Goede muziek nu ik lekker aangeschoten benquote:
Nee. Helaas niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je net dat Haagse accent niet gehoord? Man man man, dat was wat hoor.
Nee, Brucequote:
De haai uit Jaws?quote:
Dan liever Beyond the Seaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haai uit Jaws?
Ik heb een idee voor een verzoekje: rechtstreeks uit de oceaan het liedje Daar heb je Flipper
Pleurt opquote:
Jaquote:
Dan liever Beyond the Seaquote:
Deze danquote:
Nou, toe maar danquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat FOK! bestaat want dan kan je aangeschoten/dronken praten met mensen als er verder niemand meer online is op andere sites.
Zijn er andere sites?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat FOK! bestaat want dan kan je aangeschoten/dronken praten met mensen als er verder niemand meer online is op andere sites.
Hij is een bolle man, want een bolle buik zegt het gaat goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die huisje op die berg, schoentje beetje mooi toch?
En wij van FOK! zijn blij dat jij er bentquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Sorry heb een beetje veel wodka en bier opquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Je blijft een fucking held man.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wij van FOK! zijn blij dat jij er bent
Ohja..ik heb een tijdje op een ministerie gewerkt, ik heb google al uit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
google.nl, gelukkig zie ik daar ook vaak resultaten van fok bovenaan staan.
Heb je Google al uit?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja..ik heb een tijdje op een ministerie gewerkt, ik heb google al uit.
En wasmachine voor de mamsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik hoorde net dat Kally die schoentje heeft, beetje mooi
Zou jij Kally doen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
Ik zal je het einde niet verklappen. Maar het is verrassend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Google al uit?
Ik ben nog meer bij hoofdstuk 5, maar het is nog niet echt spannend.
Met peenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
Vooral pagina 404 vond ik schokkendquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal je het einde niet verklappen. Maar het is verrassend.
Ookquote:
http://hmpg.net/quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen selfie van haar ontvangen helaas.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar ben getrouwd man, kan niet.
Ja en het deel dat de chinezen hebben afgeschermd...ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vooral pagina 404 vond ik schokkend
Je mist dingenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog geen selfie van haar ontvangen helaas.
Ik denk dat we dan geen Kally meer hebbenquote:
Sowieso geen handen vrij om te typenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan geen Kally meer hebben.
Zou je kaak op breken welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
Uccie heeft wel een geile stem zou op fappen
Beauty is a curse.quote:
Ik overleef het wel, denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het maar even in een spoiler gezet want er zijn ook nog mensen die dit nog niet weten.
Oke, de olifant maar weer, of wederom de dolfijn?quote:
Ik bescherm je anders welquote:
I knowquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bescherm je anders wel. Ik heb naaldhakken en stootkussens.
Neuh, maar ik denk de lading wel.quote:
Olifant is o.k., giraffe is dit keer ook een optie toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, de olifant maar weer, of wederom de dolfijn?
Te makkelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, maar ik denk de lading wel.
[..]
Olifant is o.k., giraffe is dit keer ook een optie toch?
De MI van haar stootkussens, verder gaat die MI nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Kally het volgende:
Overigens een MI van Samzz en haar stootkussens en naaldhakken in voorhoofden
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het Space thema doe ik alsof ik een beetje dyslectisch ben en draag ik de Spice Girls weer voor.
doe je Too Much, er zt een raket in de clipquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het Space thema doe ik alsof ik een beetje dyslectisch ben en draag ik de Spice Girls weer voor.
Nee, we weten dat jij niet erg openminded bentquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De MI van haar stootkussens, verder gaat die MI niet
Vooral dat laatste is vast komischquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Kally het volgende:
Overigens een MI van Samzz en haar stootkussens en naaldhakken in voorhoofden
Zucht..........quote:
Seksistquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De MI van haar stootkussens, verder gaat die MI niet
Creep heeft er eentje op zijn voet gehad, met koffie bijna over hem heen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, we weten dat jij niet erg openminded bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |