hoest het met het webcam meissie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
te weinig mensen nog
valt teveel op nu schuren' te weinig alc ook
goed vlees en visquote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef stinkie het volgende:
Al you can eat restaurant geweest. Ik ben kapot.
Sushi
Ladig liflafjes
Rib-eye
Sushi
Mosselen en oesters
Zalm en tonijn
T-bone
Nog wat kip en ijs als desert.
4 kilo zwaarder dan vanmorgen
Zelfs ík dus niet.quote:Op zondag 30 november 2014 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg eerlijk deuce, jij zou ze gewoon doen.
Haha echt he, Dima plsquote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst posten dan verwijderen. Typisch. Hey dima.
quote:>cast a black guy as the lead role in a movie who's fanbase is majority white
>majority of fanbase can no longer relate
Good one Jew Jew Abrams. This is the sole reason I refuse to see this trilogy.
Over die neger in de nieuwe Star Wars trailerquote:Because the fan base is predominantly white, and the fact that Disney have been pushing a cultural Marxist agenda for years now has now infected a franchise that matters a lot to a lot of people.
Inb4 Fathank rant.quote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel een beetje van Hunger Games geript he.
Star Wars is nog wel enigzins geaccepteerd, zo gauw ze Star Trek gaan kijken moet je je zorgen gaan maken.quote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog geen enkele SW gezien. Word nu door vrienden verplicht ze ammel te gaan kijken voordat deze uitkomt. Moet echt met minder nerds omgaan.
echt he.. je denkbeeldige vriendin hoverhanden lol royale sadnessquote:Op zondag 30 november 2014 01:22 schreef Deuce92 het volgende:
skkltje raakt haar schouder niet eens aan
wedde dat hij ook nog gwn op zn tene staatquote:Op zondag 30 november 2014 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
echt he.. je denkbeeldige vriendin hoverhanden lol royale sadness
Heeft dit concept een naam?quote:Op zondag 30 november 2014 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he, hij doet het iig wel goed
[ afbeelding ]
sowieso dat hij al een stiekeme boob squeeze heeft gedaan
Hij is into elves.quote:Op zondag 30 november 2014 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he, hij doet het iig wel goed
[ afbeelding ]
sowieso dat hij al een stiekeme boob squeeze heeft gedaan
Dat is een zeer breed begrip. Ik ben op zoek naar de naam van deze specifieke tak van treurnis.quote:Op zondag 30 november 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Treurnis omvat het wel, denk ik.
Sorry ik ben nog in shock van het hele self-fucking, kan je niet helpen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is een zeer breed begrip. Ik ben op zoek naar de naam van deze specifieke tak van treurnis.
quote:Op zondag 30 november 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Treurnis omvat het wel, denk ik.
Wist niet zeker of ik het goed las, dus heb het even opgezocht.quote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog in shock van het hele self-fucking, kan je niet helpen.
Jij spit echt waarheid hier, ouwe.quote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou liever mezelf willen pijpen dan mezelf in de kont neuken
nohomo
Ik lees zojuist dat het moeilijk is om een harde te blijven houden, omdat het concentratie vereist. Snap ik wel.quote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
nohomo
Wasr is ze nu, plots verdwenen?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf als een gast zo praat... Als het mijn zoon was had ik hem in het leger gestopt
Homo's noemen ze dat waar ik vandaan komquote:Op zondag 30 november 2014 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn gew mannen die in touch zijn met hun feminine side
Hey setoquote:Op zondag 30 november 2014 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mn vriendin? Ja die is weg helaas, heb wel goede rebound gehad met een trio
[ afbeelding ]
hey Awesomequote:Op zondag 30 november 2014 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mn vriendin? Ja die is weg helaas, heb wel goede rebound gehad met een trio
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
nohomo
als god echt zou bestaan dan had hij ons zo gemaaktquote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
nohomo
Lolwutquote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Battle Royale gaat me nachtmerries geven trouwens. Wel een beetje van Hunger Games geript he.
Kutfacebook dat je eerst moet inloggen.quote:Op zondag 30 november 2014 09:54 schreef Weissman het volgende:
Dit is trouwens hoe ik Dikke Henk voor me zie;
https://www.facebook.com/video.php?v=685613888128340
Wat stond er?quote:Op zondag 30 november 2014 11:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Te vroeg op de dag dima, ik kan die shit pas na het middaguur aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |