abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158839454
Denk je dat ze in Nederland/Europa nog een festival doen?
pi_158839641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 07:46 schreef Xrenity het volgende:
Denk je dat ze in Nederland/Europa nog een festival doen?
Glastonbury, ja. Rest zalen (theaters) vooralsnog, maanden voor de festivals hier beginnen, maar sinds ze overstag zijn gegaan met een middagsetje in de brandende woestijnzon lijkt niets uit te sluiten.
pi_158841910
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:08 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Glastonbury, ja. Rest zalen (theaters) vooralsnog, maanden voor de festivals hier beginnen, maar sinds ze overstag zijn gegaan met een middagsetje in de brandende woestijnzon lijkt niets uit te sluiten.
Theaters? Carre? Stoeltjes?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 10:56:14 ]
pi_158842109
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Theaters? Carre? Stoeltjes?
Zou wel het mooiste zijn, maar denk aan tournee in 2008, toen L'Olympia, Hammersmith Apollo, Admiralspalast, Koninklijk Circus, etc. Meerendeel gewoon staanplaatsen in de "pit". Al was het hier dan weer gewoon in een popzaal (Paradiso), haha. En toen dus enkel Reading/Leeds in een kleinere tent, nu ook gewoon Coachella.
pi_158847744
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:08 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik heb er zin in hoor! Eerste keer (en hopelijk meerdere keren) Last Shadow Puppets live zien! En wat mij betreft mogen ze inderdaad wat mooie theaters uitkiezen :)
pi_158864095
Doorgebroken als tiener, stem van een generatie - ;) - als 20-er, we zijn officieel oud geworden: Alex Turner is 30 jaar oud vandaag. Check: nog niet zo heel lang geleden, op Lowlands 2011, was hij slechts 25 jaar.
pi_158868520
Ben wel benieuwd of dit dan de laatste stuiptrekkingen van Miles Kane zijn. Toch een beetje geflopt met z'n tweede album. Kwam op een gegeven zelfs in Nederland opdraven bij 2e rangs festivalletjes. Eigenlijk ook wel een fake mannetje.
pi_158868708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:37 schreef MCH het volgende:
Ben wel benieuwd of dit dan de laatste stuiptrekkingen van Miles Kane zijn. Toch een beetje geflopt met z'n tweede album. Kwam op een gegeven zelfs in Nederland opdraven bij 2e rangs festivalletjes. Eigenlijk ook wel een fake mannetje.
Wel een beetje mee eens. Wat waren die 2e rangs festivalletjes? Kan het me niet herinneren.
pi_158868776
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:47 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Wel een beetje mee eens. Wat waren die 2e rangs festivalletjes? Kan het me niet herinneren.
Ergens in Noord-Holland, was destijds overgenomen door dat bedrijf dat nu best kept secret doet.
pi_158868829
Miles Kane is wel een falert ja.
Ik hoop dat de TLSP naar de Goudse Schouwburg komen *O*
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:53:48 #211
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_158871561
Ik vind het tweede album juist op hetzelfde niveau als zijn eerste, luister het nog regelmatig. En zijn optreden in Paradiso vond ik geweldig!
pi_158871844
En volgens mij hoorde dat optreden op Indian Summer Festival nog bij het eerste album. Dat jaar probeerden ze nog een beetje een podium voor gitaarbandjes te creëren daar. Faalfestival verder.
pi_158892661
Precies. In een jaar tussen 2 albums door keertje op een “van alles net niets”-festival als Indian Summer Festival geboekt. Het jaar voor de succesvolle Pinkpop-set, euforische Lowlands-tent en rap uitverkochte Paradiso headline-set, die laatste z’n 5de show in een half jaar in Nederland en 10de in 2 jaar. Stuiptrekkingen zijn wel eens in een minder stijgende lijn gegaan.
pi_158895166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:34 schreef Aisumasen het volgende:
Precies. In een jaar tussen 2 albums door keertje op een “van alles net niets”-festival als Indian Summer Festival geboekt. Het jaar voor de succesvolle Pinkpop-set, euforische Lowlands-tent en rap uitverkochte Paradiso headline-set, die laatste z’n 5de show in een half jaar in Nederland en 10de in 2 jaar. Stuiptrekkingen zijn wel eens in een minder stijgende lijn gegaan.
Even je roze brilletje afzetten. Die gast moet banktechnisch gezien ook zo lang mogelijk meeliften op het succes van AM.
pi_158895764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:14 schreef MCH het volgende:

[..]

Even je roze brilletje afzetten. Die gast moet banktechnisch gezien ook zo lang mogelijk meeliften op het succes van AM.
Even je onwetendheid binnenhouden. Ik moest je eerdere drogreden al richting de prullenbak verwijzen, maar moet je ook nu helaas melden dat niets of niemand onder schot stond om songwriter/performer Miles Kane onder de vleugel te nemen.
pi_158895987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:40 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Even je onwetendheid binnenhouden. Ik moest je eerdere drogreden al richting de prullenbak verwijzen, maar moet je ook nu helaas melden dat niets of niemand onder schot stond om songwriter/performer Miles Kane onder de vleugel te nemen.
Word jij nou nooit moe van jezelf met altijd maar van die superlatieven bij acts waar jij een klein stijfje van krijgt zoals succesvolle Pinkpop-set of euforische Lowlands-tent. Ja, dat eerste album is leuk. Hij kan een leuk showtje neerzetten. Maar zo bijzonder is het allemaal niet. Tweede album is niet eens 100.000 keer verkocht. Op eigen kracht had hij het niet gehaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 11:50:18 ]
pi_158896856
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Word jij nou nooit moe van jezelf met altijd maar van die superlatieven bij acts waar jij een klein stijfje van krijgt zoals succesvolle Pinkpop-set of euforische Lowlands-tent. Ja, dat eerste album is leuk. Hij kan een leuk showtje neerzetten. Maar zo bijzonder is het allemaal niet. Tweede album is niet eens 100.000 keer verkocht. Op eigen kracht had hij het niet gehaald.
Ach nee, het is het enthousiasme wat je steekt? Geen idee wie je bent, maar van wat ik hierboven lees, word jij nou nooit eens moe van jezelf met altijd maar die negativiteit en dat gebrek aan nuance bij acts waar je de helft nog niet van weet?

Ik zal je helpen, hier is een klein voorbeeld van de euforie en het succes tijdens een van die gigs die ik benoemde, een jaar na je losse flodder-argument over Indian Summer Festival waar je een poging mee waagde: https://www.instagram.com/p/dILzNnOQDo/

Wat betreft de rest doet hij het prima voor een rockartiest in deze tijd, ook op zijn eigen kracht. Het is waar dat Miles Kane het in zijn stijl altijd meer van z’n liveshows en radio-singles dan van albumverkoop moet hebben, en daarom is het mooi dat hij met The Last Shadow Puppets, inderdaad automatisch door z’n bandmaatje, ook een groter podium voor z’n liedjes krijgt. De rest wat je zegt is subjectief, en kan ik je niet mee helpen. Helaas geen TLSP voor jou, merk ik.
pi_158897128
quote:
4s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:54 schreef Leonos het volgende:
Miles Kane is wel een falert ja.
Ik hoop dat de TLSP naar de Goudse Schouwburg komen *O*
Ha...ha...grappig hoor
pi_158897134
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:21 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ach nee, het is het enthousiasme wat je steekt? Geen idee wie je bent, maar van wat ik hierboven lees, word jij nou nooit eens moe van jezelf met altijd maar die negativiteit en dat gebrek aan nuance bij acts waar je de helft nog niet van weet?

Ik zal je helpen, hier is een klein voorbeeld van de euforie en het succes tijdens een van die gigs die ik benoemde, een jaar na je losse flodder-argument over Indian Summer Festival waar je een poging mee waagde: https://www.instagram.com/p/dILzNnOQDo/

Wat betreft de rest doet hij het prima voor een rockartiest in deze tijd, ook op zijn eigen kracht. Het is waar dat Miles Kane het in zijn stijl altijd meer van z’n liveshows en radio-singles dan van albumverkoop moet hebben, en daarom is het mooi dat hij met The Last Shadow Puppets, inderdaad automatisch door z’n bandmaatje, ook een groter podium voor z’n liedjes krijgt. De rest wat je zegt is subjectief, en kan ik je niet mee helpen. Helaas geen TLSP voor jou, merk ik.
Klopt, ik ben stiekem heel jaloers op al die exclusieve insider information die jij kent. Hey, maar ook ik heb last van de fear of missing out dus ik ga wel kijken hoor bij de TLSP. Hoop dat het net weer zo'n AM Paradiso ervaring wordt. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 12:34:04 ]
pi_158897182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Klopt, ik ben stiekem heel jaloers op al die exclusieve insider information die jij kent. Hey, maar ook ik last van de fear of missing out dus ik ga wel kijken hoor bij de TLSP. Hoop dat het net weer zo'n AM Paradiso ervaring wordt. :D
Haha, eind goed, al goed. En gelukkig, zie ik je daar ;).
pi_158926626
Is er al wat meer zicht op wanneer we een eerste voorproefje/track voorgeschoteld gaan krijgen?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:40:35 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_158949610
Aisumasen zal het ongetwijfeld weten en uiteraard niet vertellen.
2000 light years from home
pi_159003460
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:40 schreef Merkie het volgende:
Aisumasen zal het ongetwijfeld weten en uiteraard niet vertellen.
*crickets

11 januari :P.
  maandag 11 januari 2016 @ 04:37:52 #224
192683 AMDB
Visionair.
pi_159004344
Best lekker, maar niet helemaal wat ik verwachte.

Nog maar een paar keer luisteren straks:)
  maandag 11 januari 2016 @ 04:38:23 #225
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_159004345
Blood for breakfast, blood for lunch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')