Glastonbury, ja. Rest zalen (theaters) vooralsnog, maanden voor de festivals hier beginnen, maar sinds ze overstag zijn gegaan met een middagsetje in de brandende woestijnzon lijkt niets uit te sluiten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:46 schreef Xrenity het volgende:
Denk je dat ze in Nederland/Europa nog een festival doen?
Theaters? Carre? Stoeltjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Glastonbury, ja. Rest zalen (theaters) vooralsnog, maanden voor de festivals hier beginnen, maar sinds ze overstag zijn gegaan met een middagsetje in de brandende woestijnzon lijkt niets uit te sluiten.
Zou wel het mooiste zijn, maar denk aan tournee in 2008, toen L'Olympia, Hammersmith Apollo, Admiralspalast, Koninklijk Circus, etc. Meerendeel gewoon staanplaatsen in de "pit". Al was het hier dan weer gewoon in een popzaal (Paradiso), haha. En toen dus enkel Reading/Leeds in een kleinere tent, nu ook gewoon Coachella.quote:
Ik heb er zin in hoor! Eerste keer (en hopelijk meerdere keren) Last Shadow Puppets live zien! En wat mij betreft mogen ze inderdaad wat mooie theaters uitkiezenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Glastonbury, ja. Rest zalen (theaters) vooralsnog, maanden voor de festivals hier beginnen, maar sinds ze overstag zijn gegaan met een middagsetje in de brandende woestijnzon lijkt niets uit te sluiten.
Wel een beetje mee eens. Wat waren die 2e rangs festivalletjes? Kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:37 schreef MCH het volgende:
Ben wel benieuwd of dit dan de laatste stuiptrekkingen van Miles Kane zijn. Toch een beetje geflopt met z'n tweede album. Kwam op een gegeven zelfs in Nederland opdraven bij 2e rangs festivalletjes. Eigenlijk ook wel een fake mannetje.
Ergens in Noord-Holland, was destijds overgenomen door dat bedrijf dat nu best kept secret doet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens. Wat waren die 2e rangs festivalletjes? Kan het me niet herinneren.
Even je roze brilletje afzetten. Die gast moet banktechnisch gezien ook zo lang mogelijk meeliften op het succes van AM.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:34 schreef Aisumasen het volgende:
Precies. In een jaar tussen 2 albums door keertje op een “van alles net niets”-festival als Indian Summer Festival geboekt. Het jaar voor de succesvolle Pinkpop-set, euforische Lowlands-tent en rap uitverkochte Paradiso headline-set, die laatste z’n 5de show in een half jaar in Nederland en 10de in 2 jaar. Stuiptrekkingen zijn wel eens in een minder stijgende lijn gegaan.
Even je onwetendheid binnenhouden. Ik moest je eerdere drogreden al richting de prullenbak verwijzen, maar moet je ook nu helaas melden dat niets of niemand onder schot stond om songwriter/performer Miles Kane onder de vleugel te nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Even je roze brilletje afzetten. Die gast moet banktechnisch gezien ook zo lang mogelijk meeliften op het succes van AM.
Word jij nou nooit moe van jezelf met altijd maar van die superlatieven bij acts waar jij een klein stijfje van krijgt zoals succesvolle Pinkpop-set of euforische Lowlands-tent. Ja, dat eerste album is leuk. Hij kan een leuk showtje neerzetten. Maar zo bijzonder is het allemaal niet. Tweede album is niet eens 100.000 keer verkocht. Op eigen kracht had hij het niet gehaald.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Even je onwetendheid binnenhouden. Ik moest je eerdere drogreden al richting de prullenbak verwijzen, maar moet je ook nu helaas melden dat niets of niemand onder schot stond om songwriter/performer Miles Kane onder de vleugel te nemen.
Ach nee, het is het enthousiasme wat je steekt? Geen idee wie je bent, maar van wat ik hierboven lees, word jij nou nooit eens moe van jezelf met altijd maar die negativiteit en dat gebrek aan nuance bij acts waar je de helft nog niet van weet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf met altijd maar van die superlatieven bij acts waar jij een klein stijfje van krijgt zoals succesvolle Pinkpop-set of euforische Lowlands-tent. Ja, dat eerste album is leuk. Hij kan een leuk showtje neerzetten. Maar zo bijzonder is het allemaal niet. Tweede album is niet eens 100.000 keer verkocht. Op eigen kracht had hij het niet gehaald.
Ha...ha...grappig hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:54 schreef Leonos het volgende:
Miles Kane is wel een falert ja.
Ik hoop dat de TLSP naar de Goudse Schouwburg komen
Klopt, ik ben stiekem heel jaloers op al die exclusieve insider information die jij kent. Hey, maar ook ik heb last van de fear of missing out dus ik ga wel kijken hoor bij de TLSP. Hoop dat het net weer zo'n AM Paradiso ervaring wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:21 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ach nee, het is het enthousiasme wat je steekt? Geen idee wie je bent, maar van wat ik hierboven lees, word jij nou nooit eens moe van jezelf met altijd maar die negativiteit en dat gebrek aan nuance bij acts waar je de helft nog niet van weet?
Ik zal je helpen, hier is een klein voorbeeld van de euforie en het succes tijdens een van die gigs die ik benoemde, een jaar na je losse flodder-argument over Indian Summer Festival waar je een poging mee waagde: https://www.instagram.com/p/dILzNnOQDo/
Wat betreft de rest doet hij het prima voor een rockartiest in deze tijd, ook op zijn eigen kracht. Het is waar dat Miles Kane het in zijn stijl altijd meer van z’n liveshows en radio-singles dan van albumverkoop moet hebben, en daarom is het mooi dat hij met The Last Shadow Puppets, inderdaad automatisch door z’n bandmaatje, ook een groter podium voor z’n liedjes krijgt. De rest wat je zegt is subjectief, en kan ik je niet mee helpen. Helaas geen TLSP voor jou, merk ik.
Haha, eind goed, al goed. En gelukkig, zie ik je daarquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt, ik ben stiekem heel jaloers op al die exclusieve insider information die jij kent. Hey, maar ook ik last van de fear of missing out dus ik ga wel kijken hoor bij de TLSP. Hoop dat het net weer zo'n AM Paradiso ervaring wordt.
*cricketsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:40 schreef Merkie het volgende:
Aisumasen zal het ongetwijfeld weten en uiteraard niet vertellen.
quote:
Nu drie keer gespeeld en het begint al te groeien. Vooral het refrein is erg sterk.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:10 schreef hallo-daar het volgende:
Als je 'm een paar keer luistert, vallen je steeds meer leuke melodielijnen en foefjes op. Dan groeit Miles' zang vanzelf wel. Het nummer steekt heel goed in elkaar. Ik ben alweer hooked in ieder geval .
quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:33 schreef MilanILF het volgende:
Dat was wel heel binnenkort, Aisu.
"Everything you've Come to expect" op 1 april. Of is het een grap?
quote:
Goed opgevallen! Lijkt me niet. Deze zal doorgeschoven zijn naar TLSP, wat met alle overlappende connecties natuurlijk geen verrassing is. Benieuwd of ze überhaupt gecredit zal worden, of dat het toch al stiekem een Turner-song was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:37 schreef MilanILF het volgende:
Trouwens, ik zie 'Miracle Aligner' in de tracklist. Dus die krijgen we in 2 verschillende versies te horen?
Bescheiden:quote:Confirmed in the interview, the pair will release new album 'Everything You've Come To Expect' on April 1, the follow-up to 2008 debut 'The Age Of The Understatement'.
En Alex vindt zelf Bad Habits ook slecht, lees ik tussen de regels door:quote:On what it's like to work with Kane again, Turner said: "It’s like John Lennon meets… Paul [McCartney]."
quote:Turner describes new single 'Bad Habits', recently released, as "quite different to anything on the first record"
Nee... Sterker nog - en misschien weet je dit al - NME is in een laatste wanhoopspoging een gratis blad geworden en wordt uitgedeeld op stations, universiteiten en andere openbare plaatsen in Engeland. Vrees dat deze 25ste (?) Alex Turner NME-cover z'n laatste gaat worden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef Kijana het volgende:
Kun je die nieuwe NME nog ergens in Nederland krijgen?
quote:
THE LAST SHADOW PUPPETS TO RELEASE NEW ALBUM EVERYTHING YOU'VE COME TO EXPECT, 1ST APRIL 2016
The Last Shadow Puppets return with their new album ‘Everything You’ve Come To Expect’ on Friday 1st April 2016. The album finds Alex Turner and Miles Kane reunited with James Ford (production and drums) and Owen Pallett (string arrangements) and joined by Zachary Dawes (Mini Mansions) on bass, recording the follow up to 2008’s ‘The Age Of The Understatement’ at Shangri La Studio in Malibu.
Featuring current single 'Bad Habits', 'Everything You’ve Come To Expect’ is a more open and expansive work than its predecessor, wearing its influences less obviously on its sleeve – by turns the album is soaring, snarling and breathlessly seductive.
‘Everything You’ve Come To Expect’ will be available on standard (WIGCD371) and deluxe CD (WIGCD371X - ltd to one pressing, featuring a 40 page booklet containing exclusive photography in a hardbook pack). Vinyl versions of the album are available as standard (WIGLP371) and deluxe heavyweight vinyl (WIGLP371X - ltd to one pressing, featuring a 32 page booklet containing exclusive photography in a board mounted tip-on gatefold sleeve + a 7” coloured vinyl featuring ‘Bad Habits’, new exclusive track ‘The Bourne Identity’ and download card) and via digital download (WIG371D).
You can pre-order the album via The Last Shadow Puppets store, Dom Mart or iTunes.
The tracklisting is as follows:
1. Aviation (3:43)
2. Miracle Aligner (4:05)
3. Dracula Teeth (2:51)
4. Everything You’ve Come To Expect (3:13)
5. The Element Of Surprise (2:52)
6. Bad Habits (3:00)
7. Sweet Dreams, TN (3:56)
8. Used To Be My Girl (2:55)
9. She Does The Woods (3:30)
10. Pattern (4:15)
11. The Dream Synopsis (3:03)
7" Bonus Tracks (Indies Exclusive Vinyl Only)
1. Bad Habits (3:00)
2. The Bourne Identity (3:05)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |