SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Cambuur tegen AZ, niks mis mee. Alleen jammer dat d'n Ogbeche geschorst is.
Ik ben er weer bij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Cambuur tegen AZ, niks mis mee. Alleen jammer dat d'n Ogbeche geschorst is.
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij komt vaker bij Cambuur dan bij PSV ?
Tot de winterstop wel wedstrijden die te doen kunnen zijn voor Cambuur. Niks mis mee want het zijn ook nog eens bonuswedstrijden nu de 20puntengrens is gehaald.quote:
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
Alle records van RBC gaan de boeken uit.
twitter:rvandermade twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 20:14:16Jerry van Ewijk scoort 1-0 en krijgt zijn tweede gele kaart voor het (een klein beetje) uittrekken van zijn shirt. Rood! #grarod reageer retweet
Geef eens een voorbeeld dan, ik ken ze namelijk niet.quote:
For instance, minste overwinningen in een seizoen: 1.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld dan, ik ken ze namelijk niet.
Waarom?quote:
Spreekkoren zeker?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:26 schreef Caland het volgende:
Ed Jansen heeft wel iets weg van een pedofiel.
Jansen Jansen je moeder is een hoer. Voor ongeveer 5 hele minuten alquote:
Er werd geschreeuwd, maar om dat een koor te noemen is teveel eer.quote:
De commentator snapt niet waarom al die mensen opeens weglopen als de wedstrijd stilgelegd wordt. Hij heeft blijkbaar ook nog nooit van bier gehoord ofzo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef Zorro het volgende:
Publiek loopt weg. En het is niet eens in Amsterdam.
Loopt hij nou ook al bij Jong Bilal voor de voeten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC ondertussen 2-1 voor tegen Jong FC Twente.
Ryo bij Jong Twente in de basis. Over mishuurtjes gesproken.
Jong FC Twente: Bednarek, Bleker, Andersen, Bijen, Kwee, Van der Heyden, Schütte, Ntuli, Zschusschen, Oosterwijk, Miyaichi.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Loopt hij nou ook al bij Jong Bilal voor de voeten?
Joop
je kan zappenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Joop
*ZAP*quote:
Die speelt rechtsvoor, niet linksquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Joop
Kans dat 'ie dus mee doet tegen Grunnquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong FC Twente: Bednarek, Bleker, Andersen, Bijen, Kwee, Van der Heyden, Schütte, Ntuli, Zschusschen, Oosterwijk, Miyaichi.
Ould-Chikh ook niet op de bank
Je zag "Jupiler League" in de TT staan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:31 schreef GSbrder het volgende:
Graafschap met nog maar 9 man en een halfuur te spelen tegen Roda.
Kol van wie?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zag "Jupiler League" in de TT staan?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong FC Twente: Bednarek, Bleker, Andersen, Bijen, Kwee, Van der Heyden, Schütte, Ntuli, Zschusschen, Oosterwijk, Miyaichi.
Ould-Chikh ook niet op de bank
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC ondertussen 2-1 voor tegen Jong FC Twente.
Ryo bij Jong Twente in de basis. Over mishuurtjes gesproken.
Zolang Sinkgod maar scoort.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
heracles gaat stunten
voor de rest hup gae cambuur
lekker ja, buitenlandse chicks.quote:
Haha, hier staat een fout in.quote:
Buitenlands is relatief.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker ja, buitenlandse chicks.
Krijsen mag ze best hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaat zingen.
Dit is een Nederlands forum, geen België.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, hier staat een fout in.
Het is namelijk friet.
Krijsen is iets anders dan zingen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenlands is relatief.
[..]
Krijsen mag ze best hoor![]()
![]()
[..]
Dit is een Nederlands forum, geen België.
Ja als ze het Friese volkslied gaat zingen als je haar in haar poepertje neemt is het wel een afknapper.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Krijsen is iets anders dan zingen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als ze het Friese volkslied gaat zingen als je haar in haar poepertje neemt is het wel een afknapper.
Maarja yolo
Commentator zegt dat de scheidsrechter meteen duidelijk maakt dat hij daar niet van gediend is. Daarom geeft hij geen kaart zekerquote:
Driehonderd kilometer verderop.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staat dat ook alweer voor?
Misschien wat voor Heerenveenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tannane is wel een goede speler zeg. Die kan nog wel een stapje hogerop aan denk ik.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driehonderd kilometer verderop.
Vooral in de voorhoede.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heracles heeft toch wel weer wat leuke spelertjes.
Tannane is wel echt de enige hoor, zei ik aan het begin al.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heracles heeft toch wel weer wat leuke spelertjes.
Linssen ook welquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tannane is wel echt de enige hoor, zei ik aan het begin al.
Als ze er maar in blijven. Vind het wel een sympathieke club.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tannane is wel echt de enige hoor, zei ik aan het begin al.
Liefst gaan Dord en NAC eruitquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze er maar in blijven. Vind het wel een sympathieke club.
Bel Hassani is ook wel leuk spelertje
NAC mag ook wel even gestraft worden op de NEC en Roda manier. Maar die zie ik er wel uitvliegen in de play-offs.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liefst gaan Dord en NAC eruit
Trainers zijn overschatquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:38 schreef Brammess het volgende:
Nou een trainer schorsen heeft ook 0,0 effect
Die 6-3quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee aanvallende ploegen hè
Altijd leuke potjes tussen deze twee ploegen
Ten Rouwelaar speelt niet bij Heraclesquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij gokte op een blunder van de keeper
Die Telgenkamp is ook tergend zwak.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar speelt niet bij Heracles
Telgenrampquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke grap, maak hem nog eens.
Dit. Boszquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:59 schreef Max23 het volgende:
Leerdam gepasseerd bij Vitesse. Had ik ook een Vitesse speler in mijn manager gezet
Vitesse is sowieso veel te onvoorspelbaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:59 schreef Max23 het volgende:
Leerdam gepasseerd bij Vitesse. Had ik ook een Vitesse speler in mijn manager gezet
Daar heb ik mijn manager dit jaar op verneukt, kiezen voor Vitesse ipv Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse is sowieso veel te onvoorspelbaar.
Ik heb mijn manager verneukt door het weken niet aan te passenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn manager dit jaar op verneukt, kiezen voor Vitesse ipv Feyenoord.
Hoeveelste stond jequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn manager dit jaar op verneukt, kiezen voor Vitesse ipv Feyenoord.
top 20quote:
Zolang er maar kools vallenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat dit eindigt in een gelijkspel.
Wat niet zo gek is, want Heerenveen heeft meer kwaliteit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heerenveen heeft toch de beste kansen
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat niet zo gek is, want Heerenveen heeft meer kwaliteit.
Het is voor hem te hopen dat zijn vriendin net zo vaak de beentjes wijd doet als hem.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Marzo krijgt wel veel panna's tegen de laatste tijd.
Met Stijn?quote:
Leukquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan samen naar de bioscoop
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles in Nederland buiten Limburg en Brabant
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zanger van Gorki is overleden.
Wat zielig voor je.quote:
Noord-Hollandquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haten op Groningen
haten op Noord-Holland
Gorki? Dat was toch een pc game?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zanger van Gorki is overleden.
Kom haten.quote:
lekker anoniem achter je toetsenbordjequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Brabant( noord en zuid )
Limburg helemaalpauper
hahaha jij bent een belgquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
lekker anoniem achter je toetsenbordje
wacht maar tot ik je tegen kom makker
pioniers van het kunstgrasquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Het is voor elke voetballiefhebber te hopen dat Heracles er uit vliegt. Wat een troosteloze club zonder historie is dat zeg.
Mad?quote:
hahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Het is voor elke voetballiefhebber te hopen dat Heracles er uit vliegt. Wat een troosteloze club zonder historie is dat zeg.
2 keer kampioen geworden kutquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij paar keer landskampioen geworden, dus wel degelijk historie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
in de twente cup?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
2 keer kampioen geworden kut
MARKOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
TOOOOOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Dat doen ze nu nog steeds.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh toen deed Feyenoord ook nog mee om de titel.
Doen ze dit jaar mee dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doen ze nu nog steeds.
Alleen toen wonnen ze ook nog ooit.
Eerst neger in het betaald voetbal speelde daar man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Je bent zelf een neger.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:40 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Eerst neger in het betaald voetbal speelde daar man.
Ze staan maar enkele punten achter op de grote favoriet.quote:
Maar niemand denkt toch serieus dat Feyenoord kampioen wordt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan maar enkele punten achter op de grote favoriet.
PSV zal ook wel snel afhaken. Denk dat Feyenoord voor PSV kan eindigen tbh.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar niemand denkt toch serieus dat Feyenoord kampioen wordt?
Gaat gewoon tussen Ajax en PSV. Like always
Dat kan nog wel gebeuren als het uiteindelijk een strijd om plek twee blijkt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV zal ook wel snel afhaken. Denk dat Feyenoord voor PSV kan eindigen tbh.
Met boeren?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk ook naar Nederland 1. het gaat over daten
Kassa test datingsites. het ging eerst over testen van chocoladeletters en nr 1 was tony's chocolony en nr 2 was mijn verkade chocoladeletterquote:
Ik denk niet dat ze specifiek jouw letter bedoelde, maar gewoon het merk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kassa test datingsites. het ging eerst over testen van chocoladeletters en nr 1 was tony's chocolony en nr 2 was mijn verkade chocoladeletterik ben blij
Ja maar ik heb deel rechten op verkade dus in princiepe mijn letterquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze specifiek jouw letter bedoelde, maar gewoon het merk.
picsquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er eentje van Tony Chocolonely.
Wat heb ik een geluk.
Klinkt spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kassa test datingsites. het ging eerst over testen van chocoladeletters en nr 1 was tony's chocolony en nr 2 was mijn verkade chocoladeletterik ben blij
Is dit een trollpoging?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende week gaan ze matrassen testen.
-> TVquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Haha, ze doen zo moeilijk over een datingsite.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:58 schreef Fargo het volgende:
Utrecht op 0-1...en daar komen de fans na hun statement net binnen vallen. Haha.,..
HAHAHAHAH JE HEBT DE POWERS NIET MEERquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
Gadverdamme, paul is er.
Gewoon negeren jongens, dan gaat het vanzelf weg.
(k)utjequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Gaat Heracles er nu al overheen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, NAC Breda alweer achter tegen FC fucking Utrecht.
ADO 13quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Heracles er nu al overheen?
NAC mag wel heel erg blij zijn dat Dordrecht in de Eredivisie zit dit jaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO 13
Heracles 12
NAC 10
Dordt 5
Volgende week
Utrecht v Heracles
Dordt v PSV
Cambuur v NAC
PEC v ADO
In de Play Offs wordt het nog lastig genoeg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC mag wel heel erg blij zijn dat Dordrecht in de Eredivisie zit dit jaar.
Dat wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Play Offs wordt het nog lastig genoeg.
Maar positiespel is ook niet alles.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg ploegen die nog beter positiespel spelen dan NAC.
Matige potjes vandaag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu eens kijken wat GAE doet en om 20:45 naar het genot van Cambuur.
Cambuur > AZ.
Cambuur v AZ vind ik wel leuk, ook is er nog darts.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige potjes vandaag.
Even een leuke film uitkiezen.
Meh, AZ vind ik niet zo'n boeiende ploeg en Cambuur heb ik ook niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur v AZ vind ik wel leuk, ook is er nog darts.
DE topper van morgen gaat niet door hoor!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal gelijk spelenmorgen de topper
Twente - Groningen ook mooi. Hup Groningenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
DE topper van morgen gaat niet door hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |