Goede muziek nu ik lekker aangeschoten benquote:
Nee. Helaas niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je net dat Haagse accent niet gehoord? Man man man, dat was wat hoor.
Nee, Brucequote:
De haai uit Jaws?quote:
Dan liever Beyond the Seaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haai uit Jaws?
Ik heb een idee voor een verzoekje: rechtstreeks uit de oceaan het liedje Daar heb je Flipper
Pleurt opquote:
Jaquote:
Dan liever Beyond the Seaquote:
Deze danquote:
Nou, toe maar danquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat FOK! bestaat want dan kan je aangeschoten/dronken praten met mensen als er verder niemand meer online is op andere sites.
Zijn er andere sites?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat FOK! bestaat want dan kan je aangeschoten/dronken praten met mensen als er verder niemand meer online is op andere sites.
Hij is een bolle man, want een bolle buik zegt het gaat goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die huisje op die berg, schoentje beetje mooi toch?
En wij van FOK! zijn blij dat jij er bentquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Sorry heb een beetje veel wodka en bier opquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Je blijft een fucking held man.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wij van FOK! zijn blij dat jij er bent
Ohja..ik heb een tijdje op een ministerie gewerkt, ik heb google al uit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
google.nl, gelukkig zie ik daar ook vaak resultaten van fok bovenaan staan.
Heb je Google al uit?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja..ik heb een tijdje op een ministerie gewerkt, ik heb google al uit.
En wasmachine voor de mamsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik hoorde net dat Kally die schoentje heeft, beetje mooi
Zou jij Kally doen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik zal je het einde niet verklappen. Maar het is verrassend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Google al uit?
Ik ben nog meer bij hoofdstuk 5, maar het is nog niet echt spannend.
Met peenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
Vooral pagina 404 vond ik schokkendquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal je het einde niet verklappen. Maar het is verrassend.
Ookquote:
http://hmpg.net/quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen selfie van haar ontvangen helaas.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar ben getrouwd man, kan niet.
Ja en het deel dat de chinezen hebben afgeschermd...ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vooral pagina 404 vond ik schokkend
Je mist dingenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog geen selfie van haar ontvangen helaas.
Ik denk dat we dan geen Kally meer hebbenquote:
Sowieso geen handen vrij om te typenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan geen Kally meer hebben.
Zou je kaak op breken welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
Uccie heeft wel een geile stem zou op fappen
Beauty is a curse.quote:
Ik overleef het wel, denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het maar even in een spoiler gezet want er zijn ook nog mensen die dit nog niet weten.
Oke, de olifant maar weer, of wederom de dolfijn?quote:
Ik bescherm je anders welquote:
I knowquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bescherm je anders wel. Ik heb naaldhakken en stootkussens.
Neuh, maar ik denk de lading wel.quote:
Olifant is o.k., giraffe is dit keer ook een optie toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, de olifant maar weer, of wederom de dolfijn?
Te makkelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, maar ik denk de lading wel.
[..]
Olifant is o.k., giraffe is dit keer ook een optie toch?
De MI van haar stootkussens, verder gaat die MI nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Kally het volgende:
Overigens een MI van Samzz en haar stootkussens en naaldhakken in voorhoofden
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het Space thema doe ik alsof ik een beetje dyslectisch ben en draag ik de Spice Girls weer voor.
doe je Too Much, er zt een raket in de clipquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het Space thema doe ik alsof ik een beetje dyslectisch ben en draag ik de Spice Girls weer voor.
Nee, we weten dat jij niet erg openminded bentquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De MI van haar stootkussens, verder gaat die MI niet
Vooral dat laatste is vast komischquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Kally het volgende:
Overigens een MI van Samzz en haar stootkussens en naaldhakken in voorhoofden
Zucht..........quote:
Seksistquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De MI van haar stootkussens, verder gaat die MI niet
Creep heeft er eentje op zijn voet gehad, met koffie bijna over hem heen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, we weten dat jij niet erg openminded bent
Nou sorry hoor, iets met prioriteiten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, we weten dat jij niet erg openminded bent
Jij hebt mijn beelden nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is vast komisch.
Scream van Michael Jackson, want in space no one can hear you screamquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zoek nummers waar ik goed op space
De stootkussens of de naaldhak? Dat laatste is best wel kut.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Creep heeft er eentje op zijn voet gehad, met koffie bijna over hem heen.
Klinkt verrekte pijnlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De stootkussens of de naaldhak? Dat laatste is best wel kut.
Ik heb ooit eens een penis doorboord zien worden door een naaldhak. Dat was echt fascinerend.
Ik hoop wel dat de bonkjes en sliertjes van m'n hakken af gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt mijn beelden nu
Sorry, echt hardop lachen nu
Ja, dat zal het vast zijn geweest. Nu was het hele filmpje al te bizar voor woorden, hoor. Maar dat was wel het toppunt.quote:
Daar zorgen we voor, schoenen moeten awesome zijn, zonder bonkjes en sliertenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de bonkjes en sliertjes van m'n hakken af gaan.
Oh, die heb ik even gemist, maar mijn facebookvrienden houden het meestal binnenskamers als ze kinky dingen doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een penis doorboord zien worden door een naaldhak. Dat was echt fascinerend.
Naaldhakquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook echt járen geleden. Hij stond op efuckt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die heb ik even gemist, maar mijn facebookvrienden houden het meestal binnenskamers als ze kinky dingen doen.
Herinner je me hier nog even aan danquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:44 schreef FritsFlits het volgende:
Space thema; Also sprach Zarathustra
Met genoegenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Herinner je me hier nog even aan dan
Uccie heeft de lengte van een pixel?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit zo klein speciaal voor Uccie?
Weet je wel, weet je nietquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las dit zo:
Gloeiendâh godvâh intâhne lag er ui'!
Bijnaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las dit zo:
Als ze op haar tenen staatquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft de lengte van een pixel?
Ja.quote:
Nee, Uccie is zo speciaal dat ik kleinkunst post voor haar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit zo klein speciaal voor Uccie?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze op haar tenen staat
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las dit zo:
Ze schijnt zichtbaar te zijn op een Retina schermquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze op haar tenen staat
Uhm? Auw?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De penis en ballen van de man zat tussen twee houten 'tegels' geklemd en waren dus enorm volgelopen met bloed, maar ook paarsig en zo. En de vrouw liep op naaldhakken over die 'tegels' heen en weer, over hem heen, dus. Daarna ging ze met haar schoenen zijn penis en ballen 'strelen', op gegeven moment zette ze haar voet op zijn penis en opeens ging de hak er dwars doorheen. Bloedbad.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, Uccie is zo speciaal dat ik kleinkunst post voor haar.
HALLOOO IK BEN ERBIJquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze schijnt zichtbaar te zijn op een Retina scherm
Raar volk wel, eet alleen maar broodjes met ehh en uhh.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooit had ik een Haagse vriendin, ik kan het nog soort van vertalen, soort van
Ik heb er maanden tussen gezeten, dan kom je een Uc en Viro tegen, en die spreken veel behalve Haagsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooit had ik een Haagse vriendin, ik kan het nog soort van vertalen, soort van
It's a small world after allquote:
Je kn ook te ver gaan.....quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oops I Did it again clip van Britney Spears heeft ook ruimte thema
Kan ik niet hendlâh toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Raar volk wel, eet alleen maar broodjes met ehh en uhh.
Ja, snap ikquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
Ik dank Fokker en Uccie voor de muziek aangezien mijn vrienden zo vroeg in bed liggen. Maar nu ben ik wel weg
Krijg je dan een implosie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef Samzz het volgende:
Hoe klein ben je dan, Uccie? Kleiner dan ik ben kan haast niet.
I believe I can fly -> songthema space jamquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oops I Did it again clip van Britney Spears heeft ook ruimte thema
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
Ik dank Fokker en Uccie voor de muziek aangezien mijn vrienden zo vroeg in bed liggen. Maar nu ben ik wel weg
Ik denk het. Ligt eraan hoe klein Uccie isquote:
Dan mag het het toch?quote:
1.60mquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef Samzz het volgende:
Hoe klein ben je dan, Uccie? Kleiner dan ik ben kan haast niet.
Ik moet nog even bedenken hoe John Denver een space thema kan hebben, maar dat horen jullie nog wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
I believe I can fly -> songthema space jam
Dan ben je langer dan m'n moeder. Een centimeter, maar toch.quote:
Mijn nekharen staan overeind en ik twitch een beetje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De penis en ballen van de man zaten tussen twee houten 'tegels' geklemd en waren dus enorm volgelopen met bloed, maar ook paarsig en zo. En de vrouw liep op naaldhakken over die 'tegels' heen en weer, over hem heen, dus. Daarna ging ze met haar schoenen zijn penis en ballen 'strelen', op gegeven moment zette ze haar voet op zijn penis en opeens ging de hak er dwars doorheen. Bloedbad.
Sorryquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn nekharen staan overeind en ik twitch een beetje.
Echt he? Bij gebrek aan wijn drink ik nu ook bierquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom vinden ze gewoon geen bier uit waar je niet de hele tijd van moet pissen verdomme
je weet het mooi te verwoorden...zeker op dit tijdstipquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan mag het het toch?
Niet achter de rug enzo
Verder niets dan liefde, vlinders en mooie kleuren wanneer ik je zie/ aan je denk/
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekker
Was gezellig....wij bedanken jow vrienden ook
Wijn lust ik nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he? Bij gebrek aan wijn drink ik nu ook bier
quote:
Daar ga je niet van plassen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wijn lust ik niet
Ik heb ook nog wodka
Man, ik ga al bijna krimpenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb je een verlate groeispurt.
Daarom draag ik altijd hakken van minimaal 10 cm hoogquote:
Whaha ik ook, ik eindig dan ineens op 1.80quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom draag ik altijd hakken van minimaal 10 cm hoog.
Ik ook vaakquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik moet altijd plassenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef Fogel het volgende:
Een goede Imperial Russian Stout moet je niet zoveel van plassen.
Bijna hoger dan jijzelfquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denver -> Coloradoquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog even bedenken hoe John Denver een space thema kan hebben, maar dat horen jullie nog wel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha ik ook, ik eindig dan ineens op 1.80
Nou, ik vind hakken ook echt prachtigquote:
Nee dan Suspicious Minds van Fine YOung Cannibalesquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn verzoek is hetzelfde nummer maar dan van de Petshop Boys
Naaldhakken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo'n korte ro.... wacht even, fout advies. Zo kort mogelijke rokjes dragen, dat helpt! Vooral als ze zwart zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik moet altijd plassen
Uh ja, maar dan is het niet meer mijn verzoekje maar jouw verzoekje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dan Suspicious Minds van Fine YOung Cannibales
QFTquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet zo'n korte ro.... wacht even, fout advies. Zo kort mogelijke rokjes dragen, dat helpt! Vooral als ze zwart zijn.
Nude als kleur staat echt heel stom bij mijquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nou, ik vind hakken ook echt prachtig. Ik heb hele mooie nude Guess hakken
.
Jij bent mijn verzoekjequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh ja, maar dan is het niet meer mijn verzoekje maar jouw verzoekje.
Helpt bij? Het voorspoedigen van een blaasontsteking?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet zo'n korte ro.... wacht even, fout advies. Zo kort mogelijke rokjes dragen, dat helpt! Vooral als ze zwart zijn.
Ik vond ht wel subtiel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh ja, maar dan is het niet meer mijn verzoekje maar jouw verzoekje.
Ik ben roomwit, dus bij mij kan het mooiquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nude als kleur staat echt heel stom bij mij
John Denver is een grote ster.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Denver -> Colorado
Colorado raakt texas net niet
texas -> Houston
Houston we have a problem
Een bbzlquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helpt bij? Het voorspoedigen van een blaasontsteking?
Truste Fritsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
Truste mensen, was weer ouderwets gezellig![]()
Tot snel
Doeiquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
Tot snel
Slaap lekker, jijquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
Tot snel
Tot ziens Frits!quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
Tot snel
Slaap lekker en tot snelquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
Tot snel
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, dan wil ik graag afgespeeld worden
Binnenbroeksezaadlozingquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
Tot snel
Ik vermoed dat mijn toetsenbord nieuwe batterijen moet....of dat ik spontaan dyslectisch ben geworden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je slaat een letter over Ucce.
Doe ff normaal ik hoor je hier helemaal man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork schreeuwt mee op lyrics
Ik ga nu heel even op mijn handen zitten, soms is dat gewoon beterquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn toetsenbord nieuwe batterijen moet....of dat ik spontaan dyslectisch ben geworden.
Moet je kunnen waarderen, deed ooit een coverband hiervanquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe ff normaal ik hoor je hier helemaal man.
Ik vind dit echt heel tofquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork schreeuwt mee op lyrics
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel tofik dacht dat dit heel erg Trachitol-muziek was.
Euh?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Rafeiro het volgende:
Samzz, waar is je laatste "z" gebleven?
Ik ben de grappenmaker van de bingoclubquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je kunnen waarderen, deed ooit een coverband hiervan
Kan het ook zijn hoor, breed repertoire welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel tofik dacht dat dit heel erg Trachitol-muziek was.
Nee, deze stem is echt awesomequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
Verzoekje nog een keer:Eddie Vedder - Society
Ja, tof!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
Dat laatste had ik zonet nog!quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn toetsenbord nieuwe batterijen moet....of dat ik spontaan dyslectisch ben geworden.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
Welke? Ik mis ietsquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je dat liedje hoort dan
Het heerst denk ik een beetje,wordt ook weer kouder, R in de maand enzulks.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat laatste had ik zonet nog!
Ohhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel de Boxer van Simon en Garfunkel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
Akkoord. Prachtnummer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja die isquote:
How about: Grab a piece of rope?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Krijg je zo'n krijsmongool tussendoor![]()
how about: no hork?
Ik heb geen platenspeler hierquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe LP is ook goed. Whehehehe
quote:
Oh, shit, tot over 2 dagenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stoeltje is toch al weggetrapt, dus welja!
Als die al in de maand zit kan hij niet mee in het toetsenbod zitten, dat is logisch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het heerst denk ik een beetje,wordt ook weer kouder, R in de maand enzulks.
Schelpquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die al in de maand zit kan hij niet mee in het toetsenbod zitten, dat is logisch.
Die ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:04 schreef Ro-ald het volgende:
Mooi dit soort nachten beetje bier drinken & FOK!ken en radio luisteren
Dat vroeg mijn chinees van de week ookquote:
Ja doeionquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan dit wel even volhouden
Haha ik wissel jouw ff af, je weet toch? Bedankt voor het nummerquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
Haha was echt leuk met Willeke & de Kids in het bos
We gingen brandnetels kapotmaken met een stok.
Haha ja
Echt he? Ik zou haar trouwen, ze kan nog koken ookquote:
Wat had ie aangevraagdquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga heel even douchen, als ik dan weer in mijn kamer kom hoop ik mijn verzoekje te horen.
Kak, dat zeg je nu pas?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he? Ik zou haar trouwen, ze kan nog koken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |