ligt de voorkeur bij de bewoners? Naomi of Patricia, of hebben ze er nog niks over gezegd..quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef Urb het volgende:
Guppie maakt zich klaar voor haar laatste nacht in Utopia.![]()
En Mark is zo te zien echt ziek (of toch homo)
[ afbeelding ]![]()
De regie had de redactie daartoe opdracht moeten gevenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De regie verzorgt slechts de beelden, psychiater Jan.zijn ze nu helemaal!!!
![]()
Bij deze dan. Kun je het met eigen oren horenquote:
Denk toch wel de meesten voor Patries maar we zullen morgen zien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:16 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Waar ligt de voorkeur bij de bewoners? Naomi of Patricia, of hebben ze er nog niks over gezegd..![]()
Even een flinke ram met een ellenboog en ze is wel stil.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma blijft zieke Mark stalken. 'Slaap je, slaap je, gaat het?'![]()
Mark zei tegen Vanessa toen straks dat er niemand uit gaat het wordt onbeslist morgen en alle twee de nieuwe gaan naar huis en de bewoners blijven![]()
Net als Billy dat bij Ruud deed hequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma blijft zieke Mark stalken. 'Slaap je, slaap je, gaat het?'![]()
![]()
En nu nemen Nicoline en Isa het gesprek weer over en gelijk zie je het niveau dalen en de stream saai worden.![]()
Van de nieuwe blijven ze beide nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk toch wel de meesten voor Patries maar we zullen morgen zien.![]()
Het is jammer dat 'ie verzwakt is, een kopstoot was geoorloofd geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Even een flinke ram met een ellenboog en ze is wel stil.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mark heeft koorts he, dus die ijltquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Fauvve het volgende:
Mark zei tegen Vanessa toen straks dat er niemand uit gaat het wordt onbeslist morgen en alle twee de nieuwe gaan naar huis en de bewoners blijven
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk toch wel de meesten voor Patries maar we zullen morgen zien.![]()
![]()
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Fauvve het volgende:
Mark zei tegen Vanessa toen straks dat er niemand uit gaat het wordt onbeslist morgen en alle twee de nieuwe gaan naar huis en de bewoners blijven![]()
Sprechundquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Fauvve het volgende:
![]()
hahahah nee echt heeft hij gezegdquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mark heeft koorts he, dus die ijlt![]()
Dat kan de groep volgens mij niet bepalen. Zou het kunnen dat eentje gekozen wordt en vervolgens van het verblijf af ziet? In theorie moet diegene dan de 24 uur aanvragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Fauvve het volgende:
Ja ik weet het. Ik heb het ook gehoordquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Fauvve het volgende:
[..]
hahahah nee echt heeft hij gezegd
![]()
Het is niet goed te zien, maar volgens mij heeft dat opdringerige wijf zijn hand weer gepakt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Even geduld tot morgen, dan weet je het.heb er zin in
![]()
Mark is Sprechundquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Fauvve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanxquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bij deze dan. Kun je het met eigen oren horen![]()
![]()
Het niveau dalen lolquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En nu nemen Nicoline en Isa het gesprek weer over en gelijk zie je het niveau dalen en de stream saai worden.![]()
Ontwikkelingslanden?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicoline weer te neuzelen over ontwikkelingslanden![]()
je bedoelt over de moderne slavernij , want daar heeft Nico het overMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het gaat met die twee nergens over. Dat zal na maandag 100% de streams vullen in het geval Lot er uit gaat.quote:![]()
![]()
Dik in de make-up in d'r pyjama.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ontwikkelingslanden dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ontwikkelingslanden?
je bedoelt over de moderne slavernij , want daar heeft Nico het over![]()
A zo ik hoorde het Mark zeggen de stemming is morgen onbeslistquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:19 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Sprechund voorspelde het vorige week al![]()
Dat zijn zoveel groepen mensen, dat hoef ik niet op een livestream te zien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, en geen geroddel.![]()
heerlijk om te horenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bij deze dan. Kun je het met eigen oren horen![]()
![]()
'smorgens gelijk om 10.00 het bestequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Bij de Primark is het idd beredruk maar je moet de goede momenten kiezen, valt het echt wel mee.![]()
Iedereen aan de wijn, maar Isa gaat aan de thee.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
hij was idd eerder dan de streams... ik hoop toch dat lot gewoon gaatquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt maar sprechhund heeft het al dagen geleden gezegd.![]()
Heel slim, die heeft veel aan advies van Nico en Colinda deze paar dagen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Iedereen aan de wijn, maar Isa gaat aan de thee.![]()
![]()
Eeehhh... 9:00 is s'morgens gelijk. Uitslaper.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:23 schreef Fauvve het volgende:
[..]
'smorgens gelijk om 10.00 het besteFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ik ook, ik GUN het haar niet eens om te blijven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:24 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij was idd eerder dan de streams... ik hoop toch dat lot gewoon gaat![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is jammer dat 'ie verzwakt is, een kopstoot was geoorloofd geweest.![]()
![]()
Statistisch gezien moet die sprechhund toch een keer gelijk hebben.FHRITP
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eeehhh... 9:00 is s'morgens gelijk. Uitslaper.![]()
![]()
Ach die hond,quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:24 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij was idd eerder dan de streams... ik hoop toch dat lot gewoon gaat
Eentje moet er gewoon uit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoe kan het onbeslist zijn met 15 man?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef Fauvve het volgende:
[..]
A zo ik hoorde het Mark zeggen de stemming is morgen onbeslist
Is RatMark dan zo zwaar vergiftigd, dat hij vannacht bezwijkt en er 14 zijn?![]()
Wat is dit nu weer voor raars op utopia site?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:25 schreef rico80 het volgende:
Statistisch gezien moet die sprechhund toch een keer gelijk hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwenlijke users help mij waarom heeft Gio al die vrouwenlijke deelneemsters ik vind het toch echt een vrij mongolide gozer inerlijk en uiterlijkI will do what i must !!![]()
Mark heeft koorts. Mark ijlt. Dan ga je hele rare dingen zeggen. (of juist de waarheidquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe kan het onbeslist zijn met 15 man?
Is RatMark dan zo zwaar vergiftigd, dat hij vannacht bezwijkt en er 14 zijn?)
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Fauvve het volgende:
Mark zei tegen Vanessa toen straks dat er niemand uit gaat het wordt onbeslist morgen en alle twee de nieuwe gaan naar huis en de bewoners blijvendat zal de nodige commotie opleveren als dat zo is
![]()
![]()
Zoals dronken mensen de waarheid spreken kan ook een koortsige Rat de waarheid sprekenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mark heeft koorts. Mark ijlt. Dan ga je hele rare dingen zeggen. (of juist de waarheid)
![]()
![]()
Is dat ook al flirten als je naast iemand gaat zitten en foto's gaat kijken??quote:
Hij zit ook vaak met Patricia te praten, slaat een arm om haar, is dat dan ook flirten?![]()
Hij is heel toegankelijk, maar ze willen hem niet. Ze willen Joey of 1 van de andere jongens. Ze gebruiken Gio als opstapje. Alleen Isa is na een vriendschap echt voor hem gevallen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vrouwenlijke users help mij waarom heeft Gio al die vrouwenlijke deelneemsters ik vind het toch echt een vrij mongolide gozer inerlijk en uiterlijk![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Lol dit is een mooi gesprek. Ook die droge opmerkingen van Chris![]()
Ze zijn BN-ers riep die gup van de week toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vrouwenlijke users help mij waarom heeft Gio al die vrouwenlijke deelneemsters ik vind het toch echt een vrij mongolide gozer inerlijk en uiterlijk![]()
![]()
Volgens mij stelt Mark zich ontzettend aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mark heeft koorts. Mark ijlt. Dan ga je hele rare dingen zeggen. (of juist de waarheid)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
er bestaan stomme vragen
net een van gio
of lot de koeling had schoongemaaktIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Lautje? vraagt Gi "heeft Lot die koeling al schoongemaakt? ....antwoord verstond ik niet. Oke dan is de melk niet meer goed, ik doe het wel zegt Gi.
Dat is wat die luie wijven dus doen, helemaal niets!!![]()
toch raar dat Mark nu zegt wat hij/zij al eerder hier had gezegd. 3 min 15 is 12 gedeeld door 2quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe kan het onbeslist zijn met 15 man?
Is RatMark dan zo zwaar vergiftigd, dat hij vannacht bezwijkt en er 14 zijn?![]()
Klopt. Dat was het laatste stukje van mijn tekst.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zoals dronken mensen de waarheid spreken kan ook een koortsige Rat de waarheid spreken![]()
![]()
Sommige vrouwen vallen voor puppy's. Aaibaar en opvoedbaar. Vermoed ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vrouwenlijke users help mij waarom heeft Gio al die vrouwenlijke deelneemsters ik vind het toch echt een vrij mongolide gozer inerlijk en uiterlijk...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
Lautje? vraagt Gi "heeft Lot die koeling al schoongemaakt? ....antwoord verstond ik niet. Oke dan is de melk niet meer goed, ik doe het wel zegt Gi.
Dat is wat die luie wijven dus doen, helemaal niets!!![]()
![]()
zijn een beeetje wanhopig waarschijnlijk..Ook Isaatjequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind hem niet zo leuk. Vind het dan ook niks voor isa. Denk dat de dames voor hem vallen omdat hij lief is? Geen idee eigenlijk..quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
gewoon de manier waarop hij al praat en hoe zij terug giebelt ...quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Is dat ook al flirten als je naast iemand gaat zitten en foto's gaat kijken??
Hij zit ook vaak met Patricia te praten, slaat een arm om haar, is dat dan ook flirten?![]()
Ik snap je berekening niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
toch raar dat Mark nu zegt wat hij/zij al eerder hier had gezegd. 3 min 15 is 12 gedeeld door 2
Met een oneven aantal bewoners is er altijd een meerderheid. Ze kunnen zich wel allemaal van het stemmen onttrekken dacht ik, geen idee waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.FHRITP
Vindt het een papkindje en totaal niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vallen voor puppy's. Aaibaar en opvoedbaar. Vermoed ik.![]()
Ik ook niet en hij stelt ook geen ene reet voor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het een papkindje en totaal niet aantrekkelijk.
Ik ga naar bed. Vanacht was het ook laat. Ich bin moei.![]()
Mooie omschrijving. Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het een papkindje en totaal niet aantrekkelijk....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat doet hij toch ook tegen de anderen, en zij doet niet anders dan giebelen tegen iedereen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon de manier waarop hij al praat en hoe zij terug giebelt ...![]()
Het kwijl druipt nog net niet uit zijn bekquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het een papkindje en totaal niet aantrekkelijk.I will do what i must !!![]()
Isa en Nico zitten te tellen op wie er gestemd gaat worden, ze heeft er nog 1 nodig. Ze weet niet dat Vanas heeft gezegd op Patricia te stemmen, als dat waar is.![]()
Hij heeft ook gene reetquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:34 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik ook niet en hij stelt ook geen ene reet voor.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nouuuuu, bij Gio kirt ze echt anders.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook tegen de anderen, en zij doet niet anders dan giebelen tegen iedereen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Maar de 3 op de bank mogen toch niet stemmen??quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik snap je berekening niet.
Met een oneven aantal bewoners is er altijd een meerderheid. Ze kunnen zich wel allemaal van het stemmen onttrekken dacht ik, geen idee waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.![]()
Isa denkt dat Vanessa voor Naomi gaat.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik vind Gio precies zoals je omschrijftquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vrouwenlijke users help mij waarom heeft Gio al die vrouwenlijke deelneemsters ik vind het toch echt een vrij mongolide gozer inerlijk en uiterlijk
En ook niks aantrekkelijks aan----------------------------
Tuurlijk wel. Twee ervan blijven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar de 3 op de bank mogen toch niet stemmen??![]()
Heb je haar met Joey gezien vanavond, ze deed niets anders dan giebelen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nouuuuu, bij Gio kirt ze echt anders.![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar de 3 op de bank mogen toch niet stemmen??FHRITP
Isa: iedereen is naar me toegekomen over LauB, ook naar Gio----------------------------
Dat leek mij een pesterijtje richting Chris omdat hij niet wou zeggen op wie hij ging stemmen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
Isa en Nico zitten te tellen op wie er gestemd gaat worden, ze heeft er nog 1 nodig. Ze weet niet dat Vanas heeft gezegd op Patricia te stemmen, als dat waar is.
Lot ging mee in het geintje door te zeggen dat ze nu ruzie hadden , of zoiets![]()
Nee, dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heb je haar met Joey gezien vanavond, ze deed niets anders dan giebelen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik eerder schreef. Zo komen ze onder CENTRAAL uit om de omzet van de LidL te zeggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij stelt Mark zich ontzettend aan
Dat is niet in het voordeel van La Cerda.
Denk dat de omzet pas maandagavond wordt besproken in CENTRAAL als de hele nominatie achter de rug is.![]()
Is daar een filmpje van?? Dat die dat tegen Vanes zegtquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Fauvve het volgende:
Die twee zijn flink aan het stoken geweest om Lot weg te krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:34 schreef Cheszy het volgende:
Nico, Isa, Chris, Gio, Collie, Pat en Nicole gaan voor Patries volgens Isa en Nico![]()
![]()
Vanwege die stem die zij aan Isa gegeven heeft?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef Zeyina het volgende:
Isa: iedereen is naar me toegekomen over LauB, ook naar Gio![]()
Zijn broek zakt af omdat niets het omhoog moet houdenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hahaha klopt en wat hij heeft hangt constant over zijn broek. Ook geen pan.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Tsja dat zat er dik inquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef Zeyina het volgende:
Isa: iedereen is naar me toegekomen over LauB, ook naar Gio![]()
Nee. Denk het niet. Ze liet het al eerder doorschemerenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat leek mij een pesterijtje richting Chris omdat hij niet wou zeggen op wie hij ging stemmen.
Lot ging mee in het geintje door te zeggen dat ze nu ruzie hadden , of zoiets----------------------------
Vanes heeft eerder vanavond tegen Lot en Lau gezegd op Patries te gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
Isa denkt dat Vanessa voor Naomi gaat.![]()
Ohh stom zie mijn fout in nu.....het is al laat. Dacht even dat de bewoners weer op ze gingen. Wie nu echt weg moest. Vergeet die twee nieuwe gewoon.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die regel heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat Gio en Isa hier wel achteraan zullen gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik eerder schreef. Zo komen ze onder CENTRAAL uit om de omzet van de LidL te zeggen.
Dat is niet in het voordeel van La Cerda.
Denk dat de omzet pas maandagavond wordt besproken in CENTRAAL als de hele nominatie achter de rug is.![]()
Ik zei al, als dat waar is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat leek mij een pesterijtje richting Chris omdat hij niet wou zeggen op wie hij ging stemmen.
Lot ging mee in het geintje door te zeggen dat ze nu ruzie hadden , of zoiets![]()
Ze waren samen de banken in de loods aan het tillen en Joey trok de cape van Naomi haar lichaam. Joey was nu wel een beetje in haar geinteresseerd. Misschien info gekregen van buitenaf, dat zij hem leuk vindt? (maar dat wist hij vast al)quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezien.![]()
Isa zegt dat als Gio niet al voor haar was gegaan, dan was hij nu voor Naomi gegaan. Die twee hebben een klik, niet normaal.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Isa weet het zeker, als zij er uit ligt dan krijgt Gio wat met Noomie,
wow ,wat een vertrouwen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Isa: Ik zie alles, ik zie veel meer dan je denkt.
Isa, die altijd van zichzelf beweert dat ze zo naïef is.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja weet ik, maar dat weet Isa niet. Ze denkt zelfs dat Gio wel eens op Naomi kan gaan stemmen en dan weet ze wat er gaat gebeuren als zij eruit isquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:38 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Vanes heeft eerder vanavond tegen Lot en Lau gezegd op Patries te gaan(Gio + Naomi denkt ze dus)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
en nooit iets doorheeftquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa, die altijd van zichzelf beweert dat ze zo naïef is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt, maar hij had/heeft ook van die hele lage broeken. Is een tijdje mode geweest, maar al lang niet meer. Met zijn verjaardag kreeg hij gelukkig een 'normale' broek.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zijn broek zakt af omdat niets het omhoog moet houden![]()
![]()
Gelukkig hebben jij en ik haar wel door.quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En Nico begint hinnikend over de foto's van de kalender. Die meid is zo bang om pal achter iemand te gaan staan. Walgelijk!
echt welquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jij en ik haar wel door.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou daar is de FEBO natuurlijk wel enorm blij meequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:39 schreef puzziepie het volgende:
wow ,wat een vertrouwen![]()
![]()
Eng mens dat zichzelf zo geweldig vindt...quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa, die altijd van zichzelf beweert dat ze zo naïef is.![]()
Paardenkop gaat naar huis morgen en wij mogen de rest van het jaar naar Lotje en haar Laaf slaaf Laura kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:39 schreef Cheszy het volgende:
Isa heeft de plannen van volgend jaar gezien, daar wilt ze niet bij zijn.I will do what i must !!![]()
Nee over haar gestook en 'kleffen' met Lot en Lauquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Vanwege die stem die zij aan Isa gegeven heeft?----------------------------
Isa: Als zij niet opheeft wat ze altijd opheeft, moet je kijken wat er dan staat.
Kift much, Iesje?
Mannen denken met hun pik... 2e Esza zelfs.
Nico,als de russen Amsterdam in marcheren staat Nico ze te verwelkomen met een boeket bloemenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:41 schreef mazaru het volgende:
En Nico begint hinnikend over de foto's van de kalender. Die meid is zo bang om pal achter iemand te gaan staan. Walgelijk!![]()
![]()
Hij zou bretels moeten dragenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:40 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had/heeft ook van die hele lage broeken. Is een tijdje mode geweest, maar al lang niet meer. Met zijn verjaardag kreeg hij gelukkig een 'normale' broek.
En daarbij de opmerking van Isa, je weet wat de plannen zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:41 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nou daar is de FEBO natuurlijk wel enorm blij mee![]()
Zeg dat! En tegen de omstanders te vertellen dat ze waarschijnlijk met de beste bedoelingen iedereen neerschietenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:42 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nico,als de russen Amsterdam in marcheren staat Nico ze te verwelkomen met een boeket bloemen
Niet te vergelijken,die tuinman moest komen omdat geen hond zin had om buiten wat te doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
Isa vergelijkt Naomi met Esza die ook ze weggestuurd hebben. (modepopje?)![]()
![]()
Kijk kijk,tipje van de sluier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En daarbij de opmerking van Isa, je weet wat de plannen zijn.![]()
Trustequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hahaha ja. Of kont moeten kweken![]()
Ik ga nu echt. Ik ben moe. Gewerkt vandaag.![]()
![]()
![]()
Nee een jong wijf met een dikke reet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
Isa vergelijkt Naomi met Esza die ook ze weggestuurd hebben. (modepopje?)Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat! En tegen de omstanders te vertellen dat ze waarschijnlijk met de beste bedoelingen iedereen neerschieten![]()
Hoe laat is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:43 schreef Raskolnikow het volgende:
Ben benieuwd naar de stemming morgen, dat zal er wel flink aan toe gaan in dat centraal.![]()
Isa: Als ik naar huis moet blijf ik zitten.
Ik ook, 4 uur al waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:43 schreef Raskolnikow het volgende:
Ben benieuwd naar de stemming morgen, dat zal er wel flink aan toe gaan in dat centraal.![]()
![]()
Net als toen met Big Brotherquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa: Als ik naar huis moet blijf ik zitten.![]()
![]()
Hij ruilt ze net zo makkelijk in als een ander bibliotheekboeken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:39 schreef puzziepie het volgende:
wow ,wat een vertrouwen![]()
![]()
Uiteraard,..... Naomi speelt het leuk, via Gio naar Joeyquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:41 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nou daar is de FEBO natuurlijk wel enorm blij meeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
als d'r huis in de fik zpu staan
zou nico zeggen
kijk eens wat een mooie kleuren en wat lekker warm is hetIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Iemand enig idee hoe die stemmen liggen dan?
Charlotte - Naomi
Chris - ?
Colinda - Patricia
Giorgio - Patricia
Isabella -Patricia
Ivan - ?
Joey - ?
Laura - Naomi
LauraB - Naomi
Mark -Naomi
Nicole - Patricia
Nicoline - Patricia
Patrick - ?
Vanessa - Naomi
Wilco - Naomi![]()
Wat lul je weer zielig Isa.
Ze moeten me naar huis slepen, ik ga gillen, ik ga schreeuwen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk nog steeds een ruime overwinning voor Patricia. Die jongens gaan echt niet met nog zo'n halve achterlijke in de gifkamer zitten.![]()
Dus dat Lot en Isa gaan niet weg ook al worden ze weg gestemd.....hehe eindelijk hebben ze door dat ze ook wat te zeggen hebben.![]()
Ivan gaat Patriciaquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Charlotte - Naomi
Chris - ?
Colinda - Patricia
Giorgio - Patricia
Isabella -Patricia
Ivan - ?
Joey - ?
Laura - Naomi
LauraB - Naomi
Mark -Naomi
Nicole - Patricia
Nicoline - Patricia
Patrick - ?
Vanessa - Naomi
Wilco - Naomi![]()
Slecht voorbeeld. Gio is zo'n sloddervos, die heeft nog bibliotheekboeken rondslingeren die al maanden terug hadden moeten zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:44 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Hij ruilt ze net zo makkelijk in als een ander bibliotheekboeken.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Had al afgesloten, maar bedacht ineens wat. Ze HOEVEN niemand weg te stemmen. Dat is een keer gezegd. Misschien gaan ze die truc nu toepassen? Doeiii![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Goldencharly het volgende:
Is het dan al zo duidelijk dat puike Patries Isa zal laten blijven?![]()
![]()
Rot toch op met je paranoia...Die markten zijn ook script/FEBO alleen als het jou uitkomt is het script!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:46 schreef Urb het volgende:
Isa weet dus dat Lot de markten af wil pakken.![]()
Net alsof dat bolle varken dat kanquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:46 schreef Urb het volgende:
Isa weet dus dat Lot de markten af wil pakken.![]()
I will do what i must !!![]()
Gio en Isa zijn door veel bezoekers gewaarschuwd voor die toekan.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Toevallig, dat ze nu ineens over het reglement hebben,quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa: Als ik naar huis moet blijf ik zitten.
En ze wilden ze elke maand al een keer de boel boycotten?
tsssss slecht ditMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sprechundquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Luna1956 het volgende:
Had al afgesloten, maar bedacht ineens wat. Ze HOEVEN niemand weg te stemmen. Dat is een keer gezegd. Misschien gaan ze die truc nu toepassen? Doeiii![]()
![]()
Lijkt er wel op, maar ja niemand kan dat met zekerheid zeggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Goldencharly het volgende:
Is het dan al zo duidelijk dat puike Patries Isa zal laten blijven?![]()
net zomin als dat noom lot erin houdquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Goldencharly het volgende:
Is het dan al zo duidelijk dat puike Patries Isa zal laten blijven?
ik heb noom gister horen zeggen tegen pat dat ze niet van claimen en pacten houdIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Denk het ook. "Toevallig" zei Nico dit van de week al, en vanavond zei Mark zoiets.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Luna1956 het volgende:
Had al afgesloten, maar bedacht ineens wat. Ze HOEVEN niemand weg te stemmen. Dat is een keer gezegd. Misschien gaan ze die truc nu toepassen? Doeiii
Doei![]()
![]()
Relax joh, ik quote slechts wat er op de stream gezegd wordquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Rot toch op met je paranoia...Die markten zijn ook script/FEBO alleen als het jou uitkomt is het script!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Luna1956 het volgende:
![]()
![]()
bij de vorige stemming zeihij/zij dat isa zou blijven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:25 schreef rico80 het volgende:
Statistisch gezien moet die sprechhund toch een keer gelijk hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met dat panterpakje aan kan ze zo naar de wallen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Met een doekje. Kind, haal een washand over je gezicht.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Chris ook, denk ik dan.
Ivan en Joey gok ik ook want willen Isa en Gio heel graag houden.![]()
![]()
Dat zeiden Isa en Nico dus ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net alsof dat bolle varken dat kan![]()
![]()
![]()
ben je mal,en tis veul te veul werkquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net alsof dat bolle varken dat kan![]()
![]()
![]()
Heb ik anders niet gehoord. Wel dat Lot de bar wilde overnemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Relax joh, ik quote slechts wat er op de stream gezegd word“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
En Lot heeft het ook gezegd dat zij dan de markten wil doen, maar ze had al gehoord dat Isa had geregeld dat Gio het ging overnemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Relax joh, ik quote slechts wat er op de stream gezegd word![]()
Dat balletje wat Nico opgooide over het niet naar huis sturen van een genomineerde heeft zelfs de uitzending gehaald......................dus.......................quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toevallig, dat ze nu ineens over het reglement hebben,
En ze wilden ze elke maand al een keer de boel boycotten?
tsssss slecht dit![]()
Yepquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En Lot heeft het ook gezegd dat zij dan de markten wil doen, maar ze had al gehoord dat Isa had geregeld dat Gio het ging overnemen.![]()
tis watquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa weer arrogant te doen![]()
![]()
doh dat regelt de redactie 100%quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:49 schreef rowan634 het volgende:
goed zo isa vertel maar even aan patries dat de markt niet veel werk is
I will do what i must !!![]()
Vooral denken om die grote neus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio en Isa zijn door veel bezoekers gewaarschuwd voor die toekan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Relax joh, ik quote slechts wat er op de stream gezegd word![]()
![]()
As ze dat niet doet moet de kinderbescherming per direct gebeld worden heurquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef Urb het volgende:
Dat kleine jochie heeft Patires huilend gevraagd Isa en Gio erin te laten![]()
![]()
Waar is dat kind mee bezig op die leeftijd, is zijn Playstation afgepakt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef Urb het volgende:
Dat kleine jochie heeft Patires huilend gevraagd Isa en Gio erin te latenLeipe shit ouwe![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio en Isa zijn door veel bezoekers gewaarschuwd voor die toekan.dat heb ik niet gezien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef Urb het volgende:
Dat kleine jochie heeft Patires huilend gevraagd Isa en Gio erin te laten![]()
![]()
Vanessa gaat Patriciaquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Charlotte - Naomi
Chris - ?
Colinda - Patricia
Giorgio - Patricia
Isabella -Patricia
Ivan - ?
Joey - ?
Laura - Naomi
LauraB - Naomi
Mark -Naomi
Nicole - Patricia
Nicoline - Patricia
Patrick - ?
Vanessa - Naomi
Wilco - Naomi![]()
Doet lot toch gewoon de koeienquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En Lot heeft het ook gezegd dat zij dan de markten wil doen, maar ze had al gehoord dat Isa had geregeld dat Gio het ging overnemen.![]()
![]()
Isa zei het net tegen Nico.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Tja, als mensen die het hadden moeten doen het gedaan hadden, had het nu niet gehoeven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan rond middernacht nog even een melkkoeling schoonmaken.![]()
![]()
omdat dat dikke varken het niet gedaan heeftquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan rond middernacht nog even een melkkoeling schoonmaken.
ze zal wel geschreeuwd hebben ( zodat iedereen het hoorde) ik doe het wel weerIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Zal Mark dan toch hoge koorts hebben....en daardoor al dingen zegt wat eigenlijk niet had gemoeten???![]()
Kun je nagaan wat voor sulletje Gio is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Tja, als mensen die het hadden moeten doen het gedaan hadden, had het nu niet gehoeven.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij moet wel want Lot heeft het niet gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan rond middernacht nog even een melkkoeling schoonmaken.![]()
Lot zei met een vuil lachje "Ik ga lekker al Isa's events afpakken, als statement"quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef AnneLo het volgende:
[..]
![]()
Tja, Lot hè, daar zegt nooit iemand wat van.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor sulletje Gio is.![]()
![]()
dat was om Chris uit zijn tent te lokken lot zij later dat er twee waren die met haar mee gingen lau en vanes vanes zei eerder vandaag dat ze voor lau op Naomi zou gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:38 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Vanes heeft eerder vanavond tegen Lot en Lau gezegd op Patries te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lange SL. We mochten waarschijnlijk niets horen over de verhaallijn Gio en Flappie.
Dat werd hier al besproken
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik word misselijk van dat verwende strontkindquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot zei met een vuil lachje "Ik ga lekker al Isa's events afpakken, als statement"![]()
![]()
Als de musicalavond later was geweest, had zij die ook willen overnemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot zei met een vuil lachje "Ik ga lekker al Isa's events afpakken, als statement"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ,die 2 nieuwen zitten er gewoon voor de vorm , een beetje de boel opstokenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef bull1966 het volgende:
[..]
net zomin als dat noom lot erin houd
ik heb noom gister horen zeggen tegen pat dat ze niet van claimen en pacten houd
En nu gaan de bewoners zogenaamd in protest.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
als we jou niet haddenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Lange SL. We mochten waarschijnlijk niets horen over de verhaallijn Gio en Flappie.
Dat werd hier al besproken![]()
![]()
Ik heb net een zombie film gezien esomige van die zombies zagen er beter uit als onze Helmondse Kreeft VannasI will do what i must !!![]()
Ik kan het niet verstaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat werd hier al besproken![]()
![]()
Waar slaapt Naomi, aangezien Mark in zijn bed ligt?
En Patrick slaapt weer op de bank.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ze hebben het er wel eens over gehad, maar niet iedere maandquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat balletje wat Nico opgooide over het niet naar huis sturen van een genomineerde heeft zelfs de uitzending gehaald......................dus.......................My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en dan allemaal liedjes van Kinderen voor Kinderen ipv Musical-songsquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als de musicalavond later was geweest, had zij die ook willen overnemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en dan allemaal liedjes van Kinderen voor Kinderen ipv Musical-songs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mark tegen Vanessa: Iedereen blijft behalve de nieuwe. Start op ongeveer 3.23 -- [2014 11 29] 22.04u
Voor iedereen die het toch wil horen
Probleem nummer een bij Lot. Ze wil vanalles maar kan eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als de musicalavond later was geweest, had zij die ook willen overnemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is ze gewoon heel sneu.![]()
Naast Lau en Lot? op dat matras misschienquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar slaapt Naomi, aangezien Mark in zijn bed ligt?
En Patrick slaapt weer op de bank.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gio over melk-koeling "Ik denk dat ie in maanden niet zo schoon geweest is, ik denk dat ze elke keer de bovenkant vergeten is"
Isa "Aan de binnenkant?"
Gio "Ja."
Ervanuitgaande dat die kazen daar echt van gemaakt zouden worden, eetze!![]()
![]()
![]()
Ah gatver ...en ze is dan laura?quote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef Urb het volgende:
Gio over melk-koeling "Ik denk dat ie in maanden niet zo schoon geweest is, ik denk dat ze elke keer de bovenkant vergeten is"
Isa "Aan de binnenkant?"
Gio "Ja."
Ervanuitgaande dat die kazen daar echt van gemaakt zouden worden, eetze!![]()
![]()
Isa tegen Gio: Ik heb één stem nodig, Laura B gaat voor Naomi.
Isa zegt dat mensen op Ivan inpraten.
Wie konkelt hier nou?? Niet Lot!![]()
Yepquote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ah gatver ...en ze is dan laura?![]()
wat nou, IK moet nog een stem, wie zegt dat patricia isa erin houdt??quote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef Urb het volgende:
Isa "Gi ik moet nog een stem" "LauB gaat voor Naomi"
Gio "Had ik je ook wel kunnen vertellen"![]()
Omdat je Lot nu niet in beeld hebt.quote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wie konkelt hier nou?? Niet Lot!
Maar dit geteut over stemmen is enkel om de streamertjes te vermaken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hoe kan het gelijke stand worden, onbeslist dus, dat kan niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef Zeyina het volgende:
Mark tegen Vanessa: Iedereen blijft behalve de nieuwe. Start op ongeveer 3.23 -- [2014 11 29] 22.04u
Voor iedereen die het toch wil horen![]()
Die is voor vandaag al uitgekonkelt, nou mag Isa ff.quote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
![]()
Bij Naomi maakt ze sowieso geen kans.quote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef utopinee het volgende:
[..]
wat nou, IK moet nog een stem, wie zegt dat patricia isa erin houdt??![]()
Oja Isa mag ook ffquote:Op zondag 30 november 2014 00:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die is voor vandaag al uitgekonkelt, nou mag Isa ff.![]()
![]()
![]()
Mark zegt 1 stem onbeslistquote:Op zondag 30 november 2014 00:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe kan het gelijke stand worden, onbeslist dus, dat kan niet.![]()
![]()
ook dat is helemaal niet zekerquote:Op zondag 30 november 2014 00:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij Naomi maakt ze sowieso geen kans.![]()
Dus 5 minuten stream dat Isa het over stemmen heeft, weegt zwaarder dan 4 dagen van dat VARKEN?quote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 30 november 2014 00:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij Naomi maakt ze sowieso geen kans.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: