Ja! ze zijn meer donkerblond, haha. Maar wat waren ze lekker <3.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:54 schreef minilot het volgende:
[..]Bruine blondies! Wat een leuk idee!
Thanks! Ik probeer nog een beetje mijn weg te vinden in het hele blog/eten/foodfotografie gebeurenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Fraai hoor. Maar voor mij is minilot toch wel een beetje de favoriet qua gebak want wat ik van haar in de Op zag deed mij echt watertanden. Het is dat ze geen professionele is met een eigen winkeltje want anders liep ik de deur elke dag bij haar plat om wat te kopen. Je ziet gewoon dat ze het ook nog met heel veel liefde doet,iets dat bij mij heel hoog in het vaandel staat.(liefde voor het eten)
Heeft Robin trouwens ook als zij wat bereidt.
Ben je nu iemands mooie stuk cheesecake aan het afkraken omdat anderen hier het beter lijken te kunnen? Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Fraai hoor. Maar voor mij is minilot toch wel een beetje de favoriet qua gebak want wat ik van haar in de Op zag deed mij echt watertanden. Het is dat ze geen professionele is met een eigen winkeltje want anders liep ik de deur elke dag bij haar plat om wat te kopen. Je ziet gewoon dat ze het ook nog met heel veel liefde doet,iets dat bij mij heel hoog in het vaandel staat.(liefde voor het eten)
Heeft Robin trouwens ook als zij wat bereidt.
Joh, niks van meneer slijmbal aantrekken! Ik vind jouw foto's (en die van bijv. n0a en Myraela) er tien keer professioneler uitzien dan die van mezelf!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:14 schreef dahippieunicorn het volgende:
Thanks! Ik probeer nog een beetje mijn weg te vinden in het hele blog/eten/foodfotografie gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Joh, niks van meneer slijmbal aantrekken! Ik vind jouw foto's (en die van bijv. n0a en Myraela) er tien keer professioneler uitzien dan die van mezelf!![]()
Jullie zijn liefquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik krijg juist onwijze trek in die cheesecake. Was t maar geen foto
Graag gedaan. Succes verder.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:14 schreef dahippieunicorn het volgende:
Thanks! Ik probeer nog een beetje mijn weg te vinden in het hele blog/eten/foodfotografie gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nu iemands mooie stuk cheesecake aan het afkraken omdat anderen hier het beter lijken te kunnen? Zeg dan niks.
er lijkt in jouw posts vaak een dubbele negatieve lading te zitten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind het er smakelijk uitzien Mirel. Ik vind de smaak altijd belangrijker dan hoe het eruit ziet.
[..]
Graag gedaan. Succes verder.
[..]Lees jij wat ik niet gezegd heb of wat. Volgens mij ben ik juist complimenteus alleen heb ik wel een favoriet. Of is dat verboten.
"Mooi. Maar die en die vind ik nog mooier!"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:54 schreef Iwanius het volgende:
Lees jij wat ik niet gezegd heb of wat. Volgens mij ben ik juist complimenteus alleen heb ik wel een favoriet. Of is dat verboten.
Dat ik vaak cynisch ben dat soms overslaat naar het ironische klopt wel. Dat van oeverloos relativeren ook maar dat is gewoon hoe ik in het leven sta. Hebben meer 'oudjes' last van.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:18 schreef Mord_Sith het volgende:
er lijkt in jouw posts vaak een dubbele negatieve lading te zitten.
Mocht je dat zelf niet doorhebben, doe er dan nu je voordeel mee.
Dat idd. Als je dat niet door hebt is dat ook wel sneu.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:03 schreef Molo het volgende:
Subtiel passief afzeiken, lees ik er ook in
Ziet er erg smakelijk uit!quote:Op zondag 25 januari 2015 11:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ] Hier ook nog maar even ons ontbijtje
Zelf gebakken meergranen zuurdesem met oeuf cocotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |