Dat dacht je over de aids ook en we kunnen allemaal wel raden hoe dat afgelopen isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Mensen die lekker fris zeggen,quote:Op zondag 30 november 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor het was wel lekker fris buiten eigenlijk.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dacht je over de aids ook en we kunnen allemaal wel raden hoe dat afgelopen isOok die heb ik nog niet dus nobody cares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Die aids op deze pleintje.quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook die heb ik nog niet dus nobody cares.
Ach, corrie heeft de leeftijd waar de meeste vrouwen al 20 jaar nog net niet gemillimeterd zijn en het lekker gek noemen, dus corrie doet het zo slecht nog niet met enkel lekker frisquote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die lekker fris zeggen,.
.
Mooie aids, achter de duineh.quote:
Zal ik je nog wat zeggen, ik ben rozig nu van de kou en daarna weer terug in de warmte.quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die lekker fris zeggen,.
.
Op d'r balkon.quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Tem het volgende:
Corrie is helemaal niet buiten geweest natuurlijk.
Echt wel. En gisteren ook. Kun je nagaan.quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Tem het volgende:
Corrie is helemaal niet buiten geweest natuurlijk.
Lekker hoor beetje mannenzweetquote:Op zondag 30 november 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
1x in de 2 weken douchen. #yolo
Vertelquote:
Geen enorme reet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vertel
En hoe zag ik er anders uit?
Wel enorme borsten hoop ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |