Enige nummer van die 10 die ik echt leuk vind is Bowie. De rest boeit me niet/nauwelijks.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He stel nou he, effe polsen, experimentje:
Dit was de top 10 van de Top 2000. Wie zou daar vrede mee hebben? Wie zou er nooit meer luisteren?
1 The Beatles - Hey Jude
2 Pink Floyd - Wish You Were Here
3 Beach Boys - God Only Knows
4 Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
5 Bruce Springsteen - Born To Run
6 Queen - Love Of My Life
7 John Lennon - Imagine
8 The Band - The Weight
9 Oasis - Wonderwall
10 David Bowie - Life On Mars?
Duh. Er staat ook geen 80s-nummer in.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Enige nummer van die 10 die ik echt leuk vind is Bowie. De rest boeit me niet/nauwelijks.
Dan kan het idd nooit een fatsoenlijke top-10 zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Duh. Er staat ook geen 80s-nummer in.
Ik vind het prima. Maar de huidige ook. Snap niet dat mensen zich zo druk maken om een top 10. Er staat in ieder geval niets in wat ik er per se uit wil hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was de top 10 van de Top 2000. Wie zou daar vrede mee hebben? Wie zou er nooit meer luisteren?
1 The Beatles - Hey Jude
7 John Lennon - Imagine
8 The Band - The Weight
9 Oasis - Wonderwall
Om 23:59quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
Duurt wel erg lang...... in de loop van de dag?
Nu wel!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
www.staatieindetop2000.nl
Edit; wacht
Dat zagen we hier 10 minuten geleden alquote:
Hier ook. Al zoeken we hier blijkbaar wel allemaal naar dezelfde nummers, want ik heb geen nieuwe primeursquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:38 schreef hhh38 het volgende:
Site werkt prima en snel bij mij (op de pc)
Ah, niet dus. Hazel has left the buildingquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben voor Kingstown naar Hazel O'Connor op zoek, maar dat duurt maar..
quote:Afrikaan beat
Bert kaempfert
STAAT ER NIET IN
Ja, Bert Kaempfert er niet in is belachelijk. Nederlands/Duits erfgoedquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De koningin van Elba is trouwens wel aangetreden.
Staat er wel in, los schrijven die titelquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat er wel in, los schrijven die titel
Ik zie het ja, kek hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:43 schreef FritsFlits het volgende:
Pino, veel succes trouwens met het bijwerken. Je kan beter tot 19 december wachten
Ik laat het niet van een top 10 afhangen of ik wel of niet luister, het gaat om het totale 'plaatje'quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 The Beatles - Hey Jude
7 John Lennon - Imagine
8 The Band - The Weight
9 Oasis - Wonderwall
Mede dankzij mijquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
Moby Porcelain staat erin.
Pet Shop Boys voor het eerst vier keer. Geen Suburbia, wel Always On My Mind
Een knutselaar heeft zo de 2000 platen bij elkaar want de mogelijkheden zijn endless.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef asco het volgende:
Als je gewoon een "A" en een "B" of whatever invult krijg je altijd YEAHHH hij staat er in.
Wat precies?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijna iedereen vind een ander nummer van Queen ook beter dan BohRhap. Dit gaat helemaal goedkomen
Dat nummer van die band op 1quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 2 december 2014 18:05 schreef laxus13 het volgende:
Jungleland, Master Of Puppets en Iron Maiden 2x erin![]()
![]()
Vreemd, want die laatste 2 horen niet eens in de SP top 10quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:09 schreef Fred_B het volgende:
De Smashing Pumpkins komen met Disarm, 1979 en Tonight, Tonight binnen.
http://www.staatieindetop2000.nl/quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:11 schreef D. het volgende:
Waar kun je zien wat er in de lijst staat?
Kan het niet vinden op de radio 2 site
Welke van Maiden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:05 schreef laxus13 het volgende:
![]()
Welke andere van Iron Maiden dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:05 schreef laxus13 het volgende:
![]()
Number Of The Beastquote:
Huh? Daar kreeg ik net nee op..quote:
Van t groepje fokkers die hun lijst neer hadden gezet kwam die vaak terugquote:
Het is Iron Maiden. Niet Iron Ladyquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Huh? Daar kreeg ik net nee op..
Raar eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Van t groepje fokkers die hun lijst neer hadden gezet kwam die vaak terug
Ik krijg er nog steeds niks opquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is Iron Maiden. Niet Iron Lady
Oeps verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Huh? Daar kreeg ik net nee op..
En terecht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:16 schreef Homdeck het volgende:
Motorcycle Emptiness staat er ook in. Voor het eerst geloof ik.
Iron Man?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik krijg er nog steeds niks op
Ga je alles met de hand af?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:19 schreef Pino112 het volgende:
Net thuis en meteen bezig gegaan. Nu even eten en dan verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |