SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is echt heel slecht.quote:
Hij is nog jong.quote:
oké wat een kutgrapquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haye slecht.
Ik kop hem maar in is dat ook weer gebeurd.
Je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:55 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Liveuitslagen zit er naast...zelfs Ogbeche krijgt bij hun een basisplaats
barto - hemmen - melegquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie spelen er dan bij SCC in de aanval?
Barto en nog een paar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie spelen er dan bij SCC in de aanval?
0-6quote:
Problemen met de hamstring. Niks ernstigs, puur voorzorg...quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik snap het echt niet. Narsingh deed het geweldig
ah gelukkig. volgende week dan maar nac de ellende in trappenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Problemen met de hamstring. Niks ernstigs, puur voorzorg...
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:05 schreef Sjarkiee het volgende:
Voetbal??? Net 4 mooie ballen op RTL7 gezien
quote:
quote:
Dan moet je echt gaan staan springen om warm te blijven.quote:
Dan hoop ik dat het tijdens PSV - Feyenoord wat warmer wordt, want in Eindhoven houden ze niet van staan en springen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je echt gaan staan springen om warm te blijven.
Voor wie?quote:
GAE scoorde.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier moet je wat mij betreft geen pingel voor geven.
Krijgt m van een halve meter tegen zn hand aan gekopt. Ik vind dat je je hand inderdaad niet omhoog moet steken maar toch.quote:
Niet echt.quote:
Hij slaat hem gewoon weg:quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgt m van een halve meter tegen zn hand aan gekopt. Ik vind dat je je hand inderdaad niet omhoog moet steken maar toch.
Nee, hij krijgt m tegen zn hand aan gekopt. Het is niet handig om je hand daar te hebben, dus het is logisch dat een penalty gegeven wordt. Maar hier hoef je dus geen pingel voor te geven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij slaat hem gewoon weg:
[ afbeelding ]
Spelen het beste voetbal van Nederland, het is een kwestie van tijd voordat ze punten gaan pakken. Ik hoop ook echt dat Bosz trainer wordt van Ajax als De Boer weggaat.quote:
Ja daarom, ik heb al weken 3 Vitas-spelers in mijn elftal. Zo dom.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach ja, achteraf scheelt het maar 1 punt
Vitesse
Zeg dat, de slechtste scheidsrechter die de Eredivisie ooit gezien heeft. Pak je toch maar even mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Higler. Je kan er grappen over maken, over die naam, maar voor een autistische idioot issie nog best ver gekomen...
Roep je nu ook hitler je moeder is een hoer, Cava?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dat, de slechtste scheidsrechter die de Eredivisie ooit gezien heeft. Pak je toch maar even mee.
welnee, aan die ongein doe ik niet mee. Meezingen doe ik uberhaupt nooit. Behalve met genoooooot, oh leeuwarden en het Abe-lied.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roep je nu ook hitler je moeder is een hoer, Cava?
Is hij voor AZ dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |