quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mocht iemand naar Cairo willen: neem de Night Boat.
En als je naar Clarksville wilt...... Oh, laat maar die stond er al.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mocht iemand naar Cairo willen: neem de Night Boat.
....dan kan Frits je daar nog een leuk feitje over vertellen:quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef FritsFlits het volgende:
Last Train To Clarksville staat er al heel lang niet meer in helaas
Deze kun je misschien ook nog gebruiken:quote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze heeft ook wel wat.
[ afbeelding ]
Zekers. Ook als er weer eens een LARP-nummer voorbij komtquote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze kun je misschien ook nog gebruiken:
[ afbeelding ]
Heb je iets tegen LARPers dan?quote:Op zondag 30 november 2014 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zekers. Ook als er weer eens een LARP-nummer voorbij komt
Jaa, die is leuk!quote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze heeft ook wel wat.
[ afbeelding ]
Na 3 dagen Pietendorp heb ik ook wel weer genoeg sinterklaasmuziek gehoordquote:Op zondag 30 november 2014 02:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan na vanavond voor een jaar geen sinterklaasmuziek meer horen
Morgen kunnen we kijken welke nummers erin staan en welke nietquote:Op maandag 1 december 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best wel een zwart gat tot de kerst, is het niet?
Hoe werkt dat dan? Hij gaat elk nummer proberen en kijken of het er in staat?quote:Op maandag 1 december 2014 13:13 schreef FritsFlits het volgende:
Pino gaat alles al in z'n database knallen
Ach, gelukkig is er nog Serious Request.quote:Op maandag 1 december 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best wel een zwart gat tot de kerst, is het niet?
Nee, werkt alle nummers bij met de gegevens van 2014. Alleen posities kunnen uiteraard nog nietquote:Op maandag 1 december 2014 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Hij gaat elk nummer proberen en kijken of het er in staat?
dacht dat je SR zat was?quote:Op maandag 1 december 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is er nog Serious Request.
Op die fiets. Toch ga ik lekker zelf controlerenquote:Op maandag 1 december 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, werkt alle nummers bij met de gegevens van 2014. Alleen posities kunnen uiteraard nog niet
Zeker doenquote:Op maandag 1 december 2014 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op die fiets. Toch ga ik lekker zelf controleren
Helaas is mijn studentenmail sinds vandaag opgeven.quote:Op maandag 1 december 2014 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeker doenals je hebt aangevinkt
dat je wil weten welke nummers erin staan, krijg je vanzelf een mailtje morgen
Oh handigquote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas is mijn studentenmail sinds vandaag opgeven.Dus 1 lijst kan ik niet controleren. Hoewel ik daar wel de populairdere nummers mee hebt gedaan.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 1 december 2014 13:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh handigmaar je merkt vanzelf wel wanneer de lijst bekend is. Heb je nog wel een link naar je keuzelijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |