Maar je weet toch al dat hij jou leuk vindt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Nouja, ik ben nogal bang om een blauwtje te lopen enzo
Je hebt het iig zo geformuleerd dat hij ook kan aangeven druk te zijn. Geen keiharde afwijzing.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Nou, ik krijg regelmatig appjes waarin dat blijkt, maar hij kan me ook gewoon (nogmaals) het bed in willen. Niet dat ik daar iets op tegen heb want dat wil ik ook wel, maar ik wil misschien ook iets meer ooitquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je weet toch al dat hij jou leuk vindt?
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het iig zo geformuleerd dat hij ook kan aangeven druk te zijn. Geen keiharde afwijzing.
Hij zal vast wel positief reageren op je vraag/berichtje gok ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, ik krijg regelmatig appjes waarin dat blijkt, maar hij kan me ook gewoon (nogmaals) het bed in willen. Niet dat ik daar iets op tegen heb want dat wil ik ook wel, maar ik wil misschien ook iets meer ooit.
Heb het vannacht ergens gestuurdquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij zal vast wel positief reageren op je vraag/berichtje gok ik
Ach, geniet maar van het moment. Van nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
True! Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, geniet maar van het moment. Van nuJe kunt altijd later vragen of hij ervoor open staat om te zien of het ergens toe kan leiden.
maar een koning in de discotheek?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Top! Ook niet teveel van mijn adviezen aannemen hoor. Ik ben een sukkel in de liefde
Jij snapt mequote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar een koning in de discotheek?
quote:
Have fun.quote:
Enjoy!quote:
Jullie hebben toch al gedate etc?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Utrecht is leuker inderdaadquote:
Hij is inderdaad in hier in Groningen geweest voor een dagquote:
Ik heb het hem net gevraag via WA. Hij vindt jou ook leuk. Raakbaar én leuk. Dus je zal geen Jofunu lopen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is inderdaad in hier in Groningen geweest voor een dagMaar dat betekend niet dat hij mij leuk vind, hij kan het wel verschrikkelijk hebben gevonden :p
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het hem net gevraag via WA. Hij vindt jou ook leuk. Raakbaar én leuk. Dus je zal geen Jofunu lopen.
Nou nou, niet zo downgraden art. Dat valt best mee. Vraag dat maar aan faxquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Top! Ook niet teveel van mijn adviezen aannemen hoor. Ik ben een sukkel in de liefde
Veel plezier!quote:
Dat zal vast wel meevallen. Zeker als jullie nog steeds intensief contact hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is inderdaad in hier in Groningen geweest voor een dagMaar dat betekend niet dat hij mij leuk vind, hij kan het wel verschrikkelijk hebben gevonden :p
Voor mij doen intensief (ik ben niet zo van het WA contact enzo)quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo downgraden art. Dat valt best mee. Vraag dat maar aan fax
[..]
Veel plezier!
[..]
Dat zal vast wel meevallen. Zeker als jullie nog steeds intensief contact hebben.
Ik bedoelde dat ik ging ophouden met zeurenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, nu lok je reacties uit.
quote:
Groningen en Nijmegen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo downgraden art. Dat valt best mee. Vraag dat maar aan fax
Daar ben je niet de enige in. Dat doet mijn date van gisteren ook niet. Maar als jullie contact hebben, loopt t dan makkelijk?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor mij doen intensief (ik ben niet zo van het WA contact enzo)!
Goed zo! En anders gewoon de konijnen los in het hok. En hok = pyjama.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ging ophouden met zeuren
Ja opzich welquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in. Dat doet mijn date van gisteren ook niet. Maar als jullie contact hebben, loopt t dan makkelijk?
Ik ben Nijmegenaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Groningen en Nijmegen?Hoe zijn jullie elkaar tegen gekomen terwijl jullie zo ver weg van elkaar wonen?
Waarom is Groningen zo ver? Hinderlijk is dat ja...quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben Nijmegenaardie helaas in Groningen woont
Toont hij zelf interesse qua vragen etc?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom is Groningen zo ver? Hinderlijk is dat ja...
[..]
Toont hij zelf interesse qua vragen etc?
Huisje, boompje, beestje, zoon, dochter, wit tuinhekje, stationwagon, gedichten schrijven met Sinterklaas dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Inderdaad
Hij vraagt me hoe het is en wat ik heb gedaan of hoe mijn weekend was uit zichzelf..
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje, zoon, dochter, wit tuinhekje, stationwagon, gedichten schrijven met Sinterklaas dus
Mijn date woont in Groningen, ik vrees dat ik de struggles ga herkennen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Inderdaad
Hij vraagt me hoe het is en wat ik heb gedaan of hoe mijn weekend was uit zichzelf..
Waarom woon je in Groningen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben Nijmegenaardie helaas in Groningen woont
Jij bent nog in Groningen nu? Of alweer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn date woont in Groningen, ik vrees dat ik de struggles ga herkennen.
Dat klinkt niet slecht. Dan zag hij het in ieder geval niet als echt puur eenmalig.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn date woont in Groningen, ik vrees dat ik de struggles ga herkennen.
Dat klinkt niet slecht. Dan zag hij het in ieder geval niet als echt puur eenmalig.
Werk!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom woon je in Groningen?
Maar dat verklaart het wel ja.
Nee, ik ben nu nog even thuis. Dadelijk naar het stadion hier. Volgend weekend ben ik waarschijnlijk in Groningenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent nog in Groningen nu? Of alweer?
Gaan we elkaar afwisselenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu nog even thuis. Dadelijk naar het stadion hier. Volgend weekend ben ik waarschijnlijk in Groningen
Waarom was de date dan helemaal in R'dam?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu nog even thuis. Dadelijk naar het stadion hier. Volgend weekend ben ik waarschijnlijk in Groningen
Ik hoop t. De klik is er van beide kanten wel en zover we elkaar nu kennen zijn we beide elkaars type. Alleen die volgende stap zetten is eng.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]Komt goed!
En thx allen voor het meedenken. Ik ga gewoon door met mijn leven en dan leer ik vanzelf waar het eindigt!
Guess so. Misschien maar eens een carpoolservice opzetten?quote:
Omdat ze daar dit weekend was vanwege haar opleiding. Ze logeerde daar bij haar ouders.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom was de date dan helemaal in R'dam?
Volgende stap?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop t. De klik is er van beide kanten wel en zover we elkaar nu kennen zijn we beide elkaars type. Alleen die volgende stap zetten is eng.
Actie ondernemen door te zoenenquote:
Volgende keer moet er wel gezoend worden hoor!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop t. De klik is er van beide kanten wel en zover we elkaar nu kennen zijn we beide elkaars type. Alleen die volgende stap zetten is eng.
Nee,dat wilde ik bij het afscheid doen,maar dat werd wat haastig dankzij het ov.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat is niet gelukt gisteren?
I will try. Al weet je dat ik daar geen held in benquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgende keer moet er wel gezoend worden hoor!
Ja, anders ga je denk ik toch twijfelen of er wel interesse (op die manier) is lijkt mij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgende keer moet er wel gezoend worden hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, maar niet te veel want ik ben voor Go Ahead eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:06 schreef yats het volgende:
Op naar het stadion. Fijne avond allen!
Ze wil met je op een derde date. 1 + 1 = 2 je kan haar echt wel zoenen dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:03 schreef yats het volgende:
I will try. Al weet je dat ik daar geen held in ben
Sommige mensen zijn niet zo van het appen... maar ik snap het wel, zou dan ook onzeker worden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:13 schreef zeefje het volgende:
Ik heb ook een klik mer iemand maar hij is op app nogal stil en dat maakt mij onzeker
dit idd. en ik zou ook echt dan actie ondernemen anders is straks "het moment" voorbij en ziet ze je niet meer als potentieel relatiemateriaal maar als gezellige goedzak.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil met je op een derde date. 1 + 1 = 2 je kan haar echt wel zoenen dan.
bel-len. appen is zo 2014.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:13 schreef zeefje het volgende:
Ik heb ook een klik mer iemand maar hij is op app nogal stil en dat maakt mij onzeker
Ja. Nooit uit zichzelf gesprek beginnen. Als we bij elkaar zijn is het heel tof. Dan stelt hij zich wel geïnteresseerd op dus dat vind ik moeilijk om hem dan nog te gelovenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet zo van het appen... maar ik snap het wel, zou dan ook onzeker worden.
Wat is nogal stil? Hij begint nooit gesprekjes?
Nee, maar baal er wel van.quote:
Een volgende meet is wel al afgesproken of dat nog niet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja. Nooit uit zichzelf gesprek beginnen. Als we bij elkaar zijn is het heel tof. Dan stelt hij zich wel geïnteresseerd op dus dat vind ik moeilijk om hem dan nog te geloven
Dat had op de tweede date al gekund, gok ik. Maar ik snap hem wel, ik kan dat zelf ook nooit inschatten en doe dus niksquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil met je op een derde date. 1 + 1 = 2 je kan haar echt wel zoenen dan.
precies daarom vind ik het wel relax, dat uitstel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar baal er wel van.
Zeker gezien de flow waar wij nu inzitten en dat het bij die boeren wat minder loopt nu.
Yup. Nu twee keer gedate. Volgende staat volgende week.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een volgende meet is wel al afgesproken of dat nog niet?
Eerste dates blijven lastig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had op de tweede date al gekund, gok ik. Maar ik snap hem wel, ik kan dat zelf ook nooit inschatten en doe dus niks.
Say whut?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het hem net gevraag via WA. Hij vindt jou ook leuk. Raakbaar én leuk. Dus je zal geen Jofunu lopen.
Ja jullie wel ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:17 schreef perro. het volgende:
[..]
precies daarom vind ik het wel relax, dat uitstel.
Oh, dan je geen zorgen makenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Yup. Nu twee keer gedate. Volgende staat volgende week.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:17 schreef perro. het volgende:
[..]
precies daarom vind ik het wel relax, dat uitstel.
Eerste dates sowieso, inderdaad. Hoewel ik bij de mannen waar ik uiteindelijk ook een relatie mee kreeg wel altijd op de eerste date gezoend heb. En dan volgden de rest van de dates vanzelfquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerste dates blijven lastig.Op 2e dates durf ik het wel, want dat weet je dat er interesse is. Beetje subtiel aanraken en dan gaat het vaak vanzelf.
Ik baal ook echt als ik iemand leuk vind en er wordt niet gezoend op de eerste date. Laat staan op de tweede.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
Als de date écht leuk was en de spanning er is, zoen ik op de eerste date.
ik heb oprecht nooit begrepen wat daar nu lastig aan is?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerste dates blijven lastig.Op 2e dates durf ik het wel, want dat weet je dat er interesse is. Beetje subtiel aanraken en dan gaat het vaak vanzelf.
Even deze hosselskills noterenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben te onzeker om zelf de eerste stap te zetten, so sadquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik baal ook echt als ik iemand leuk vind en er wordt niet gezoend op de eerste date. Laat staan op de tweede.
*noteertquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben te onzeker om zelf de eerste stap te zetten, so sad.
Er moet gewoon zo'n zoenmoment zijn. En nee, niet op het station.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:21 schreef perro. het volgende:
[..]
jij hebt nadat je van het uitstel hoorde spontaan visioenen van kapotte voetbalshirts gehad?
Wanneer hij het portier voor je openhoudt zodat je in kan stappenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er moet gewoon zo'n zoenmoment zijn. En nee, niet op het station.
Fasquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat het bijna 2015 is en jullie ook de eerste stap mogen zetten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik baal ook echt als ik iemand leuk vind en er wordt niet gezoend op de eerste date. Laat staan op de tweede.
Jij bent altijd zo super smooth dat dat gewoon de 1e date altijd al lukt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb oprecht nooit begrepen wat daar nu lastig aan is?
Het is niet lastig, gewoon eng soms als je geen duidelijke signalen krijgt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb oprecht nooit begrepen wat daar nu lastig aan is?
Als je dat niet durft kun je er achteraf toch alsnog flink van balen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat het bijna 2015 is en jullie ook de eerste stap mogen zetten?
In theorie, he. Is me nog niet overkomen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat het bijna 2015 is en jullie ook de eerste stap mogen zetten?
Euhm, ik zou dan eerder hebben dat je wacht tot die deur tussen ons uit is..quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer hij het portier voor je openhoudt zodat je in kan stappen? Of zij, in jouw geval.
Je kan wachten tot zo'n moment ontstaat, of je kan hem zelf (helpen) creeren. Anders krijg je inderdaad van die stationtaferelen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat niet durft kun je er achteraf toch alsnog flink van balen?
Liefst thuis bij iemand. Zodat je ondertussen nog wat kan kabeltjes kan nemen en wat drinken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer hij het portier voor je openhoudt zodat je in kan stappen? Of zij, in jouw geval.
nee, niet zo verlegen en niet echt zenuwachtig. is "maar" een vrouw. in de zin dat het ook een persoon is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo super smooth dat dat gewoon de 1e date altijd al lukt?
Ik weet niet hoe jouw date bij het portier staat, maar die deur moet eerst open, over het algemeen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, ik zou dan eerder hebben dat je wacht tot die deur tussen ons uit is..
Dit jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In theorie, he. Is me nog niet overkomen.
Maar ik hou wel van een man met initiatief. Sorry.
Vreetzakquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liefst thuis bij iemand. Zodat je ondertussen nog wat kan kabeltjes kan nemen en wat drinken.
Dan is de deur nog niet open dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw date bij het portier staat, maar die deur moet eerst open, over het algemeen.
Ik ben dan ook niet van plan een vrouw op de tafel van een restaurant te nemen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
en daarom is angst een slechte raadgever.
Niet denken, gewoon doen.
Zoenen dan he, haar niet meteen in het restaurant op de tafel nemen.
Jij bent gewoon zo bang voor samzz dat je altijd achter de deur gaat staan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is de deur nog niet open dus
En als dat portier dan open is, moet je over het algemeen nog ernaartoe lopen. Dus je begint in principe naast elkaar wanneer een portier opengemaakt wordt, héquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is de deur nog niet open dus
Joahhquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liefst thuis bij iemand. Zodat je ondertussen nog wat kan kabeltjes kan nemen en wat drinken.
In jouw geval ben jij degene die dan genomen zou worden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van plan een vrouw op de tafel van een restaurant te nemen, eigenlijk.
niet? heh, van de valk kan wel wat extra inkomsten gebruiken anders.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van plan een vrouw op de tafel van een restaurant te nemen, eigenlijk.
Euhm, nee..quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo bang voor samzz dat je altijd achter de deur gaat staan.
Zwaffel jij op de 1e date?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
Ik ben altijd zenuwachtig voor het juiste moment om met mijn pener te zwiepen.
Knabbeltjes.quote:
quote:
Bij de juiste klik gewoon op de eerste.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat zwaffelen pas 2e date was? Jeetje, ben het echt verleerd
Het hebben van tattoo's helpt ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even deze hosselskills noteren
Oooooh!quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jouw geval ben jij degene die dan genomen zou worden.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:27 schreef perro. het volgende:
[..]
niet? heh, van de valk kan wel wat extra inkomsten gebruiken anders.
art weet er alles van zo te lezen. en roy ook. van swaffelen dan heh. de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat zwaffelen pas 2e date was? Jeetje, ben het echt verleerd
Die hint snapte ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hebben van tattoo's helpt ook.Een excuus om de ander aan te raken.
Haha neequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]![]()
Niets mis met swaffelen toch?
Gingen wij uit eten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij ook alweer uit eten?
Kloptquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]![]()
Niets mis met swaffelen toch?
Picsquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver![]()
Even mijn badjas opengooien...
Ik vraag altijd of haar tepels gevoelig zijn en dan wrijf ik erover.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
die schrijf ik even opquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of haar tepels gevoelig zijn en dan wrijf ik erover.
Slim.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou dat bij mannen ook werken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je beter ergens anders wrijvenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou dat bij mannen ook werken?
Ik heb geen FL.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijk maar op FL![]()
Nee ik heb geen badjaspics.
Maar niets mis met badjassen
TE schattig! Ik draag nu een zwart overhemd, jeans en Adidas ZX900's.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen FL.
Ik heb een pandavest.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
TE schattig! Ik draag nu een zwart overhemd, jeans en Adidas ZX900's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
"Koude tepels? Ik wil ze wel even opwarmen voor je."quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, mannen hebben niets met hun tepels.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou dat bij mannen ook werken?
Ik als vrouw ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, mannen hebben niets met hun tepels.
Oké, die zal ik bij jou gebruiken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Koude tepels? Ik wil ze wel even opwarmen voor je."
Ik een paars jurkje, idem vest en 70 denier maillot, converse, sjaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
TE schattig! Ik draag nu een zwart overhemd, jeans en Adidas ZX900's.
Jammer...quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die van mij zijn dood.
Okay niet helemaal, maar doet me niet zoveel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik een paars jurkje, idem vest en 70 denier maillot, converse, sjaal.Ik heb het niet koud vanavond.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Kijk eens hoe schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teddyfleece, zo lekker warmquote:
Ja, je hebt vrouwen die kunnen klaarkomen met enkel tepelstimulatie. Dat lijkt mij ook wel wat.quote:
Het lijkt mij wel wat om vrouwen te laten klaarkomen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, je hebt vrouwen die kunnen klaarkomen met enkel tepelstimulatie. Dat lijkt mij ook wel wat.
Gelukkig genoeg andere fijne plekjesquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, je hebt vrouwen die kunnen klaarkomen met enkel tepelstimulatie. Dat lijkt mij ook wel wat.
Lijkt mij vreselijk, eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel wat om vrouwen te laten klaarkomen.
Niets mis met klaarkomen toch?
Scheelt dat je als vrouw vaak af kunt wachten of de man initiatief neemt of niet.Als de signalen heel duidelijk zijn durf ik het ook wel op een eerste datequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeten vrouwen ook klaarkomen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel wat om vrouwen te laten klaarkomen.
Niets mis met klaarkomen toch?
Dat dus helaas.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben te onzeker om zelf de eerste stap te zetten, so sad.
Als je er nog een keer overheen wilt zou ik het wel aanraden.quote:
Kijk, dat zijn tips waar een man wat aan heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er nog een keer overheen wilt zou ik het wel aanraden.
En een muts buiten.quote:
SPOILER: 300x400Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor hoofd.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een muts buiten.Deed ik voorheen nooit, maar tis best wel ideaal.
Hallo hoofd!SPOILER: 300x400Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor hoofd.
Ik moet nog een muts halen. Moet alleen wel beetje passen bij me.
Dat dus. Bij haar of bij mij thuis loopt zoiets gewoon vaak natuurlijker dan in een kroeg of bioscoop.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kan een muts niet passen? Het is een muts!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hallo hoofd!
Ik moet nog een muts halen. Moet alleen wel beetje passen bij me.
Bij m'n hoofd. Het moet staan, wil niet als een debiel rondlopenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan een muts niet passen? Het is een muts!
Te groot hoofd hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan een muts niet passen? Het is een muts!
Zoveel verschillende modellen zijn er niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij m'n hoofd. Het moet staan, wil niet als een debiel rondlopen
Hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel verschillende modellen zijn er niet.![]()
Maar sommige mensen hebben idd geen mutshoofd. Of petjeshoofd. Jij wel denk ik.
Dus als een vrouw haar tatts laat zien wil ze wat van je?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:04 schreef Californium het volgende:
Mutsen! ik heb er ook 4 ofzo
lekker warme oren!
En de tattoo trick is ook handig. Ik laat m ook vaak zien als ik mannen leuk vind
Mensen hebben wel vaker rare dingen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
Ik vind mensen met een muts vaak knapper lijken. Hoe zit dat?
Lijkt het voorhoofd minder groot/gezicht meer in balans. Denk ik?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
Teveel blauwtjes gelopen denk ik.Al hangt het ook van mijn gemoedstoestand af.Soms durf ik het wel.Als we eenmaal zoenen komt het altijd wel goed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is spannend, maar als de spanning voelbaar is heb je toch niets te verliezen?
De muts. Een muts maakt alles leuker/schattiger/toffer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een muts buiten.Deed ik voorheen nooit, maar tis best wel ideaal.
Niets mis meeSPOILER: 300x400Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor hoofd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Je hebt gelijk. Ik heb een pettenhoofd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel verschillende modellen zijn er niet.![]()
Maar sommige mensen hebben idd geen mutshoofd. Of petjeshoofd. Jij wel denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest hardop lachen.quote:
Niet "een vrouw" maar ik laat m zien om te testen wat een man van tatts vind en om m te laten aanraken als ik geïnteresseerd ben!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als een vrouw haar tatts laat zien wil ze wat van je?
Ok, zet ik in jouw tab in mijn excelsheet daar even een notitie bij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet "een vrouw" maar ik laat m zien om te testen wat een man van tatts vind en om m te laten aanraken als ik geïnteresseerd ben!
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb een pettenhoofd.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, zet ik in jouw tab in mijn excelsheet daar even een notitie bij.
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb een pettenhoofd.Wat ben jij een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ben wel benieuwd wat er in mijn tab staat. Als ik een tab heb, that is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, zet ik in jouw tab in mijn excelsheet daar even een notitie bij.
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb een pettenhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik ben al weer weg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet je vocabulaire iets uitbreiden yats.Echt.
Ik weet het. Je zou schrikken als ik mijn leeftijd zou zeggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ben jij een schatje
Jurkjesgek, zeg wat over haar schoenen. groene, bruine ogen, nagellakfetishquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er in mijn tab staat. Als ik een tab heb, that is.
Pandavest = compliment.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jurkjesgek, zeg wat over haar schoenen. groene, bruine ogen, nagellakfetish
Kan het waarderen als je een gentleman bent. goede kont.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jurkjesgek, zeg wat over haar schoenen. groene, bruine ogen, nagellakfetish
Kan het waarderen als je een gentleman bent. goede kont.
Als het boven de 23 is rol ik gillend van het lachen van mijn bureaustoelquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet het. Je zou schrikken als ik mijn leeftijd zou zeggen.
Begin maar vast met rollen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het boven de 23 is rol ik gillend van het lachen van mijn bureaustoel
Zou dat andersom ook werken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet "een vrouw" maar ik laat m zien om te testen wat een man van tatts vind en om m te laten aanraken als ik geïnteresseerd ben!
hahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het boven de 23 is rol ik gillend van het lachen van mijn bureaustoel
Holy hell, wat slecht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh my, n.a.v. alle datingpraat hier dacht ik, ik log ook maar weer eens in.
Had ik niet moeten doen. Echt sommige mensen zijn zoveel beter af met gewoon een 'hoi'.
Even zomaar een voorbeeld van wat mannen verzinnen:
Your eyes made the polar star twice, the first to see and the second to be delighted in cockaigne
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Had ik niet moeten doen. Echt sommige mensen zijn zoveel beter af met gewoon een 'hoi'.
Your eyes made the polar star twice, the first to see and the second to be delighted in cockaigne
hoiquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Dude whatquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
WTF is cockaigne?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Zet dat er ook even bij, dan. Schattig kan er ook nog wel bijquote:
Luilekkerlandquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is cockaigne?![]()
Oh, en Fury is niet een film om even lekker bij te relaxen
You kiddingquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel een goede film.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is cockaigne?![]()
Oh, en Fury is niet een film om even lekker bij te relaxen
Is schattig, maar wil zo niet genoemd worden, ik herhaal, wil zo niet genoemd worden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet dat er ook even bij, dan. Schattig kan er ook nog wel bij.
Oh jee.quote:
lolquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Harry Potter fans hier? Ja toch?
[ afbeelding ]
Ja, maar zelfs ik wil niet zo'n truiquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Harry Potter fans hier? Ja toch?
[ afbeelding ]
Dat zeker, maar ik moest toch evenquote:
You did it again...quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is schattig, maar wil zo niet genoemd worden, ik herhaal, wil zo niet genoemd worden.
Wil zo ook niet gezien worden. Het is geen compliment.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is schattig, maar wil zo niet genoemd worden, ik herhaal, wil zo niet genoemd worden.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Begin maar vast met rollen.
Niet? Ik welquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs ik wil niet zo'n trui
Nee, was het maar zo.quote:
Ik zit in een stadion.Ik zou andere dingen moeten doen dan fokken.quote:
Wat een zwitsalquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
totoquote:
Hopen dat je een spontane waterval tussen je benen creëert of zo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo.
Normaal is het nog wel iets in de richting van 'mooie ogen waar ik best wel eens in zou willen kijken' ofzo, maar deze is toch wel echt buiten proportie. Ik snap echt niet wat het doel daarvan is ook.
You're addicted!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit in een stadion.Ik zou andere dingen moeten doen dan fokken.
Spoken as a true dame.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil zo ook niet gezien worden. Het is geen compliment.
VA broeder. Hoe is de leefquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een zwitsal
[..]
toto
Ja, geen idee. Echt zo bizar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopen dat je een spontane waterval tussen je benen creëert of zo?
Blowen met VA?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit in een stadion.Ik zou andere dingen moeten doen dan fokken.
Nou ja, het doel is duidelijk. Je in bed krijgen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo.
Normaal is het nog wel iets in de richting van 'mooie ogen waar ik best wel eens in zou willen kijken' ofzo, maar deze is toch wel echt buiten proportie. Ik snap echt niet wat het doel daarvan is ook.
Het is toch zo?quote:
Ja, nogalquote:
De wedstrijd is vooral erg slecht.quote:
Weird.quote:
Ik zou dergelijke uitspraken niet eens zonder lachen over mijn lippen kunnen krijgen. En dat zegt wat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, het doel is duidelijk. Je in bed krijgen.
De methode is niet aan te raden.
Deal,uur of half 11?quote:
Waarom wil je geen relatie dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weird.
Vrijdag date gehad, gezoend, afijn. Ik wil niks serieus, zij ook niks. We zouden nu afspreken maar ze doet nogal raarAlsof ze veel serieuzer wil zijn en shit en dat wil ik niet. En ik weet niet waar de fuck ik mee bezig ben aangezien ik vrij recent nog een serieuze relatie had.
In ieder geval; ik heb vanavond geen seks
Bizar eigenlijk, na 18 jaar roken en drank er nog zo uitzien.quote:
my place? ik dm je mijn adres wel evenquote:
Of een goede photoshopper.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, na 18 jaar roken en drank er nog zo uitzien.Misschien ben ik wel een vampier.
Omdat ik die al gehad heb. Komt later wel weer. Ik heb genoeg om aan te werken op het momentquote:
Is goed je gedachten een beetje te verzetten, al kan je je na afloop wel leeg gaan voelen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weird.
Vrijdag date gehad, gezoend, afijn. Ik wil niks serieus, zij ook niks. We zouden nu afspreken maar ze doet nogal raarAlsof ze veel serieuzer wil zijn en shit en dat wil ik niet. En ik weet niet waar de fuck ik mee bezig ben aangezien ik vrij recent nog een serieuze relatie had.
In ieder geval; ik heb vanavond geen seks
Prima,pak ik straks de fiets.Nu weer tijd voor voetbalquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
my place? ik dm je mijn adres wel even
via internet is alles makkelijk gezegd, en word je nooit in je gezicht uitgelachen of zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dergelijke uitspraken niet eens zonder lachen over mijn lippen kunnen krijgen. En dat zegt wat.
Schattig is niet het word wat in mij opkomt als ik aan jou denk neequote:
Op welk moment?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik moest toch evendoen
Ja, alleen het verzinnen ervan is al vreemd. En het dan ook nog durven sturen..quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dergelijke uitspraken niet eens zonder lachen over mijn lippen kunnen krijgen. En dat zegt wat.
Ah. Maar misschien is ze teleurgesteld of zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik die al gehad heb. Komt later wel weer. Ik heb genoeg om aan te werken op het moment
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tiger tank.quote:
Beter, toch? Ik wil wel 22 lijken als ik 30 ben.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, na 18 jaar roken en drank er nog zo uitzien.Misschien ben ik wel een vampier.
Maar ze heeft er niks over gezegd? Dat is alleen jouw vermoeden dan de situatie nu?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik die al gehad heb. Komt later wel weer. Ik heb genoeg om aan te werken op het moment
Dat kan best. Maar ze kwam met "Misschien moeten we als vrienden beginnen"quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah. Maar misschien is ze teleurgesteld of zo.
Nee alles wat daar stond heb ik bevestigd gekregenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar ze heeft er niks over gezegd? Dat is alleen jouw vermoeden dan de situatie nu?
Thank god.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schattig is niet het word wat in mij opkomt als ik aan jou denk nee
Foto van je ogen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan best. Maar ze kwam met "Misschien moeten we als vrienden beginnen"
Nee. Ik heb genoeg vrienden
Ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha nee, dat doe ik wel op het werkIk weet dat ik er jong uitzie
Oh, jammer. Zeker als je van te voren hebt aangegeven dat je het anders zag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee alles wat daar stond heb ik bevestigd gekregen
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha nee, dat doe ik wel op het werkIk weet dat ik er jong uitzie
You know mequote:
lol, die zijn helemaal niet goed te zien op de foto's die ik erop hebben staan, maar gelukkig weten we door Samzz dat ze daar dan ook niet echt op doelen als ze daarover beginnenquote:
Soms welquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, die zijn helemaal niet goed te zien op de foto's die ik erop hebben staan, maar gelukkig weten we door Samzz dat ze daar dan ook niet echt op doelen als ze daarover beginnen
Ja nogalquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, je bent wel veranderd sinds vorig jaar
Ook qua meisjes nogal bedoel ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nogal
Toen had ik ook een stuk minder vrienden
En zij ook. Maar blijkbaar heeft ze echt gevoelens voor me. Heel zielig. Maar ik ga haar niet aan het lijntje houden. Ik zal geen nee zeggen tegen seks, maar dat is het neit waardquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, jammer. Zeker als je van te voren hebt aangegeven dat je het anders zag.
Truequote:
Door Royco bedoel jequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, die zijn helemaal niet goed te zien op de foto's die ik erop hebben staan, maar gelukkig weten we door Samzz dat ze daar dan ook niet echt op doelen als ze daarover beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |