Dit. Boszquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:59 schreef Max23 het volgende:
Leerdam gepasseerd bij Vitesse. Had ik ook een Vitesse speler in mijn manager gezet
Vitesse is sowieso veel te onvoorspelbaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:59 schreef Max23 het volgende:
Leerdam gepasseerd bij Vitesse. Had ik ook een Vitesse speler in mijn manager gezet
Daar heb ik mijn manager dit jaar op verneukt, kiezen voor Vitesse ipv Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse is sowieso veel te onvoorspelbaar.
Ik heb mijn manager verneukt door het weken niet aan te passenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn manager dit jaar op verneukt, kiezen voor Vitesse ipv Feyenoord.
Hoeveelste stond jequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn manager dit jaar op verneukt, kiezen voor Vitesse ipv Feyenoord.
top 20quote:
Zolang er maar kools vallenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat dit eindigt in een gelijkspel.
Wat niet zo gek is, want Heerenveen heeft meer kwaliteit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heerenveen heeft toch de beste kansen
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat niet zo gek is, want Heerenveen heeft meer kwaliteit.
Het is voor hem te hopen dat zijn vriendin net zo vaak de beentjes wijd doet als hem.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Marzo krijgt wel veel panna's tegen de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |