Goede muziek nu ik lekker aangeschoten benquote:
Nee. Helaas niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je net dat Haagse accent niet gehoord? Man man man, dat was wat hoor.
Nee, Brucequote:
De haai uit Jaws?quote:
Dan liever Beyond the Seaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haai uit Jaws?
Ik heb een idee voor een verzoekje: rechtstreeks uit de oceaan het liedje Daar heb je Flipper
Pleurt opquote:
Jaquote:
Dan liever Beyond the Seaquote:
Deze danquote:
Nou, toe maar danquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat FOK! bestaat want dan kan je aangeschoten/dronken praten met mensen als er verder niemand meer online is op andere sites.
Zijn er andere sites?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat FOK! bestaat want dan kan je aangeschoten/dronken praten met mensen als er verder niemand meer online is op andere sites.
Hij is een bolle man, want een bolle buik zegt het gaat goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die huisje op die berg, schoentje beetje mooi toch?
En wij van FOK! zijn blij dat jij er bentquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
Sorry heb een beetje veel wodka en bier opquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Je blijft een fucking held man.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wij van FOK! zijn blij dat jij er bent
Ohja..ik heb een tijdje op een ministerie gewerkt, ik heb google al uit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
google.nl, gelukkig zie ik daar ook vaak resultaten van fok bovenaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |