Kan na vanavond voor een jaar geen sinterklaasmuziek meer horenquote:Op zondag 30 november 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het grote boek van Sinterklaas?
Mocht iemand naar Cairo willen: neem de Night Boat.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mocht iemand naar Cairo willen: neem de Night Boat.
En als je naar Clarksville wilt...... Oh, laat maar die stond er al.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mocht iemand naar Cairo willen: neem de Night Boat.
....dan kan Frits je daar nog een leuk feitje over vertellen:quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef FritsFlits het volgende:
Last Train To Clarksville staat er al heel lang niet meer in helaas
Deze kun je misschien ook nog gebruiken:quote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze heeft ook wel wat.
[ afbeelding ]
Zekers. Ook als er weer eens een LARP-nummer voorbij komtquote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze kun je misschien ook nog gebruiken:
[ afbeelding ]
Heb je iets tegen LARPers dan?quote:Op zondag 30 november 2014 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zekers. Ook als er weer eens een LARP-nummer voorbij komt
Jaa, die is leuk!quote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze heeft ook wel wat.
[ afbeelding ]
Na 3 dagen Pietendorp heb ik ook wel weer genoeg sinterklaasmuziek gehoordquote:Op zondag 30 november 2014 02:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan na vanavond voor een jaar geen sinterklaasmuziek meer horen
Morgen kunnen we kijken welke nummers erin staan en welke nietquote:Op maandag 1 december 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best wel een zwart gat tot de kerst, is het niet?
Hoe werkt dat dan? Hij gaat elk nummer proberen en kijken of het er in staat?quote:Op maandag 1 december 2014 13:13 schreef FritsFlits het volgende:
Pino gaat alles al in z'n database knallen
Ach, gelukkig is er nog Serious Request.quote:Op maandag 1 december 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best wel een zwart gat tot de kerst, is het niet?
Nee, werkt alle nummers bij met de gegevens van 2014. Alleen posities kunnen uiteraard nog nietquote:Op maandag 1 december 2014 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Hij gaat elk nummer proberen en kijken of het er in staat?
dacht dat je SR zat was?quote:Op maandag 1 december 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is er nog Serious Request.
Op die fiets. Toch ga ik lekker zelf controlerenquote:Op maandag 1 december 2014 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, werkt alle nummers bij met de gegevens van 2014. Alleen posities kunnen uiteraard nog niet
Zeker doenquote:Op maandag 1 december 2014 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op die fiets. Toch ga ik lekker zelf controleren
Helaas is mijn studentenmail sinds vandaag opgeven.quote:Op maandag 1 december 2014 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeker doenals je hebt aangevinkt
dat je wil weten welke nummers erin staan, krijg je vanzelf een mailtje morgen
Oh handigquote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas is mijn studentenmail sinds vandaag opgeven.Dus 1 lijst kan ik niet controleren. Hoewel ik daar wel de populairdere nummers mee hebt gedaan.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 1 december 2014 13:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh handigmaar je merkt vanzelf wel wanneer de lijst bekend is. Heb je nog wel een link naar je keuzelijst?
Best wel jaquote:
Nouja ik zet het wel opquote:
Denk dat juist veel mensen blij waren dat Queen is niet op 1 staatquote:Op maandag 1 december 2014 13:48 schreef FritsFlits het volgende:
Op zich jammer dat de de top3 al bekend hebben gemaakt. Zou het zelf leuker hebben gevonden als ze de top100 pas de laatste dagen/dag bekend zouden maken. Iets meer spanning erin houden.
En op Queen stemmen is geen populair gedrag wil je zeggen ?quote:Op maandag 1 december 2014 14:36 schreef FritsFlits het volgende:
Haten op Queen is eerder populair gedrag dan een bewuste keuze heb ik het idee.
Dat nummer staat al 15 jaar aan de top, dat vind ik geen populair gedrag. Wat ik bedoel is dat de afgelopen maanden ergens een haat jegens Bohemian Rhapsody is gekomen en dat veel mensen daarin mee gaan. Dat valt me op.quote:Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
En op Queen stemmen is geen populair gedrag wil je zeggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |