O nou waar dat weet ik niet , kan ook op een eiland bij azie zijn, maar het was hen wel beloofd, en dat is nooit aan die landveraders gegevenquote:Op maandag 1 december 2014 07:52 schreef agter het volgende:
[..]
Jij schreef dat ze "HIER een nieuw Molukken" zouden krijgen. En dat is niet juist.
ja bernard was een smeerlapquote:Op maandag 1 december 2014 09:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Bernard vond ik altijd maar een gladjakker, Juultje die was tof.
Hoe is hij de pijp uitgegaan?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hen was beloofd hier een nieuw molukken te krijgen , daar was de treinkaping ook door gekomen
Je weet dat het een SS'er was?quote:Op maandag 1 december 2014 22:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Kom op, het is een avonturier. Moedig, charmant, intelligent, grappig, en ook een beetje stout. Soms heel stout zelfs, dat hoort inderdaad niet bij een koningshuis en toch ook weer wel. Van mij hoeft er niks van wat hij gedaan heeft met de mantel der liefde bedekt te worden, liever niet zelfs, ik wil het graag weten, maar het is wel een persoonlijkheid. Moet zo'n type zich dan laten opsluiten in een gouden kooi?
Verplaats je even in de tijd en plaats. Dan weet je nog meer.quote:
net als charles mansonquote:Op maandag 1 december 2014 22:18 schreef Weltschmerz het volgende:
maar het is wel een persoonlijkheid. Moet zo'n type zich dan laten opsluiten in een gouden kooi?
Of je zegt gewoon wat het (geweest) zijn van een SS'er in jouw ogen acceptabel maakt.quote:Op maandag 1 december 2014 22:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verplaats je even in de tijd en plaats. Dan weet je nog meer.
Zeg, ben je z'n moeder ofzo?quote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk, toen hij SS'er was was dat nog geen probleem
het is niet alsof hij zelf de douches aan heeft gezet ofzo
een hoerenloper,quote:
Maar wel een sympathieke, charmante hoerenloper.quote:Op dinsdag 2 december 2014 04:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een hoerenloper,
Die Juliana het gekkenhuis in wilde hebben, zodat ie met zijn hoeren naar soestdijk kon
jawel een goede prins wel, maar een looser nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 04:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Trouwens, een beetje prins leeft niet monogaam.
Zo slecht deden de stadhouders het in het verleden niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 05:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel een goede prins wel, maar een looser niet
Hij stuurde een brief naar Hitler of hij stadhouder van nederland kon worden
Ik zit het nou te lezen. Ten eerste is er helemaal geen bewijs dat die brief bestaat en ten tweede: Zou dat zo erg zijn? De Duitsers zouden dan de bezetting van Nederland op moeten geven. Dat scheelt een hongerwinter en het leven van aardig wat joden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 05:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Oh ja? Kun je die brief dan even produceren?quote:Op dinsdag 2 december 2014 05:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |