Maar je weet toch al dat hij jou leuk vindt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Nouja, ik ben nogal bang om een blauwtje te lopen enzo
Je hebt het iig zo geformuleerd dat hij ook kan aangeven druk te zijn. Geen keiharde afwijzing.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Nou, ik krijg regelmatig appjes waarin dat blijkt, maar hij kan me ook gewoon (nogmaals) het bed in willen. Niet dat ik daar iets op tegen heb want dat wil ik ook wel, maar ik wil misschien ook iets meer ooitquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je weet toch al dat hij jou leuk vindt?
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het iig zo geformuleerd dat hij ook kan aangeven druk te zijn. Geen keiharde afwijzing.
Hij zal vast wel positief reageren op je vraag/berichtje gok ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, ik krijg regelmatig appjes waarin dat blijkt, maar hij kan me ook gewoon (nogmaals) het bed in willen. Niet dat ik daar iets op tegen heb want dat wil ik ook wel, maar ik wil misschien ook iets meer ooit.
Heb het vannacht ergens gestuurdquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij zal vast wel positief reageren op je vraag/berichtje gok ik
Ach, geniet maar van het moment. Van nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
True! Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, geniet maar van het moment. Van nuJe kunt altijd later vragen of hij ervoor open staat om te zien of het ergens toe kan leiden.
maar een koning in de discotheek?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Top! Ook niet teveel van mijn adviezen aannemen hoor. Ik ben een sukkel in de liefde
Jij snapt mequote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar een koning in de discotheek?
quote:
Have fun.quote:
Enjoy!quote:
Jullie hebben toch al gedate etc?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Utrecht is leuker inderdaadquote:
Hij is inderdaad in hier in Groningen geweest voor een dagquote:
Ik heb het hem net gevraag via WA. Hij vindt jou ook leuk. Raakbaar én leuk. Dus je zal geen Jofunu lopen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is inderdaad in hier in Groningen geweest voor een dagMaar dat betekend niet dat hij mij leuk vind, hij kan het wel verschrikkelijk hebben gevonden :p
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het hem net gevraag via WA. Hij vindt jou ook leuk. Raakbaar én leuk. Dus je zal geen Jofunu lopen.
Nou nou, niet zo downgraden art. Dat valt best mee. Vraag dat maar aan faxquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Top! Ook niet teveel van mijn adviezen aannemen hoor. Ik ben een sukkel in de liefde
Veel plezier!quote:
Dat zal vast wel meevallen. Zeker als jullie nog steeds intensief contact hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is inderdaad in hier in Groningen geweest voor een dagMaar dat betekend niet dat hij mij leuk vind, hij kan het wel verschrikkelijk hebben gevonden :p
Voor mij doen intensief (ik ben niet zo van het WA contact enzo)quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo downgraden art. Dat valt best mee. Vraag dat maar aan fax
[..]
Veel plezier!
[..]
Dat zal vast wel meevallen. Zeker als jullie nog steeds intensief contact hebben.
Ik bedoelde dat ik ging ophouden met zeurenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, nu lok je reacties uit.
quote:
Groningen en Nijmegen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo downgraden art. Dat valt best mee. Vraag dat maar aan fax
Daar ben je niet de enige in. Dat doet mijn date van gisteren ook niet. Maar als jullie contact hebben, loopt t dan makkelijk?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor mij doen intensief (ik ben niet zo van het WA contact enzo)!
Goed zo! En anders gewoon de konijnen los in het hok. En hok = pyjama.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ging ophouden met zeuren
Ja opzich welquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in. Dat doet mijn date van gisteren ook niet. Maar als jullie contact hebben, loopt t dan makkelijk?
Ik ben Nijmegenaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Groningen en Nijmegen?Hoe zijn jullie elkaar tegen gekomen terwijl jullie zo ver weg van elkaar wonen?
Waarom is Groningen zo ver? Hinderlijk is dat ja...quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben Nijmegenaardie helaas in Groningen woont
Toont hij zelf interesse qua vragen etc?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom is Groningen zo ver? Hinderlijk is dat ja...
[..]
Toont hij zelf interesse qua vragen etc?
Huisje, boompje, beestje, zoon, dochter, wit tuinhekje, stationwagon, gedichten schrijven met Sinterklaas dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Inderdaad
Hij vraagt me hoe het is en wat ik heb gedaan of hoe mijn weekend was uit zichzelf..
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje, zoon, dochter, wit tuinhekje, stationwagon, gedichten schrijven met Sinterklaas dus
Mijn date woont in Groningen, ik vrees dat ik de struggles ga herkennen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Inderdaad
Hij vraagt me hoe het is en wat ik heb gedaan of hoe mijn weekend was uit zichzelf..
Waarom woon je in Groningen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben Nijmegenaardie helaas in Groningen woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |